اعلام جرم دادستانی علیه عباس عبدی، صادق زیباکلام و ۲ رسانه

  4050220026 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستانی تهران علیه عباس عبدی و صادق زیبا کلام و دو رسانه منتشر کننده اظهارات آنها اعلام جرم کرد.

اعلام جرم دادستانی علیه عباس عبدی، صادق زیباکلام و ۲ رسانه

به گزارش تسنیم، دادستانی تهران هفته گذشته علیه عباس عبدی و صادق زیبا کلام و دو رسانه منتشر کننده اظهارات آنها اعلام جرم کرده است در همین رابطه این افراد و رسانه‌ها به دادسرا احضار شده‌اند.

دیدگاه کاربران

محمد۴۲۰۶۹۰۹۱۲:۵۷:۲۵ ۱۴۰۵/۲/۲۰
چرا دادستانی علیه آقای قاسمیان که خواهان اعدام آقایان روحانی و ظریف شده اعلام جرم نکرده؟؟؟
ناشناس۴۲۰۷۰۷۲۲۰:۱۴:۰۹ ۱۴۰۵/۲/۲۰
چون اون حرف حق زده ربطی به دفاع از دشمن نداره.
ناشناس۴۲۰۷۱۲۶۲۳:۲۲:۲۸ ۱۴۰۵/۲/۲۰
بخاطر فاجعه برجام و خروج ۱۱تن اورانیوم غنی شده و معطل کردن کشور به مدت ۸سال بخاطر یک توافق پوچ که زمینه ساز حمله به ایران شد،کافیه یا باز بگم
ناشناس۴۲۰۶۹۴۷۱۴:۱۶:۵۵ ۱۴۰۵/۲/۲۰
توجیه گران حمله به کشور باید محاکمه شوند آنهم زمانیکه تمام دنیا آمریکا و فرقه منفور جعلی صهیونیزم را متجاوز میدانند
ناشناس۴۲۰۶۹۵۲۱۴:۲۳:۰۰ ۱۴۰۵/۲/۲۰
امثال اینها تا دیروز علیه منافع ملی حرف می زدن و می‌گفتند بده برود و پالس می دادن به دشمن چه با قلم و چه وقتی تصمیم گیر می شدن الان به یک شکل دیگر....
امیر حسین سلطان/تهران۴۲۰۶۹۸۲۱۵:۲۶:۰۵ ۱۴۰۵/۲/۲۰
هیچ ایران دوست دلسوزی نمی گوید بده برود!!! شما چرا روی ذهنیت فوق العاده منفی تان نسبت به دیگرانی که به هر دلیل در طیف سیاسی تان جای نمی گیرند قضاوت ناحق و ناروایی مرتکب می شوید؟! جناب آقای عباس عبدی و امثال ایشان اگرچه معصوم نیستند و خودشان هم ادعای معصومیت نکرده اند اما چرا به صرف آنکه نظر و حتی تحلیلی باب میل برخی ها یا بعضی ها و یا حتی قبول کنیم خیلی ها ندارند میبایست بلافاصله این چنین مورد عتاب و خطاب قرار بگیرند؟! بنده هم هیچوقت ادعای درستی گفتار و تحلیل این آقایان الزاما در همه موارد و همه مواقع را نداشته و ندارم اما وقتی می بینم یک گروه هایی ظاهرا با برخورداری از نوعی مصونیت آن چنان در تحلیل و گفنار و رویکرد و حتی رفتارشان افراطی عمل می کنند که حتی مورد ملامت همطیفی های خودشان قرار می گیرند(البته این مطلب جنبه کلی دارد و چپ و راست ندارد و اصلاح طلب و اصولگرا هم ندارد!) در تعحبم چگونه به خودشان اجازه می دهند همه کاسه و کوزه ها را بر سر فقط مخالفان سیاسی و عقیدتی خودشان بشکنند؟! براستی چرا؟! کسانی که علنا و با انگ زدن و نسبت دادن نسبتهای کاملا ناروا تا حد درخواست اعدام و نابود کردن دیگران پیش می روند حتی به فرض محال(فرض محال محال نیست) اگر در موضع حق و درستی هم باشند(که نیستند اما به فرض محال!!!) نمی شود این حد و اندازه از بی انصافی و بیعدالتی و همه چیز را برای خودشان خواستن و قیافه همیشه حق به جانب گرفتن شان را نادیده گرفت! در مساله جنگ و صلح هم چون سرنوشت همگان مهم است همه در جایگاه خودشان حق نظر و ابراز وجود داشته، دارند و خواهند داشت و نمی شود حق بیان را از کسی سلب نمود. والله اعلم
ناشناس۴۲۰۶۹۶۶۱۵:۰۱:۴۸ ۱۴۰۵/۲/۲۰
لطفا بنویسید که چه گفتند که حالا اعلام جرم شده. یا یه لینک به خبر مربوط به صحبتهای اینها بگذارین تا بفهمیم داستان چی بوده
ناشناس۴۲۰۶۹۹۶۱۶:۳۴:۲۱ ۱۴۰۵/۲/۲۰
حالا چی گفتند
ناشناس۴۲۰۷۰۷۵۲۰:۲۵:۵۱ ۱۴۰۵/۲/۲۰
کسی که مخالفت علنی بر ضد اصل نظام نداشته باشد و اقدام غیر قانونی انجام ندهد ضد انقلاب نیست و حرف زدن و ابراز عقیده باید آزاد باشد این اصل در دموکراسی است این اقدام علیه آنها عین دیکتاتوری است کسی که بر علیه افراد شناخته شده در نظام جهت گیری میکند و آنها را محدور الدم میداند باید توبیخ شود تا کس دیگری تکرار نکند. کسی حق ندارد در امور قوه قضاییه دخالت کند مگر جناب اژه ای خودشان حواسشان نیست اگر خلاف گفته باشن خود قوه قضاییه ورود میکند
ناشناس۴۲۰۷۱۳۵۲۳:۲۷:۴۴ ۱۴۰۵/۲/۲۰
بی هویت و قلیل شماها هستید نه 30 ميليون جانفدا که برای سرزمینشان دفاع می کنند
سیدمجتبی۴۲۰۷۱۵۶۰۰:۱۱:۱۲ ۱۴۰۵/۲/۲۱
لازم است حکومت حد تحملش را بالا ببرد. این افراد خودی و مدافع دو آتشه نظام هستند. حال اگر انتقادی هم میکنند حتما از سر عناد نیست.
شاهوردی۴۲۰۷۱۵۷۰۰:۱۴:۲۲ ۱۴۰۵/۲/۲۱
دادستان محترم فقط میتوانم شهادت بدهم که این آقایان از سابقون ثابت قدم در رکاب جمهوری اسلامی بوده اند. اجازه بدهید چنین افرادی کاستی های احتمالی نظام را به مسئولین ارشد گوشزد کنند.
yektanetتریبون

آخرین عناوین