به گزارش فارس؛ سفارت دانمارک در تهران بیش از سه ماه پس از تعطیلی در پی جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، فعالیتش را از سر گرفت.وزارت خارجه دانمارک امروز در بیانیهای اعلام کرد که «با توجه به بهبود وضعیت امنیتی در ایران، سفارت دانمارک در تهران فعالیت خود را از سر گرفته است».
در این بیانیه همچنین آمده سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) فعالیت خود را در محل سفارت آغاز کرده است.دانمارک دهم مارس (۱۹ اسفند) به دلیل وضعیت امنیتی موجود در ایران، دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرده بود.
