شلیک موشک‌های ایرانی از جنوب کشور

  4050307130 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دقایقی پیش نیروهای مسلح ایران از مناطق جنوبی کشور به سمت اهداف مشخص عملیات شلیک موشک را اجرایی کردند.

شلیک موشک‌های ایرانی از جنوب کشور

به گزارش فارس از بندرعباس دقایقی پیش نیروهای مسلح ایران از مناطق جنوبی کشور به سمت اهداف مشخص عملیات شلیک موشک را اجرایی کردند.

هنوز مقصد دقیق این موشک‌ها مشخص نیست اما برخی منابع از احتمال درگیری بر روی آب‌های خلیج فارس خبر می‌دهند.

همزمان برخی از رسانه‌ها از وقوع انفجار در استان‌های بوشهر و هرمزگان خبر داده بودند که بررسی‌های میدانی خبرنگاران فارس وقوع انفجار در این استان‌ها تا این لحظه را رد می‌کند.

بامداد امروز نیز پس از تعرض دشمن به مناطق شرقی بندرعباس پایگاه مبدأ این تجاوز مورد هدف موشک‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفت.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

دیدگاه کاربران

رباطی۴۲۱۳۴۹۴۰۲:۱۷:۵۹ ۱۴۰۵/۳/۸
لازم است تا جائی ادامه یابد که پایگاههای آمریکا در خلیج فارس برچیده شوند.
ناشناس۴۲۱۳۵۰۰۰۴:۱۸:۰۹ ۱۴۰۵/۳/۸
ابن چجور جنگی هست که ۴ روزه همدیگر را میزنند شهید میدن خسارت به کشتی میخوره تبادل آتش از خشکی به دریا و برعکسش هست ولی آتش بس نقض نمیشه؟!!!!!
ناشناس۴۲۱۳۵۱۳۰۷:۰۸:۴۳ ۱۴۰۵/۳/۸
دشمن بدنبال نابودی تدریجی پایگاه های موشکی مستقر در سواحل است و آن ان را به بهانه های مختلف انجام میدهد
ناشناس۴۲۱۳۷۶۳۰۰:۰۸:۴۹ ۱۴۰۵/۳/۹
آتش بس در حقیقت انتقال جنگ از شهرها به بنادر کشور بوده وگرنه ما همچنان در وضعیت جنگ هستیم
ناشناس۴۲۱۳۷۶۵۰۰:۱۰:۳۵ ۱۴۰۵/۳/۹
دم بچه های ارتش و سپاه گرم که جوابشون رو دادن . این روش ترامپه که در آستانه توافقات با یک حمله میخواهد بگوید ما برتریم
yektanetتریبون

آخرین عناوین