بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه آزادی درسال ۱۴۰۳

  4021226036 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت تصمیم گرفته است تا برای تکمیل بازسازی ورزشگاه آزادی در سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان را به آن اختصاص دهد.

بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه آزادی درسال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح هتل جدید مرکز ملی فوتبال ایران اظهار داشت: این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر و با همکاری شهرداری تهران به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید. این هتل درخور شأن تیم‌های ملی است تا بدون دغدغه از آن استفاده کنند.

او ادامه داد: اتاق‌هایی که برای اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تهیه شده است امکانات خیلی خوبی دارند و خدمات خوبی در این هتل به ملی‌پوشان داده می‌شود. همچنین سرمربیان تیم‌های ملی می‌توانند کلاس‌های آموزشی را در سالنی که در این هتل ایجاد شده، برگزار کنند و همین جا باید از مسئولانی که در ساخت این هتل نقش داشتند، تشکر کنم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های فوتبال، می‌تواند به فوتبال ملی کمک کند ما در سراسر کشور به دلیل همه گیر بودن رشته ورزشی فوتبال، بیشترین هیأت فوتبالی را داریم. ما ۲۰ میلیون متر مربع مساحت مفید برای فوتبال دوستان در سرتاسر کشور داریم.

او تصریح کرد: ۵۲۷۹ زمین چمن مصنوعی و طبیعی برای فوتبال در سراسر کشور داریم و نزدیک به ۴۴ درصد اماکن متعلق به وزارت ورزش و جوانان متعلق به فوتبال است. امیدوارم با تلاش‌هایی که از سوی فدراسیون و هیأت‌های استانی می‌شود شاهد پیشرفت بیش از پیش فوتبال در ایران باشیم.

هاشمی تصریح کرد: زمانی که من به عنوان وزیر ورزش انتخاب شدم، ورزشگاه آزادی در خزانه خود یک متر چمن نداشت اما اکنون برابر مساحت زمین ورزشگاه آزادی ما خزانه چمن هم داریم. شرایط چمن ورزشگاه آزادی نسبت به گذشته بهتر شده است.

او افزود: بازسازی ورزشگاه آزادی به اتمام نرسیده و دولت قصد دارد تا در سال ۱۴۰۳ بالای ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه هزینه کند تا دغدغه دوست داران ورزش رفع شود.

هاشمی در ادامه به محل تمرین تیم ملی فوتسال رفت و دقایقی برای ملی‌پوشان این رشته به صحبت پرداخت و گفت: فدراسیون فوتبال فعالیت‌های خوبی برای تیم ملی فوتسال انجام داده است و من باید به شما بازیکنان بگویم که تا زمانی که در اردو هستید باید گوش به فرمان اعضای کادر فنی باشید. اگر تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا رسید ما در این مسابقه حضور خواهیم یافت و قهرمانی را با هم جشن خواهیم گرفت.

وزیر ورزش در پایان گفت: این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی جهت حضور در جام جهانی فوتسال که ۵ ماه دیگر برگزار می‌شود، باشد. همدلی خوبی بین تک تک اعضای تیم ملی وجود دارد و خدا را شکر در تیم ملی شاهد بازیکنان جوان و باسابقه هستیم که جوان‌گرایی در دستور کار وحید شمسایی قرار گرفته است. در فوتبال هم امیر قلعه نویی بحث جوان‌گرایی را مدنظر خود قرار داده است، ما در جام ملت‌های آسیا با بدشانسی مواجه شدیم و شایسته حضور در فینال مسابقات بودیم. انشاالله در مسابقات مقدماتی جام جهانی برای فوتبال و مسابقات آسیایی برای فوتسال کشورمان سربلند باشد. در رابطه با فوتبال ساحلی هم باید بگویم که تیم ما در عین شایستگی توانست به مقام سوم رقابت‌های جهانی دست یابد و امیدوارم در جام جهانی بعد بتوانیم عنوان قهرمانی را در فوتبال ساحلی به دست آوریم.

 
 

دیدگاه کاربران

آزاده۳۴۲۵۴۹۱۰۰:۱۹:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
مایه تاسف هست که بعداز حدود ۴۵ سال از گذشت انقلاب نتنها مجموعه ورزشی همانند مجموعه آزادی نتوانستیم بسازیم
ناشناس۳۴۲۵۵۰۵۰۰:۴۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
اگر این ۱۰۰۰ میلیارد را یک معمار مهندس کار بلد و پاک مدیریت کند با آن میشود ورزشگاه را از نو ساخت این پول عظیم را هدر ندهید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین