جلیلی پاسخ ناطق‌نوری را داد

  4040721108 ۱۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سعید جلیلی به سخنان ناطق نوری در مورد اینکه تسخیر لانه سفارت آمریکا اشتباه بزرگی بود، واکنش نشان داده است.

جلیلی پاسخ ناطق‌نوری را داد

به گزارش جماران؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به سخنان تازه ناطق نوری نوشت:  ملت ایران سالها پیش فهمید که لانه جاسوسی آمریکا محلی برای مقابله با ملت و منافع ملی ماست، در حالی که امروز بسیاری از کشورهای اروپایی تازه دریافته اند آن دفتر محلی برای جاسوسی حتی علیه صدراعظم خودشان بوده است.

 

واکنش سعید جلیلی به سخنان ناطق نوری در مورد تسخیر سفارت آمریکا

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۰۴۳۲۹۶۲۱:۲۳:۲۴ ۱۴۰۴/۷/۲۱
اصلا حرف شما درست لانه جاسوسی بود چرا کارکنان را اخراج نکردین ؟ از دیوار بالا رفتن و گروگانگیری و با اسلحه چرخیدن و گروگانها را با چشم بند و با دست بسته نشان دادن چی کاری بود ؟؟ می شد کارکنان را به فرودگاه هدایت کنند و کلی شرط و شرایط بگذارند و نیروهای جدید را با دقت گزینش اطلاعاتی کنند تا سفارت را مجدد باز کنند
ایرانی۴۰۴۳۶۷۲۰۹:۱۳:۵۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اصلا همه اونا جاسوس. پس این جاسوس هایی که به خیلی جاها نفوذ کردند و از عوامل اصلی خسارت در جنگ ۱۲ روزه بودند از کجا اومدند. کلا حذف صورت مسأله از نظر اینها بهترین راه حله.
ناشناس۴۰۴۴۲۱۷۱۸:۱۸:۳۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
وظیفه سفارتخانه های همه کشورها، جمع آوری اطلاعات از کشور میزبان و ارسال آنها به کشور مربوطه است. اگر اسم جمع آوری اطلاعات را جاسوسی بنامیم، همه سفار تخانه ها جاسوسی می کنند.
ناشناس۴۰۴۴۲۲۱۱۸:۲۰:۵۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
نقش گروههای چپ و طرفدار شوروی آن زمان برای حمله به سفارت آمریکا، مجهول مانده است.
ناشناس۴۰۴۳۶۹۱۰۹:۲۲:۵۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
کار آمریکا کودتا و تجزیه هست .
1۴۰۴۳۷۰۳۰۹:۳۴:۵۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اولا در اصل ماجرا فرقی نمی کرد دوما آمریکا باید عامل و مزدورش ( محمدرضا پهلوی ) را جهت محاکمه تحویل می داد . آمریکا پرستی غرب گرایان دلیل نمی شود که ما داغ کودتای ۲۸ مرداد را فراموش کنیم.
فضل الله۴۰۴۳۹۰۷۱۳:۱۱:۵۸ ۱۴۰۴/۷/۲۲
به خاطر ۲۸ مرداد که نباید تا ابد با آمریکا بجنگیم . ویتنام با آنهمه جنگ طولانی و خانمانسوز ، الان یرای منافع ملی و رفاه مردم خودش با دنیا و از جمله آمریکا ارتباط دارد .
ناشناس۴۰۴۴۳۸۵۲۱:۵۳:۰۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آمریکا شیطان بزرگ هست،آمریکا علیه ایران فقط جنایت کرده و میکنه
ناشناس۴۰۴۴۸۹۱۱۱:۵۴:۴۵ ۱۴۰۴/۷/۲۳
ما کی با آمریکا جنگیدیم که یکی مثل ت میاد میگه نبابد تا ابد بجنگیم. آمریکا حاج قاسم ما را شهید کرده. آمریکا به کشور ما حمله کرده. ما با آمریکا جنگیدیم؟ ...
مسعود۴۰۴۵۲۳۵۱۸:۵۵:۳۲ ۱۴۰۴/۷/۲۳
فقط ۲۸ مرداد؟ هموطن گرامی ملت ایران دلش خواست انقلاب کنه آمریکا چرا با کشورهای غربی و شوروی، صدام را تجهیز حمله به ایران کردند. در لانه جاسوسی اسناد جاسوس بودن برخی دولتمردان دولت بازرگان رو شد.
ناشناس۴۰۴۳۷۷۰۱۰:۳۱:۰۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
امریکا دنبال کودتا و تجزیه است آن وقت تو دنبال برگشت آنان هستی ؟
ناشناس۴۰۴۴۲۸۵۱۹:۳۹:۰۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
حرف های بی اساس بدلیل عدم شناخت ماهیت آمریکا
ناشناس۴۰۴۴۳۱۷۲۰:۱۶:۴۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در زمانی به وقوع پیوست که تازه چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت و این اقدام در زمان خودش لازم بود وگرنه امکان کودتا مثل ۲۸مرداد سال 32وجود داشت واین هم مورد تایید حضرت امام هم بود
ناشناس۴۰۴۴۳۷۱۲۱:۳۳:۰۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
از بدیهیات است که همه سفارتخانه محل جاسوسی از کشور میزبان هستند، حالا همه را تعطیل کنیم!!!!
ناشناس۴۰۴۳۳۱۰۲۱:۴۴:۳۴ ۱۴۰۴/۷/۲۱
پس چرا آقای جلیلی در شبکه اجتماعی آمریکایی فعالیت میکنن؟
ناشناس۴۰۴۳۶۸۳۰۹:۱۹:۴۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
چون امثال شما چشمتان فقط به دهان این شبکه هاست نیاز ایشون اونجا هم باشن تا چند کلمه حرف حساب هم بشنوید شاید هدایت شوید
حسین۴۰۴۴۰۰۰۱۴:۲۲:۴۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
ماباید به هرطریقی پیام خودمان را به جنایتکاران بدهیم.
ناشناس۴۰۴۳۳۱۷۲۱:۵۱:۱۹ ۱۴۰۴/۷/۲۱
ایشون نماینده ملت ایران هستند ؟ من به عنوان یکی از آحاد ملت ایران یادم نیست هیچ وقت رأی به ایشون داده باشم که از جانب من حرفی بزنه !
محمدرضا۴۰۴۳۶۷۰۰۹:۱۲:۳۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
من بهش رای دادم و افتخار هم می کنم
ناشناس۴۰۴۳۶۸۱۰۹:۱۸:۰۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
از جانب من حرف زده ،اگه نمیفرمایید که ۱۴ میلیون رای دهنده به ایشون ملت ایران نیستند
ناشناس۴۰۴۳۸۷۰۱۲:۲۴:۵۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
۲۴ میلیونی هم که به روحانی رأی دادند ملت هستند .
حسین۴۰۴۴۲۸۸۱۹:۴۲:۰۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
و دهها سال قراره چوب انتخابشون رو بخورن
محمد۴۰۴۴۶۳۳۰۸:۴۴:۵۳ ۱۴۰۴/۷/۲۳
به بنی صدر هم تعداد زیادی رای دادند.اما پشیمان شدند.کسانی که به روحانی وخاتمی ورفسنجانی هم رای دادند بعد که عملکرد انها را دیدند پشیمون شدند.اسم آزادی بردند جوانان فکر کردند چه خبره وبرداشت دیگری از آزادی داشتند.
ناشناس۴۰۴۴۴۱۴۲۲:۳۶:۰۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
من‌و خیلی ها بهش،رای،دادیم. مردی با حجب و حیا وبا درایت کامل. زیر بار حرف زور نمیره هدفش ایران. واسلام. وآینده کشور است
ناشناس۴۰۴۴۲۸۶۱۹:۴۱:۱۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
رای دادن به دکتر جلیلی فهم و درک می خواهد
مسعود۴۰۴۵۲۳۳۱۸:۵۲:۲۰ ۱۴۰۴/۷/۲۳
ما هم خانوادگی به ایشان رای دادیم و الحمدالله حضرت آقا هم از عملکرد ایشان راضی بود. دانش،اطلاعات و اخلاق خودش را در مناظره ها نشان داد.
ناشناس۴۰۴۳۳۱۸۲۱:۵۲:۵۴ ۱۴۰۴/۷/۲۱
راههای قانونی برای اخراج دیپلماتها وجود داشت. تسخیر سفارت یک کشور در هر زمان و هر دلیلی تجاوز به خاک آن کشور و تحریک افکار عمومی ان کشور محسوب می شود.
محمدرضا۴۰۴۳۶۸۲۰۹:۱۸:۳۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آمریکا بعدا به دادگاه لاهه از ایران شکایت کرد و در دادگاه لاهه ایران تبرئه شد. اگه ر اهکار قانونی وجود داشت لاهه ایران رو محکوم می کرد
دانا۴۰۴۳۸۹۸۱۲:۵۳:۴۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
پس ان ميلياردها دلار كه از ايران خسارت گرفتن چي بود .
هادی توکلی۴۰۴۳۳۴۷۲۲:۲۳:۱۵ ۱۴۰۴/۷/۲۱
به نظر من خود امام رضوان الله تعالی علیه سال ها قبل پاسخ امثال ناطق نوری را داد و پیش بینی کرد روزی کسانی دانشجویان انقلابی را محاکمه خواهند کرد و اگر اکثر دانشجویان تسخیر کننده امروز جز پشیمان ها نبودند، محاکمه هم می شدند، به هر حال هشدارهای امام برای این بود که نیروهای انقلاب نگذارند کار به اینجا بکشد که متاسفانه غفلت ها مخصوصا کم کاری‌هایی رسانه ای در نشر مکرر هشدارهای امام به امثال آقای ناطق جرأت و جسارت این بیانات را داده است. نمونه ای از پاسخ ها و هشدارهای امام را ببینید:آنان که هنوز بر این باورند و تحلیل می‌کنند که باید در سیاست و اصول و دیپلماسی خود تجدید نظر نماییم و ما خامی کرده‌ایم و اشتباهات گذشته را نباید تکرار کنیم و معتقدند که شعارهای تند یا جنگ سبب بدبینی غرب و شرق نسبت به ما و نهایتاً انزوای کشور شده است و اگر ما واقعگرایانه عمل کنیم، آنان با ما برخورد متقابل انسانی می‌کنند و احترام متقابل به ملت ما و اسلام و مسلمین می‌گذارند. این یک نمونه است که خدا می‌خواست پس از انتشار کتاب کفرآمیز «آیات شیطانی» در این زمان اتفاق بیفتد و دنیای تفرعن و استکبار و بربریت چهره واقعی خود را در دشمنی دیرینه‌اش با اسلام برملا سازد تا ما از ساده اندیشی به درآییم و همه چیز را به حساب اشتباه و سوء مدیریت و بی تجربگی نگذاریم و با تمام وجود درک کنیم که مسئله اشتباه ما نیست، بلکه تعمد جهانخواران به نابودی اسلام و مسلمین است و الّا مسئله فردی سلمان رشدی آنقدر برایشان مهم نیست که همه صهیونیستها و استکبار پشت سر او قرار بگیرند. روحانیون و مردم عزیز حزب الله و خانواده‌های محترم شهدا حواسشان را جمع کنند که با این تحلیلها و افکار نادرست خون عزیزانشان پایمال نشود. ترس من این است که تحلیلگران امروز، ده سال دیگر بر کرسی قضاوت بنشینند و بگویند که باید دید فتوای اسلامی و حکم اعدام سلمان رشدی مطابق اصول و قوانین دیپلماسی بوده است یا خیر؟ و نتیجه گیری کنند که چون بیان حکم خدا آثار و تبعاتی داشته است و بازار مشترک و کشورهای غربی علیه ما موضع گرفته‌اند، پس باید خامی نکنیم و از کنار اهانت کنندگان به مقام مقدس پیامبر و اسلام و مکتب بگذریم
ناشناس۴۰۴۶۶۴۳۱۳:۱۸:۰۳ ۱۴۰۴/۷/۲۶
میشه بفرمایید کی ، کجا، کدوم جمله و چه تاریخی ؟؟؟
محسن۴۰۴۳۳۸۳۲۳:۰۸:۱۱ ۱۴۰۴/۷/۲۱
جالبه اونهایی که سفارت گرفتن سکوت کردن جلیلی کاسه داغ تر از آش شده
ناشناس۴۰۴۵۲۳۸۱۹:۰۰:۲۷ ۱۴۰۴/۷/۲۳
دفاع از کشور وظیفه عموم است. شخص شما هم وطیفه دارید با مطالعه اطلاعات خودتون رو بالا ببرید و از کشورتون دفاع کنید
ناشناس۴۰۴۳۳۹۰۲۳:۲۰:۵۴ ۱۴۰۴/۷/۲۱
محل جاسوسی بود سفارتشان را تعطیل میکردید و سفیر را اخراج میکردید. چرا از دیوار بالا رفتید؟ چرا ۴۰۰ روز گروگان گیری کردید؟
ناشناس۴۰۴۳۶۹۷۰۹:۲۵:۴۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
شروع دوران افول آمریکا
ناشناس۴۰۴۴۰۵۷۱۵:۱۳:۳۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
چرا از حملات آمریکا به ایران ناراحت نیستی ؟ نقض قانون نبود؟
ناشناس۴۰۴۳۴۰۲۲۳:۴۱:۰۳ ۱۴۰۴/۷/۲۱
آقای جلیلی شما نه فکر ملت ایران بودی ونه هستی،پس خواهشا از طرف مردم سخن پراکنی نکنید.
طه۴۰۴۳۹۳۰۱۳:۲۷:۲۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
ایشان به فکر ملت نیست حتماً اصلاح طلبان به فکر مردم هستند متاسفانه اصلاح طلبان هم دین مردم را ضایع کردند و هم دنیای مردم را نابود کردند.
ناشناس۴۰۴۳۴۰۷۲۳:۵۳:۰۷ ۱۴۰۴/۷/۲۱
جناب جلیلی با شعار نمیشه مملکت داری کرد
ناشناس۴۰۴۴۰۵۹۱۵:۱۴:۱۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
با برجام و مکانیسم ماشه چی ؟!
بهلول۴۰۴۶۶۴۵۱۳:۱۹:۴۴ ۱۴۰۴/۷/۲۶
بازگشت مکانیسم ماشه یعنی بازگشت به قبل از برجام ؟ بالاخره کدومش بده ؟!
ناشناس۴۰۴۳۴۱۰۰۰:۰۱:۴۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جلیلی و سوابقش برای مردم روشنه و ناطق نوری هم از اول انقلاب برای مردم شناخته شده هستند مردم قضاوت میکنند که کی درست میگه
آرش۴۰۴۳۴۱۱۰۰:۰۴:۵۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
لطفا پاسخ زنگنه را هم بده .
رضایی یاسوج۴۰۴۳۴۱۵۰۰:۰۹:۲۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
چرا برای پرونده کرسنت وهسته ای جلیلی را محاکمه نمی‌کنند .
ناشناس۴۰۴۳۶۹۸۰۹:۲۶:۳۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
در پرونده هسته ای جلیلی از منافع ملی دفاع کرد قرارداد کرسنت را هم زنگنه بسته بود!
ناشناس۴۰۴۳۸۲۹۱۱:۴۶:۱۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جلیلی فقط دوست دارد دیده شود.
ناشناس۴۰۴۳۷۲۱۰۹:۵۱:۳۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
حتی با فرض ارزان فروشی در کرسنت نباید قرارداد را بدون توجه به مفاد آن لغو میکردیم این را هر کسی که یک معامله ساده ملکی انجام داده باشد میداند چطور آقایانی که یک کشوررا اداره میکنند ندانستند؟
ناشناس۴۰۴۳۷۹۷۱۱:۰۲:۱۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
قرارداد از اساس باطل بوده و فقط هم ارزان فروشی نبوده
امید۴۰۴۴۰۴۶۱۵:۰۲:۱۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
قرار داد رو زنگنه بست بخاطر زیانده بودن هیچ وقت پروژه رو شروع نکردن در ضمن اگر در دولت روحانی زنگنه وزیر نمیشد به این اندازه ما جریمه نمی دادیم چون در دادگاه ایشون متهم بودن با وزیر شدن مجدد زنگنه از دادگاه تجدیدنظر خواستن که از ایران در رابطه با وزیر شدن یه متهم سوال بشه
رادمهر۴۰۴۴۵۱۷۰۲:۱۰:۰۳ ۱۴۰۴/۷/۲۳
قرارداد کرسنت رو وزارت نفت زنگنه بسته 9 نفر از اعضای وزارت نفت و کارچاق کن ها به جرم تبانی و رشوه تو دادگاه محکوم شدن تو دادگاه بین الملل هم تخلف و سواستفاده و کسب رشوه بعضی از مقامات و واسطه های دو طرف ثابت شده بعد دولت روحانی دوباره این ها رو سرکار اورده و پست وزارت و مدیریت داده این بار طرف اماراتی اعتراض کرده که اگه طرف ایرانی که تخلف و سواستفاده از موقعیت و مخفی کاری کرده و دولت ایران خبر نداشته چرا دوباره به اینا پست و مقام دادن اینبار دادگاه بین الملل اعتراض طرف اماراتی رو تایید کرده این وسط جرم جلیلی چیه؟
تاببتهعلل۴۰۴۴۹۷۳۱۳:۲۱:۰۷ ۱۴۰۴/۷/۲۳
خدا شفا عنایت کنه
هموطن۴۰۴۳۴۱۶۰۰:۰۹:۳۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
خدا خیر بده آقای جلیلی رو که حرف حق را می زنند
ناشناس۴۰۴۴۹۰۳۱۲:۰۲:۱۲ ۱۴۰۴/۷/۲۳
اگرآقای جلیلی خودشون رو تو این قضیه برحق میدونن چراپیشنهاد مناظره رو نمی پذیرن؟!
ناشناس۴۰۴۳۴۲۱۰۰:۲۲:۱۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
دمت گرم جلیلی
ناشناس۴۰۴۳۴۲۶۰۰:۴۵:۰۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
در کل دنیا سفارتخانه‌ها محل جاسوسی هستند، مگر کدام سفارتخانه در کشوری دیگر کار فرهنگی می‌کند، نصف بیشتر نیروهای هر سفارتخانه عوامل امنیتی هستند، آمریکا تلفن‌های دفتر صدراعظم آلمان را شنود می‌کند آیا مردم از درو دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، اما در ایران تعدادی کاری کردند که الان نزدیک 47 سال است چوب آن را مردم ایران می‌خورند اما آقایانی مثل این آقا سعی در کتمان آن دارند، مگر سفارتخانه‌های شما چکار می‌کنند.
ناشناس۴۰۴۳۴۵۲۰۱:۲۳:۴۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
با تفکرات سعید جلیلی و گروه پایداری کاملا مخالفم
ناشناس۴۰۴۴۱۴۰۱۶:۳۴:۳۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
شما بجای مخالفت سطحی نظر ایشان را بخوان وبا فکر تحلیل کن آنوقت نظرت عوض می شود.
یحیا۴۰۴۳۴۵۴۰۱:۳۲:۰۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
کسی منکر جاسوسی سفارت آمریکا نیست. اتفاقا آقای ناطق نوری هم به همین مطلب اشاره دارد. اما نتایج قطع ارتباط با آمریکا به روش دیپلماتیک و حتی بستن سفارت با تسخیر سفارتخانه و گروگان گرفتن اتباع آمریکا برای ۴۴۴ روز متفاوت است و آن خطای بزرگ برپا کنندگان این غائله بود
ناشناس۴۰۴۳۴۶۸۰۲:۱۶:۰۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
به جلیلی بفرمایید ترکیه با آمریکا هسته‌ای می شود و تحریم هم نمی شود .
ناشناس۴۰۴۳۷۵۰۱۰:۰۶:۴۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
هر وقت هم آمریکا خواست هسته ای ترکیه تعطیل بشه تعطیل میشه راحت
ناشناس۴۰۴۳۴۷۰۰۲:۳۳:۵۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
خب راست می گه. از اون طرف، لانه جاسوسی رو تسخیر کردید و از طرف دیگه، بچه هاتون رو به آمریکا فرستادید تا زندگی راحتی داشته باشند! معلوم هست کدوم طرفی هستید؟!
ناشناس۴۰۴۳۴۷۷۰۳:۰۸:۵۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
ناطق نوری هم فرموده بود :اصلا کدام سفارتخانه کار جاسوسی و جمع اوری اسناد نمیکند؟؟؟
ناشناس۴۰۴۳۷۵۱۱۰:۰۷:۳۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
28 مرداد رو فراموش کرده آقای ناطق نوری
مردم۴۰۴۳۴۸۳۰۳:۲۶:۳۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
درود...ناطق نوری خودش یک طرف قضیه است که بهره خودش را برده است .‌‌ درستش اینه که همشون باید جواب مردم را بدهند .
ج۴۰۴۳۴۹۷۰۳:۵۳:۱۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
خوب چکار کردن ریختن سفارت آمریکاروگرفتن نه عزیزم این کار و همه میکن ما هم اگه بتونیم جاسوسی میکنیم شما اگه قدرت آمریکا رو داشتید صدبرابر بدتر از آمریکا رفتار میکردید
بنده خدا اصل۴۰۴۳۵۰۱۰۴:۱۷:۳۸ ۱۴۰۴/۷/۲۲
شمافکر میکنید الان اسراییل و آمریکا در ایران جاسوسی نمیکنند؟!!
ناشناس۴۰۴۳۵۰۲۰۵:۱۲:۲۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آخر یکی بگوید کدام سفارت برای کشور خود خبر ارسال نمی کند. پس بروید همه سفارتخانه ها را ببندید! مگر خود ایران در سفارتخانه های خود بیکار نشسته است و به اخبار و رفتار دولتمردان و مردم آن کشورها بی تفاوت است؟!
محمدرضا۴۰۴۳۶۸۸۰۹:۲۱:۴۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اگراسناد بدست آمده از لانه جاسوسی را خوانده باشید متوجه تفاوت اساسی آن با سایر سفارت کشور ها خواهید شد
Abdi۴۰۴۳۵۰۶۰۵:۲۵:۲۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
سفارتخانه معنى ش همينه خب ، جمع آورى اطلاعات از آن محل و منطقه . مگه شما در سفارتخانه هاى ما كار ديگه اى انجام ميدين ؟
ثمری۴۰۴۳۵۰۹۰۵:۳۶:۰۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آقای جلیلی حواس مبارکشان نیست که الان بعد از ۴۷ سال کشور دربن بست قرار گرفته و خبر از زندگی مردم ندارند که مردم چه میکشند .
صمد۴۰۴۵۱۴۴۱۶:۳۹:۲۳ ۱۴۰۴/۷/۲۳
مگه بایدجلیلی حواسش باشه؟رای دادیکه جلیلی رای نیاره بازم ازش توقع میکنید؟
ناشناس۴۰۴۳۵۱۷۰۶:۱۸:۲۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
سفارت خانه هر کشور طبق قوانین خاک آن کشور محسوب میشود ،به فرض اینکه محل جاسوسی باشد نباید به آن حمله کرد ،خیلی محترمانه و راحت به آمریکا فرصت داده میشد تا سفارتخانه رو تخلیه کند،جناب جلیلی فسخ قرارداد کرسنت هم مانند حمله به سفارت خانه اشتباه بود
محمدرضا۴۰۴۳۶۹۳۰۹:۲۳:۱۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
از 28 مرداد تا کنون ما هیچ رفتار محترمانه ای از آمریکا ندیدیم که بخواهیم محترمانه برخورد کنیم
عبدالله۴۰۴۳۵۱۸۰۶:۱۸:۵۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
ما هم دریافتیم که در سیاست خارجی کاری کردیم کارستان که حتی کشورهای همسایه هم از ما طرفداری نمی کنند آقای جلیلی هم در این کارستان نقش بسزایی دارد ساختمان شرکت ملی نفت ایران را در لندن به خاطر عمق استراتژیک جلیلی و امثال جلیلی در قرداد کرسنت مصادره کردند
ایرانی۴۰۴۳۵۲۳۰۶:۲۵:۲۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آقای جلیلی تو این همه سال با تسخیر چه منافعی برای ایران بدست آمد درحالی که کسانی که سر کار آمدند منافعی که هیچ ضرر هم برای ملت داشتند چقدر اختلاس کردند
ناشناس۴۰۴۳۵۲۶۰۶:۲۸:۵۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
امثال جلیلی حرفهای خودشان را از زبان مردم میگویند بدون آنکه مردم به آنها وکالتی داده باشند .
ناشناس۴۰۴۴۳۸۴۲۱:۵۱:۰۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
ظریف روحانی مرعشی خاتمی ولایتی لاریجانی رفسنجانی، حسام آشنا خوبن،،به اونا وکالت بده ،،
ناشناس۴۰۴۶۶۴۹۱۳:۲۳:۳۴ ۱۴۰۴/۷/۲۶
عزیز من جلیلی رای نیاورده دیگه : دعوا نداره: رای گیری برای همینه که کسی الکی ادعا نکنه و نظر مردم حاکم بشه
ناشناس۴۰۴۳۵۲۷۰۶:۲۹:۴۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
حرف مردم را باید از مردم شنید !
ناشناس۴۰۴۳۵۳۷۰۶:۴۰:۰۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
ناطق نوری نمک انقلاب را خورد و نمک دان شکست.
ناشناس۴۰۴۳۵۴۶۰۷:۱۰:۱۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
سفارت روسیه هم مرکز جاسوسی می‌باشد
ناشناس۴۰۴۳۵۵۷۰۷:۲۵:۵۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
همه کشورها از جمله ایران در سفارتخانه ها یشان مشغول جاسوسی هستند برای دفاع و کمک به منافع ملی کشور خود امری کاملا طبیعی و معمول است جاسوسی اقتصادی و نظامی وظیفه بسیار مهم دیپلماتهاست چینی‌ها پیشرفت اقتصادی نظامی خود را مدیون همین شیوه هستند ایران هم کاملا فعال هست
آزاد۴۰۴۳۵۶۹۰۷:۴۹:۰۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اقای جلیلی باید واضحتر توضیح میداد تا ببینیم دقیقا کدوم کشور اروپایی به دیدگاهشون پی بردند
احمد۴۰۴۳۵۷۲۰۷:۵۶:۰۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جناب جلیلی خسارت به کشور بدست تووبانددلواپس تورقم خورده کیست که نداند
ناشناس۴۰۴۳۵۸۳۰۸:۰۲:۰۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
نباید برای هر نظری سریع انگ بچسبانیم و یا برخورد دو گانه با نظرات داشته باشیم.
ناشناس۴۰۴۳۵۹۳۰۸:۱۳:۱۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
هیچکس حق ورود به سفارت هیچ کشوری را ندارید ....
علی۴۰۴۳۵۹۴۰۸:۱۳:۵۸ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آقای ناطق نوری همچنین گفته قرار بود که بعد از انقلاب ما در منطقه در زمینه های اقتصادی فرهنگی و پیشرفت اول باشیم ولی آنطور نشد جواب اینها را هم بدهید
ناشناس۴۰۴۳۵۹۶۰۸:۱۴:۱۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اشغال هر سفارتی خلاف تعهدات بین المللی است. ارتباط نمی خواهید، ضمن آنکه سفارتها همگی محل جمع آوری اطلاعات است، مگر مال ما غیر این است؟
ناشناس۴۰۴۳۶۰۲۰۸:۱۶:۲۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جلیلی اگر راست میگوید و صداقت دارد با زنگنه مناظره کند ؟
هموطن۴۰۴۳۶۱۹۰۸:۳۹:۴۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
خوب ،آیا آلمان هم سفارتخانه آمریکا را اشغال و افراد آن را به گروگان گرفت آن هم توسط یک عده دانشجو که هیچ مسئولیت قانونی در مملکت ندارند. ا
نادر۴۰۴۳۶۴۲۰۸:۵۴:۲۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
شخصا هیچ اعتقاد و اعتمادی به آقای جلیلی ندارم...
ناشناس۴۰۴۳۶۵۱۰۸:۵۸:۱۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جلیلی بهتر بود حرف نمیزدی چون هر چی بگی مردم قبول نمیکنند همه فهمیدند که اون کار اشتباه بود اونهایی که سفارت را اشغال کردند هم پشیمانند
ناشناس۴۰۴۳۶۷۴۰۹:۱۴:۳۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اشغال کننگان سفارت بیش ازهرکسی صلاحیت دارند که دراین مورد اظهارنظرکنند وآنها ازکرده خویش پشیمانند.
رضا۴۰۴۳۶۸۵۰۹:۲۰:۴۰ ۱۴۰۴/۷/۲۲
خدا لعنت کنه هر که به ظاهر وطن پرسته و در زمین خودی به وطن تیر می اندازه
علی۴۰۴۳۷۸۰۱۰:۳۸:۳۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اقای جلیلی از هیاهوی هوچیگرهای ضعیف النفس نترسید ، اینها چون باطل هستند سرنوشتی بسیار تاریک و سردرگمی دارند .
میرنقی۴۰۴۳۷۹۵۱۱:۰۱:۵۸ ۱۴۰۴/۷/۲۲
احسنت تفکر امثال‌ ناطق‌ نوری‌ برملاشد
ناشناس۴۰۴۳۸۲۲۱۱:۴۰:۳۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
نام سفارتخانه پوششی است تمامی سفارتخانه ها در تمامی کشورها کار اصلیشان جاسوسی در لوای دیپلماسی است همه میدانند این یک قانون نانوشته مورد قبول و پنهان همه دنیا است
بینام۴۰۴۳۸۲۷۱۱:۴۴:۵۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
فعلاً که تورم ،گرانی ،بیخانمانی جوانان بی زن زندگی برایشان درست کردید.
ناشناس۴۰۴۳۸۳۸۱۱:۵۲:۲۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
حق با جلیلی است
ناشناس۴۰۴۳۸۴۳۱۱:۵۶:۱۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
برخی اشغال کنندگان سفارتخانه بعدهافرزندانشان را فرستادند به کشور صاحب همان سفارتخانه.
ناشناس۴۰۴۳۸۴۴۱۱:۵۷:۱۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
بهتر نیست آقای جلیلی بعد از اشتباهات وحشتناکی که در خصوص کرسنت و برجام انجام دادند از سیاست خداحافظی کنند .
ناشناس۴۰۴۳۸۶۹۱۲:۲۴:۴۴ ۱۴۰۴/۷/۲۲
دمت گرم آقای جلیلی که در مورد مسایل حساس کشور دلسوزانه و شجاعانه اظهارنظر می کنید. درود بر شما و همفکران تون.
علی باصفا۴۰۴۳۸۹۱۱۲:۴۴:۰۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
باسللم وادب همه کشورهاسفارتخانه دارندوبخشی هم ازطریق سفارتخانه عملاجاسوسس می کنند لیکن سفارتخانه آمریکادرایران جداازبحث جاسوسی محل توطئه برعلیه کشور وکودتابوده است اسنادلانه جاسوسی و اعترافاتی که بعدهاخودآمریکایی هاکردندبصراحت این موضوع راتایید کردند جاسوسی باتوطئه وکودتا درکشورثالث فرق داره غائله کردستان تحریک عراق به حمله به ایران قضیه خلق مسلمان درتبریزوکودتای قطب زاده وکودتای خلق عرب ودهها توطئه وکودتاعلیه کشورهمگی آنهاسرازسفارتخانه آمریکادرآوردتازه بدترازاینها باتوجه مکاتبات آمریکایی هادرقضیه گروگان‌های آمریکایی درلبنان که ایران درآزادی آنهاوساطت کردوآمریکایی هاقول وقراردادند وبعدزدندزیرش بماندویا در بحث کودتای عملی درصحرای طبس که نشان دهنده ماهیت واقعی آنها بودجای بحث مفصلی است که دراینجانمی گنجدونشان دهنده ماهیت پیدایش شیطان بزرگ بوده وهست ضمنابایدهرمطلبی وهرچیزی را درزمان ومکان خودش سنجیدوبررسی کرد
ناشناس۴۰۴۴۴۰۵۲۲:۲۱:۲۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آمریکا فقط جنایت علیه در دنیا و ایران می کند،،متاسفانه برخی نمیفهمن و نمی‌خواهند بفهمن
حسین۴۰۴۴۰۰۳۱۴:۲۶:۱۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
امام خمینی ره فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود.
رضا۴۰۴۴۰۰۴۱۴:۲۶:۵۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
در کمال تأسف عده‌ای بنام ملت ایران اظهار نظر می‌کنند و اتفاقا به سالم‌ترین انسانهای دغدغه مند و دلسوز به ملت و مملکت ونظام حمله می‌کنند همچون شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی
ناشناس۴۰۴۴۰۷۰۱۵:۲۳:۰۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جناب استاد جلیلی جنابعالی میدانید که جناب ناطق یک دوره نامزد ریاست جمهوری شد ، رای نیاوردند و بلافاصله هم به رقیبشان تبریک گفتند. در عجبم این چه حب قدرتی است که در جنابعالی ریشه دوانده که دست بردار نیستید! واقعا جای تعجب است که جنابعالی که در آخرین حضورتان در صحنه انتخابات بالاجبار مورد حمایت همه دوستان طیفتان قرار گرفتید ولی از جناب پزشکیان (از نیروهای رده چندم اصلاحات هم شکست خوردید) همچنان اصرار بر حضور در صحنه دارید.
ناشناس۴۰۴۴۷۵۱۰۹:۵۹:۱۵ ۱۴۰۴/۷/۲۳
ناطق نوری تبریک گفت؟الان چه ربطی داشت مثلا خیلی هنر کرد خوب جلیلی هم تبریک گفت مگه جلیلی الان بر علیه پزشکیان حرف زده که شما ربطش میدید به انتخابات
ناشناس۴۰۴۴۱۰۸۱۶:۰۸:۱۷ ۱۴۰۴/۷/۲۲
عیب بزرگ آقای جلیلی ، عدم آگاهی و بینش علمی و سیاسی است .
ثنا۴۰۴۴۱۲۸۱۶:۲۶:۰۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
چرا بحثها و با خودتون بکنید فکر حال دل مردم باشید
علی۴۰۴۴۱۳۰۱۶:۲۸:۴۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
جناب ناطق نوری با فتنه همراهی کرده و بخاطر کنار گذاشتنش از مناصب قدرت داره حتی بر علیه امامین انقلاب عقده گشایی می‌کنه ، اینها بقول حضرت علی علیه السلام همچون طلحه و زبیر مانند استخوانی هستند که در گلوی اسلام گیر کرده اند نه میشود قورتشان داد و نه بیرون انداخت ، خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه که بخاطر مال و جیفه دنیا آخرت خودمون رو می سوزونیم بدون اینکه فکر کنیم چند ثانیه دیگه در این دنیا نفس می کشیم ، در هر صورت ما اگه دیندار هستیم و معتقد به نظام باید پشت سر رهبری حرکت کنیم حالا اگه جلیلی همراه نظر رهبری باشه نظرش رو قبول داریم و اگه مخالفین جلیلی باشه باز نظرش رو قبول داریم ، ضمن اینکه مردم مسیر درست رو خودشون انتخاب می کنند.
دیدبان۴۰۴۴۱۴۷۱۶:۴۴:۲۲ ۱۴۰۴/۷/۲۲
اقای جلیلی شما چکاره مردم هستید که هی می‌گویید مردم فهمیدند اگر چنین است رفراندم انجام بدهید تا بفهمید هیچ یک از ایرانی ها شما را قبول ندارند .
مبین۴۰۴۴۱۵۹۱۷:۰۳:۵۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
کاش به کارهایی که به جزضرروزیان چیزدیگری برای ملت نگذاشتیدفکرمی کردید.
ناشناس۴۰۴۴۲۲۹۱۸:۲۵:۴۸ ۱۴۰۴/۷/۲۲
بنظر این فرد نه تسخیر سفارت آمریکا بد بود نه عربستان .‌‌نه قطعنامه ها . نه تحریم ها .‌ نه خالص سازی . نه کرسنت . نه گرسنگی مردم .
حسن۴۰۴۴۳۰۱۱۹:۵۴:۳۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
خوب همه کشورها سفارت را بر پا میکنند تا از اوضاع کشورهای دیگر بی خبر نباشند و مواظب منافع خودشان باشتد ! کارکنان جاسوس بودند خوب مثل همه دنبا اخراجشان میکردیم !
ناشناس۴۰۴۴۳۳۰۲۰:۳۴:۰۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
عملکرد آقای جلیلی چه در مقام مذاکره کننده، چه در مقام تصمیم گیر برای پروژه کرسنت و چه در دولت بقول خودشان سایه جهت مخالفت با برجام و بازگشایی هجوم افاغنه به ایران تا کنون نه تنها سودی برای ایران نداشته، بلکه دقیقا به ضرر بوده است. اینکه فردی بی پروا بگوید من دولت سایه تشکیل دادم، معنی اینکار چیست؟ و هزینه های این دولت سایه از کجا تامین میشود؟
ناشناس۴۰۴۴۳۸۲۲۱:۴۷:۳۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آقای ناطق نوری ! تمام این فتنه و آتیش ها از همنشینی با خاتمی روحانی رفسنجانی میاد،این جریان انحرافی مثل زالو به جون ملت از اول افتادند،الان یادشون افتاده که تسخیر لانه جاسوسی اشتباه بود .واقعا هم لانه جاسوسی بود و جای توطئه، هم نفت ببرن،هم علیه شوروی باشن،هم تولید و صنعت رو بدست بگیرند، هم پول نفت رو برا شاه هزار رقم و مدل فاکتور پر کنن که نفت غارت بشه،،آمریکا و انگلیس استعمارگران و جنایتکار بودن و هستن،جلیلی هم یک انسان وطن‌پرست، پاک،سالم، بدون رشوه،ربا،تزویر،هست،ملت میفهمن..،
ناشناس۴۰۴۴۳۸۶۲۱:۵۴:۲۳ ۱۴۰۴/۷/۲۲
لعنت بر دولت و جنایتکاران غربی و مثلث شوم بدبختی انگلیس آمریکا اسرایل
ناشناس۴۰۴۴۳۸۹۲۱:۵۶:۵۹ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آقای جلیلی اگه واقعا بار علمی داشتید و از سیاست سر در میاوردید نمی گذاشتید این همه قطعنامه علیه این مملکت از طرف اروپا صادر بشه مسئله کرسنت هم بوجود نمی آمد و این همه غرامت هم تحمیل کشور نمیشد
ناشناس۴۰۴۴۴۰۰۲۲:۱۰:۳۵ ۱۴۰۴/۷/۲۲
چرا بعضی ها از اینکه سفارت آمریکا اشغال شده ناراحتند خيلی برن تحقیق کنند ببینند چرا اشغال کردند؟ البته بعضی ها احتمالا فردا هم شاکی بشوند چرا جلوی صدام ایستادند و برای او فرش قرمز پهن نکردند ؟
ایران۴۰۴۴۴۴۹۲۳:۴۴:۵۱ ۱۴۰۴/۷/۲۲
آقای جلیلی صلاحیت ندارد از طرف مردم حرف بزند, مردم زیر بار تورم و گرانی کمرشون شکسته.
ناشناس۴۰۴۶۶۹۹۱۴:۴۰:۱۲ ۱۴۰۴/۷/۲۶
به تورم چه ربطی داره عمو
حسین۴۰۴۴۴۵۰۲۳:۴۵:۲۶ ۱۴۰۴/۷/۲۲
چرابا عراقی که ۸سال درگیرجنگ وتجاوز به سرزمین و شهرهای مرزی مان بودند وهزاران جوان ماراشهید نمودند امروزه شدیم برادر . اگر دشمنه عراق هم دشمنه به قول قدیمیا خون راباخون نمی شویند کشورداری باید باهرکس به زبان خودش جهت عمران وابادانی وتجارت ورفاه عمومی رفتارنمود نمیشه باهمه کشورها درگیر شد اینهم عاقبت درگیر شدن باکشورها
صمصام۴۰۴۴۵۸۴۰۷:۵۱:۴۰ ۱۴۰۴/۷/۲۳
من به جناب جلیلی پیشنهاد میکنم فقط در محدوده همان 6 تا قطعنامه حاصل دستپخت خودشون صحبت کنند مثلا بگن چطور شد که قطعنامه اول رو گرفتند ؟چه مراحلی رو طی کردند؟چی گفتن چی شنیدند ؟ بعد چطور تصمیم به ادامه دادند که منجر به قطعانه دوم شد ؟ چرا تصمیم گرفتن ادامه بدن که سومی و چهارمی هم صادر بشود ؟ بفرمایند حال و هوای ایشون بعد از قطعنامه پنجم و ششم چطور بود ؟ و در اخر سر بفرمایند آیا میدونستند شش قطعنامه صادر شده در دوره ایشون تا ابد گریبانگیر معیشت و اقتصاد این ملت است ؟
ناشناس۴۰۴۴۸۹۵۱۱:۵۶:۳۸ ۱۴۰۴/۷/۲۳
قطعنامه ها همه دستپخت دولت خاتمی بود. من هم پیشنهاد میکنم شما در مورد خاتمی و کرسنت و قطعنامه های تخلفات ایشان حرف بزنید
ناشناس۴۰۴۶۹۸۵۲۲:۴۶:۰۴ ۱۴۰۴/۷/۲۶
امام علی علیه‌السلام می فرماید مردم سه دسته اند و دسته سوم را همج رعاع می نامند که یکی از اوصافشان این است که ینعقون که کل ناعق، تشبیه به یک دسته کلاغ که وقتی یکی می گوید قار بقیه هم تکرار می کنند متأسفانه خیلی از مطالبی که اصلاح طلبان با رسانه های خود جا انداخته اند از همین قبیل است از جمله همین صدور چند قطعنامه در زمان جلیلی که با وجود ثبت آشکار تاریخ صدور این قطعنامه که اولاً بعضی در زمان ایشان نبوده و ثانیا فرایند صدور همه قطعنامه حتی قبل از دولت احمدی نژاد آغاز شده و ثالثا عمده آنها به بهانه فتنه خیانت بار ۸۸ صادر شده، همچنان آقای جلیلی و احمدی نژاد را مقصر جلوه می دهند
مهدی۴۰۴۴۹۰۴۱۲:۰۴:۴۷ ۱۴۰۴/۷/۲۳
ازکی تاحالا آمریکا صدراعظم داشته ؟
ناشناس۴۰۴۵۲۷۰۱۹:۴۳:۳۳ ۱۴۰۴/۷/۲۳
سعید جلیلی بایستی راجب خیلی چیزها حرف بزنه هم کرسنت هم تحریمها هم قطعنامه ها دیگه وقتی برای سفارت نخواهد داشت
ناشناس۴۰۴۵۵۷۹۱۰:۲۲:۵۲ ۱۴۰۴/۷/۲۴
امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید
ناشناس۴۰۴۶۶۹۷۱۴:۳۹:۲۸ ۱۴۰۴/۷/۲۶
سکوت بیت امام راحل چه معنی دارد یادگاران امام به چه دلیل موضع ندارن
yektanetتریبون

آخرین عناوین