نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4030124062 ۱۰۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

مطلب «رئیس قوه قضائیه: در مورد حجاب واقعا وضع خوبی نداریم» با نظرات متعدد کاربران همراه شد که تعدادی از آنها را می خوانید:

*دروغ نگویند و با فساد از ریشه با قاطعیت مبارزه کنند مردم همراهی بسیار بیشتری در تمام مسائل می کنند. باید برخورد قاطع تری با مفسدین و دانه درشت ها بشود.

*قانون پوشش را مردم و نمایندگان واقعی مردم باید تعیین کنند .

*بهتر است به جای نگرانی و حرف زدن در خصوص حجاب به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنید. تا این حل نشود هیچ چیز حل نمیشود

*اینکه چه مرد وچه زن ، باید پوشش مناسب در جامعه داشته باشد احترام به قانون ان کشور است وهمه مردم درهرجای دنیا باید تابع ، قانون کشورش باشد .حالا مساله خاص حجاب وحیا ، چه ربطی به اقتصاد یا اختلاس دارد .هر چیز درمقام خود ، قابل تامل و اصلاح گری است .زندگی خیلی زوجهای باایمان تحت تاثیر بی حجابی های کوچه بازار در حال خراب شدن است

*قانونی که مقبولیت عام‌نداشته باشد قابلیت اجرا ندارد. خودتون دارید میگید وضع خوب نبست . اگر هم مشکل بیحجابی به قول خودتون ۵ تا ۱۰ درصد جامعه هست دیگه به اینهمه لایحه و قانون و مامور و بگیر و ببند و جریمه نیاز نداره .

*چرا نظر مخالفین را جویا نمی شوید یک گروه نمیتونه مشکلات کشور را حل کنه از خود بیحجاب ها کمک بگیرید راهکار بخواهید با تهدیدو زوراسلحه نمیشه کار فرهنگی کرد

*این وضع حجاب حاصل کم کاری چهل ساله فرهنگی و آموزشی در کشور هست. با بگیر و ببند و لایحه که حل نمیشه.

*همش تقصیر گشت ارشاد بود. که الان با این وضعیت مواجهیم. اگر از همان اول گشت ارشاد و زور نبود. وضعیت حجاب هم بهتر بود

*جناب اژه ای ، نمیشه انتظار داشت تا همه اصناف و مشاغل از راننده تاکسی و اتوبوس تا کارمند بانک و مغازه دار و صاحب رستوران و …. مامور اجرای طرح عفاف شوند و یک مسئله دامن گیر اجتماعی به این روش حل شود. مگه میشه تمامی دانشگاه ها ، مراکز فرهنگی ، ورزشی ، مدارس ، گردشگری و …. را کنترل کرد؟ به چه هزینه ای؟ با چه فایده ای؟

*جناب اژه ای شاید شما بتوانید در پارک و خیابان و مجتمع تجاری دوربین بگذارید و عده ای را جریمه و دادگاهی کنید یا خودرو ها را توقیف کنید ولی کل مملکت عظیم ایران را نمی توانید کنترل کنید وقتی پدر و پدر بزرگ و برادر و شوهر یک خانم در برابر بی روسری بودن او در جامعه بی تفاوت هستند و مردم عادی هم واکنش منفی به این وضعیت ندارند یعنی شما ابزار کافی برای اعمال زور در اختیار ندارید کاش امسال با لباس مبدل به مکانهای گردشگری و ییلاق ها و کوه و دریا و .... سر می زدید ....

*قرار نیست اگر جاهایی خرابکاری شد بقیه مسائل فراموش شود ،میدانید با بالا رفتن پوششها نامناسب در طول این چند ساله وبی توجهی مسئولین سابق و...چقدر آمار فساد اخلاقی وبی بند وباری وطلاق بالا رفته ،وبچه های حاصل طلاق چقدر در رنج هستند خیلی را می شناسیم ومی شناسید که وضع مالی خوب وخیلی خوب وعالی دارند اما از شرعیات واخلاق مشکل دارند ومانند سم به کل جامعه تزریق میشوند.

*یکسال هست ایشان همین را تکرار می کنند و می‌گوید خوب نیست و قانون فعلی باید اجرا شود مصداق حرف ایشان خودشان هستند یا وزارت کشور در ترک فعل ها؟!!

*فقط زور شما به اصناف و مغازه ها میرسه؟ با این کسادی بازار به هر دختری که بگن نیا داخل فروشگاه همین چند تا مشتری هم از دستشون می‌ره. لطفاً مردم را با هم درگیر نکنید...

***

مخاطبین الف درباره یادداشت «وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!» نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*چرایی وقوع تورم در دولتهای مختلف هر چند مربوط به ناترازی بودجه باشد، اما مسئله اصلی نه در اراده دولت بلکه در فشار سیستمی موجود بر ساختار تورم است که دولت را لاجرم به تن دادن به تورم خواهد نمود و مهم نیست کدام مشرب سیاسی را دنبال و پیروی می کنند و یا نمی کند. ریشه تورم بیش از اراده دولت در دیدگاه خزنده با فراوانی رو به تزاید عموم افراد جامعه در بهره وری سوداگرانه نهفته که به زبان ساده افراد دانسته و ندانسته و حتی با رویکردهای قانونی به جای اقدام به تبادل منصفانه در سطح جامعه با فعالیتهای ارزشمند، بخصوص از مجرای بانک اقدام به غارت از دیگران می کنند، این وضعیت از یک سو شکاف طبقاتی و از دیگر سو همانند پدری که درآمد نداشته اما مجبور به سیر کردن شکم عائله خود می باشد هر چند با بدهی و یا...،دولتها را جهت تامین مخارج ضروری جامعه مجبور به کسری بودجه می کند. پس اگر قراراست انتقاد منصفانه داشته باشیم باید برای دیدگاه عموم جامعه، به صرفه شدن تولید مفید و هزینه دار شدن سوداگری را در حقیقت و نه ظاهر امور طراحی و پیشنهاد نمود.

*چیزی که ازش غافل بودید ودر متن نبود،خروج سرمایه های کشور توسط عده ای خاص هست که به نظرمن عامل ۸۰درصد تورم است....

*مجلس هم در ایجاد تورم مقصر است مجلس باید جلوی خرج تراشی دولت را بگیرد

*دولت باید از از ولخرجی دست بردارد و مخارجش را کم کند. همین. از قدیم گفتن چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن!

*عادت نکردیم .. بلکه مجبوریم در این شرایط زندگی کنیم و صدای ما هم به هیچ کجا نمیرسد . مدام هم میشنویم که مسئولین کشور شبانه روز دارند تلاش میکنند و اقدامات بسیار خوب و زیر بنایی اقتصادی انجام میدهند و تمام شاخص های اقتصادی هم مثبت شده است !!! حالا چرا شاخص اقتصادی زندگی مردم و جیب مردم هر روز سقوط میکند ، کسی نه پاسخ میدهد و نه گردن میگیرد !!!

*وقتی دولت به دور از شایسته سالاری اداره می شود و هیچگاه خود را در برابر شعارها وعده های انتخاباتی، وضعیت بحرانی اقتصاد پاسخگو نمی دانند دیگر نباید توقع بهتری داشت

*نرخ بهره قبل از حمله به اوکراین در روسیه هشت درصد بود که پس از بروز تحریم به دلیل حمله به اوکراین یکباره به بیست درصد رسید این نظام تحریم های غرب علبه روسیه را فروپاشاند،ترکیه و آرژانتین هم علی رغم ایتکه تحریم نیستند در حال ونزوئلایی شدن بودند که با افزایش نرخ بهره بحران را کنترل کردند،ایران چرا اصرار دارد نرخ بهره را به نفع تورم سرکوب کند؟

*میزانی از تورم ،تورم انتظاری وروانی است ،یعنی خبر حمله احتمالی به اسراییل دلار را روزانه گران میکند ،که اصلا جنبه اقتصادی ندارد.

*اگر رؤسای جمهور تیم اقتصادی خود را از بهترینها و بادانش ترینها و تواناترینها و کارآمدترینها انتخاب کنند، می توانند تورم را کنترل کنند. مردم به بوی تعفن تورم عادت نکرده اند، بلکه این دولتهای ضعیف و بانک مرکزی وارفته و بی حال است که اجازه تولید پول بدون پشتوانه را میدهند. چرا بانک مرکزی ما مستقل نباشند؟؟ و چرا باید همیشه دخل و خرج دولتها با هم جفت و جور نباشند و خرجشان چند برابر دخلشان باشد و مجبور باشند برای تراز بودجه شان پول بدون پشتوانه و یا همان کاغذ بی ارزش را چاپ کنند؟؟؟؟

*هیچ جامعه ای به تورم عادت نمی کند بلکه تورم از سوی دولت به مردم تحمیل شده است.

*دولت با انبوهی از کارمند ها و ادارات موازی حقوق بگیر مردم است ولی جوری رفتار می کند انگار نه انگار با پول نفت کشور را میچرخاند ، اصلاح اقتصادی و مالیاتی باید از دوات شروع شود دولت نیازدبه لاغر شدن دارد یک نفر هم بجای ۳ نفر می تواند امضا کند

***

مخاطبین الف درباره مطلب «یک سگ ولگرد در یزد ۱۶ نفر را بیمارستانی کرد» نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*باحیوانات مهربان باشیم وبدانیم جاندار جاندار است وحتما برای تمام کارهایمان روزی بایدبه درگاه الهی پاسخگوباشیم لطفا عوامل محترمی که اینگونه کارها را کنترل گر هستند رسیدگی کنندبنظرم عقیم بشن یا محل نگهداری داشته باشند،به امید خدا که حل می شود.

*عجیبه این سگ ۱۶ انسان رو مصدوم و مجروح کرده اما بازم بعضی از هموطنان از سگه دفاع میکنن حتی اگه هاری هم نداشته باشن سگها و گربه ها ناقل بیماری هستند و بهتره که جمعیتشان کنترل بشه خواهشا احساسی نظر ندین اگر خدایی نکرده این حیوانات به یکی از اعضای خانواده شما حمله کنن باز هم ازشون همینطوری دفاع میکنین؟

*حامیان دروغین حیوانات که کمبودهای خود را در عقده گشایی حمایت خاله خرسه وار میبینند با بهم ریختن اکوسیستم جانوری با غذا دادن به حیوانات تا گندش را بالا نیارند ول کن نیستن

*باید سازمانی متولی سگها و گربه ها شود و نسبت به کنترل جمعیت آنها، غذا رسانی و حتی دادن دارو های ضد انگل و بیماری اقدام کنند !

*همه. را به چین و تایلند صادر کنن بهتر از صادرات نفت درآمد داره

*سگهای ولگرد معضل بزرگی درهمه دنیا هستند اما دراروپا جلوترازایران ما اتفاق افتاده وبعضی کشورها مثل آلمان سگها را شناسنامه دار کردند واز زاد و ولد سگهای ولگرد جلوگیری می‌شود اما درکشورمان ایران گروهی افراطی با حمایتهای بی حدوحساب خود درحق دیگر هموطنان ظلم میکنند و دولت هم ضعيف عمل می‌کند گرگاس سگ توره گرگ سگ اینا نتيجه وثمره غذا دادن به سگهای ولگرد است درکار طبیعت دخالت نکنیم چرا سگ وگرگ را باهم جفت میندازید بعد توله آنها را چون اطاعت پذیر وفرمانبر مثل سگ نیست به راحتی درطبیعت ولش میکنید وبرای منه روستایی مشقت ودردسر وخسارت ایجادمیکنید

*حیوانات هم مخلوق خداهستند،خداوندباریتعالی همه موجودات زنده راخلق کرده وحق حیات به آنها داده،کسی حق گرفتن حیات وکشتن واذیت آزار آنها راندارد،درکجای قرآن وکدام آیه درموردظلم وستم وکشتار حیوانات امده،بلکه تاکیدفراوان درمهربانی واسکان دادن کرده،.. مسلمان هستید،راه اساسی واصولی،عقیم کردن این عزیزان و فرهنگ سازی است،ازخدابترسید این عزیزان مخلوق و افریده خداهستند،....،..بس کنید به حیوانات ظلم نکنید،

*کسانی که به سگ های ولگرد و خیابانی غذا میدن و مدعی دقاع از حقوق حیواناتند .مقصران اصلی سونامی هاری هستند .چون در هر جای دنیا به حیوان رها غذا بدی جرم محسوب میشه و تنازع بقا به هم میخوره .وقتی هم شهرداری این سگ ها رو معدوم میکنه صدای همین عده بلند میشه .شما ها که مدعی حقوق حیواناتید به چه حقی حیوان خانگی تون رو عقیم میکنید ..آیا این بر خلاف حق خدادادی و طبیعی اون حیوان نیست ؟ساز مخالف هم میزنید کمی منطق داشته باشید .برید از شبکه های دامپزشکی و کلینیک ها اخبار شیوع هاری رو در این روز ها مطلع بشید .همین افراطی گری ها و رفتار های ناهنجار دامن فرزندان مردم رو میگیره و کم کم کسی جرائت نمیکنه بچه شو تا سوپر سر کوچه بفرسته از ترس سگ های ولگرد هار

*اگر سگ خوبه برای نگهبانی گله باغ نه برای سرگرمی درآغوش بگیریش

*کسانیکه از سگ های ولگرد حمایت میکنند باید مکان مناسبی برای آنها فراهم کنند وتغذیشون بدهند

*سگ های ولگرد را در صورتی که در شهر ها به آنها غذا دادن شوند در آنجا میمانند و در صورت نیافتن غذا در شهر ها به دنبال شکار به خارج از محیط زندگی انسان میروند در ثانی غذا دادن به سگ های ولگرد رفته رفته طبیعت شکارگر آنها را از بین می برد و به جای سگ به چیزی شبیه گربه های شهری تبدیل میشوند و وقتی حیواناتی که در طبیعت به عنوان شکار شناخته میشوند توسط همین سگها و گربه ها و بعضاً گرگ هایی که عادت به غذا گرفتن از دست انسان کرده اند ،شکار نشوند جمعیتشان زیاد میشود و مشکلات زیادی برای انسان به وجود می‌آورند مثل بیماری ها و تخریب بیش از حد پوشش گیاهی . غذا دادن به حیوانات ولگرد فقط بر هم زدن اکوسیستم طبیعت است. و توجه داشته باشید که در نظام طبیعت حیوانات ضعیف محکوم به مردن هستند. اگر نگران این سگ ها هستید میتوانید چند تایی از آنها را به عنوان حیوان خانگی در منزل خود پرورش دهید یا انها را به مراکز حمایت از حیوانات (که متاسفانه در ایران تعدادشان بسیار کم است ) تحویل دهید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۲۸۶۴۱۷:۰۶:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
نتیجه اختلاط نامحرم از 30 سال قبل برای کارهای غیر ضرور و به مرور شل گرفتن توسط قوه قضائیه و نیروهای انتظامی
ناشناس۳۴۵۳۰۷۲۱۹:۰۷:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
همانطور که از سالهای اولیه انقلاب تجربه شده سختگیریها در خصوص حجاب نتیجه عکس داشته است.شما که احیانا نمیخواهید وضعیت بدتر شود.
ناشناس۳۴۵۳۶۹۱۰۹:۲۰:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
تذکر لسانی فایده ندارد اگر فایده داشت در این دو سال جواب میداد پلیس باید با قوه قهریه با ناقضین برخورد نماید.
ناشناس۳۴۵۳۷۲۱۱۰:۰۳:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
سال های اولیه انقلاب با ایجاد گشت ویژه حجاب جمع شد.
ناشناس۳۴۵۵۳۸۸۰۲:۴۷:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۲۶
این نسل ، و این مردم ، مردم سال های اول انقلاب نیستند عزیز دل برادر ! نکته مهم تر مسئولین مملکتی هم مسئولین چهل و پنج سال پیش نیستند !
عمران۳۴۵۳۴۷۱۰۰:۴۷:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چیزی که به نظر شما «شل» است در واقعیت سفت ترین حالت ممکن است، اگر الان سفت و سخت نمیگیرند نه اینکه نمیخواهند، بلکه امکانش را ندارند که با هزاران نفر درگیر شوند در حالی که مرزها رهاست، جرایم دزدی و قتل و امنیت داخلی همه نیاز به نیرو و منابع دارد. متاسفم که میگویم شما خودخواهی میکنید که میخواهید نیروی انتظامی جاهای مهمتر را رها کند و بیاید به دغدغه شما رسیدگی کند. چرا؟
ناشناس۳۴۵۳۷۲۵۱۰:۰۵:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
خود خواه کسی هست که قانون را دوست داشته باشد اجرا نشود... در ضمن برای سایر قوانین چرا همین فاز نمی دهید مانند شرورها در خیابان که ما برعکس شما آنجا هم همین را می گوییم که آقایان شل گرفتن
عمران۳۴۵۴۶۱۲۱۷:۵۱:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
قانون چیزی است که توسط نمایندگان واقعی مردم تصویب شود
عمران۳۴۵۴۶۱۸۱۷:۵۴:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
پس باید مرزها را رها کنند، امنیت داخلی را رها کنند، دزدی و قتل و جرایم یقه سفید را رها کنند بیایند به دغدغه ی قشر شما بپردازند. منابع نیروی انتظامی محدود است، فهم این قضیه انقدر برای شما مشکل است؟
ناشناس۳۴۵۳۸۰۸۱۱:۲۰:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
نماز جمعه دیروز تهران عکس هایش ماندگار خواهد شد!!
ناشناس۳۴۵۴۹۰۴۲۰:۳۰:۵۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چرا چشماتو روی فساد برخی مسولین کشور بستید دولت قوه قضائیه حجاب را بهانه‌ای کردند مردم را سرگرم کنند.
ناشناس۳۴۵۲۹۴۰۱۷:۴۶:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۴
به نیروی انتظامی ماموریت داده شده از فردا با قاطعیت قوانین عفاف و حجاب را در جامعه نطارت و تذکر لازم را بدهد امید است پرسنل نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود بدرستی عمل کند
ناشناس۳۴۵۳۴۴۶۰۰:۱۹:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
امید است پرسنل نیروی انتظامی و قوه قضاییه به مردم به خاطر خواست اقلیت گیر ندهندکه نتیجه معکوس داره
ناشناس۳۴۵۳۷۲۶۱۰:۰۶:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
بی حجابها حتی 10 درصد هم نیستند
امید۳۴۵۴۱۷۹۱۵:۰۴:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
ان شاءالله یادعای مؤمنين باغيرت وباهمت نيروى شریف وشجاع وغیورانتظامی این بی بندوبارهای بی حیاریشه کن خواهندشد
عبدالله۳۴۵۴۷۸۴۱۹:۱۷:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چرا همه چی رو گردن نیروی انتظامی می‌گذارید.همه مردمی که خواهان حجاب هستند باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.همین مأمور نیروی انتظامی بیچاره خیلی از جاها یا شهید شدند یا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند
ناشناس۳۴۵۵۱۳۹۲۲:۴۶:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
کدام قانون برای نیروی انتظامی مشخص کرده با بی حجاب برخورد‌کند .
ناشناس۳۴۵۲۹۵۰۱۷:۵۰:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
ای قوه قضایی اقدام انقلابی
ناشناس۳۴۵۵۳۹۳۰۲:۴۹:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۶
چرا این قوه قضائیه انقلابی با اختلاس گرها برخورد نمیکند ؟
ناشناس۳۴۵۵۷۶۸۱۱:۱۹:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
قوه قضائیه اقدام انقلابی برای چه بکند .
ناشناس۳۴۵۲۹۵۸۱۷:۵۴:۱۹ ۱۴۰۳/۱/۲۴
تنها راه مبارزه با شبیخون فرهنگی که باعث ایجاد بی حجابی و بی حیایی و بی غیرتی وسیعی در جامعه شده این است که سازمان مردمی بسیج تمام قد به میدان بیاید و نسبت به آگاه کردن فریب خوردگان و قلع قمع مروجین فساد بپردازند
ناشناس۳۴۵۳۰۳۴۱۸:۳۶:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
شما از توهم جنگ داخلی و زد و خورد بین مردم به خاطر روسری زنها بیا بیرون ما به اندازه کافی درگیری و تنش در خارج مملکت داریم و به گرفتاری داخلی اصلا نیاز نداریم
ناشناس۳۴۵۳۷۲۸۱۰:۰۶:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
تا بیشتر جامعه را به گند بکشانند؟
ناشناس۳۴۵۳۹۱۷۱۲:۴۳:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
جامعه با فسادهایی به گند کشیده شده است که بی حجابی در مقابل آنها بی تاثیر است.
ناشناس۳۴۵۳۳۲۶۲۲:۰۲:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
خوب با برنامه سر بسیج را گرم میکنید تا وظیفه اصلیش که مقابله با فساد اقتصادی است فراموش کند.
ناشناس۳۴۵۳۷۳۱۱۰:۰۹:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
تا دیروز که چیز دیگری می گفتید الان مدعی اقتصاد شدید چون اگر بسیج وارد شود جرات ندارید در قانون گریزی
ناشناس۳۴۵۵۱۷۲۲۳:۱۰:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
همین قدر که در مورد حجاب تعصب به خرج میدهید در مورد اختلاس ها هم حساس باشید و جلوی آنها را بگیرید .
ناشناس۳۴۵۳۰۳۶۱۸:۳۶:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۴
زهی خیال باطل که با بگیر و ببند، چیزی رو که مردم نمی خواهند بهشون تحمیل کنید.
ناشناس۳۴۵۳۷۳۲۱۰:۰۹:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
مثل آب خوردن می توانند جمع کنند
ناشناس۳۴۵۳۰۶۵۱۸:۵۹:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۴
برای دیده نشدن تورم و بی ارزشی پول ملی و بالا رفتن دلار راهکار خوبی انتخاب کردید. وضعیت حجاب! سگ گردی!
ناشناس۳۴۵۳۷۳۵۱۰:۱۱:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
خب اینطوری نگردید تا حواستان پرت نشود راستی جریمه رانندگی جز آن نمی کنی؟
ناشناس۳۴۵۵۳۹۴۰۲:۵۴:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
آخه جریمه رانندگی چه ارتباطی با حجاب اجباری دارد ؟
ناشناس۳۴۵۳۹۵۲۱۳:۱۰:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
ذهن انسان رو چی حساب کردی؟ ذهن انسان اینطور نیست که با یه خبر، اخبار مهم دیگه یادش بره
ناشناس۳۴۵۳۰۸۰۱۹:۱۷:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
جای تعجب است که برخی حضرات جز بی حجابی هیچ مشکلی در جامعه نمیبینند .
ناشناس۳۴۵۳۱۶۳۲۰:۰۵:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۴
اول باید کارآیی خود را نشان دهید بعد در مورد مسایلی مثل حجاب صحبت کنید. وقتی نمیتوانید مشکلات معیشتی مردم را حل کنید قطعا مساله حجاب را هم نمیتوانید حل کنید. الآن ما در همه حوزه ها مساله داریم. تورم بیکاری آموزش بهداشت و این همه دستگاه ناکارآمد نمیتواند در حوزه حجاب کار|آمد باشد
ناشناس۳۴۵۳۱۸۴۲۰:۲۰:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
اتفاقا نتیجه کم کاری نبود .
ناشناس۳۴۵۳۱۹۲۲۰:۲۶:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
علاوه بر موارد بالا من جمله مبارزه با سگهای ولگرد باید با مفسدان اقتصادی هم برخورد کرد
ناشناس۳۴۵۳۲۰۸۲۰:۳۴:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۴
خالی شدن سفره مردم چی این حاصل چیه
ناشناس۳۴۵۳۲۷۲۲۱:۲۲:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
به نیروی انتظامی پیشنهاد میکنم برای اینکه مقبولیت این قانون بین مردم را بداند یک نظر سنجی محرمانه و مخفی از خود پرسنل اش در مورد این قانون انجام دهد تا بداند که موفق میشود یا نه در ضمن باید قانون منع ماهواره هم را هم جزء تجربیات این نیرو به حساب آورد
ناشناس۳۴۵۳۳۱۴۲۱:۵۵:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
چرا همه کارها را با اقدام سرهنگ می خواهیم حل کنیم ، کدام کار با زور حل شد وقتی گروه قابل توجهی از مردم امری را قبول ندارند باید آن قانون بازنگری شود مثلا هنوز ما قانون مقابله با دریافت ماهواره را داریم ولی می دانیم اکثریت قابل توجهی از ماهواره استفاده می کنند یا مورد فیلترینگ . لطفا دولتی ها و مجلسی ها و قوه قضای به خود بیایند و قوانین را در جهت احترام به همان گروه های قابل توجه تصحیح کنند و بی جهت نیرو و توان نیروهای انتظامی را درگیر موضوعاتی چنین نکنند
ناشناس۳۴۵۳۶۸۶۰۹:۱۵:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
ماهواره را شما در چهار دیواری می بینی که هر چند خلاف است ولی فعلا با آن کاری نیست ولی بی حجابی و بی حیایی و بی غیرتی را نمی شود به سطح جامعه آورد .
ناشناس۳۴۵۳۸۰۴۱۱:۱۷:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
ماهواره چون در مالکیت شخصی هست کاری ندارند هرچند باید برخورد کنند وقتی در دید هست و چند سال قبل برای چشم زهر گرفتن اجرا شد و بعد دستور آمد رها کنند
ناشناس۳۴۵۴۳۶۶۱۶:۲۱:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
اگر راست می‌گویید. شما. نباید به زن نامحرم. بی‌حجاب نگاه کنید. نه اینکه بخواهید بزور چادر سر مردم. بکتید
ناشناس۳۴۵۳۳۲۰۲۲:۰۰:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
وجود حجاب اختیاری در کشورهای اسلامی نشان داده است مخالف حاکمیت ها نبوده اند.
حسن۳۴۵۳۵۱۷۰۲:۵۷:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
شروع روندکم حجابی و بی حجابی از اوایل دهه هفتاد و دولت سازندگی شروع شد در ان زمان با گسترش دانشگاه آزاد و رواج اقتصاد نولیبرالیستی اکثر فرزندان خانوادهای مرفه و نوکیسه که از هوش و استعداد برعکس ثروت پدرانشان کمتر بهره ای داشتند و با پرداخت پول به دانشگاه آزاد راه یافته بودند کم حجابی را حتی در شهرستانهای کوچک و دور افتاده رواج دادند و برخی مدیران کشور هم که با دیدن دختران و پسران دانشجو که کمتر فرهنگ اسلامی را رعایت می کردند می گفتند شتر دیدی ندیدی و این بود سرآغاز انحطاط فرهنگی وشروع فرهنگ بی حیایی
عاطفه۳۴۵۵۰۷۶۲۲:۰۲:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چه ربطی به دانشگاه آزادداره اینهمه دخترها وزنهای بی حجاب توخیابون هستن که تحصیلات هم ندارن ...حضرت علی ع فرمودندفقرازهردری بیایدایمان ازدری دیگربیرون میرودبه نظرمن مردم دارندلجبازی میکنندوجواب وضعیت خراب معیشتی وبا بدحجابی میدهند....
ناشناس۳۴۵۳۵۵۹۰۶:۴۸:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چرا فقط به اعمال سرکوب گرانه فکر می کنید ، موضوعات فرهنگی، اخلاقی را باید درمقوله خودش جستجو رد و نه کار سلبی
ناشناس۳۴۵۳۶۲۲۰۸:۲۱:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
بر خلاف گرگ، سگ یک موجود شکارچی نیست؛ نه کمین کردن در غریزه اش هست، نه حمله کردن. سگ فقط دفاع میکنه. این موجود بدون کمک انسان، تنهایی نمیتونه خودش رو سیر کنه. تنها راه حل مشکل حیوانات بی سرپرست شهری، عقیم سازی، واکسیناسیون (در برابر بیماری های مشترک بین دام و انسان) و غذارسانی هست تا هم به تدریج جمعیتشون کم بشه، هم شاهد مناظر دردناک حیوانات بیمار و گرسنه و مجروح و انسانهای آسیب دیده از این رهگذر نباشیم
ناشناس۳۴۵۴۱۸۷۱۵:۰۸:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
با بیشترش موافقم .
علیرضا۳۴۵۵۱۴۶۲۲:۴۹:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
آفرین، من نمیدونم سگ چه چیزی رو میتونه شکار کنه اگه ما حامیان حیوانات بهشون غذا ندیم،آخه جناب کمی مطالعه کن شمایی که میگی غذا ندین تا سگ بره شکار کنه ،موارد شکار و مکان رو معرفی کن،بهترین راه کنترل جمعیت اونا عقیم سازی و سپس غذا دادن و نگهداری اونا است
امیر۳۴۵۵۵۲۰۰۷:۵۷:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
یک سرچ بزن تا فیلم های حمله همین سگهای ولگرد رو ببینی که چطوری به یوزپلنگها و پلنگهای ماکه در حال انقراض هستند به صورت دسته جمعی حمله میکنن، بعد برو فیلمهای کشتن بچه ها توسط سگها رو ببین تا ببینم بازم از این حرفهای روشنفکرانه میزنی که سگها مدافع هستن؟؟نکنه میخوای بگی بچه سه ساله به سگ حمله کرده و سگ دفاع کرده؟؟
ناشناس۳۴۵۳۶۴۳۰۸:۳۱:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
خیلی خوبه. موفق باشید. عاقلانه و مدبرانه و خالصانه برای انجام این فرمان الهی اقدام کنید. قلب ما خوشحال شد.
ناشناس۳۴۵۳۶۷۰۰۹:۰۱:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۵
بد حجابی شده بهانه برای انحراف افکار عمومی از مشکلات مهم داخلی و خارجی .
ناشناس۳۴۵۴۶۴۴۱۸:۰۹:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
اگر اینطور است پس چرا به این بهانه دامن می زنید با حجاب خوب و درست بیرون بیایید و دنباله مطالبه های واقعی باشید
ناشناس۳۴۵۳۸۰۵۱۱:۱۷:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
من توی متن پیش نویس لایحه عفاف و حجاب، بخصوص ذیل ماده ای که به ممنوعیت شلوارک برای آقایان اشاره داشت، هیچ تبصره ای که ورزشکاران رو مستثنی کنه ندیدم! بعد از نهایی شدن لایحه و تبدیل شدنش به قانون، تکلیف حضور بانوان در استادیوم و پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال، کشتی و شنا داخل کشور چی میشه؟
ناشناس۳۴۵۳۹۳۵۱۲:۵۵:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
پس گرانی تورم فساد چه مالی چه ملکی ربا بانکی ۳۰درصدی فقر حاصل کم کاری نیست فقط دغدغه حجابه
محمد جمالی۳۴۵۴۰۷۳۱۴:۰۴:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چرا. قوه قضائیه این همه اختیارت به زن داده. و غرور مردان را شکسته.
ناشناس۳۴۵۴۰۹۰۱۴:۱۳:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۵
نمیدانم که چرا اکثریت مسئولین کشور و اژه ای و غیره و غیره اینقدر به حجاب گیر میدهند!!!!! مگر خودتان نمیگویید که عده اندکی مثلا 15-10 در صد حجاب را رعایت نمیکنند؟؟ پس چرا تمامی انرژی این افراد فقط صرف مقابله با بی حجابی میشود؟ چرا در مورد اختلاسهای خواص اینقدر سر و صدا بپا نمیکنید؟؟
ناشناس۳۴۵۴۱۵۵۱۴:۴۸:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۵
عجب!!!!!چه اقتداری!!!!! آنهم فقط برای زنها نه دزدهای داخلی و متجاوزین خارجی
امید۳۴۵۴۱۷۳۱۵:۰۱:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
زنان ودختران بی حیای بی بندوبارروبایدبه زورحیاداروباعفت کرد...
ایرانی مسلمان۳۴۵۴۱۸۶۱۵:۰۸:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
فقط سگهای ولگرد نیست که باید جپع بشه سگهای خانگی که همه شهرها به گند کشیدند هم باید جمع آوری بشن جرات نمی‌کنیم بچه هارو ببریم پارک لطفا حرفی که می‌زنید روش بایستید قرار بود سگ گردانی پیگرد قانونی داشته باشه فقط در مرحله حرف موند
ناشناس۳۴۵۶۲۲۷۱۷:۰۵:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۶
کمی انسانیت خوبه. خداوند این حیوانات رو هم افریده ما چون انسانیم حق نداریم این حیوانات رو بکشیم. بیچاره ها تو دشت بودن ما انسانها اونجارو هم خونه ساختیم پس ما به زندگیه این سگ بیچاره وارد شدیم نه سگها به خانه و محل زندگیه ما. کمی به بچه هامون مهربونی و فرهنگ مهربونی با حیوانات یاد بدیم بد نیست.
ناشناس۳۴۵۶۳۷۰۲۰:۱۵:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۶
سگها هم حق حیات دارن وگرنه خدا نمی آفریدشون باید پناهگاه درست کنم همه رو نگهداری کنند و غذا و آب بدن.
جانباز۳۴۵۴۱۹۵۱۵:۱۲:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۵
به کسی ربطی نداره که ملت ایران در آزادی پوشش چطوری اقدام کنند .
ناشناس۳۴۵۴۳۰۳۱۵:۵۷:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
تورم و گرانی و بحران اقتصادی مردم را به ستوه آورده است.
اکبر اسدی۳۴۵۴۳۲۰۱۶:۰۶:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
حجاب، پوششی تکراری برای ناکارآمدی مقامات پرادعا
ناشناس۳۴۵۴۳۵۱۱۶:۱۶:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
اگه اقتصاد خوب نیست چجور پول عمل بینی وزیبایی ومو و غیره رو انجام میدن مردمم فقیر که این همه به زیبایی و بی حجابی خود نمی‌رسند پس عده ای که مخل قانون هستند یاید مجازات شوند
ناشناس۳۴۵۴۳۵۶۱۶:۱۸:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
حق پوشش وحجاب. و ملت حق دارند پوشش خود را خود انتخاب کنند.
م۳۴۵۴۳۶۴۱۶:۲۱:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
ای قوه قضاییه دریاب ارزش پول ملی ارزش باغ ازگل ارزش حقوقهای نجومی وووو
مجتبی حسینی۳۴۵۴۳۶۹۱۶:۲۲:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
تذکرلسانی دیگرجواب نمی دهدیک دومش مگراینهای که بی حیای تمام کردن قبلاً ایران نبودن تازه آمدن که می گویند باید تذکردادویاآموزش دادبه مدرسه ای هستند بعدش اینها پروشدن ودین دیانتی ندارند .
ناشناس۳۴۵۴۳۷۳۱۶:۲۳:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
عقیده ونظرماهمون فرامین الهی در کتاب مقدس قران محمدرسول مکرم...نه یک کلمه کم ونه زیاد...
علی۳۴۵۴۳۹۵۱۶:۲۹:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۵
مردم مشکلات بزرگ معیشتی دارند ولی برای انحراف افکار مو ضوع حجاب را پررنگ می‌کنند.
Mj70۳۴۵۴۴۰۲۱۶:۳۲:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چرا از وضعیت معیشتی مردم سوال نپرسیدی،چرا از تورم گرانی سوال نمی‌کنید چهل ساله از حجاب غافل بودید چقدر از وضعیت معشیتی مردم عقب هستین در عوض خوب برای مردم مالیات گذاشتین الحمدالله خوب قیمت گذاری کردین که عقب نمونین از دنیا پول ملی این مردمو به کجا رسوندین ثروت خدادادی این کشورو به کجا بردین .
ناشناس۳۴۵۴۴۴۵۱۶:۴۷:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
جالبه ظهور اسلام در عربستان بوده ولی حجاب در عربستان آزاد و فقط در ایران و افغانستان اجباری یک جای کار لنگ میزنه
محمد۳۴۵۴۴۶۰۱۶:۵۴:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
لطفا با ملت روراست وصادق باشید واقعیات را بیان کنید واز مقام و موقعیت خود سو استفاده نکنید مردم از قوانین تمکین خواهند کرد
ناشناس۳۴۵۴۵۱۶۱۷:۱۴:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
من حجاب را دوست دارم حتی پدرم چادر را دوست نداشت اما من خودم دوست داشتم و مخالفت نکرد ...هر چیزی جای خودش لطفا به همه مسائل جامعه نظارت کنید نه فقط حجاب ...دزدی سرآغاز اعتیاد و بی حجابی و...است مال مارو از دزدان مملکت بگیرید .
جواد۳۴۵۴۵۸۱۱۷:۳۶:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
بله که به معیشت مردم ربط دارد وقتی که من کارگر می بینم اینقدر که به مسائله حجاب اهمیت می دهند به مسائله معیشت مردم اهمیت نمی دهند وقتی که من میبینم دلار ۳هزار تومانی شده ۶۵هزارتومان ومن جنس باید برحسب دلار بخرم و بر حسب ریال حقوق بگیرم آره که مسائل دیگه برام مهم نیست.
ناشناس۳۴۵۴۶۰۳۱۷:۴۵:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
با هم بسیج شویم تا بی حجابی را از سطح جامعه بر اندازیم ....
ناشناس۳۴۵۴۷۱۱۱۸:۳۹:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۲۵
میدونید چرا این طرح با شکست همراه میشه چون شده سیاسی..هیچ کاری به مردم و زندگی واقتصاد وفساد مسوولان ودزدی اختلاس رانت ندارین .
ناشناس۳۴۵۴۷۴۲۱۸:۵۳:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
به نظر بنده داشتن حجاب برای خانمها و آقایان خیلی خوبه هم خواست خداوند متعال انجام دادیم هم برای زندگی خودمون خیلی کارسازه شما خودتان قضاوت کنید یه آدم بی نماز يا يه خانوم بی حجاب نگاه کن چه مشکلاتی براشون پیش میاد چون دستشو از دست خدا جدا کرده و خود سر حرکت میکنه و ادامه اگه متوجه شدی دامن مادرمان حضرت زهرا س را بگیر قسم میخورم درست میشه
ناشناس۳۴۵۴۷۸۷۱۹:۱۷:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
مردم ایران پوشش مناسب دارند و حجابشون ایراد نداره
ناشناس۳۴۵۴۸۶۶۲۰:۰۹:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
با زور چیزی درست نمیشه. باید فرهنگ سازی میشد که متاسفانه نشده. در ضمن بهترنیست به مسائل مهمتری بپردازین
ناشناس۳۴۵۴۹۵۱۲۰:۵۴:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انگیزه غیرت و عفت وقتی در مرد و زن کم رنگ شود می شود نتیجه اش این
ناشناس۳۴۵۴۹۶۷۲۱:۰۲:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۵
این ولنگاری در جامعه را کسانی علنی و گسترش دادند، که با اسم مصلحت و خوش خدمتی به غربی ها، حتی ورود زنان به ورزشگاهای مردانه را امری ضروری و حیاتی دانستند و پای خود را روی تمام خط قرمزهای شرعی جامعه نهادند و امروز کشور با معضل بی حجابی و فسادهای علنی و افسار گسیخته، دست و پنجه نرم می کند
محجب۳۴۵۴۹۸۱۲۱:۱۳:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
حجاب واجب است ولی اجباری نمی تونه باشه مثل نماز که واجب هست ولی اجباری نیست قانون را عوض کنید قانونی که اینقدر مخالف داره اجرا شدنی نیست الکی برای کشور مسئله درست نکنید
علی۳۴۵۵۰۲۸۲۱:۳۹:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۵
کاش برای دزدی و اختلاس و زمین‌خواری هم آنقدر جدیت داشتید.
ناشناس۳۴۵۵۰۴۲۲۱:۴۵:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
قبل‌از‌هر‌چیز‌باید‌به‌دزدی‌و‌فساد‌خواص‌پرداخت‌تا‌وفتی‌خواص‌دزدیهای‌‌هزار‌میلیاردی‌دارند‌مردم‌به‌حرفهای‌انها‌اهمیتی‌ نمی‌دهند.
ناشناس۳۴۵۵۰۵۹۲۱:۵۲:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
من بد حجاب نمي بینم.
یگانه۳۴۵۵۱۰۵۲۲:۲۴:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
درودبرشرف اونهایی که بی حجابهاروجمع کنند
ناشناس۳۴۵۵۱۱۲۲۲:۳۰:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
حجاب ابزاری شده برای سرپوش اختلاسها .
امید۳۴۵۵۱۲۳۲۲:۳۸:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۵
یه جوری میگن یه سریا جلوی دزدی و اختلاسگر ها را بگیرید در حالی که زندانها پر از دزد و اختلاسگر ، در حالی که کسی به خاطر بی حجابی توی زندان نیست
ناشناس۳۴۵۵۱۴۷۲۲:۴۹:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چرا به فکر معیشت مردم نیستید ،وظیفه هر دولتمرد به فکر رفاه ملت است نه بردن انها به بهشت.
ناشناس۳۴۵۵۱۶۸۲۳:۰۷:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
چطوریه تا حرف حفظ حجاب میشه فورا وضعیت اقتصادی مطرح میشه والا این لوازم آرایشی که بعضی ها روزانه استفاده میکنند حقوق یکماهه منه پس نتیجه میگیریم دین رو به نون نفروشیم
اکبری۳۴۵۵۲۰۱۲۳:۲۸:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۵
قوه قضاییه هنجارشکنان راتوکشوراسلامی..جمع کنید.اینانقشه شیطانی وسازمان یافته است..
سمیه۳۴۵۵۲۲۹۲۳:۴۹:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۵
درمورد سگ های ولگرد اگر سامان دهی شود و صلاحیت این کار به دوستان علاقه مند به موضوع واگذار شده دولت بودجه ی لازم را از منابع ملی همان منطقه پرداخت کند،و عقیم سازی و امکان تغذیه ی این حیوانات که از نیازهای اولیه بحث هر موجود زنده ای هست انجام شود مشکل به راحتی قابل حل هست دوستان.
ناشناس۳۴۵۵۲۳۰۲۳:۵۰:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۵
وقتی خونه در حدود یک ساله یکه دفعه سه برابر میشود و مردم کارگر نمیتونن خونه ای داشته باشند و کرایه خونه هم بالا رفته هم تورم خیلی زندگهارو از هم پاشند دیگه زنان هم به حرفهای شوهر شون گوش نمی‌کنند.
علی۳۴۵۵۲۳۳۲۳:۵۱:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۵
نیروی‌انتظامی‌ اول‌برود‌اختلاسگرا‌ مفسدان‌را‌ دستگیر‌کند‌ بعد‌بیاید‌به‌حجاب‌ دخالت‌کند
محمودزاده۳۴۵۵۲۶۵۰۰:۲۶:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۶
علی شریعتی مردی که با دو کتاب فاطمه فاطمه است و انتظار حاضر از زن مسلمان نسلی که مینی ژوب وارد دانشگاههای کشور شده بود را محجبه کرد.
ناشناس۳۴۵۵۳۷۵۰۲:۲۸:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۶
ماملت امام حسین خواستار حجاب ودیگرارزشهای دینی هستیم.
ناشناس۳۴۵۵۴۰۲۰۳:۰۲:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۶
ملت هزاران مشکل مهمتر اساسی تر دارند چرا شما فقط چسبیدن به حجاب اجباری ؟
سرباز۳۴۵۵۴۱۹۰۳:۲۶:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۶
(فقر یا بی حجابی)ازیک در بیاید ازدر دیگر ایمان میرود.زیر خط فقر ی ها بیشترن ویا بی حجابها.تاثیر فقر بیشتراست یا بی حجابی .فقر فساد برانگیزتراست یا بی حجابی. بی حجابی قابل محصورشدن است یا فقر.پس چرا به معیشت وسفره مردم پرداخته نمیشود؟!
ناشناس۳۴۵۵۵۴۵۰۸:۳۰:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۶
بی حجابی یعنی از هم پاشی خانواده ،کسانیکه پروژه بی حجابی را رقم زدند هدفشان فروپاشی خانواده هست و بنیان و اساس خانواده هست ،هر روز رنگ و وارنگ تو جامعه می بینن و از زندگی خودشون راضی نیستند و خیانت می کنند.مگر حجاب که حکم خداوند است چقدر اذیتشان می کند که با حکم خداوند مقابله می‌کنند ،حجاب برای زن حیا ،عفت،وقار می آورد.
ناشناس۳۴۵۶۲۳۷۱۷:۱۲:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۶
به جای کشتن سگها اونهارو عقیم کنیم. و واکسن هاری بزنیم. سگ سالم امکان نداره حمله کنه. پس الکی نباید گفت سگی به بچه ای حمله کرده . سگ الکی حمله نمیکنه پس یک واکسیناسیون و عقیم سازی دوم فرهنگ رفتاری ما ادما با این حیوانات مظلوم که سگ نام دارد وقتی منه انسان از سگ بترسم و وقتی ببینمش به سمتش حمله کنم خوب اونم میترسه چه انتظاری داریم از سگ .
ایران۳۴۵۶۳۵۱۱۹:۴۰:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۶
خدا قوت جناب اژه ای. فقط وقت کردید بعد از مقوله حجاب. به پرونده قطور چای دبش هم رسیدگی کنید
ناشناس۳۴۵۶۵۳۹۰۰:۵۵:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
همه کارها رو دولت نمیتونه انجام بده مثلا تو این کم آبی طرف داره با آب شرب جلوی در خونش ماشین میشوره بعضی شهرها برا خوردن ندارن بهش بگی نشور میگه به تو چه پولشو تو مگه میدی دولت که نمیتونه بالا سر هر نفر مامور بزاره که مشابه‌ این جور کارها هم زیاده . وضعیت حجاب هم همینه .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین