حملات شدیدحزب‌الله به مواضع اسرائیل/ هدف قرار دادن تانک مرکاوا و هلاکت شمار زیادی از نظامیان

  4020902059

مقاومت اسلامی لبنان امروز با صدور ۱۰ بیانیه متوالی از حملات کوبنده خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد که طی آن یک تانک مرکاوا ارتش اشغالگر هدف مستقیم موشک هدایت شونده حزب‌الله قرار گرفته و شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

حملات شدیدحزب‌الله به مواضع اسرائیل/ هدف قرار دادن تانک مرکاوا و هلاکت شمار زیادی از نظامیان

به گزارش تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان که همچنان به حملات کوبنده خود ضد مواضع رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد امروز با صدور چند بیانیه متوالی از هدف قرار دادن چندین موضع دشمن خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه اولی که صبح امروز منتشر شد اعلام کرد که در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و نیز در حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 8:30 صبح امروز پنجشنبه 23 نوامبر محل تجمع پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الضهیره را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیمی به صفوف دشمن وارد کردند.

طبق بیانیه دوم حزب‌الله، رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین در ساعت 8:30 صبح امروز محل تجمع پیاده نظام ارتش صهیونیستی در «جل العلام» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به صفوف دشمن وارد کردند.

در بیانیه سوم حزب‌الله نیز آمده است که در همین ساعت یعنی 8:30 صبح امروز رزمندگان مقاومت لبنان مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در برکه ریشا را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به صهیونیست‌ها وارد کردند.

طبق بیانیه چهارم حزب‌الله به این منظور، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 9:00 صبح امروز پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه سعسع واقع در نزدیکی جنوب لبنان هدف قرار داده و تلفات مستقیم به دشمن وارد آوردند.

بر اساس بیانیه پنجم مقاومت اسلامی لبنان، رزمندگان حزب‌الله ساعت 9:15 صبح امروز یک تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را در میان درختان در موضع نظامی الراهب توسط موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که بعد از شناسایی تانک مرکاوا در میان درختان، آن را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادیم و پس از آن نیروهای پیاده ارتش صهیونیستی در محل حاضر شدند که با سلاح مناسب، این نظامیان را نیز هدف قرار دادیم و شماری از آنها به هلاکت رسیده و برخی زخمی شدند.

ششمین بیانیه حزب‌الله نیز مربوط به هدف قرار دادن پایگاه «زیتیم» در نزدیکی شهر صفد (مقر تیپ سوم پیاده نظام ارتش صهیونیستی) با موشک‌های کاتیوشا است.

در بیانیه هفتم مقاومت اسلامی لبنان نیز به هدف قرار داده شدن مواضع ارتش رژیم اشغالگر در مناطق خربه ماعر و مرابضه با سلاح‌های مناسب اشاره شده است.

اما بیانیه هشتم مربوط به هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک منزل در شهرک المناره با دو موشک هدایت‌شونده در ساعت 11 قبل از ظهر امروز است.

حزب‌الله در نهمین بیانیه خود از حمله به محل تجمع نظامیان رژیم اشغالگر در موضع الراهب و تل شعر در ساعت 11 با سلاح‌های مناسب خبر داد که طی آن تلفات مستقیم به صفوف دشمن وارد شد.

در دهمین بیانیه حزب‌الله نیز به هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در حرج رمیم در ساعت 11:5 با سلاح‌های مناسب و وارد آمدن تلفات مستقیم به صفوف دشمن اشاره شده است.

این حملات شدید حزب‌الله به مواضع اشغالگران بعد از آن انجام می‌شود که طی روزهای گذشته صهیونیست‌ها به حملات عامدانه خود ضد غیرنظامیان در جنوب لبنان شدت بخشیده‌اند و 2 خبرنگار المیادین را به شهادت رساندند.

شب گذشته همچنین مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه‌ای از شهادت 5 تن از رزمندگان این جنبش از جمله عباس محمد رعد «سراج» فرزند محمد رعد رئیس فراکسیون پارلمانی حزب‌الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین