هشدار جدی به مدیران به اسنپ و تپسی؛ گزینه "عجله دارم" حذف شود

  4021217084 ۱۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی سازمان تعزیرات با هشدار به مدیران به اسنپ و تپسی تاکید کرد: گزینه "عجله دارم" باید حذف شود.

 هشدار جدی به مدیران به اسنپ و تپسی؛ گزینه "عجله دارم" حذف شود

به گزارش تسنیم، محمدعلی اسفنانی؛ سخنگوی سازمان تعزیرات اظهار کرد: در 11 ماهه امسال، تعداد 38 هزار و 412 تیم گشت مشترک اعزام شده و 260 هزار و 501 مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل 72 هزار و 489 پرونده شده است و همچنین 188 هزار و 12 واحد صنفی بدون تخلف بودند.

وی از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مطابق هر سال سازمان تعزیرات کشوری برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز طرح ویژه‌ای دارد. امسال نیز نظارت‌ها بر کالاهای شب عید با شیوه جدیدی برگزار می‌شود.

نیروی مستقر سازمان تعزیرات مراکز مهم عرضه کالا

سخنگوی سازمان تعزیرات اضافه کرد: علاوه بر، گشت‌های مشترکی که به همان شیوه گذشته انجام می‌شود، امسال در مراکز مهم عرضه کالا و عمده فروشی‌ها، مراکز تولیدی، بازارها و بازارچه‌ها حتی‌المقدور در توان سازمان تعزیرات نیروی مستقر خواهیم داشت. یعنی ممکن است در برخی از مراکز عمده فروش، کانکس به این موضوع اختصاص داده شود.

اسفنانی اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش دهند تا به موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه نیروهای تعزیرات تا 15 فروردین ماه در مراکز مستقر هستند، گفت: البته به دلیل متقارن بودن ماه رمضان با عید نوروز، حدالمقدور تا پایان ماه مبارک این طرح ادامه خواهد یافت. با توجه به افزایش تقاضا جهت خرید بعضی از کالاها و ضرورت برخورد با تخلفات و به جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر چامعه طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خریدآجیل و خشکبار، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی، مراکز بین راهی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و دفاتر فروش بلیط را مورد بازرسی و نظارت قرار می‌دهند.

اسفنانی اضافه کرد: تمامی مراکز عرضه کالا مورد توجه سازمان تعزیرات و شهروندان در صورت تخلف می‌توانند این موضوع را گزارش دهند و حتماً نیز به آن رسیدگی می‌شود منتها آنچه که مد نظر سازمان تعزیرات حکومتی است مراکزی است که به صورت عمده کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

هیچ عنوان شغلی به نام «بازرس» در تعزیرات وجود ندارد

سخنگوی سازمان تعزیرات با تاکید بر اینکه هیچ عنوان شغلی به نام بازرس در تعزیرات وجود ندارد، گفت: متاسفانه برخی از بازرسین عزیز تحت تحت عنوان مامور تعزیرات خود را به واحد صنفی معرفی می‌کنند؛ در صورتی که سازمان تعزیرات اصلا مامور و بازرس ندارد و تنها شعبه رسیدگی‌کننده داریم.

وی اضافه کرد: بازرسین باید از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، سازمان صنعت معدن تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت ملی فراورده‌های پخش نفتی، سازمان استاندارد و اتاق اصناف باشند. به طوری که این سازمان‌ها بازرس ویژه خود را دارند و گزارش آنها به سازمان تعزیرات ارسال خواهد شد و سازمان تعزیرات نیز به عنوان یک مرجع قانونی به موضوعات رسیدگی و حکم صادر می‌کند.

دعوا بر سر نرخ بلیط هواپیما به کجا رسید؟

در ادامه رئیس سازمان تعزیرات کشور در خصوص نحوه قیمت‌گذاری بلیط هواپیما نیز اظهار کرد: همانگونه که بارها مطرح کرده‌ام باید ساز و کار صحیحی برای سازمان هواپیمایی و بحث فروش بلیط هواپیما و خدماتی آنها وجود داشته باشد اما متاسفانه در این میان چند مدعی داریم.

وی ادامه داد: از سویی سازمان حمایت مدعی است که باید قیمت بلیط هواپیما را تعیین کند و هیچ سازمانی در این زمینه نباید دخالت کند و از سوی دیگر براساس مقررات قانون برنامه پنجم و ششم، سازمان هواپیمایی نیز مدعی است که اساساً قیمت بلیط هواپیما آزادسازی شده و سازمان هواپیمایی تنها مرجعی است که باید در زمینه اظهار نظر کند.

اسفنانی، عدم هماهنگی سازمان‌ها را عامل اصلی گرانی بلیط هواپیما دانست و گفت: متاسفانه این عدم هماهنگی باعث این شده تا شرکت‌های هواپیمایی خصوصاً در زمان‌های که اوج مسافرت همچون ایام عید نوروز است، اقدام به گرانفروشی کنند و تخلفات بسیار جدی داشته باشند؛ چراکه مبنایی برای برخورد وجود ندارد.

رئیس سازمان تعزیرات کشور با بیان اینکه مبنای درستی برای قیمت‌گذاری بلیط هواپیما نداریم، افزود: تقاضا دارم که این مشکل برطرف شود و یک مرجع مشخص مکلف به قیمت‌گذاری بلیط هواپیما شود.

جریمه 255 میلیارد ریال شرکت‌های هواپیمایی

اسفنانی عنوان کرد: حدود 23 پرونده در این زمینه تشکیل شده است که از این میزان تماماً منجر به صدور حکم محکومیت شده است. همچنین 255 میلیارد ریال شرکت‌های هواپیمایی جریمه شده‌اند.

به گفته وی، قرار شد که یک گشت ویژه در فرودگاه‌ها به جهت تاخیر در پرواز وجود داشته باشد.

گزینه عجله دارم حذف شود

سخنگوی سازمان تعزیرات در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه رییس سازمان تعزیرات حکومتی، در نشست خبری خود برای اولین بار به گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی انتقاد و از آن‌ها خواست این گزینه را حذف کنند، گفت: تاکسی‌های اینترنتی جزو کسب و کار نو و جدیدی محسوب می‌شوند.

وی این امر را تخلف و گران‌فروشی دانست و گفت: «عجله دارم» فقط یک گزینه‌ است که فرد به موجب آن باید مبلغ بیشتری پرداخت کند، کسی که این گزینه را انتخاب می‌کند، نه زودتر به مقصد رسانده می‌شود و نه امکان اضافه‌تری به مردم داده می‌‌شود؛ معمولاً متقاضی را دو، سه بار در انتظار می‌گذارند و نهایتاً زمانی که گزینه عجله دارم را با رقم 25، 30 درصد بالاتر قبول می‌کنند.

اسفنانی با تذکر به مدیران تاکسی‌های اینترنتی از آن‌ها خواست که گزینه «عجله دارم» را حذف کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد که مطابق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا چنانچه تخلف گرانفروشی احراز شود، رئیس شعبه به آنها اجازه داده حکم به پلمپ دهد یا بنر نصب کنند که این واحد متخلف است و از ادامه خدمات جلوگیری شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۱۱۳۲۱۱۹:۳۱:۲۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
امروز از مترو حقانی تا ونک هر راننده ای یک قیمت میگفت از بیست تا پنجاه. اسنپ و تپسی هم خیلی گرون شده همه جا هم نمیشه با مترو رفت
ناشناس۳۴۱۱۶۶۱۰۰:۴۷:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
گزونه واقعا خوب باشتر جابجابشین
کاکو۳۴۱۳۱۲۳۲۳:۴۵:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
یک نفر عجله داره به مسیر اسنپ با این قیمت نمیصرفه قیمت رو با رضایت خودش میبره بالا تا به کارش برسه اگه آدم خوبی هستی بیا درصد سهم اسنپ رو کم کن یک سفر 800 هزار تومانی 160 هزار تومانش رو اسنپ میگیره اینو درست کن
محمد۳۴۱۵۷۵۵۲۳:۵۵:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
راست گفتی روزی ۲۰۰ هزار تومان اسنپ از من در صد میبره
ناشناس۳۴۱۶۰۴۹۰۸:۲۶:۱۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بله درسته
ناشناس۳۴۱۶۸۲۷۱۴:۱۷:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عزیزدل نگاهی هم به سوخت رانندگان که۱۶ ماه توسط سامانه سماس هاپولی شده بنداز حق الماس هست استاد
ناشناس۳۴۱۱۷۴۱۰۲:۱۱:۲۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
واقعاً 20تومن دیگه پولی هستش اعتراض کردی واقعا که تو دیگه کی هستی با انصاف!
میثم۳۴۱۱۷۶۵۰۳:۳۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
وقتی استهلاک ماشین سر به فلک کشیده وقتی همه چیز از اول سال دو یا سه برابر شده راننده که نمیاد به ضرر کار کنه با اتوبوس ماشین خطی برو حتما باید دربست بری ؟اذیت نشی یوقت
ناشناس۳۴۱۱۹۷۸۰۹:۱۲:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با اسنپ و تپسی نرو با آژانس برو تا بفهمی که کرایه ها گرون شده یا نه
ناشناس۳۴۱۲۲۱۸۱۲:۲۵:۲۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
شما اول کامنت رو درست بخون بعد دهن رو باز کن. اسنپ و تپسی رو گفته؟
ناشناس۳۴۱۲۹۴۳۲۱:۲۶:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام شما اینو در نظر بگیرید یک پراید ۳۰۰ میلیون تومانه و هزینه های لاستیک و روغن و خرابی و استهلاک داره اونم با کلی خطرات که نه اسنپ و نه تپسی پشتشونه سرقت هست خرابی هست .مشکلی نیست کسی اسنپ و تپسی کار نکنه ببنید چه میشود
ناشناس۳۴۱۲۹۷۶۲۱:۴۵:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
تو با همون مترو بری بهتره .
ناشناس۳۴۱۳۲۴۳۰۲:۰۱:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
این آقا ظاهرا از هیچ چی خبر نداره .نه تعمیر گاه رفته نه قطعه برای ماشین خریده . قطعات شبانه گران میشه هیچ کس نیست که جلویش را بگیره .اصلا تعزیراتی وجود نداره . حالا آمده چسبیده گزینه عجله دارم .که چی .اخه یکی به آقا بگه ۱۰ تا سرویس مساوی یه چیپس فلفلی مزمز.پیشنهاد میکنم به زحمت کوچکی بکش یه گشت وگذاری تو شهر بزن تا متوجه شوی.بی زحمتی قیمت یه دست شمع .یا دریچه گاز خودروی پژو جویا شوید .که هیچ کیفتی هم نداره .گفتنی خیلی خیلی.،...
ناشناس۳۴۱۴۳۱۴۰۳:۱۶:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
با سلام و خسته نباشید خود مسافر هم می‌دونه کرایه اسنپ و تپسی پایین ما راننده وقتی مسافر سوار شد را می‌زنیم زمان مسیر را حدود یک ساعت نشان میده یعنی باید من مسافر را تا یک ساعت دیگه به مقصد برسانم ولی به علت ترافیک زیاد خود بنده یک ساعت با تاخیر مسافر را به مقصد رساندم خسارت این یک ساعت را کی باید به راننده بده اسنپ �صد را کم می‌کند مسافر هم � مبلغ تعیین شده را می‌دهد فقط راننده با بنزین ۳۰۰۰ تومانی یک ساعت اضافه تو مسیر بوده شاید هم یک ساعت ونیم با تشکر همه چیز تو ایران شده ۱۰ برابر فقط مشکل همین عجله دارم بود
ناشناس۳۴۱۳۲۹۱۰۳:۵۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خوب قیمت ماشین استهلاک ماشین تعویض روغن چندین برابر بالاتر رفته اگه قیمت به صرفه نباشه که درخواست راننده قبول نمیکنه . هزینه تعمیر اساسی یک پراید شده ۴۰ میلیون تعمیر موتور با چندتا ۲۰ هزار تومان به این مبلغ میرسه.
ناشناس۳۴۱۳۷۶۵۱۴:۰۵:۵۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دلار و تورم بالا بره کرایه پایین بیاد نظرت چیه ؟!
ناشناس۳۴۱۱۳۷۰۲۰:۱۶:۲۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
لطفا گزینه خیلی عجله دارم اضافه بشه . واقعا کرایه ها با توجه به اصطحلاک ماشین کمه
ناشناس۳۴۱۱۷۵۱۰۲:۳۶:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
چقدر راننده اسنپی مخاطب الف هستند. .....
ناشناس۳۴۱۲۷۸۴۱۹:۴۷:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
احسنت
مهدی شعبانی۳۴۱۱۳۸۳۲۰:۲۹:۲۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
من یک راننده اسنپ هستم چرا فقط باید عجله دارم حذف بشه چرا به فکر مجانی بودن کرایه ها نیستید به خدا این حق الناس همه چیز گران ولی کرایه های مجانی نمیشه با این کرایه ها زندگی کرد نه خرج ماشین در آورد الان یک سال بنزین ندادن کسی نیست که رسیدگی کنه
ناشناس۳۴۱۱۴۳۳۲۱:۱۵:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اجازه داریم به تاکسی های گردشی در شهر بگوییم دربست ؟؟؟
ناشناس۳۴۱۱۴۵۰۲۱:۲۷:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقای محترم اگر واقعا دلسوز مردم هستید رانندگان اسنپ هم جزئی از این مردم هستند لطفا پیگیری کنید چرا پول بنزین رانندگان توسط شرکت های اینترنتی پرداخت نمی شود بازار را کنترل کنید گران فروشی و کم فروشی و اهتکار را پیگیری کنید
ناشناس۳۴۱۱۴۹۹۲۲:۰۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
ظاهرا از مشکلات وقیمت پایین اسنپ یا تپسی خبر نداره ک خیلی دوسداره گزینه عجله دارم رو هم حذف کنه
علیرضا کامیاب۳۴۱۱۵۰۳۲۲:۰۹:۲۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اگه اینکار کنید من اول راننده تپسی دیگه کار نمی کنم شما که اینکار می کنید اول تو بازار ببین چه خبر خرج ماشین بالا هست حتی اگه کسی میخواهد کار کنه از بی عرضیش میخواد کار کنه بهتر مسافر کشی بهتر بنزین نمی دهند همش درصد کمیسیون بالا هست اصلا نمی صرف همش خرج ماشین
خ نجفی۳۴۱۱۵۰۷۲۲:۱۱:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
پس کمیسیون اسنپ از ۲۰ درصد به ۵درصد کاهش دهید
صادق۳۴۱۱۶۱۴۲۳:۵۷:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
افرین همه با هم اینو بخوایم
جبرییل باقی نزاد۳۴۱۱۵۱۴۲۲:۱۵:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
با سلام به تازگی شاید حدود یک ماه است که اسنپ از جیب رانندگان به مسافران تخفیف می‌دهد لطفا رسیدگی شود برای مثال هزینه سفر را ۷۵ تومان اعلام می‌کند وقتی به مبدا می‌رسیم مبلغ تبدیل به ۶۹ تومان می‌شود لطفا رسیدگی شود
ناشناس۳۴۱۱۷۴۵۰۲:۲۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
البته خیلی ناواردی اینکه کرایه پایینه بنزین ندادن همه درست اما اون کرایه ۷۵ بعد مثلاتو ۶۹ میگیری اون شش تومان از بیست درصد اسنپ کم میشه نه ازشما لطفا همینطوری ننویسید من راننده ام به جریمه حجاب به نمره دادن الکی به بنزین ندادن به قینت پایین معترضم اما این یکی که گفتی از بی اطلاعی شما و خیلی های دیکه هست /تو کارکرد شما همون ۷۵ حساب میشه و بیست درصد کمسیون کم میشه اون شش تومان کمتر از کمیسیون اسنپ میره نه از جیبزمن و تو راننده
ناشناس۳۴۱۳۲۸۴۰۳:۲۴:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
برادرم شما اصلا نگاه کنید درصد کمسیون 15%است شما اکه درست دقت کنید 75تومان رو69تومان می‌کنند اینو از دست رنج راننده برمیدارن وبه اسم اسنپ تخفیف میدن چرا کمسیون خودشو از 75 تومان برمیداره
ناشناس۳۴۱۱۹۱۲۰۸:۲۶:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
نه عزیزم، مسافر کد تخفیف میزنه بقیش همون لحظه اسنپ میزنه به اعتبار حسابت، خیلی وقته اینجوریه نه تازگیا
ناشناس۳۴۱۳۷۶۷۱۴:۰۹:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اسنپ بقیه پول رو به حساب نمیزنه من راننده اسنپ هستم می‌دونم ، باید تخفیف برای مسافر لغو بشه
ق ر۳۴۱۱۵۴۲۲۲:۵۶:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بفرمائید چه امکاناتی در خودرو ها اینترنتی دادن طرح ترافیک، بنزین، فرسودگی خودرو و.. در ضمن فرد در خواست کنند مجبور نیست گزینه عجله دارم بزنه چون راننده متوجه نمیشه و اگر قیمت بالاتر باشه و به صرفه‌تر باشد سفر قبول میکنه اگر نه راننده نمیتواند مال شو آتش بزنه
امیر نجفی۳۴۱۱۵۴۷۲۲:۵۸:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
چرا ب اسنپ اجبار نمیکنید کمیسیون کمتر بگیره بعدشم حتما طرفی ک اسنپ میگیره خودش راضیه ک از گزینه عجله دارم استفاده کنه کسی اجبار نمیکنه
اصغر۳۴۱۱۵۶۴۲۳:۱۸:۲۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
گزینه عجله دارم در اسنپ و تبسی یکی از بزرگترین مسائل و مشکلات کلان و ملی کشور است که با حذف آن سایر مشکلات نظیر مشکلات ......هم حل میشه .
علیرضا۳۴۱۳۰۴۰۲۲:۲۷:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
میشه کمی راجب اون مشکلات توضیح بدید استاد
گلستان۳۴۱۱۵۸۱۲۳:۳۰:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
چرا خرج ومخارج راننده رانمیبینه
محسن۳۴۱۱۵۸۲۲۳:۳۲:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
ای کاش رییس تعزیرات، خودش با اسنپ جابجا میشد، تا بفهمه، یک ساعت درخواست دادن، و قبول نشدن سفر یعنی چی... هیچ کسی هم شمشیر روی گردن مسافر نذاشته، تا گزینه عجله دارم رو بزنه
ناشناس۳۴۱۲۹۹۲۲۱:۵۱:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
چرا ریس تعزیرات به لوازم یدکی ماشین نمیره سرکشی کنه که هر روز قیمتها گرون میشه .
رجب۳۴۱۱۵۸۳۲۳:۳۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
چراقطعات که هرهفته دوبرابرمیشه ودستمزدهای مکانیک وصافکاروباطریسازو......نجومیه وماشینهای بی کیفیتی که هرروزخراب میشه وهزینه برمیداره وجاده های پرازچاله چوله که جلوبندی وشاسی وکمک ورینگ ماشینهای تون روبه فنامیده فکری بحالش نمیکنید،مسافرکش بدبخت که شب وروزکارمیکنه یه جفت جوراب نمیتونه بخره یا نون وماست هم واسش درنمیاد چرا؟؟
خلق الله۳۴۱۱۵۹۸۲۳:۴۷:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کرایه های اسنپ خیلی پایینه، کمیسیون از حساب کاربری زیاد برداشته میشه ، منتظر بودن برای مسافر واینا همه برای ماشین استهلاک نیاز داره، سهمیه بنزین ندادن الان ۸ماهه به هیچکدوم از رانندگان اسنپ ، لطفاً به فکر راننده های اسنپ هم باشید
محمد زارعی۳۴۱۱۵۹۹۲۳:۴۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اگه این کار را انجام بدید به هیچ عنوان هیچکس اسنپ کار نمیکنه و دوباره دست به دامن آژانس ها باید بشید یاچند برابر قیمت
راننده اسنپ۳۴۱۱۶۰۱۲۳:۴۹:۳۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
تاکسی ها رو کنترل کنید که با بنزینی که در کارت دارند وباید در خط خود کار کنند همه در محدوده بازار دربست سوار میکنند
ناشناس۳۴۱۱۶۰۷۲۳:۵۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
حقیقتا گزینه اضافه و بی فایده ای هست و فقط برای چاپیدن مردم درست شده
ناشناس۳۴۱۲۴۴۷۱۵:۲۳:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
حالا وقتی اسنپ گرفتی 1ساعت معطل شدی و آخرش با تاکسی دربستی رفتی میفهمی برا چاپیدن درست شده یا آسایش خودت
محمد۳۴۱۴۱۹۸۲۲:۳۸:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
توکه پول نداری اسنپ مفت بگیری با اتوبوس برو
رض۳۴۱۵۳۰۵۱۹:۲۹:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
چون تو از اسنپ استفاده نکردی یا اسنپ کار نکردی که بفهمی چه گزینه ای خوبی
صادق۳۴۱۱۶۱۳۲۳:۵۶:۲۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
تنها کاری که باید انجام داد ۱ کار نکنیم ۲ به کمسیون اعتراض کنیم ۳ کرایه ها را اضافه کنند ۴ ما را بیمه کنند
امیر۳۴۱۳۶۶۹۱۲:۳۹:۵۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اگر دولت دلسوزه مثل تاکسی های شهری به اسنپی هام امتیاز بده تهیه ماشین دوگانه از شرکت با قیمت مناسب دادن بنزین سهمیه ای وبیمه کردن اون زمان ارزش داره که کارکنی نه با این کرایه واستهلاکی فراوان .
گل محمدی۳۴۱۶۷۶۷۱۳:۵۰:۲۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دقیقا با نظر دوستمون موافقم ، دوستان راننده با کلی هزینه اصطلاک و لوازم که سر به فلک کشیده ،تا کی باید مفت بری کرد،چرا اسنپ چن درصد از کمسیون کم نمیکنه، خواهشا به همه دوستانی که اسنپ و ثپسی کار میکنن چن روز کار نکنند دست از کار بکشند لطفا به نشانه ی اعتراض به مفت بری و حذف کزینه عجله دارم ، نشر بدید
راننده اسنپ۳۴۱۱۶۱۸۰۰:۰۳:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اول شما تکلیف بنزینی که یک سال واریز نکردید روشن کنید دوم تکلیف گرانی لوازم یدکی را سوم قیمت خودرو پراید ۴۰۰ ملیون تومانی که ارزانترین سرمایه گذاری راننده در اسنپ چهارم گزینه عجله دارم هم که بود باز هم کرایها نسبت به مسافت و پیک ترافیکی کم بود اینجوری باشه هیچکس کار نمیکنه ضمن اینکه اگر بنا باشه گزینه عجله دارم حذف بشه شرکت اسنپ هم نباید ۲۰ در صد کمسیون کرایه را کسر کنه از هزینه سفر خوش آمدین با اتوبوس و مترو سفر کنید
رضا۳۴۱۱۶۳۳۰۰:۲۱:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کرایه ها به شدت غیر منصفانه هست به قولی مفت بری حساب میشه از هر ۲۰۰ تا سرویس دو آلی سه تا انتخاب میکنم فکر میکننین دلیلش چیه خوب کمترین مثلا لنت ترمز موتور قبلا با دههزار تومان عوض میشد الن باید ۳۰۰ هزا بدی
جمشید۳۴۱۱۶۴۰۰۰:۲۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بیشتر از یک ساله هزینه بنزین به رانندگان اسنپ از طرف دولت پرداخت نشده و اسنپ فقط میگه پیگیری می‌کنیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده ، چرا هیشکی اینو مطرح نمیکنه؟؟؟
کریمی۳۴۱۱۶۵۵۰۰:۴۳:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اگر اینطور شود من راننده اسنپ دیگه کار نمیکنم.ماهم جزء همین مردم هستیم.چرا برای بنزین ندادن و کمیسیونی که انقدر زیاد اینطوری سریع پیگیری نمیکنید الان مثلا فکر مردم هستین.ما راننده ها جزء مردم نیستیم؟!!!؟ من خودم میگیم
مذ۳۴۱۱۶۷۴۰۰:۵۷:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
امروز اسنپ گرفتیم‌مسیری که چهل بود پنجاه گرفت و عجله دارم رو حذف کرد کرایه رو زیاد کرد
بنده خدا،۳۴۱۱۶۸۳۰۱:۰۳:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
لطفا اینو برسونید به این مدیری که تصمیم گرفته گزینهء عجله دارم را حذف کنه،یه روز بیا اسنپ یا تپسی کار کن،میفهمی جریان چیه،،دوما آیا رانندگان با زور مسافر را مجاب میکنند که این گزینه را بزند یا مسافر به دلخواه خودش انتخاب میکند.؟در ضمن دیگه هیچ مشکلی نمونده فقط این گزینهء عجله دارم ؟
ناشناس۳۴۱۱۷۰۶۰۱:۳۰:۵۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خواهشا کرایه ها را رسیدگی کنید شهرستان اراک اصلا بدرد نمیخوره هم کمه هم پول نون خالی هم با این اصطلاکا و همه همه چیز راننده نمیصرفه
مصطفی۳۴۱۲۴۸۲۱۵:۵۰:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اگر‌یک‌روز‌همه‌رانندگان‌در‌اراک‌کار‌نکنند‌درست‌میشه
مجید۳۴۱۱۷۰۷۰۱:۳۱:۴۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اگه کرایها معقول بود نیاز به عجله دارم نداشت حق راننده رو بدین
بینام۳۴۱۱۷۲۳۰۱:۴۲:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اقایان که مثلا نظارت میکنید کرایه رو هم درست کنید نمیثرفه خیلی پایی نه کمسیون رو کم کنید ..
ناشناس۳۴۱۱۷۴۰۰۲:۰۹:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
من دیگه اسنپ کار نمیکنم میرم کارگری درآمدش خیلی بیشتره .
ناشناس۳۴۱۲۹۳۹۲۱:۲۴:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کسی که مجبور نباشه هیچ وقت اسنپ کار نمیکنه با این بیست تومن و پونزده تومنا فردا میخوای خرج لوازم یدکی و لاستیک و بیمه و پول مکانیک و برق کارو زیربندسازو صافکارو باطری ساز و جریمه و روغن سرویسی یه میلیون تومنو صدتا چیز دیگه رو بدی؟فکر کردی داری پول نون میبری سر سفره زنو بچت؟
اکبر۳۴۱۱۷۴۴۰۲:۲۰:۵۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
مثل اینکه تو این جامعه زندگی نمی کنی و از قیمت گوشت مرغ ماهی و لوازم یدکی و...... خبر نداری قیمت های اسنپ و تپسی با توجه به تورم در بازار باید افزایش پیدا کند
کمیل۳۴۱۱۷۴۷۰۲:۳۰:۵۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
به به.آفرین به مسولین که اصلی ترین مشکل جامعه را حل کردند
ناشناس۳۴۱۱۷۵۴۰۲:۴۹:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
شما که میگی عجله. دارم باید حذف بشه یک سربرو توخیابون از رانندها بپرس بعد حذف شو ؟۰۰۰۰
ناشناس۳۴۱۱۷۷۵۰۴:۳۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خوبه‌عجله‌دارم‌کنسل‌شود‌بجاش‌راننده بیمه‌‌نشده‌بنزین‌نداره‌‌تصادفات‌‌جریمه خرج‌خودرو‌بااین‌‌کرایه‌‌اصلاعادلانه‌نیست شمابه‌مردم‌‌خدمت‌میکنیدرانندهاهم جزومردمه
ناشناس۳۴۱۱۷۸۳۰۵:۰۲:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با سلام اگه راننده اسنپ مسافر سوار نکنه اژانس ها خوب به مسافر خدمت می کند به جای اسنپ جلوی اژانس و تاکسی های خطی رو بگیرید
ناشناس۳۴۱۱۷۹۲۰۵:۲۲:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
مسخره ترین چیز توی قیمت گذاری اسنپ ، قیمت گذاری بر اساس عرضه و تقاضا است . قیمت در هر زمانی از شبانه روز باید بر اساس مسافت، ترافیک و هزینه ها و استهلاک ماشین باشه.
ناشناس۳۴۱۱۸۰۶۰۶:۰۲:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اسنپ که رایگان هست چرا درصد کمیسیون کم نمیکنی د تا گزینه عجله دارم بعضی مواقع نزنید راننده ها اوکی نمیکنن در هر صورت استپ یک چهارم کرایه آژانس هم نمیگیره
ناشناس۳۴۱۱۸۱۷۰۶:۱۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بله حذف شد و کرایه مسیر همیشگی من که ۳۵ بود امروز شد ۴۷!! آفرین به اینهمه حمایت و دلسوزی برای مردم.
امید کیانی۳۴۱۱۸۶۴۰۷:۳۱:۵۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام اقای که نظرتونو اعلام میکنید ایران زندگی میکنید از وضع مردم خبر دار ی میدانی برای نگهداری ماشین چ هزینه ای باید کرد ب تهمیر گاها سر بزن بعدا بیا نظر تونو اعلام و خط نشان بکشید ممنونم
مرادی۳۴۱۱۸۹۳۰۷:۵۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
راننده راضی . مسافر راضی .
ناشناس۳۴۱۱۹۱۰۰۸:۲۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
حذف گزینه عجله دارم فکر خوبی است اما لطفا کمیسون اسنپ را هم به 5% کاهش دهید! بیش از 5% بسیار زیاد و غیر عادی است
افشین۳۴۱۱۹۳۶۰۸:۴۵:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
باسلام مسئولین عزیز توجه فرمایید مسافر میخواهد با مبلغ ناچیز به مقصد دلخواه برسد وچون شیر خام خورده کمی ببیند که زیاد مورد حمایت قرار مگیره همه انصاف را بر پایش میگذارد لذا بخاطر خداوند متعال ضعیف کشی نکنید راننده اسنپ را یک کارگر ساده وماشین پانصد ششصد میلیونیش راحساب کنید و8ساعت کار مفید درنظر بگیرید بعد قیمت تعیین کنید تاخداراهم خوش بیاید .... حق باید اجرابشه ممنون
رهگذر۳۴۱۱۹۴۱۰۸:۴۹:۳۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کاش مقامات مسئول سری به تعمیرگاهها میزدند که حتما اطلاع دارند که چرا اینقدر دستمزدها بالاست . وقتی میگوئی چرا اینقدر گران میگویند نرخ اتحادیه است . آیا این اتحادیه ها به هیچکس پاسخگو نیستند که هر نرخی دلشان خواست بزنند . کاش این گزینه . نرخ اتحادیه . را حذف میکردند . میگویند اینکارها فنی هست و چون فنی هست هر نرخی دلشان خواست میگویند . میخواهم بدانم کدام شغلها فنی نیست
ناشناس۳۴۱۱۹۵۳۰۸:۵۷:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با سلام بنده به عنوان یکی از رانندگان فعال در اسنپ و تپسی هستم ، همینجوریش دخل و خرج جور در نمیومد حالا اینا نمیدونم که دنبال چی هستن ، دیگه کار نمیکنم .
ناشناس۳۴۱۱۹۷۴۰۹:۰۸:۱۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
هیچگونه حمایتی ازاسنپ نمیشودباورکنیدباماشینتون ضایعات جمع کنید بهتره تامسافرکشی کنید
ناشناس۳۴۱۱۹۸۲۰۹:۱۴:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
راننده اسنپ رایگان بر نیست !
ناشناس۳۴۱۱۹۸۷۰۹:۱۹:۲۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
متاسفم برای کمیسیون وکرایه های پایین هیچ امکاناتی نمی‌دهند یک سوم تاکسی کرایه و درکوچه های خیلی باریک وخطرناک باید دنبال مسافررفت لوکیشن اشتباه برعکس وفقط شده بیگاری
رضا۳۴۱۲۰۳۸۰۹:۵۲:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
هیچ اشکالی نداره به حذف عجله دارم بعدا میفهمن که هیچ کس اون مسیر رو نمیره چون خداییش بعضی از مسیرها با این کرایه اشتباه محضه که راننده خواسته باشه بره تو خیابون که طرف چتد بار بمونه خودشون باز میگن عجله دارم رو با یه اسم دیگه راه اندازی کنید این خط واین نشون
اکبری۳۴۱۲۰۵۷۱۰:۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بگن راننده مجانی کار کنه تموم بشه
حسین۳۴۱۲۰۶۵۱۰:۱۷:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام به اقایی که میگه کرایه ها بالاس می فهمه استلاک ماشین چیه
ناشناس۳۴۱۲۰۹۶۱۰:۳۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
صبح روز بعد از انتخابات مجلس: کرایه اسنپ در مسری مشخص و ثابت که تا دیروز ۴۵ تا ۵۰ تومان بود، شد ۷۵ تومان. کسی هست پاسخ دهد؟ این ها حرکت های ضد ملی برای رنجور کردن مردم است. مسئولین خوابند؟ الف، برسان این پیام را به مسئولین.ممنون
ناشناس۳۴۱۳۲۹۴۰۴:۱۳:۱۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اگه هم شده ۷۵ برای اون لحظه بوده ده دقیقه بیست دقیقه بعدش امتحان کن ببین چقدر مفت تر میشه. بعدشم چرا برا همه چی جیکت درنمیاد ولی برا کرایه ماشین صدات درمیاد؟! یخورده انصاف داشته باش لطفا
ناشناس۳۴۱۲۱۱۴۱۰:۵۲:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
واقعا کمیسیون ۲۰درصدمبلغ زیادی است برای شرکتها بایک حساب سرانگشتی میتوان فهمیدچه درامدی شرکت دارداماراننده بیچاره بااین همه استهلاک وگرانی چیزی نصیبش نمیشودبهترنیست کمیسیون شرکت کم شود ؟
ناشناس۳۴۱۲۱۲۰۱۰:۵۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اسنپ حذف کرده ولی تپسی نه.
ناشناس۳۴۱۲۱۲۱۱۰:۵۹:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
در مورد اسنپ و تپسی و مابقی این نکته باید در نظر گرفته بشه که پایین ترین قیمت سفر داده میشه که از آن مبلغ ۱۵ درصد کمیسیون کسر میشه . که نسبت به تاکسی های شهری و آژانس ها کرایه خیلی کمتر هست . در حالی که تاکسی ایستگاه مبدا و مقصد و فاصله مشخص داره . ولی تاکسی اینترنتی اینطور نیست . میشه گفت که تاکسی های اینترنتی با این مبالغ حتی با گزینه عجله دارم برای مسافر خیلی ارزان و برای راننده ضرر هست . کمی هم به فکر رانندگان باشیم . سازمان تعزیرات فکری به حال کمیسیون زیاد این شرکت ها بکنه . نه به رانندگان فشار بیاره.
کریم۳۴۱۲۱۲۹۱۱:۱۷:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اسنپ از اول اسفند ماه کمیسیون ۱۵٪ به ۲۰٪ افزایش داده بجای اینکه کمیسیون کاهش بده افزایش داده چرا کسی نمی خواهد این و حل کنه همه میخواند گزینه عجله دارم که اختیاریست گیر دادند
ناشناس۳۴۱۲۱۵۳۱۱:۳۰:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با سلام ؛ کسب و کار های نوین مانند تاکسی های اینترنتی که نرخ کرایه آن ها بر اساس چندین مشخصه (عرضه و تقاضا) تعیین می شود خود تنظیم هستند و نمی توان برایشان نرخ دستوری تعیین نمود. نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی با توجه به هزینه ها بالا نیست. سهمیه بنزین آن ها که تنها کمک به آن ها بود ماه هاست پرداخت نشده است. اگر خواهان ادامه تحول در بخش جا به جایی و بهبود خدمات مسافر درون شهری هستیم لازم است با ساز و کار بازار پیش برویم و به کسب و کارها احترام بگذاریم همچنین در صورت تامین معیشت ارایه دهندگان خدمت و رضایت همه ذی نفعان( مسافران محترم،رانندگان محترم و ...) ادامه خدمات مناسب امکان پذیر می باشد. به نظر میرسه دستگاه های مسوول درزمینه ترافیک شهری و کنترل نرخ تورم و ... می توانند و لازم است با انجام وظایف خود به مردم کمک نمایند. با سپاس
هادی۳۴۱۲۱۶۸۱۱:۴۴:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خوب گزینه عجله دارم حذف میشه،پاشه بره تاکسی زرد سوار بشه بهتره تا دوبل وسوبل کرایه بده
عباس۳۴۱۲۲۱۵۱۲:۲۳:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
ما از صبح تا شب با نازل ترین کرایه کار می کنیم به این امید که ۲۰ درصد مسافرها عجله دارم بزنند و برایمان صرف کند...اگر اون ۲۰ درصد کرایه بالا نباشد که مسافر کشی در اسنپ دیگر ارزشی ندارد ...و دلیلی ندارد در اسنپ کار کنیم ... پس این وسط مسافر ها فقط ضرر می کنند که هم ماشین گیرشان نمی آید و هم باید دو سه برابر اسنپ کرایه بدهند به تاکسیها
ناشناس۳۴۱۲۲۷۶۱۳:۲۱:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با دوچرخه تردد کنید، برای سلامتی هم خوبه. بذارید اسنپ واسه بقیه بمونه
وحید۳۴۱۲۳۱۲۱۳:۴۶:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
مسافری که گیر ۱۰ تومن پوله بره با اتوبوس رفت و امد کنه ،فقط زورشون به راننده ها میرسه
ناشناس۳۴۱۲۳۱۴۱۳:۴۹:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام بخدا کارگری کنی بهتر از اینکه در اسنپ و تپسی فعالیت داشته باشی هیچ امتیازی نداره فقط خرج رو دست راننده می زاره قبلاً آژانس کار میکردیم هم بنزین هم خرج خود ماشین وهم خرج خانه در می آمد همش خدا کنه این شرکت حذف بشه تا آژانس ها روی کار بیان واقعا تاسف می خورم دیروز واسه لاستیک دولتی رفتم فرمودند شما فعالیت در اسنپ دارید به شما تعلق نمیگیره رفتم آزاد خریدم
ناشناس۳۴۱۲۳۸۳۱۴:۳۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کمیسیونم بیارن پایین
محمد۳۴۱۲۳۸۸۱۴:۳۴:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
گزینه عجله دارم حذف شده اسنپ قبول نمیکنه ما چه کنیم
تبریزی۳۴۱۲۴۶۶۱۵:۴۴:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
داداش گذینه عجله دارم حذف نمیشه
ناشناس۳۴۱۲۴۷۳۱۵:۴۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
به نظر من تعزیرات بی جهت داره به شرکتها گیر میده که گزینه عجله دارم حذف شود چون راننده صرفه ندارد سفر را قبول نمی کند پیشنهاد میشه در برنامه مسافران گزینه مبلغ توافقی توسط مسافر گذاشته شود اگر عجله دارد مبلغ اضافه را خود مسافر در برنامه با اراده خود بزند باعث میشه رانندگان اگر برایشان صرفه داشته باشد پذیرش نماید و مسافر زودتر به مقصد برسد چون مبلغ را خود مسافر می زند راضی است راننده راضی است شرکت راضی ...
ناشناس۳۴۱۲۸۴۷۲۰:۲۸:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
نظر شما بی نظیر است مرسی
مصطفی۳۴۱۲۴۷۴۱۵:۴۶:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
شما‌را‌بخدا‌چه‌کمکی‌اسنپ‌به‌ما‌رانندگان‌می‌کند
علیرضا۳۴۱۲۵۵۲۱۶:۴۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بنده راننده اسنپ هستم از امروز دیگه آزاد کار میکنم مسافران محترم هم بشینن تا یکی آدم بیکار بیاد سفرشون رو قبول کنه
t.r۳۴۱۳۱۷۷۰۰:۲۴:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اصلا نمی صرفه بظرمن مفت کرایه ها همش اعصاب خوردیه برای یه سفر 50هزار تومنی یک ساعت علاف میشی تابرسونی مسافر رو از اخرمیبینی هیچی نمیمونه همش خرج ماشین میشه .
حسین۳۴۱۲۶۴۳۱۷:۴۶:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
واقعاً این کار درسته آنقدر بعضی از رانندها از خود راضی تشریف دارن که حد ندارها بصضی هاشون فکر میکنند که مسافر باید خیلی خیلی مجبورشده که اسنپ بگیره..... نشد تاکسی تلفنی. نشد ۱۳۳
ناشناس۳۴۱۲۶۴۶۱۷:۴۸:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
واقعا اگر می‌خواهید قیمت ها رو کم کنید ، چرا اول از حق کمیسیون اسنپ و تپسی شروع نمی‌کنید. حداقل کمیسیون ها باید نصف بشه
حسین۳۴۱۲۶۹۰۱۸:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اگه قیمت گوشت و روغن و برنج را هم کم کنند خوبه چون هزینه بالاست
احمد۳۴۱۲۷۸۸۱۹:۴۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با سلام. واقعا به این تعزيرات باید ایولا گفت. تمام اجناس وخوردوخوراک مردم رو اصلاح کردن. فقط عجله دارم خودروهای اینترنتی مونده بود که واجب بود که به مسافران اسنپ و تپسی آسیبی نرسد. 90 درصد مسافران موافق با عجله دارم هستن(طبق مرور پیام‌ها) شما شدین کاسه از اش داغ تر.مبلغ کرایه اتوبوس‌های شهری12000 تومان میباشد. چطور وقتی بیش از 120 درصد از مبلغ دریافتی بیشتر میگیرن 3000 تومن کجا هستین که جلوی این کلاهبرداری را بگیرین.
احمد۳۴۱۲۸۲۶۲۰:۱۸:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
تعزیرات که ازکنترل قیمت هاعاجز وناتوان ودرمانده است میخواهد خودی نشان دهد پس هیچ کس مظلوم تروضعیف تراز راننده ها پیدا نکرده اند.
A۳۴۱۲۸۳۷۲۰:۲۶:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
یک سری افراد هستند که از قیمت نگهداری و هزینه های خودرو خبر ندارند و فکر میکنند با بریدن چند هزار از راننده پولدار میشوند ولی در مقابل یک دکتر برا چند دقیقه 200 هزار ویزیت میدهند هیچ خیالی براشون نیست اون هم پول نقد میخواهند که مالیات ندهند به تعزیرات چه ربطی دارد این گزینه در قدیم مسافرهای خیابانی هم بود و توافقی است....
ناشناس۳۴۱۲۹۱۲۲۱:۱۲:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اینجوری فقط ماشین دیرترگیرمسافرمیاد
محمد۳۴۱۲۹۱۳۲۱:۱۲:۴۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام به همه ی راننده های با شرف اسنپ، اقا جون کرایه های وحشتناک پایین رو قبول نکنید، به خدا قسم توهین به خودتونه ، بابا اگه میبینید کرایه ها پایینه قبول سفر نکنید بخدا مسافربری شخصی خیلی بهتر از این کرایه ها است، برادر من عزیز من سفر قیمت پایین قبول نکن مگه اصطحلاک ماشینت مفته که مفت کار کنی.
ناشناس۳۴۱۲۹۴۵۲۱:۲۶:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با تمام احترام به همه ی بچه های شریفی که از شهرستانا میان تو مراکز شهرا برا کار تو اسنپ،اقا شمارو بخدا کرایه های پایینو قبول نکنین ولله الان کارگر هشت صب تا ۴ بعدظهر میره پونصد شیشصد تومن دستمزدشه حداقل اصطحلاک مالی نداره.
کیارش۳۴۱۲۹۴۷۲۱:۳۰:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
جناب رئیس تعزیرات اصلا ما پول از مسافر نمیخوایم شما پول بنزین هزینه روغن سرویسی یه میلیون تومن هزینه مکانیک هزینه برقکار هزینه زیربندساز هزینه بیمه هزینه باطری ساز هزینه باطری هزینه اتفاقات و حوادث هزینه لاستیک افت قیمت خودرویی که باید بعد چندسال جایگزین بشه مزد راننده عیدی راننده بیمه راننده رو خودت پرداخت کن هر چقدر که میدونی عادلانست از مسافر بگیر جناب رئیس تعزیرات چرا برای این اقلام یاد گرونی و حق مردم نیفتادی ولی برای مفت بری و سرویس رایگان گرفتن از قشر ضفیف جامعه یاد گرونی افتادی
مجید۳۴۱۲۹۵۴۲۱:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
این برادر عزیزم از بدبختی ما رانندها خبر ندارن با یک ماشین که داغون کرایه خونه باید بدیم خرج خانواده تحصیل بچه ها خرید خانه و بدهکاری هایی که هیچ وقت تمام نمیشه فقط اینو میدونم که خیلی از مسافران تو خیابون ها مجبور میشن دربست بگیرن با کرایه های چند برابر اون وقت راضی میشن که کرایه ها درست بشه
عباس. امینی۳۴۱۲۹۵۷۲۱:۳۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
لطفاً حقوق همون تعزیراتی رو هم برسی کنید
ناشناس۳۴۱۳۰۱۵۲۲:۰۲:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کاش قیمت اجناس ضروری و طلا و دلار را به این جدیت پایین نگه میداشتی.
سجادروزرخ۳۴۱۳۰۵۲۲۲:۳۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلزمان تعزیرات کجابودند که یک سال واندی پول بتزین ما رانندگان واریز نشده،کحابودند ،کجابودند که هر قطعات فروشی داره یه قیمت میگه.
ناشناس۳۴۱۳۰۵۳۲۲:۳۱:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با گزینه مثلا الکی عجله دارم تازه قیمت کرایه واقعی بود حالا مسافر وایسته تا راننده قبول کنه من که به شخصه برای دفاع از حق راننده ی بیچاره ای که دائم داره کار میکنه دیگه سفرها رو قبول نمیکنم تا کرایه ها اصلاح نشه کار کردن به جز بیگاری و خرابی ماشین هیچی نداره بیشتر از یکساله که همین دولت محترم بنزین رو واریز نمیکنه حالا تعزیرات اگه زرنگه چرا یقه خودش رو نمیگیره که چرا دولت مطبوعش حق راننده ها رو داره پایمال میکنه از یه طرف دولت و از طرف دیگه تاکسیهای اینترنتی فقط به فکر منافع خودشون هستن آقای تعزیراتچی شما چرا نمیتونی جلوی تورم و افزایش لحظه ای مایحتاج مردم رو بگیری چرا نمیتونی یقه اون کارفرمایی که داره هشت تومن حقوق میده و هرماه قیمت اجناسش رو میبره بالا بگیری فقط بلدی یقه قشر مستضعف رو بگیری .
ناشناس۳۴۱۳۰۶۵۲۲:۳۹:۳۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام اینقدر به فکر مردم هستید راننده این هم جزء این مردمندچرا از کمیسیون بالا وندادن بنزین حرفی نمی‌زنید فقط میخواهید از جیب راننده اسنپ بزنیدبعد بگید پیگیری کردم اگر واقعا میخواهید درست عمل کنید وحق الناس گردن شما نباشه میدونید در روز چقدر کمیسیون وپول بنزین از جیب راننده میره اینم تورا به خدا پیگیری کن اگه به فکر مردمی
ناشناس۳۴۱۳۰۶۸۲۲:۴۰:۲۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
چراپول‌بنزین‌اسنپ‌وتپسی‌یکساله‌که‌پرداخت‌ نمیشه.چرافقط‌به‌ضرر‌راننده‌بیچاره‌حکم‌صادرمیکنید.طرف‌زنگ‌میزنه‌وقتی‌میری‌به‌مبدا،۴نفرهمراه‌۲یا۳ بچه‌سوارمیشن،چرادریافت‌کرایه‌‌‌بیشتراز۲‌یا۳نفر را‌برای‌ راننده‌حق‌نمیدونید؟ چراکمیسون‌‌اسنپ‌وتپسی‌اینقدرزیاده؟؟
بنده خدا۳۴۱۳۰۸۳۲۳:۰۲:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با این شرایط وهزینه ها این شرکت ها هستن که ضرر میکنن چرا که خیلی از رانندهاشون رواز دست میدن راننده ترجیح میده آزاد کار کنه وقتی کرایه تاکسی یک مسیر کوتاه برای نفرات ۶۰تومن هست مگه راننده اسنپ دیونه هست که بیاد مسافرو با۲۳تومن ببره!!؟تازه دربست همون مسیررو از۷۰تا۱۲۰بسته به ساعات میگیرن،بعد یک عده میان میگن کرایه ۲۰تومن خیلی زیاده .
ناشناس۳۴۱۳۱۱۵۲۳:۳۱:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
انقدر کرایه ها کم هست که در بسیاری از مواقع گزینه عجله دارم هم کاری از پیش نمیبره
محمد۳۴۱۳۱۴۴۰۰:۰۰:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کسایی که اسنپ کار میکنند. شما هم. درخواست قبول نکنید اقا واقعا کرایه ها خیلی کمه فقط. هزینه خود ماشین میشه. و فقط. ما داریم دور خودمون میچرخیم . الان. ی سال. پول. بنزین واریز نشده فقط بلدن. کمسیون کم کنن از مردم
تقی۳۴۱۳۱۴۶۰۰:۰۲:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
من کار به تعزیرات و اسنپ و......ندارم میخام بگم چرا این این دولت بلکه دولتهای قبل هم به فکر مردم نبودن مردم رو رها کردن ۲۰درصد اول سال حقوق کارمند رو اضافه میکنی بجاش درطول سال همه اقلام اجناس ۲۰۰درصد به بالا افزایش میده .کرایه ۱۶ تومنی یعنی چه؟!!بعضی از رانندگان اسنپم مقصرن ۱۲تومنم میزنه قبول میکنه خب نگیر ماشین و خاموش کن بشین استراحت کن.
نوازی۳۴۱۳۲۲۱۰۱:۰۷:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
آقای رئیس تعزیرات جلو گران فروشی ها و کم فروشی ها رو بگیر.با قیمت های فعلی هم کار کردن به صرفه نیست چه برسه به اینکه این گزینه حذف بشه.با برداشته شدن این گزینه هیچ مسافری جابجا نمیشه.البته بهتر!تاکسی اینترنتی جمع میشه و آژانس ها فعال میشن.این به نفع رانندگان زحمت کش اسنپ و تپسیه
عامر خان۳۴۱۳۲۲۴۰۱:۱۴:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
من خودم راننده اسنپ هستم. نهایتش راننده ها سرویس با کرایه‌های پایین رو قبول نمیکنن . و مسافرها ضرر می کنن نه راننده . اسنپ باید گزینه [کرایه پیشنهادی] رو بجای (عجله دارم) بذاره تا مسافر حق انتخاب داشته باشه و بتونه با درخواست شخصی، قیمت پیشنهادی رو به راننده‌ اعلام کنه ، لااقل بهتر از اینه که راننده سرویس رو قبول کنه و با تماس با مسافر و دور از چشم اسنپ ، قیمت رو اعلام کنه .
رضا۳۴۱۳۲۴۱۰۱:۵۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سلام،مسافری که از حذف عجله دارم خوشحاله باید بدونه از فردا باید با اتوبوس یا مترو بره،کسی با این کرایه های پایین کار نمیکنه.یا همه میرن گردشی یا برمی‌گردن آژانس،یا تعداد سرویس کمتر با مسافت طولانی که گرایش زیاده میرن،چرا تعزیرات وقتی اسنپ تو کلانشهر ها کمیسیون رو از ۱۵ درصد کردش ۲۰ در صد دخالت نکرد،چرا تو افزایش وحشتناک هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو دخالت نکرد.مسافر گلایه می‌کنه که تا عجله دارم رو نزنم ماشین نمیاد،بنده خدا الان دیگه اون عجله دارم رو هم نداری که بزنی،پس بمون تا ماشین بیاد…برا راننده شاید زیاد فرق نکنه چون می‌تونه از گردشی یا سرویس طولانی خرجش رو دربیاره…
غلامرضا۳۴۱۳۲۴۵۰۲:۰۵:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دولت الحمدالله تو هر چی دخالت میکنه به جای اینکه خوب بشه بدتر گند میزنه بهش این یه توافق دو طرفه بوده چه ربطی به گران فروشی داره اگه راست میگید تعرفه ها رو به تورم نزدیک تر کنید ببینید دیگه کسی منتظر دو زار بالاتر میشینه
مجید۳۴۱۳۲۶۳۰۲:۳۹:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
چرا هیچ کس در مورد کمیسیون ۲۰ درصد تپسی و اسنپ حرفی نمیزنه و فقط یک طرفه به نفع مسافران صحبت میشه . واقعا این کمیسیون خیلی زیاده . ظلمه
م۳۴۱۳۲۸۰۰۳:۱۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
من مسافر وقتی جایی میرم پولشو خودم میدم دوست دارم عجله دارم بزنم از جیب من میره اون راننده بنده خدا با همون چند هزار تومان اضافه پولدار نمیشه
ناشناس۳۴۱۳۲۹۵۰۴:۲۸:۲۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
گزینه عجله دارم را حذف کنید تا تاکسی سرویس ها شلوغ بشه...
اکبر۳۴۱۳۴۱۶۰۸:۲۶:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
تو مملکت ما فقط گزینه عجله دارم مشکل داشت که اینم به حمدالله حل شد به لطف عزیزان
محمد۳۴۱۵۷۶۷۰۰:۰۱:۱۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
به خدا راست گفتی
محمد۳۴۱۳۵۰۸۰۹:۵۸:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
به همین دوستان که دم از گروهی کرایه میزنن بفرمایید یک ماه بیان اسنپ کار کنن اونوقت اگه تو خرج خودشونو ماشین شوند نمودن .
راننده اسنپ۳۴۱۳۵۵۰۱۰:۲۹:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
وقتی گزینه عجله دارم حذف میکنید یه نظارتی هم به قیمت ها و کمیسیون بکنید قرار نیست همچی سر راننده بشکنه... قیمت لوازم یدکی بالا.. بنزین که حذف شده ..اسنپ خدماتی به راننده نمیده... مدیر عامل اسنپ میگه اشتغال زایی کردیم .. در آژانس ها بسته شده کلی ادم بیکار شد تا جیب حضرات از ما راننده ها پر بشه.. و کلی ادعاهای رنگین مسافر.... والا ماهم کلی هزینه زندگی داریم... انصاف خوب چیزی
محمد رضا مشگانی۳۴۱۳۵۸۰۱۱:۰۲:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سلام. میشه به آقایونی که معترضن بگیه که کرایه ۱۳ هزار تومنی با ۳ مسافر یعنی چی
داود قشم۳۴۱۳۷۷۰۱۴:۱۰:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
باحذف گزینه عجله دارم دیگه هیچ مسافری جابجا نمیشه چون اسنپ وقتی مسیر ۲۰ کیلومتری رو ۷۵ هزارتومان محاسبه کنه هیچ منفعتی براراننده اسنپ نداره جزاصطحلاک ماشینش به ضررراننده، مسافر وخود اسنپ شد با حذف همچین گزینه ای $چرا گفتم مسافر به فرض مثال مسافر میخوادبره فرودگاه که مسیر ۶۰ کیلومتری شهر هست آیا راننده بانرخ ۱۴۰ میره هرگز پس اینجا هست که مسافره از پرواز جا میمونه
محمد۳۴۱۳۸۱۸۱۴:۵۳:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
راننده که مجبور نیست، ماهم آنقدر وایمیسیم که کرایه هاش بره بالا، وقتی هیچ راننده ای درخواست رو قبول نکنه میره بالا کرایه، من راننده اسنپ، تو شهر شیراز کار میکنم، دیروز بعد از حذف عجله دارم به اذن خدا همه مسافرا ویلچری شدن یا نیم ساعت توقف تو درخواست هاشون اضاف شده بود، عجله دارم رو حذف کردن ولی مسافر واسه بالا بردن کرایه باید توقف الکی بزنه یابزنه معلول!!!
ناشناس۳۴۱۳۸۶۴۱۵:۳۸:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
پس چرا کسی درباره کمیسیون شهر تبریز چیزی نمیگه که 15درصد به یک باره کردن 20درصد تعزیرات کجا بود کرایه های مجانی هرچه کار میکنیم ما اسنپ به این هم لطفا رسیدگی شود
فرهاد۳۴۱۴۲۱۱۲۲:۵۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
این راهش نبود منبعد راننده با کرایه پایین سفر رو قبول نمیکنه مسافر هم عجله داره برسه ترمینال فروگاه بیمارستان مثلا درست کردید؟
افروز۳۴۱۵۰۱۲۱۵:۳۸:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
حالا یعنی بهترش کردن،مسیری که همیشه بین پنجاه تا شصت تومن میرفتم و با عجله دارم هفتاد بود امروز هفتاد و هشت تومن دادم .از اونور عجله ندارم رو حذف کردن بیست سی تومن روی کرایه کشیدن
ناشناس۳۴۱۶۹۶۴۱۵:۰۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
سلام دوستان اسنپی فقط با هم هماهنگ بشین ی شب کسی اسنپ و تپسی نره ببین چه میشه
سید علی۳۴۲۰۷۰۶۱۸:۴۳:۲۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
باسلام با حذف گزینه عجله دارم برای من مسافر مشکل پیش اومده قیمت ها پایین است و راننده ها که بحقم است قبول نمیکنن میگن بنزین رو یکسال پرداخت نکردن و گرانی لوازم صرف نمیکنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین