واکنش داورزنی به پایان دوره ۴ ساله ریاستش در والیبال

  4020827139

محمدرضا داورزنی با اشاره به پایان دوره چهار ساله مدیریت خود در فدراسیون والیبال گفت: تا برگزاری مجمع وظایفی که به عهده فدراسیون بوده، انجام شده است.

واکنش داورزنی به پایان دوره ۴ ساله ریاستش در والیبال

 به گزارش ایسنا، دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی ۲۹ آبان به پایان می‌رسد. با توجه به نهایی نشدن پروسه انتخابات احراز پست ریاست این فدراسیون و برنامه‌های پیشروی در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال و همچنین برگزاری انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا، نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص بررسی وضعیت سرپرست فدراسیون والیبال عصر شنبه، ۲۷ آبان با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر محمدرضاداورزنی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی (نایب رئیس فدراسیون)، فریبا محمدیان (نایب رئیس بانوان)، محسن ترابی (سرپرست دبیری)، میلاد تقوی (مشاور امور اجرایی)، مهدی اسلامی (خزانه دار)، مهرداد هاشمی، ناصر میرفخرایی، مصطفی کارخانه، امیرحسین منظمی، حمیدرضا شرافت و فاطمه رشیدی هم حضور داشتند.

کارهای برگزاری مجمع را انجام داده‌ایم 
این نشست در دو قسمت برگزار شد که محمدرضا داورزنی در قسمت نخست، گزارشی از عملکرد یک ساله فدراسیون ارائه کرد و گفت: ۲۹ آبان پایان دوره چهار ساله ریاست من است و براساس قوانین روند برگزاری مجمع انتخاباتی و یا انتخاب سرپرست مشخص گردیده و منتظر نظر وزارت ورزش و جوانان هستیم. تا برگزاری مجمع فدراسیون وظیفه خود را در قبال ثبت‌نام‌ها، بررسی صلاحیت‌ها و … انجام دادیم یعنی تا برگزاری مجمع وظایفی که به عهده فدراسیون بوده، انجام شده است. نقش وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون مشخص است.

او با تاکید بر این‌که فدراسیون و کارهای آن هیچگاه تعطیل نمی‌شود، گفت: تیم زیر ۱۷ سال پسر ایران در حال حاضر در اردو است و بازیکنان بزرگسال نیز در لیگ‌های مختلف جهان، لیگ برتر و دسته یک مردان و زنان ایران حضور دارند.

استعفای عطایی را قبول کردم چون مردم از عملکرد تیم ملی اذیت شدند
او با اشاره به استعفای بهروز عطایی در زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی الم‌پیک، گفت: این استعفا را پذیرفتیم، زیرا عملکرد ضعیف تیم ملی آن چیزی بود که مردم را بسیار اذیت کرد.

در انتخاب سرمربی وطنی یا خارجی بودن ملاک نیست
رئیس فدراسیون والیبال در ادامه توضیحاتی درخصوص روند صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس و رویدادهای بیش روی تیم ملی تا المپیک ۲۰۲۸  ارائه کرد و با اشاره به چند جلسه برگزار شده کمیته فنی، گفت: ضمن احترام به تمامی مربیان ایرانی، در بسیاری از کشورهای شناخته شده در زمینه والیبال هم دیده می شود که از مربیان خارجی استفاده می‌کنند. فرآیند استفاده از سرمربی در هر کشوری متفاوت است و خیلی به وطنی یا خارجی بودن مربی توجه نمی‌کنند.

او تصریح کرد: به فردی نیاز داریم که تیم ملی والیبال ایران را ارتقا دهد و باید دید این توانایی در کدام یک از مربیان ایرانی یا خارجی وجود دارد؟ با ۱۴ مربی خارجی سطح اول جهان مذاکراتی داشتیم که هر کدام شرایط و دلایلی داشتند از جمله این که برخی تمایلی برای همکاری نداشتند و برخی قراردادی داشتند که امکان حضور در ایران به آن ها نمی‌داد.

داورزنی با تاکید بر این‌که تیم ملی وقت چندانی برای آماده شدن جهت حضور در لیگ ملت های ۲۰۲۴ ندارد، ادامه داد: از ۱۴ بازیکن تیم ملی حدود ۶۰ درصد ایران نیستند و خوشبینانه‌ترین حالت ۱۸ آوریل(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) می‌توانند به تیم ملی ملحق شوند. برخی از بازیکنان هم در لیگ برتر حضور دارند و تا فروردین‌ماه درگیر تیم باشگاهی خود هستند. به هر حال باید انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران این نکات را نیز مدنظر داشته باشیم.

فدراسیون تصمیم نهایی را در مورد سرمربی بگیرد
در ادامه دیگر اعضای هیات رئیسه درباره مسایل و موضوعات مختلف نظرات خود را مطرح کردند از جمله پیشنهادات درباره سرمربی آتی تیم ملی والیبال ایران بود که قرار شد فدراسیون با در نظر گرفتن منافع ملی تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

مشکلات باشگاه‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که قرار شد شورای لیگ در نشست‌های خود موضوع بازنگری در قوانین و مقررات را با هدف حفظ منافع باشگاه‌ها در دستور کار قرار دهد.

در بخش دوم این نشست که بدون حضور داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، موضوع مجمع عمومی فوق العاده و سرپرستی فدراسیون والیبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا در مورد این موضوع تبادل نظر کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین