سردار حاجی‌زاده: عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است

  4020927091 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، عمیات طوفان الاقصی را شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا خواند و گفت: این حادثه، شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است.

سردار حاجی‌زاده: عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در یادوراه شهدا و گرامیداشت 144 شهید شهرستان آشتیان و سردار شهید جعفر نجفی که با حضور علما ، خانواده معظم شهدا ، مسئولین شهری و آحاد مردم در مصلی این شهرستان برگزار شد گفت امروز مسئله مهم برای ما بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: این دومین حضور بنده در این شهر می باشد ، بار اول حدوداً چهل سال قبل و برای تشییع سردار شهید جعفر نجفی در عملیات والفجر 4 و در ارتفاعات کانی مانگا و امروز برای بار دوم برای مراسم این عزیز و گرامیداشت شهدای شهرستان در خدمتتان هستم.

وی افزود: شهید نجفی قبل از پیروزی انقلاب و علیرغم سن کم متوجه مظلومیت مردم فلسطین شده بود و در مسیر دفاع از مردم فلسطین قدم گذاشته بود ، با پیروزی انقلاب و اقدامات تجزیه‌طلبان کرد راهی کردستان شد و با شروع جنگ تحمیلی با ورود به سازمان رزم سپاه در جبهه های جنگ حاضر شد. از سایر خصوصیات ممتاز شهید نجفی عمل دقیق و حساب شده و خستگی‌ناپذیری ، مدیریت و فرماندهی ممتاز او بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در توصیه ای به جوانان و نوجوانان گفت : بنده به جوانان و نوجوانان ایران عرض می کنم  اگر به دنبال الگو برای یادگیری چگونه زیستن هستید امثال شهید نجفی ما زیاد داریم ، اینها الگوهای خوبی هستند برای اینکه ما از آن‌ها یاد بگیریم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تشخیص جبهه حق از باطل اشاره و گفت: اگر بخواهیم یکی از مشکلات اساسی کشور را نام ببریم شاید همین قدرت تحلیل و دشمن شناسی ، تشخیص جبهه حق از باطل است. برادران و خواهران عزیز عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن می باشد.

سردار حاجی زاده در بخش دیگر سخنان خود به سیاهه جنایات آمریکا اشاره کرد و گفت: وقتی به دقت نگاه می کنیم در حوادث و تهدیدات و شیطنت ها ، ردپای استکبار و آمریکا قابل مشاهده است، آمریکا به کمک دنبال روهای خود یعنی فرانسه و انگلیس و برخی دیگر از کشورها و رژیم صهیونیستی ، مسئول قتل و کشتار ایرانیان و مردم کشورهای منطقه هستند.

وی طرح چند سوال به جنایات آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: زمانی که ملت ایران قیام کرد و طاغوت را به زیرکشید چه کسی از طاغوت حمایت کرد؟ چه کسی به منافقین کمک کرد تا هفده هزار نفر از شهروندان ما را به شهادت برسانند؟  چه کسی از صدام حمایت تسلیحاتی ، اطلاعاتی و سایر کمکها را برای طولانی تر شدن جنگ انجام داد؟ چه کسی بعد از جنگ با اعمال انواع تحریم ها و فشارها ، باعث بروز مشکلات اقتصادی و ایجاد ناامنی در کشور شد ؟ چه کسی به بهانه حادثه یازده سپتامبر چند صدهزار نفر از مردم مظلوم افغانستان را به قتل رساند ؟

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه  به جنایات آمریکا در طول دو جنگ خلیج فارس در عراق ادامه داد: چه کسی داعش را ایجاد کرد؟  چه کسی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند؟  جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار و عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها کاملاً شفاف و عریان بر همه دنیا ثابت شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی از هم پاشید و از روز چهارم امریکایی ها فرماندهی میدان را در دست گرفتند و تا همین الان هم آمریکایی ها مدیریت را در دست گرفته اند ، قطعنامه های سازمان ملل را وتو کردند و اجازه پایان جنگ را نمی دهند ، آمریکایی ها پشت این همه جنایت هستند و نمی توانند خودشان را کنار کشیده و تطهیر کنند و این جنایات گریبان آنها را خواهد گرفت  .

سردار حاجی زاده با ترسیم وضعیت کنونی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی بیان کرد: بدانید که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی حرکتش رو به جلو بوده است ، وضعیت ما دیگر مانند چهل سال ، سی و حتی پنج سال قبل نیست. امروز ما یک قدرت هستیم ، نه قدرت منطقه‌ای بلکه یک قدرت جهانی هستیم .

وی در ادامه گفت: امروز همه دنیا متوجه شده اند رژیمی که در سال 1967 توانست سه ارتش بزرگ عربی را شکست دهد ، در مقابل یک گروه کوچک چریکی فلسطین به نام حماس بیش از 70 روز متوقف شده است از اینجا می توان قدرت محور مقاومت را درک کرد .

سردار حاجی زاده در بخشی از سخنان خود با اشاره به شکست دکترین نظامی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: یک روز می گفتند ما باید نیل تا فرات را بگیریم ، می‌گفتند ما هسته‌ای ایران را می‌زنیم ، امروز در مقابل یک گروه چریکی می گویند جنگ ما جنگ موجودیتی است ، یعنی موجودیت شان به خطر افتاده است .

وی خطر نشان کرد: این حادثه (عملیات طوفان الاقصی) شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است.  این شکست فقط شکست رژیم صهیونیستی نیست بلکه شکست آمریکاست . آنها متوجه شدند که قدرت مسلمانان و محور مقاومت وسیع‌تر از آن است که بتوانند مانند گذشته با آوردن کشتی‌ها و ناوهای توپ‌دار یک حاکمی را سرنگون کرده و یک منطقه را تسخیر نمایند ، آن دوره دیگر تمام شد، آنها دیگر نمی توانند با این روش به بقاء خودشان ادامه دهند و اگر به همین روش ادامه دهند مطمئناً فروپاشی در خود آمریکا را هم خواهیم دید ، دیگر نمی‌تواند از یک گروه صهیونیستی حمایت کنند ،  داعش را درست کنند ،  در عراق و افغانستان جنگ به راه بیندازند. یا باید تجدید نظر کنند و یا اینکه با مشکلات بزرگتری روبرو خواهند بود .

سردار حاجی زاده در بیان اهمیت تحلیل درست از وقایع  گفت: از مهم‌ترین مسائل امروز ما داشتن قدرت تحلیل و تشخیص جبهه حق از باطل است ، چراکه جبهه باطل فقط با موشک و توپ و گلوله بر علیه ما عملیات نمی کند، آنها بیش از بیش چشم امیدشان به عملیات شناختی ، عملیات روانی ، فضای مجازی و شبکه‌های فارسی‌زبان است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: بایستی مراقب باشیم به افرادی رأی دهیم که دارای کارنامه باشند ، به گذشته‌ شان نگاه کنیم، نه به حرف و سخن. یکی از مهم‌ترین عوامل تشخیص دیدن کارنامه این افراد است باید به این موارد دقت کنیم ،  افراد انقلابی مؤمن و کارآمد ، در برخی موارد  می‌بینید هم با تقواست هم مؤمن انقلابی ولی کارآمد نیست،  باید حتماً فرد کارآمد باشد تا بتوانیم از مشکلات بزرگ کشور عبور کنیم، ان‌شاءالله موفق و مؤید باشید و از خدا مسئلت کنیم که توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد و ما شرمنده شهدا نباشیم و ان‌شاءالله پله آخر زندگیمان را هم خداوند متعال شهادت قرار دهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۲۶۳۹۵۲۳:۰۷:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۲۷
انشالله سر آغاز سرنگونی حکومت های فاسد و غیراسلامب باشه‌‌.
رضا۳۳۲۶۴۰۶۲۳:۲۶:۲۸ ۱۴۰۲/۹/۲۷
مهم ترین حادثه که در اینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد جنگ نظامی ایران با جبهه اسرائیل- امریکا است.
ناشناس۳۳۲۶۵۹۵۰۹:۲۷:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۲۸
تا ببینیم اصولگراها کجای این جنگ قرار دارند. صف اول یا پشت جبهه؟
ناشناس۳۳۲۶۹۱۰۱۲:۳۶:۴۹ ۱۴۰۲/۹/۲۸
من بیشتر دوست دارم ببینم اونایی که می‌گن «... جانم فدای ایران» چیکار می‌کنن!!
ناشناس۳۳۲۶۴۲۳۲۳:۵۳:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۲۷
لطفا یاورها را استاد کنید و دشمن را غافلگیر کنید
ناشناس۳۳۲۶۵۰۴۰۷:۲۴:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۲۸
البته در تحلیل شما فقط چند گروه کوچک نظامی زیر زمین مخفی شوند اسمش پیروزی باشد خوب بله اینجوری مقاومت پیروز است!
ناشناس۳۳۲۶۸۸۱۱۲:۰۴:۳۶ ۱۴۰۲/۹/۲۸
اسرائیل که با کمک آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کلی تجهیزات مدرن و جاسوس و ... نمی‌تونه یه گروه کوچک رو نابود کنه، همون بهتر که در افق محو بشه!
ناشناس۳۳۲۶۹۰۴۱۲:۲۷:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۲۸
نمیتونه یا نمیخواهد؟!
ناشناس۳۳۲۶۸۸۲۱۲:۰۵:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۲۸
اینا که هر روز کلی تونل کشف می‌کنن دیگه این گروه کوچک جایی برای مخفی شدن نداره!
ناشناس۳۳۲۶۶۰۸۰۹:۳۵:۵۴ ۱۴۰۲/۹/۲۸
منطقه که درنتیجه تصمیمات نابخردانه وقلمبه گویی حاکمان انها تبدیل به سرزمینی سوخته گردیده .
ناشناس۳۳۲۶۹۰۹۱۲:۳۴:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۲۸
بالاخره عربستان و دوستانش فکر می‌کردن با داعش سه ماهه سوریه و عراق رو تسخیر می‌کنن، یکماهه هم یمن رو به زانو در میارن، آخرش هم فقط آبروی خودشون رو بردن و باعث زحمت بقیه شدن!
ناشناس۳۳۲۶۷۸۴۱۰:۵۹:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۲۸
طوفان الاقصی پوست موزی بود که توسط روسها به زیر پای حماسیها انداخته شد.
ناشناس۳۳۲۶۹۰۷۱۲:۳۱:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۲۸
فقط نمی‌دونم چرا صهیونیست‌ها دارن روش سر می‌خورن!؟
ناشناس۳۳۲۷۰۳۱۱۴:۲۶:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۲۸
زنده باد ایران و انسانهای شریف و درست که دلشان برا وطن میسوزه و شبانه روز مراقب کشور ومرزهای کشورمان هستن وهمیشه حامی مظلوم بوده اند ودست منافقین خونخوار وکفاران را از این مرز بوم قطع کردن درود به شرفتان تا کور شود هرانکه نتوان دید یاد حاج قاسم بخیر
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین