تنهای تنهای تنها..!

  4030128103
تنهای تنهای تنها..!

برای عقب کشیدن آمریکا و اروپا و تنها گذاشتن نتانیاهو دلایل سیاسی ریز و درشتی وجود دارد، اما یکی از مهمترین دلیل ها رسیدن غرب به این نتیجه است که دیگر حریف این ایران نمیشود، و جنگیدن با جمهوری اسلامی آن هم بخاطر موجودیت بدنامی چون اسرائیل دیگر بیهوده است. شاید بهترین راه همان مسیری است که عربستان سعودی اخیرا پیموده است!

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم انصاری تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

وزیر خارجه اسرائیل میگوید به ۳۲ کشور جهان نامه نوشته و با چندین وزیر امور خارجه نیز مستقیما صحبت کرده تا برنامه موشکی ایران را تحریم، و سپاه پاسداران را جزو سازمان های تروریستی به حساب آورند. پاسخی که اتحادیه اروپا شنیده این بوده است که آنها نمیتوانند این اقدامات را انجام بدهند زیرا سپاه مرتکب اقدامی تروریستی نشده است.

غربی ها همچنین به اسرائیل متذکر شده اند چنانچه تصمیمی علیه جمهوری اسلامی بگیرید خودتان به تنهایی باید عواقبش را متحمل شوید و خلاصه اینکه روی کمک ما حساب باز نکنید. مشابه این پیام را برخی منابع به نقل آمریکایی ها منتشر کرده اند که خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفته اند اگر بخواهید به ایران حمله ای داشته باشید باید به تنهایی از عهده اش بر آیید!

برای عقب کشیدن آمریکا و اروپا و تنها گذاشتن نتانیاهو دلایل سیاسی ریز و درشتی وجود دارد، اما یکی از مهمترین دلیل ها رسیدن غرب به این نتیجه است که دیگر حریف این ایران نمیشود، و جنگیدن با جمهوری اسلامی آن هم بخاطر موجودیت بدنامی چون اسرائیل دیگر بیهوده است. شاید بهترین راه همان مسیری است که عربستان سعودی اخیرا پیموده است!

یکی از ده ها علتی که غرب برای عدم حمایت کامل از اسرائیل دارد، قدرت بازدارندگی ایران به واسطه تسلیحات پیشرفته اش می باشد. تسلیحاتی که هم غربیها را به لحاظ قدرت و دقت اش می‌ترساند و هم آزمایشات موفق آن در حمله اخیر می‌تواند بازار جدیدی برای تهران باز کرده و درآمد هنگفتی نصیب ایران نماید.

همانطور که میدانید برخی از همین اروپایی ها مشتری پهپادهای ایرانی هم بوده اند و دوست ندارند بخاطر حمایت از اسرائیل از رقابت با سایر خریداران باز بمانند. اسرائیلی ها نیز صرفا برای توجیه ضعف خود نیست که سعی میکنند حمله اخیر ایران را بی اثر معرفی کنند؛ یکی از مهمترین دلایل ترس آنها از اقبال کشورهای مختلف به موشک ها و پهپادهای ایرانی است و نمیخواهند شرکت های اسلحه سازی در ایران به رقیبی برای کمپانی های بزرگ تولید تسلیحات که غالبا تحت نفوذ لابی های صهیونیستی فعالیت میکنند بدل شوند. زیرا فروش اسلحه میتواند ارز آوری بسیار زیادی برای ایران داشته باشد و با توجه به نقد شوندگی بالا و اثرات مثبت زیادی که بر اقتصاد مملکت داشته دارد بسیاری از مشکلات در جمهوری اسلامی را حل نماید. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین