معاون رئیس‌جمهور: حتی در شرایط جنگی بستن اینترنت راهکار درستی نیست

  4050222016 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

حسین افشین، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: حتی در شرایط جنگی بستن اینترنت راهکار درستی نیست، چرا که دیدیم وقتی اینترنت کامل بسته بود هم ترورها ادامه داشت

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۰۷۶۱۲۱۱:۱۳:۱۹ ۱۴۰۵/۲/۲۲
اول در جنگ به این شکل کاملا طبیعی است قطع شود اما الان که جنگی نیست وقتی خود دولت قطع می‌کند بعد خود دولت برای فرار رو به جلو می‌گوید بد هست و همگی در پازل عصبانی کردن مردم !
ناشناس۴۲۰۷۶۴۲۱۲:۱۲:۴۱ ۱۴۰۵/۲/۲۲
مگر آقای رییس جمهور رییس شورا نیست ؟ پس چرا یکی به نعل می زنید یکی به میخ ؟
حسن۴۲۰۷۶۹۹۱۵:۰۲:۳۴ ۱۴۰۵/۲/۲۲
این افراد آیا برای عدم سوء استفاده از اینترنت بین الملل در زمان جنگ برای امنیت کشور راهکار هم دارند ویا برای مطرح خود درهم طیف های خود حرف می زنند
ناشناس۴۲۰۷۷۱۱۱۵:۲۱:۲۳ ۱۴۰۵/۲/۲۲
اینترنت سلاح مغزشویی و تولید تروریست در ایرانه چرا نباید قطع بشه
yektanetتریبون

آخرین عناوین