لیبرمن: کابینه جنگی اسرائیل تسلیم حزب‌الله شد

  4021126036 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رسانه‌هاو مسئولان صهیونیست با تاکید بر اینکه در سایه حملات شدید حزب‌الله جبهه شمالی فلسطین اشغالی در بدترین وضعیت ممکن بوده و هیچ امنیتی در آن وجود ندارد تاکید کردند ما امروز در کشور نصرالله زندگی می‌کنیم و کابینه جنگی اسرائیل تسلیم حزب‌الله شده است.

لیبرمن: کابینه جنگی اسرائیل تسلیم حزب‌الله شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمله‌ای که دیروز حزب‌الله به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی انجام داد، یکی از مهمترین تحولات در جریان درگیری رزمندگان مقاومت لبنان و ارتش اشغالگر از بیش از 4 ماه گذشته تاکنون محسوب می‌شود که بازتاب گسترده‌ای در محافل صهیونیستی داشت و نگرانی اشغالگران را برانگیخت.

در همین راستا شماری از مسئولان و رسانه‌های عبری در واکنش‌های جداگانه نگرانی خود را درباره آینده درگیری با حزب‌الله ابراز و تاکید کردند که دیگر امنیتی در جبهه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) وجود ندارد.

ما در کشور نصرالله زندگی می‌کنیم

«موشیه داویدوویچ» یکی از مسئولان ارشد شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی در این زمینه اعلام کرد، ما در کشور نصرالله (دبیر کل حزب‌الله) زندگی می‌کنیم و اوست که معادلات را در شمال تعیین می‌کند. ما از مسئولان اسرائیلی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر می‌خواهیم که بیدار شوند و بدانند بدون امنیت، اساسا منطقه شمالی برای اسرائیل وجود نخواهد داشت.

کابینه جنگی اسرائیل تسلیم حزب‌الله شد

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در این زمینه گفت، خط قرمزی که اسرائیل ترسیم کرده بود به پرچم سفید (نشانه تسلیم مقابل حزب‌الله) تبدیل شد؛ زیرا کابینه جنگی اسرائیل مقابل حزب‌الله تسلیم شده است.

«آشیر بن لولو» رئیس سابق ستاد فرماندهی منطقه شمال در ارتش اسرائیل نیز به نوبه خود گفت که هیچوقت به اندازه امروز وضعیت ما در شمال بد نبوده است.

رسانه‌های عبری نیز اعلام کردند که سامانه گنبد آهنین قادر به رهگیری موشک‌های نقطه‌زنی که حزب‌الله به سمت صفد شلیک کرد نبود. این عملیات حزب‌الله بزرگتر از عملیات‌های قبلی بود و نشان می‌دهد که سطح شلیک موشک‌های این حزب به شکل تدریجی افزایش می‌یابد. اتفاقی که امروز در شمال رخ داد خطرناک‌ترین اتفاق برای اسرائیل از زمان آغاز درگیری‌ها در مرز با لبنان بود.

این رسانه‌ها تاکید کردند، اتفاقی که در صفد افتاد چیزی بود که ما از آغاز جنگ تاکنون ندیده بودیم. دست کم 50 درصد از شهرک‌های شمالی حفاظت شده نیستند.

رئیس موسسه موسوم به شهرداری صفد نیز در گفت‌وگو با رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که درصد بالایی از مناطق صفد، مستحکم و محافظت شده نیستند و باید فکری به حال این اوضاع کرد و در صورت نیاز مقدمات تخلیه این منطقه را فراهم می‌کنیم.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خود از حمله حزب‌الله به شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی اعلام کرد که می‌توان گفت اکنون اسرائیل در میان معادله گسترده و پیچیده‌ای که حزب‌الله ترسیم کرده است زندگی می‌کند.

«اور هیلر» خبرنگار امور نظامی در شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت، ما در میان یک رویداد سخت قرار گرفته‌ایم و موشک‌هایی که به صفد شلیک شد ضربه بزرگی بود و بزرگترین عملیاتی بود که حزب‌الله از 7 اکتبر گذشته تاکنون انجام داده است. این نشان‌دهنده پیشرفتی مهم در عملیات‌های موشکی حزب‌الله ضد اسرائیل است.

«روعی شارون» تحلیلگر نظامی شبکه کان رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود در این زمینه گفت که وضعیت ما در منطقه شمالی واقعا برای اسرائیل شرم‌آور است. ساکنان این مناطق نمی‌توانند حتی در خواب هم ببینند که به خانه هایشان برگشته‌اند؛ زیرا ما به هیچ توافقی نزدیک نشده‌ایم.

ظهر روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی از حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه‌های نظامی ارتش اشغالگر در منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که یکی از بزرگترین و شدیدترین حملات حزب‌الله از زمان آغاز جنگ تاکنون بوده است و تلفات جانی و مالی سنگینی به اشغالگران وارد کرد.

این رسانه‌ها گزارش دادند که حزب‌الله از موشک‌های هدایت‌شونده و بسیار پیشرفته در این حملات استفاده کرده است.

این عملیات حزب‌الله، صهیونیست‌ها را مجبور به برگزاری نشست اضطراری کابینه جنگی کرد.

محافل عبری حمله دیروز را مصداق عملی سخنان سه‌شنبه شب سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله در پاسخ به تهدیدات مقامات صهیونیست علیه لبنان می‌دانند؛ جایی که سید نصرالله گفت: اگر دشمن بخواهد تهدیداتش علیه ما را اجرا کند بداند صدهزار نفر (شهرک‌نشینان صهیونیست) که از شمال فلسطین اشغالی فرار کرده‌اند هرگز به این منطقه برنخواهند گشت. هرکسی که ما را تهدید به گسترش جنگ می‌کند بداند اگر جنگ گسترش پیدا کند ما هم متناسب با آن عمل می‌کنیم و عملیات‌هایمان را گسترش می‌دهیم. ما همه تحولات را دنبال می‌کنیم و همه احتمالات باز است. ما در عین حال که در جنوب لبنان با دشمن می‌جنگیم چشممان به غزه است و زمانی که تجاوزات به غزه متوقف شد، عملیات‌های ما در جنوب هم متوقف می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر کسی تصور کند که ممکن است مقاومت احساس ترس کند بداند کاملا در اشتباه است. مقاومت امروز قاطع‌تر و مصمم‌تر از هر زمانی برای مقابله با دشمن در هر سطحی آماده است. وزیر جنگ رژیم اشغالگر بداند اگر جنگی علیه لبنان به راه بیاندازد 2 میلیون آواره روی دستش می‌ماند نه صد هزار نفر.

دیدگاه کاربران

محمد۳۳۸۹۲۰۹۱۷:۵۸:۴۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
اگر نبوند انسان های بی وجدان در تاریخ که حق را پایمال کردند و به درک واصل شدند الان وضعیت اینطور نبود. واقعا آدم میمونه چرا بعضی ها آن قدر سنگدل می شوند که پا روی حقیقت می گذارند. به هر حال وعده الهی پیروزی حق بر باطل هست. چه اینکه عده ای بخواهند و چه نخواهند.
عبدالکريم منافی۳۳۹۰۷۱۸۰۱:۱۴:۵۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
با سلام و آرزوی سلامتی و پیروزی قطعی رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی.اگر سایر دلاور مردان بمانند حزب‌الله قهرمان لبنان و انصارالله یمن؛حملات کوبنده و مقتدرانه علیه زیر ساخت ها و مراکز نظامی رژیم آپارتاید اسرائیل انجام دهند؛یقینا دشمنان بشریت ناگزیر از تسلیم و قبول شروط فرماندهان غیور؛مقاوم و بی باک فلسطین خواهند شد!
آشک بوس۳۳۸۹۳۴۲۲۱:۳۱:۲۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
قانون اینه ،اگر با دشمن مواجه شدیم باید از بین ببریدش ،اگر نیمه جون رهاش کنی این آتش زیر خاکستر دامنتو میگیره و بهت صدمه می‌زند ،پس حالا که اسراییل به چالش سخت کشیده شده زمان نابودی رسیده .
سید۳۳۸۹۷۱۲۰۶:۰۱:۱۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
احسن من و دوستانم هم دقیقا همین نظر رو داریم وباید هر چه سریعتر این غده سرطانی از روی زمین محو گردد
الناصری۳۳۸۹۹۷۲۱۲:۱۶:۵۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
واقعا وقتشه که نابود شود اسرائیل ملعون خدا یاری دهد مردم مظلوم غزه ودرود بر مجاهدین پایدار واستوار دربرابر ظلم واستبداد
ناشناس۳۳۸۹۳۵۶۲۲:۰۰:۴۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
درود خدای بر مجاهدین
علیرضا حیدرنژاد هستم۳۳۸۹۳۸۳۲۲:۵۵:۴۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
با سلام و درود فراوان به آیت الله حسن نصراله خدا حافظت باشد بزن این موشک‌ها را تا غده سرطانی شیم درمانی شود واز بیخ بن کنده شود به امید آن روز انشاالله
محمد۳۳۸۹۳۹۵۲۳:۰۳:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
سلام بر شهدای مظلوم غزه وشهدای مقاومت لعنت خدا بر ملعونهای صهیونیسم. آرزوی ما نابودی این رژیم منفور کودک کش است
ناشناس۳۳۸۹۴۱۵۲۳:۳۳:۰۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
مسلمان‌واقعی‌شما‌شیعه‌ها‌هستید‌
مسلمان ایرانی۳۳۸۹۴۲۴۲۳:۳۸:۵۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
سلام ودرود خداوندبه همه ی رزمندگان موءمن اسلام .لعنت خداوند به حیوانات انسان نما یعنی صهیونیست ها ودوستان منافقشان.
ناشناس۳۳۸۹۴۴۲۲۳:۴۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
این سخنان صهیونیستهای تندرو فقط برای ویران کردن لبنان وحزب الله قهرمان است
اسماعیل۳۳۸۹۴۷۱۰۰:۱۱:۲۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است،انشاءالله،آمین یا رب العالمین.
ناشناس۳۳۸۹۵۹۷۰۱:۵۰:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
دورود بر سید حسن نصر الله شیر مرد تاریخ
ناشناس۳۳۸۹۶۲۵۰۲:۲۴:۱۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
اسراایل کودک کش وکثیف بایدتاوان این همه جنایت پس دهددرودخداوندبرمجاهدین باایمان
علی۳۳۸۹۶۲۸۰۲:۲۵:۴۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خدا نگهدار حزب الله وسیدحسن
علی مقدم۳۳۸۹۶۸۷۰۴:۱۸:۳۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
درور خداوند بر شیعیان لبنان که همیشه تاریخ را ه مظلومانه مانند امام حسین (ع) را ادامه میدهند
ناشناس۳۳۸۹۷۰۰۰۴:۴۶:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
میشه منابع خبری و لااقل یکی از رسانه‌های عبری را اعلام کنید
ع ا ز۳۳۸۹۷۰۴۰۵:۱۹:۴۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
با اینکه ما به هیچ عنوان موافق اسرائیل نیستیم ولی در نهایت فقط بخاطر مجاهدان لبنانی میگویم حداقل یک تصمیم عقلانی گرفتن زیرا حزب الله در آمادگی رزمی و روحیه بسیار بالا ست و این حزب الله با حزب الله ۲۰۰۶ بسیار متفاوت است و قدرت تخریب بسیار خوبی دارد .
ناشناس۳۳۸۹۷۱۵۰۶:۰۸:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
درود خداوند بر مردان خدا
ناشناس۳۳۸۹۷۲۲۰۶:۴۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
ماشاالله.درود براسلام.درود بر سرداران ایران
حسن۳۳۸۹۷۲۴۰۶:۴۶:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
حق پیروز است شک نکنید وایمان داشته باشید اللهم عجل لولیک الفرج
سج۳۳۸۹۷۴۸۰۷:۳۳:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
مزارع شعبا دقیقا کجای اسراییل هستن...
ناشناس۳۳۸۹۷۷۵۰۸:۴۶:۰۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
صهیونیستها شکست خورده اند. صهیونیستها باید به کشورهای خودشان فرار کنند. مزدوران داعشی صهیونیستی هرگز نمی توانند در سر زمین مسلمانان زندگی کنند.
رامین۳۳۸۹۷۹۹۰۹:۳۰:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
یک مثل حاج حسن نصرالله مثل شیر وایستاده وبعضی عرب‌های عربستان امارات قطر بحرین عمان کویت اردن مصر لیبی تونس میترسن وخودشون بخواب زدن
ناشناس۳۳۹۰۹۳۴۱۰:۰۹:۰۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
همون ،بی تفاوتی این کشورها باعث جری ترشدن اسرائیل گردیده،اگه چندکشورعربی بجدمخالف حمله اسرائیل بودندوکالاهای آنهاراتحریم می کردند الان وضعیت فلسطین خیلی متفاوت بود
جنودالهی۳۳۸۹۸۲۸۱۰:۱۰:۴۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
رژیم تروریستی وکودک کش صهیونیست بداندخونهای به ناحق ریخته کودکان وزنان ومردان مسلمان فلسطین و مسجدالاقصی وجنوب لبنان گریبان آنها را گرفته و دودمانشان رابه بادخواهدداد.یاحسین فرماندهی ازآن توست.الله اکبر.
محمد۳۳۸۹۸۲۹۱۰:۱۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
یا علی مدد سید
ناشناس۳۳۸۹۸۸۷۱۱:۰۶:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سلام ودرود بررزمندگان محورمقاومت
ناشناس۳۳۸۹۹۰۴۱۱:۲۰:۰۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
زنده باد نصرالله
مهدی۳۳۸۹۹۳۱۱۱:۳۳:۱۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
درود به شرف رزمندگان حزب الله و حماس و همه مبارزان فلسطینی...ظلم و تجاوز و کودک کشی جز خواری و ذلت برای اسرائیل و ایادی عرب مفت خورش چیزی به ارمغان نمی آورد
محمد۳۳۸۹۹۴۶۱۱:۵۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کاش میشد روزنه ای ایجاد شود تا هزاران ایرانی عاشق شهادت و خدمت به اسلام بتوانند در کنار این شیرمردان قرار گیرند و عرصه را بر دشمن تنگ و تنگ تر کنند.
ناشناس۳۳۸۹۹۴۹۱۱:۵۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
زمان نابودی اسرائیل فرا رسزده است.
ح۳۳۸۹۹۵۱۱۱:۵۶:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
باسلام ای جان بفدایت نصرالله۰محورمقاومت انصارالله۰حشدالشعبی۰قسام۰سنوار۰حماس بااتحاد بتازیدبرپیکر سوخته نیمه جان دشمن ۰خدا وامدادهای غیبی بهمراهتان مانیز برای سلامتی وپیروزیتان نذرودعامیکنیم درد وبلای شما بجان حکام اعراب بلا نسبت حوثی های یمنی۰ایه قران خداوند مجاهدین درراه حق را نصرت ومدد دهد۰وپیروزی ازان مسلمانانست ودرقران نوید نابودی بنی اسرائیل داده شده است۰ای کاش من نیز درکنار شما با صهیونیستهامیجنگیدم۰جانم بفدایتان که برای اسلام میجنگید۰اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۳۳۸۹۹۵۳۱۱:۵۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خداوندا‌حیله‌گران‌ستمکاران‌رابه‌عذاب‌شدیدگرفتاربگردان
حسن کودک کار وسرپرست خانواده دهه شصتی قم۳۳۸۹۹۵۶۱۱:۵۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
برادران ایثارگر، شما که تا اینجا نفوذ کردید با تدابیر جنگی وسیاست اگه امکان داره تا آخرش برید،
اکبری۳۳۸۹۹۶۰۱۲:۰۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
درود.وسلام خدا بررزمندگان مقاومت.وسربازان خوش نام.وسبز پوش..واقعاافرین برشما عزیزان.که مایه افتخار برای مسلمانان واقعی هستید..به امید خشک شدن ریشه ظلم.وفسادهای مختلف درایران وجهان
عباسی۳۳۸۹۹۶۳۱۲:۰۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
اگرآمریکاحامی جنایتهای اسرائیل نبود پنجاه سال پیش اسرائیل رفته بوددرحقیقت فلسطین با آمریکامیجنگدآمریکاست که فلسطین را اشغال کرده وکشتارمیکنداسرائیل وسیله آمریکاست سازمان ملل باید یک فکری به جنایتهای آمریکا بکند
ناشناس۳۳۸۹۹۶۹۱۲:۱۴:۵۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
همیشه اخبار رو جوری میگید که اسرائیل شکست خورد......
ناشناس۳۳۸۹۹۸۹۱۲:۳۲:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
در این جنگ صحنه های کم نظیری از مقاومت، رشادت و بزرگی از مردم غزه در تاریخ ثبت شد. ملتی را که حاضر به گذشتن از جانشان و آماده هر نوع فداکاری هستند، را نمی توان از بین برد. هر قدر هم دشمن اسرائیلی شان، وحشی، جانی،کودک کش و نسل کش باشد و هر قدر حامیان وحشی و خونخوار امریکایی، اتگلیسی،.... از این حکومت فاشیستی حمایت کنند. درود بر رهبران غزه... درود بر سید حسن نصرالله
ناشناس۳۳۹۰۰۱۰۱۲:۴۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
اسرائیل شهرهای غزه و بیت لاحیا و بیت حانون و خان یونس رو گرفته رفح آخرین شهر غزه رو هم داره میگیره
محمد۳۳۹۰۰۵۴۱۳:۲۳:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
با سلام و درود به شهیدان غزه، لبنان، یمن،من ایرانی فقط برای شما میتوانم دعا کنم ومطمئن با شید امروز حق دربرابر باطل می جنگند وکشته های شما شهیدان واقعی هستند
سید۳۳۹۰۰۵۷۱۳:۲۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
حزب الله هم الغالبون
لیلا۳۳۹۰۱۰۵۱۴:۰۰:۳۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خدایا شکرت انشاءالله حق پیروز است
داریوش شجاعی۳۳۹۰۱۱۹۱۴:۱۸:۴۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
ما ملت آماده نبردیم دیگر وقت آن رسیده که صهیونیسم را نابود کنیم. هنوز ما ملت هستیم که برای جنگ سینه سپر میکنیم انسان طعم مرگ را خواهد چشید جهاد در راه خدا آرزوی ماست مستشار بفرستید ما هستیم به خدا قسم تا آخرین قطره خونمان تا ریشه کن کردن اسراییل خواهیم جنگید انشاالله
محمد علی۳۳۹۰۱۳۷۱۴:۴۵:۳۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
امروز دیگر برای دنیا همه چیز ثابت شد میبینید ک فقط شیعه است که جلوی ظلم قد علم کرده مگر قران یهودرا دشمن اسلام نخوانده پس کجایند انهایی ک دم از مسلمانی میزنند و بر خلاف قران با یهود دوستی میکنند امروز بیشتر از همیشه حق اشکار است خودتان را به خواب نزنید
احمد۳۳۹۰۳۰۹۱۷:۲۱:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
درود خدا به رزمندگان اسلام و سلام خدا بر شهیدان غزه
ناشناس۳۳۹۰۴۸۵۲۰:۱۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
زنده باد مقاومت برعلیه شیاطین انس.لعنت و نفرین خدا وصالحین برصهیونیست ومنافقین و وخائنین داخلی
سید حامد۳۳۹۰۵۴۶۲۱:۴۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سلام ودرود خدا ورسولله بر سید مقاومت ویارانش وشهدای همیشه جاودانشون باد، که الحق جانانه از شرف وانسانیت دفاع می‌کنند،وصهیونیست های خونخوار بچه کش رو به ستوه وخواری درآوردند
ناشناس۳۳۹۰۶۸۴۰۰:۲۳:۱۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
درود بر رزمندگان اسلام سلام برشهیدان مقاومت پیروز است غزه پیروز است خداوند متعال با مردان مقاومت است
ناشناس۳۳۹۰۷۵۶۰۵:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
خدا پشت و پناهت سید جان
حسین۳۳۹۰۸۳۶۰۸:۲۳:۴۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
زنده باد غزه.زنده باد آیت الله حسن نصرالله
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین