پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

گزارش بازرگانی، 229849،   4020826016 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی ارزشمند و طبیعی به‌شمار می‌رود که سرشار از مواد معدنی، پروتئین‌های گیاهی، فیبر، چربی، آنتی‌آکسیدان و انواع ویتامین‌هاست. یکی از خواص بی‌نظیر این پودر که باعث محبوبیت بیشتر آن شده، درمان لاغری صورت و کمک به پرشدن آن است.

داشتن صورت و گونه‌هایی پر و شاداب یکی از معیارهای زیبابی محسوب می‌شود. به همین جهت افراد زیادی برای تزریق چربی به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. اما این روش‌ها عوارض زیادی را در طولانی‌مدت برای فرد به‌همراه دارد و معمولا ظاهری مصنوعی به چهره می‌دهد. بنابراین، تصمیم گرفتیم در این مطلب روشی طبیعی را برای چاقی صورت به شما معرفی کنیم که هم داده‌های علمی و هم تجربه افراد آن را تایید می‌کند.

اگر می‌خواهید به‌ روش کاملا طبیعی صورتی پر و زیبا داشته باشید، به‌طوری‌که نه‌تنها از عوارض روش‌های تهاجمی در امان بمانید، بلکه علاوه بر زیبایی پوست و صورت، سطح عمومی سلامت خود را بالا ببرید، با ما همراه باشید.

راز چاق شدن صورت با پودر جوانه گندم

در ابتدا به‌صورت کاملا علمی به شما ثابت می‌کنیم که چرا پودر خالص جوانه گندم باعث چاق‌شدن صورت می‌شود و سپس طرز استفاده از این پودر به‌منظور چاق‌شدن صورت و مدت‌زمان استفاده از آن را توضیح می‌دهیم.

جوانه گندم حاوی مقدار زیادی پروتئین است. مصرف پروتئین برای حجم‌دهی به عضلات بسیار ضروری است. بنابراین، با مصرف پودر جوانه‌ گندم، ماهیچه‌های صورت شما مواد مورد نیاز خود برای حجیم‌شدن را دریافت کرده و در نتیجه صورتی چاق و گونه‌هایی برجسته خواهید داشت. علاوه‌بر این، ماهیچه‌های صورت قوی‌تر شده و بهتر می‌تواند مانع افتادگی پوست صورت شما در اثر افزایش سن شود.

یکی از علل دیگری که باعث خاصیت چاق‌کنندگی جوانه گندم می‌شود، وجود انواع ویتامین‌ها ازجمله ویتامین E، A، D و B و مواد معدنی مثل منیزم و پتاسیم در این مکمل غذایی است. همه این مواد می‌توانند به چاق‌شدن صورت شما کمک کنند.

ویتامین E از طریق حجم دادن به بافت پوست، گونه‌های شما را پر و برجسته می‌کند. علاوه‌بر این، با رادیکال‌‌های آزاد مبارزه کرده و به رفع چین‌وچروک پوست شما کمک می‌کند. ویتامین B موجود در جوانه گندم نیز آب میان‌بافتی در صورت را افزایش می‌دهد و از این طریق باعث چاق‌شدن آن می‌شود. همچنین این ویتامین اکسیر جوانی است. چراکه نقش موثری در بهبود سلامت پوست، درمان جوش و جای آکنه دارد.

طرز استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و برای پیشگیری از بیماری‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. اما محصولاتی که ما مصرف می‌کنیم فاقد این ماده مغذی است. بنابراین، باید پودر خالص جوانه گندم را به‌صورت روزانه مصرف کنیم.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای چاق‌شدن صورت یک ساشه از این پودر را همراه با ماست یا شیر پرچرب ترکیب کرده و به‌مدت 3 ماه هر روز بعد از شام میل کنید. این روش کاملا موثر است. اما روش‌های دیگری هم برای مصرف این پودر وجود دارد. ازجمله:

مصرف پودر جوانه گندم با صبحانه

شما می‌توانید 5 تا 10 گرم از این پودر را همراه با صبحانه میل کنید. این کار با افزایش ارزش غذایی صبحانه شما باعث می‌شود که در اول روز، مواد مغذی فراوانی دریافت کنید. همچنین مصرف آن با شیر برای افراد مبتلا به آرتریت بسیار مفید است.

مصرف مکمل‌ها و شیک‌ها با پودر جوانه گندم

اضافه‌کردن 10-5 گرم از این پودر مغذی به مکمل‌ها و شیک‌هایی که مصرف می‌کنید، باعث افزایش ویتامین E موجود در آن‌ها می‌شود. در نتیجه ترشح آنزیم‌هایی که به فرایندهای گوارشی شما کمک می‌کنند، افزایش می‌یابد. با این کار علاوه‌بر چاق‌شدن و درخشندگی پوست، سیستم گوارش شما نیز بهتر عمل می‌کند.

مصرف پودر جوانه گندم با انواع سالاد

اگر از آن دسته از افرادی هستید که سالاد زیاد مصرف می‌کنید، می‌توانید این پودر را به سالادهای مختلف مثل کاهو و سالاد شیرازی اضافه کنید.

مصرف پودر جوانه گندم در پخت غذاها

یکی از روش‌های دیگری که می‌توانید این ماده مغذی را به سبد غذایی خود اضافه کنید، استفاده از آن به‌عنوان طعم‌دهنده در غذاهاست. همچنین شما می‌توانید این پودر را به آرد گندم و آرد سوخاری نیز اضافه کنید.

مصرف پودر جوانه گندم به‌عنوان ماسک

علاوه‌بر مصرف خوراکی، شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود، از این پودر در ترکیب با سایر مواد مثل عسل، شیر، روغن نارگیل، سیب‌زمینی و ماست برای ماسک صورت استفاده کنید. ترکیب این پودر با هرکدام از این مواد خواص ویژه‌ای دارد که علاوه‌بر چاق‌شدن صورت، مشکلات دیگر آن مثل جوش و آکنه را برطرف می‌کند.

مدت‌زمان اثر بخشی پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

برای اینکه بتوانید با مصرف پودر جوانه‌های گندم صورت خود را چاق کنید، باید آن را به‌‌صورت مداوم و روزانه تا 3 ماه مصرف کنید. حدودا 60 روز زمان می‌برد تا تأثیرات اولیه آن را در صورت خود ببینید. بهتر است در این زمان برای افزایش اثربخشی آن، سبک زندگی خود را نیز تغییر دهید. برای مثال، آب کافی بنوشید و خواب مناسب داشته باشید.

عوارض پودر جوانه گندم

جوانه گندم یک ماده مقوی و مغذی است که هیچ عارضه‌ای را به‌دنبال ندارد. مصرف این پودر علاوه‌بر اینکه باعث جوانی و زیبایی صورت شما می‌شود، به بهبود عملکرد قلب، سیستم ایمنی بدن و سلامت ماهیچه‌های شما نیز کمک می‌کند. اما گاهی مواد غذایی پرخاصیت نیز برای بعضی از افراد منع مصرف دارند. مصرف پودر جوانه‌های گندم نیز برای کسانی که به گلوتون حساسیت دارند، مجاز نیست.

بهترین برند پودر جوانه گندم

پیشنهاد ما به شما پودر جوانه گندم بین استار است. برند بین استار که به دکتر بیز هم معروف است، محصولات کاملا خالص و باکیفیت را تولید می‌کند. بنابراین، اگر به‌دنبال چاق‌کردن صورت خود با روش طبیعی هستید، می‌توانید با خیال راحت از این پودر استفاده کنید.

در واقع برندهای مختلفی این پودر را تولید می‌کنند. اما چیزی که در مورد اثربخشی پودر جوانه‌های گندم اهمیت دارد، خالص‌بودن آن است. وگرنه نتایج گفته‌شده را برای شما به‌دنبال ندارد. شما باید برندی را انتخاب کنید که معتبر باشد و واقعا پودر خالص جوانه گندم را به شما عرضه کند.

خرید پودر جوانه گندم بین استار

برای خرید پودر جوانه گندم بین استار می‌توانید به وب‌سایت دیجی نفیس مراجعه کنید. دیجی نفیس یک فروشگاه باسابقه و معتبر اینترنتی است که سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات را عرضه می‌کند. شما در 7روز هفته می‌توانید از مشاوره رایگان این مجموعه برای خرید استفاده کنید.

دیجی نفیس برای آسایش خاطر مخاطبان، پشتیبانی 24 ساعته را درنظر گرفته و شما می‌توانید به‌راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز خرید خود را پیگیری کنید. درگاه بانکی امن، داشتن مجوزهای لازم، ارسال سریع سفارش‌ها، امکان رهگیری مرسولات و تضمین اصالت و کیفیت از دیگر ویژگی‌های فروشگاه دیجی نفیس است.

جمع‌بندی

جوانه گندم یک مکمل غذایی بی‌نظیر است که فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی پوست و مو دارد. این پودر با داشتن مواد مغذی مثل انواع ویتامین‌ها، فیبر، پروتئین و مواد معدنی باعث چاق‌شدن صورت می‌شود. همچنین به ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها و صاف‌شدن پوست نیز کمک می‌کند. به این منظور شما می‌توانید از پودر جوانه گندم دکتر بیز به‌صورت روزانه و به‌مدت 3 ماه استفاده کنید.

برای خرید این پودر کافی‌است به وب‌سایت دیجی نفیس مراجعه کنید. دیجی نفیس یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه است که تمامی محصولات را با ضمانت کیفیت و اصالت عرضه می‌کند. ارسال سریع سفارش‌ها، پشتیبانی 24‌ ساعته، مشاوره خرید رایگان، درگاه بانکی امن و عرضه محصولات سالم و باکیفیت وجه تمایز این مجموعه با فروشگاه‌های دیگر است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۹۷۲۶۵۲۱:۲۸:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۲۸
بسیار عالی ممنون ازشما
ناشناس۳۲۹۷۲۶۹۲۱:۳۸:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۲۸
بسیار عالی
رضا۳۲۹۷۳۷۲۰۰:۴۹:۲۹ ۱۴۰۲/۸/۲۹
من میخورم صورتم جوش میزنه چرا ؟
میعاد۳۲۹۷۳۹۵۰۳:۳۸:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۲۹
تعریف این پودر راشنیدم ولی استفاده نکردم ؟
عسل۳۲۹۸۸۴۲۱۰:۱۹:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۳۰
من خوردم نتیجه هم گرفتم خیلی محصول خوبیه نتیجشو میتونی تو یه سه هفته ببینی
ناشناس۳۲۹۷۴۳۳۰۷:۳۹:۵۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
از مزه اش خوشم نمیاد
سسس۳۲۹۸۱۳۸۱۸:۳۴:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
عالیه
ناشناس۳۲۹۸۱۷۶۱۹:۰۶:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۲۹
آیا خوردن جوانه گندم باعث چاقی می شود
ناشناس۳۲۹۹۸۴۶۰۷:۱۴:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱
جوانه گندم فقط برای چاقی صورت نیست کل بدن رو چاق میکنه تو گوگل سرچ کنید
لیدا عزتی۳۲۹۸۴۸۷۰۰:۴۸:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۳۰
خوب
ناشناس۳۲۹۹۳۷۵۱۶:۳۷:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۳۰
پودر جوانه گندم با دوپیمانه شیر خشک نان ۳.وعسل عالی جواب میده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین