دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد

  4050402065

سفارت دانمارک در تهران که از اسفندماه و در پی شرایط امنیتی ناشی از جنگ تعطیل شده بود، از روز گذشته رسماً فعالیت خود را از سر گرفت.

دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد

به گزارش فارس؛ سفارت دانمارک در تهران بیش از سه ماه پس از تعطیلی در پی جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، فعالیتش را از سر گرفت.وزارت خارجه دانمارک امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود وضعیت امنیتی در ایران، سفارت دانمارک در تهران فعالیت خود را از سر گرفته است».

در این بیانیه همچنین آمده سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) فعالیت خود را در محل سفارت آغاز کرده است.دانمارک دهم مارس (۱۹ اسفند) به دلیل وضعیت امنیتی موجود در ایران، دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرده بود.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین