صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران در یک هفته

  4050401023 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

درحالی‌که ترامپ خالی شدن ذخایر نفت کشورش را تایید کرده، ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران راهی بازارهای جهانی شده است.

صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران در یک هفته

به گزارش فارس؛ شرکت کمک‌کننده به رهیابی محموله‌نفتی ایران به آمریکا، تنکرترکرز می‌گوید، ایران در یک هفته گذشته یعنی از فردای امضای تفاهم‌نامه تا امروز ۳۶ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است.
 
مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی، مارک دوبوویتز، همان بنیادی که طرح محاصره دریایی ایران را داده بود، چند ساعت بعد از امضای تفاهم‌نامه گفت: «بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید... محکم‌تر ضربه بزنید و حمله کنید.»دو روز بعد هم ترامپ گفت که اگر توافق نمی‌کردیم ۴ هفته دیگر ذخایرمان تمام می‌شد.
 
حالا تنکرترکرز می‌گوید که تقریبا به همین میزان نفت نیز همچنان در آب‌های اطراف ایران و روی نفتکش‌ها در حال حمل یا ذخیره‌سازی شناور است.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین