• میلر: آمریکا در حال «بررسی» پاسخ حماس به توافق آتش بس است

    میلر: آمریکا در حال «بررسی» پاسخ حماس به توافق آتش بس است

    متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس است و «تا زمانی که بررسی کامل انجام نشده، این پاسخ را قضاوت نخواهد کرد.»

  • سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود

    سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود

    سخنگوی سازمان ملل در پی گزارش ها مبنی بر تلاش های دیپلماتیک برای رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل و برقراری آتش بس در غزه اظهار امیدواری کرد راهی برای دستیابی به توافق ایجاد شود.

  • پاسخ هوشمندانه ای که «نتانیاهو» را تحقیر کرد!

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛ پاسخ هوشمندانه ای که «نتانیاهو» را تحقیر کرد!

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی به نقل از روزنامه نگارِ اسرائیلی می نویسد: «حماس حقیقتا نتانیاهو را شرمسار و تحقیر کرد. حماس یک پاسخ هوشمندانه را ارائه کرده که نه پذیرش کامل توافق آتش‌بس پیشنهادی و نَه رد کامل آن را در برمی گیرد. در عین حال، حماس عملا توپ را بار دیگر به زمین اسرائیل بازگرداند و خواسته ها و اصول مطلوب خود را به طرف مقابلش تحمیل کرد.»

  •  شکست بزرگ صهیونیست ها در باتلاق غزه

    شکست بزرگ صهیونیست ها در باتلاق غزه

    گروه جهان الف،

    «حصول توافق آتش بس موقت در قالب جنگ غزه، زلزله ای قابل توجه را در اردوگاه صهیونیست ها به راه انداخته است. به عنوان مثال، روزنامه صهیونیستی "معاریو" به صراحت توافق آتش بس موقت با حماس را کابوسی بزرگ برای اسرائیل توصیف کرده که در واقع، تنها گزینه در دسترسِ کابینه اسرائیل بوده است.»