توضیحات معاون وزیر در مورد پاداش المپیک

  4021202081

 مریم کاظمی‌پور گفت: این پاداش قطعا باید در هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی المپیک مورد ارزیابی قرار بگیرد و قطعا طی روزهای آینده توسط سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد.

توضیحات معاون وزیر در مورد پاداش المپیک

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی‌پور در مورد پاداش وزارت ورزش برای قهرمانان المپیک اظهار کرد: این پاداش قطعا باید در هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی المپیک مورد ارزیابی قرار بگیرد و بعد از آن توسط سخنگوی کمیته ملی المپیک اعلام شود. این اتفاق قطعا طی روزهای آینده توسط سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد و اخبار صحیح و قابل ارجاع از سوی دبیر کل کمیته المپیک به استماع همه خواهد رسید.

معاون زنان وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت از زنان ورزشکار المپیکی گفت: ما از محل اعتبارات زنان، سعی کردیم سهم زنان را طبق توافق‌نامه فدراسیون‌ها ناظر بر نفر اعزام، ناظر بر حساسیت رویدادها و ناظر به اینکه این رشته ها چقدر به ابزار و تجهیزات نیاز دارند در اولویت قرار دهیم. ما در معاونت زنان در توافق‌نامه‌ها نسبت به واگذاری اختصاصی بودجه زنان به برخی رشته‌ها، این موارد را در نظر گرفته و سعی کرده‌ایم برای فدراسیون‌هایی مثل دوومیدانی که رشته پایه و مادر است و می‌تواند خاستگاه ورزشکاران ما باشد و همچنین تیراندازی که وابسته به تجهیزات است ۱۰۰ درصد این اهداف و ردیف‌ها را محقق کنیم.

کاظمی پور در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال زنان در مورد موفقیت زنان در رشته‌های تیمی و حمایت وزارت از این رشته‌ها گفت: رشته‌های تیمی ما روند رو به پیشرفتی داشته‌اند که غیر قابل توصیف است. اتفاقات خوبی در رشته‌های تیمی مثل هندبال، والیبال، بسکتبال و کبدی افتاده است. فوتبال شرایط خوبی دارد، در کبدی هم گرچه در قهرمانی آسیا طلا را از دست دادیم اما شرایط بدی نداریم. با این وجود وزارت ورزش و جوانان در مسیر توسعه، رشته‌های توپی و تیمی را در اولویت‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: معتقد به این موضوع هستیم که در رشته‌های تیمی وتوپی که برخوردی هستند، براساس علاقه‌مندی‌های دختران ایران می‌توانیم موفق باشیم. این اتفاق نخواهد افتاد مگر با هم افزایی، برنامه‌ریزی و سیاست گذاری همراه فدراسیون ها گام برداریم که خوشبختانه در بیشتر فدراسیون‌ها در حال برنامه‌ریزی است. بالا بردن سطح دانش فنی کادر فنی و مربیان، یکی دیگر از راهکارهایی است که مرز دانش فنی باشگاه ها و تیم‌های ملی را بالا می‌برد. بحث تربیت مدرس و مربیان ویژه بدنساز تیم های زنان هم یکی از نقاط عطف ما است که به دختران ایرانی کمک می کند که بتوانند در میادین بین المللی و در رقابت با حریفان خود بدرخشند. ما این بحث را در شورای برون مرزی نظارت می‌کنیم چون هم حضور تیم های ورزشی و هم میزبانی از رویدادهای بین المللی می‌تواند در پیشرفت ورزش کشور ما فتح بابی باشد.

معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من در آنالیز رشته دوومیدانی در مورد رقابت‌های نوروز گفتم که به نحو خوبی برگزار شد. بازتاب چنین میزبانی‌هایی منجر به هشت مدال از ده مدال کسب شده در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا شد. این اتفاق در این چند روز افتاد و بسیار هم ارزشمند بود.  

وی افزود: امیدوارم در رویدادهای بین المللی زمینه حضور داوران و مربیان ما بیشتر فراهم شود. کارگاه ها و دوره های پیشرفته آموزشی می تواند آن مسیر فعالیت و قهرمانی را در رشته های تیمی فراهم کرده و ما دنبال این موضوع هستیم. ما این مسئله را در توافقنامه با فدراسیون های مربوطه از روسای فدراسیونها خواسته‌ایم. برای ردیف‌های تکلیفی تعریف شده، شرکت در دوره های توانمندسازی و تربیت مربی از مهمترین موضوعات است تا بتوانیم روزی به طور صد در صد با استقلال در ورزش زنان به قله های موفقیت برسیم.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین