• عارضه‌های پوستی که ریشه در سبک تغذیه ناسالم دارند

    عارضه‌های پوستی که ریشه در سبک تغذیه ناسالم دارند

    تغذیه نامناسب می‌تواند آسیب‌هایی را به پوست وارد و عارضه‌هایی را ایجاد کند و در بسیاری از مواقع نیز ممکن است برای فرد نگران‌کننده باشد؛ این درحالیست که با تغییر عادات غذایی این عارضه‌های پوستی نیز کاهش می‌یابند.

  • کشف سیاره شگفت‌انگیزی که آب در آن می‌جوشد

    کشف سیاره شگفت‌انگیزی که آب در آن می‌جوشد

    ستاره‌شناسان شواهدی از یک سیاره دوردست کشف کرده‌اند که حاکی از وجود یک اقیانوس عظیم آب در سطح آن است. براساس این کشف که با استفاده از تلسکوپ فضایی پیشرفته «جیمز وب» انجام شده، دمای آب اقیانوس این سیاره به ۱۰۰ درجه می‌رسد و نشانه‌های بخار آب، متان و دی‌اکسیدکربن در این جو قابل مشاهده است.

  •  سفری بر بلندای قلعه‌های آذربایجان‌شرقی + عکس

    سفری بر بلندای قلعه‌های آذربایجان‌شرقی + عکس

    آذربایجان شرقی به دلیل دارا بودن قلعه‌های متعدد یکی از نقاط بالقوه گردشگری ایران محسوب می‌شود، دژهایی که گواه اقتدار و تمدن ایرانیان مقیم این سرزمین در طول تاریخ است.

  • پایپ آپ مرکز خرید آنلاین لوله و اتصالات

    پایپ آپ مرکز خرید آنلاین لوله و اتصالات

    گزارش بازرگانی، 248731،
  •  سرمای بی‌سابقه در فنلاند و یخ زدن آب جوش در هوا

    سرمای بی‌سابقه در فنلاند و یخ زدن آب جوش در هوا

    هوای به شدت سرد در فنلاند، اخیرا رکورد‌ها را جا به جا کرده است، به طوری که یک گردشگر را بر آن داشت تا آب جوش را به سمت بالا بپاشد. در لحظه، تمام آب جوش در هوا تبدیل به غبار یخی شد و فرو ریخت. به گزارش رویترز، این پدیده‌ای نیست که در هر جایی از کره زمین مشاهده شود.

  • رهبر انقلاب: نگذارید جوشش خون شهیدان فروبنشیند

    رهبر انقلاب: نگذارید جوشش خون شهیدان فروبنشیند

    متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی که در تاریخ چهار‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برگزار شده بود، امروز در محل برگزاری همایش در تبریز منتشر شد.

  • تلخی یک چای کهنه‌جوش

    تلخی یک چای کهنه‌جوش

    انتشار خبر مربوط به فساد گسترده واردات چای و انحصار عجیب یک شرکت خاص، در روزهای گذشته مورد توجه همه قرار گرفته است. انحصار فسادآوری که از سال ۹۸ و در زمان دولت قبل با بی‌تدبیری شکل گرفته و پس از ادامه تا سال گذشته، با ورود دولت و حساسیت روی موضوع، کشف و تبدیل به پرونده‌ای قضائی شده است.

  • ترامپ: توافق میان پوتین و زلنسکی را جوش می‌دهم  

    ترامپ: توافق میان پوتین و زلنسکی را جوش می‌دهم  

    رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز خوشحالی از اظهارات صمیمانه رئیس جمهور روسیه درباره وی، باردیگر بر توانایی‌اش برای حل و فصل بحران اوکراین تاکید کرد.

  • غدیر، چشمه‌ همیشه‌ جوشان ولایت

    غدیر، چشمه‌ همیشه‌ جوشان ولایت

    واقعه "غدیر خُم" یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ اسلام و نقطه عطفی تاریخی است که پیامبر مکرم اسلام (ص) بنا بر آنچه بدو وحی شده بود، برای جلوگیری از قطع پیوند امت با ولایت، چشمه‌ای جوشان و چراغی فروزان را به آنان نمود تا به هنگام تشنگی از زلالش سیراب شده و به گاه غلبه تاریکی، در شعاع نورش راه را گم نکنند.

  • دیگ جوشان پایتخت!

    دربی ۱۰۱ با طعم قهرمانیدیگ جوشان پایتخت!

    گروه ورزشی الف،

    امشب، تهران به دیگ جوشانی تبدیل و همه نگاه‌ها به پایتخت است؛ میلیون‌ها نفر مسرور و محزون و موقتاً،‌ آلام و دردها به دست فراموشی سپرده می‌شوند و این افسون‌گری فوتبال است که برای مدتی کوتاه هم که شده،‌ ذهن‌ها را به دامن مستطیل سبز می‌سپرد.

  • ۵ روش طلایی از بین بردن جوش برای همیشه

    ۵ روش طلایی از بین بردن جوش برای همیشه

    گزارش بازرگانی، 172277،