به گزارش ایرنا، علیاصغر کمالیزاده روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور قضایی صادرشده از سوی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ و با هدف صیانت از حقوق و اموال عمومی، عملیات خلع ید و رفع تصرف تعدادی از املاک متعلق به سازمان نوسازی شهر تهران انجام شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران ادامه داد: در جریان این اقدام، ۵۰ باب واحد تجاری و خدماتی که در تصرف بهرهبرداران قرار داشت، بدون بروز هرگونه خسارت مالی یا جانی و با رعایت کامل ضوابط قانونی، تخلیه و پلمب شد.
کمالیزاده با تأکید بر ضرورت حفاظت از داراییهای عمومی خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی شهرداری تهران با بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی و قضایی، از هرگونه تضییع حقوق سازمان و اموال عمومی جلوگیری کرده و در این مسیر با جدیت اقدامات لازم را دنبال خواهد کرد.




نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.