استعلام ایرلاین‌های غربی از آمریکا برای ازسرگیری پرواز از آسمان ایران / «جنگی در کار نیست»

  4040911059 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

ایرلاین‌های غربی پس از استعلام محرمانه از آمریکا درباره امنیت آسمان ایران، در آستانه ازسرگیری پروازهای خود هستند؛ آمریکا هم تأکید کرده است که نشانه‌ای از وقوع جنگ وجود ندارد.

استعلام ایرلاین‌های غربی از آمریکا برای ازسرگیری پرواز از آسمان ایران / «جنگی در کار نیست»

به گزارش خبرگزاری تسنیم شماری از ایرلاین‌های بین‌المللی غربی طی هفته‌های اخیر تصمیم گرفته‌اند پرواز از آسمان جمهوری اسلامی ایران را از سر بگیرند.

بر اساس این اطلاعات، به‌دنبال عملیات‌های روانی و فضاسازی رسانه‌ای برخی رسانه‌های غربی و عبری درباره احتمال آغاز مجدد جنگ، این شرکت‌های هواپیمایی برای اطمینان از شرایط امنیت پرواز، از دولت آمریکا درباره ازسرگیری عبور پروازهایشان از آسمان ایران استعلام کرده‌اند.

آن‌گونه که خبرنگار تسنیم مطلع شده، دولت آمریکا با اعلام نظر مثبت به این ایرلاین‌ها، به‌صورت محرمانه اطلاع داده است که نشانه‌ای از جنگ وجود ندارد.

ارزیابی کارشناسان متعدد نیز تأیید می‌کند که انتشار اخبار جعلی و بزرگ‌نمایی احتمال جنگ در روزهای اخیر، بیش از هر چیز یک عملیات روانی با اهداف سیاسی برای حفظ «سایه جنگ» است؛ چنان‌که «در شرایط کنونی» احتمال معناداری برای وقوع جنگ وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۰۸۰۵۹۹۱۴:۰۸:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۱۱
یبارکی میگفتی بجای مذاکره با همه این شرکت ها اروپایی ها بریم با امریکا مذاکره کنیم هنوز دارن میگن چقدر فلان بود
ناشناس۴۰۸۰۶۱۴۱۴:۲۱:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۱۱
چه جالب! آمریکا حتی یک پرواز مستقیم به ایران ندارد بعد جهان استعلامش اصلا از ایران سوالی نداشته!!
ناشناس۴۰۸۰۶۲۱۱۴:۳۷:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۱۱
چرا نگران جنگ دیگر هستید آنها اگر شکست خورده اند دیگر مجددا نمی آیند مگر اینکه واقعیت چیز دیگری باشد
ناشناس۴۰۸۰۶۵۷۱۵:۳۵:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۱۱
باید از اسرائیل استعلام می کردند که دیروز از پدافند لیزری اش رو نمایی کرد و گفت نقطه قوتش اینه که اولا مهماتش تمام نمیشه در ثانی خیلی سریعتر هست و در دقیقه تعداد بیشتری پرتابه را هدف می گیرد!
yektanetتریبون

آخرین عناوین