رفع تصرف ۵۰ واحد تجاری از دارایی‌های عمومی پایتخت

  4050401089

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران از اجرای موفق عملیات خلع ید و رفع تصرف ۵۰ واحد تجاری و خدماتی متعلق به این سازمان خبر داد.

رفع تصرف ۵۰ واحد تجاری از دارایی‌های عمومی پایتخت

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور قضایی صادرشده از سوی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ و با هدف صیانت از حقوق و اموال عمومی، عملیات خلع ید و رفع تصرف تعدادی از املاک متعلق به سازمان نوسازی شهر تهران انجام شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران ادامه داد: در جریان این اقدام، ۵۰ باب واحد تجاری و خدماتی که در تصرف بهره‌برداران قرار داشت، بدون بروز هرگونه خسارت مالی یا جانی و با رعایت کامل ضوابط قانونی، تخلیه و پلمب شد.

کمالی‌زاده با تأکید بر ضرورت حفاظت از دارایی‌های عمومی خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی شهرداری تهران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و قضایی، از هرگونه تضییع حقوق سازمان و اموال عمومی جلوگیری کرده و در این مسیر با جدیت اقدامات لازم را دنبال خواهد کرد.