روحانی درباره مذاکره آن زمان گفت: ....«داستان مضحکی اتفاق افتاده؛ میگویند تعهدی که قبلا بستیم، فعلا محکم نباشد، درباره موضوع دیگری حرف بزنیم! آمریکا با زبان و عمل میگوید اهل مذاکره و تعهد نیست، اما به برخی کشورها میگوید بیا با ما مذاکره کن؛ مگر دیوانهاند که با شما مذاکره کنند؟ شما به مذاکرهای که به تایید سازمان ملل رسیده، پایبند نیستید
ناشناس۴۲۰۶۳۴۵۱۹:۱۸:۴۰ ۱۴۰۵/۲/۱۸
شیخ حسن فریدون : تا میگیم مذاکره یه عده میگن ما میترسیم ، ما میلرزیم! به ما چه که خدا شما را ترسو آفریده!
برجام را خدا آفرید
تحریمها باید برداشته بشه تا مشکل آب خوردنمون حل بشه
بعد از مدت کوتاهی همهی حرفهاشو تکذیب و تکفیر کرد!!
مثل همین کاری که بعضی از کامنت گذارهای محترم انجام میدن و الف هم منتشر میکنه!!
ناشناس۴۲۰۶۲۷۲۱۴:۱۹:۱۷ ۱۴۰۵/۲/۱۸
روحانی ضعف هایی داشت مخصوصا در وقایع ۹۸، فیلترینگ تلگرام و… ولی خدا وکیلی از قبلی و بعدی ها خیلی داناتر ومناسب تر بود برای منصب ریاست جمهوری
ناشناس۴۲۰۶۳۹۰۲۲:۴۱:۰۲ ۱۴۰۵/۲/۱۸
برای تفریح لایک میدن
ناشناس۴۲۰۶۵۱۸۰۹:۱۱:۲۹ ۱۴۰۵/۲/۱۹
از برجام و بقیه کارهایت مشخصه!
ناشناس۴۲۰۶۵۸۶۱۲:۴۵:۲۱ ۱۴۰۵/۲/۱۹
حیف که روحانی را از دست دادیم. امان از دست حسودان
ناشناس۴۲۰۶۶۱۰۱۳:۲۴:۲۴ ۱۴۰۵/۲/۱۹
متاسفم که از شخصی که باعث و بانی بسیاری از مشکلات اقتصادی و امنیتی و نظامی فعلی هست صرفا با یه سخنرانی که جوزده شده و گفته ، دارید سفیدشویی میکنید....