نشست سه ساعته شورای فنی والیبال برای انتخاب سرمربی/ اعضا محرمانه رای دادند

  4021010131

اعضای شورای مشورتی فدراسیون والیبال نظرات خود درباره چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال را در جلسه‌ای سه ساعته بیان کردند و تصمیم گیریی نهایی در این خصوص در نشست کمیته فنی جدید گرفته خواهد شد.

نشست سه ساعته شورای فنی والیبال برای انتخاب سرمربی/ اعضا محرمانه رای دادند

به گزارش ایسنا، چهارمین نشست شورای مشورتی که جایگزین کمیته فنی شده است یکشنبه، دهم دی با حضور کارشناسان، خبرگان، نخبگان و پیشکسوتان والیبال ایران به ریاست وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال برگزار ‌شد تا چهار گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار گیرند.

سید میلاد تقوی مشاور در امور اجرایی، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، محسن ترابی سرپرست دبیری، مهدی احمدی‌آذر مشاور و مدیر حوزه ریاست، ناصر میرفخرایی، سعید درخشنده، منوچهر پورحسن، جمشید حمیدی، علی موذن، محمود افشاردوست، جهانگیر سیدعباسی، علی پورعروجی، ابراهیم وطن‌پرست، امیرحسین منظمی، امیر حسینی، علیرضا نادی، آرش صادقیانی، غلامرضا مومنی‌مقدم، عیسی سنگدوینی، امیر طلوع‌کیان، فرهاد نظری‌افشار، علیرضا طلوع‌کیان، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده و مسعود آرمات به صورت حضوری، محمدرضا تندروان، احسن‌اله شیرکوند و ایرج مظفری نیز به صورت آنلاین در این نشست حضور داشتند.

همچنین علی شاکری، محمد محمدکاظم، مصطفی کارخانه، عادل غلامی، پیمان اکبری، رحمان محمدی‌راد، سعید رضایی و ابراهیم وادی به صورت حضوری، جواد مهرگان و مهدی بازارگرد به صورت آنلاین به این نشست دعوت شده بودند.

مرادی با بیان این‌که تصمیم نهایی درباره انتخاب سرمربی در کمیته فنی ۱۲ نفره گرفته خواهد شد، تصریح کرد: تصمیمات کمیته فنی باید جاری باشد. سوابق این مربیان برای همه حاضران ارسال شده است همگی این افراد را می شناسید و با اتکاء به دانش خود و شرایط تیم ملی و قابلیت های مربی نظر خود را بیان کنید و استدلال فنی داشته باشید. امیدوارم با صحبت ها در این جلسه به جمع بندی خوبی در تصمیم سازی برسیم. از میان کاندیداهای مطرح شده این چهار گزینه آماده همکاری هستند و با این افراد یک قرارداد تا بعد از پایان المپیک ۲۰۲۴ و دو قرارداد دو ساله تا المپیک ۲۰۲۸ ببندیم تا بتواند تیم ملی را به جایگاهی که مدنظر است، برساند.

مرادی در ادامه ضمن اشاره به سوابق و رزومه های چهار گزینه‌های اصلی و بیان نقاط ضعف و قوت و برنامه‌های آنها در یک چارچوب کلی، به ارائه گزارشی دقیق در خصوص مذاکرات انجام شده با گزینه‌های مد نظر فدراسیون والیبال پرداخت و سپس شرکت کنندگان در این نشست دیدگاه‌های خود درباره چهار گزینه مطرح کردند.

پس از این جلسه سه ساعته اعضا ضمن اظهار نظر صریح خود در خصوص گزینه‌های مد نظر، اولویت‌های خود را به صورت کتبی و محرمانه به سرپرست فدراسیون ارائه کردند و اسامی منتخب پیشنهادی خود را برای تشکیل کمیته فنی اعلام کردند تا روز سه شنبه، کمیته فنی در خصوص گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال در سال ۲۰۲۴ تصمیم گیری نماید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین