تجربه‌هایی خاطره‌انگیز که به ما کمک می‌کنند تا از زندگی روزمره فاصله بگیریم

گزارش بازرگانی، 227852،   4020821026

اجاره ویلا

تجربه‌هایی که باعث می‌شوند تا ما از زندگی روزمره فاصله بگیریم، اغلب در مقاصد طبیعی و بکر شمالی با اجاره ویلا و داشتن اقامتی چند روزه در ویلا شمال قابل دستیابی هستند. دریاچه چورت، با اندازه‌ی کوچک و زیبایی حیرت‌انگیز خود، به عنوان یکی از این مقاصد مورد توجه عاشقان طبیعت قرار دارد. زمانی که صدای آواز پرندگان به گوش می‌رسد و در بستر آب دریاچه دل‌انگیزترین مناظر منعکس می‌شوند، دیگر خبری از شلوغی‌های آزاردهنده نیست و آنچه که آرامش را به ارمغان می‌آورد، سیمای زیبای طبیعت است.

این دریاچه زیبا، یکی از جاذبه‌های دل‌انگیز مازندران، در بخش چهاردانگه شهرستان ساری است، که در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای چورت واقع شده است. دریاچه چورت با وسعت حدود ۲٫۵ هکتار، به همراه چشمه‌های زیبا و جنگل‌های سرسبز، یک مقصد محبوب برای گردشگران طبیعت‌گرد و علاقمندان به فضاهای آرامش‌بخش است.

فصل پاییز در این مکان با رنگ‌های گرم و طبیعتی که انسان را مسحور می‌کند، تجربه‌ی کم‌نظیری است، که می‌توانید در سفر به مازندران، خود را مهمان آن کنید. با این حال، زیبایی‌های دریاچه چورت نه تنها در پاییز، بلکه در هر زمانی از سال آشکار است و همواره ارزش سفر به این مقصد خیره‌کننده را دارد.

اقامت در ویلا جنگلی، فرصتی عالی برای تجربه زندگی در طبیعت

ویلا جنگلی

اقامت در ویلا جنگلی پارک چالدره و مناطق اطراف آن، فرصتی عالی برای تجربه زندگی در طبیعت و ارتباط مستقیم با زیبایی‌های این منطقه را فراهم می‌آورد. ویلاهای جنگلی با طراحی سنتی و دلنشین، همراه با امکانات رفاهی مدرن مانند یخچال، تختخواب و سرویس بهداشتی، محیطی آرامش‌بخش و دلپذیر را برای میهمانان به ارمغان می‌آورند. به خاطر وجود موقعیت منحصر به فرد این ویلاها در محیطی سرسبز و دوست‌داشتنی، امکان دسترسی آسان به امکانات جذاب این پارک وجود دارد و با اقامت در دل این جنگل زیبا، می‌توان تجربه‌ای لذت بخش از زندگی در طبیعت را بدست آورد.

پارک جنگلی چالدره با وسعت ۱۱۰ هکتار، در غرب استان مازندران و 18 کیلومتری شهر تنکابن واقع شده است. این پارک با چشم‌اندازهای دلنشین و طبیعت بکر، در میان دو رود سه هزار و دو هزار واقع شده و از شمال تا تقاطع رودخانه‌های دو هزار و سه هزار، از شرق تا جاده سه هزار، از جنوب تا دامنه کوه‌های سیالان (بلسکوه) و از غرب تا جاده دو هزار امتداد دارد. جنگل زیبای چالدره بسیار خاص و منحصر به فرد است و از هر نظر با دیگر پارک‌های جنگلی شمال در تفاوت و تمایز است. در چالدره امکاناتی مانند کلبه‌های جنگلی با طراحی زیبا و دلنشین، رستوران‌ها، کافه‌ها، آلاچیق‌های جنگلی، میز و نیمکت، کافی‌شاپ‌های زمستانی و تابستانه، نمایشگاه اختصاصی آثار هنری و... در دسترس هستند.

کردان، مقصدی آرامش‌بخش و به دور از شلوغی شهر

اجاره ویلا کردان

روستای کردان منطقه ای خوش آب و هوا واقع در استان البرز و شمال غربی تهران، با طبیعت بکر و باغ‌های پررونق زردآلو، آلبالو، توت، گیلاس، و گردو، یک مقصد دل‌پذیر با طبیعتی آرامش‌بخش است. کردان می‌تواند مقصد مناسبی برای ساکنین پایتخت باشد و اگر کنجکاو به دیدن جاذبه های دیدنی این روستا هستید می توانید سری به پارک جنگلی کردان و قله کلون بستک و آبشار کردان بزنید و چند دقیقه ای به دور از هر دغدغه ای به استراحت بپردازید.

کردان در تمام فصول سال زیبایی‌های خاص خود را دارد. اما اگر می‌خواهید از طبیعت بکر و زیبای این روستا لذت ببرید، فصل‌های بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به کردان است.

در این فصل‌ها، هوا معتدل و خنک است و می‌توانید از پیاده‌روی، کوهنوردی، آب‌تنی و سایر تفریحات در طبیعت لذت ببرید.

کردان، با فاصله کوتاهی از شهرهای بزرگ کرج و تهران قرار دارد، که باعث می‌شود اجاره ویلا کردان یک گزینه مناسب برای تعطیلات کوتاه مدت باشد. با مناظر طبیعی دل‌نشین و هوای خنک کوهستانی، این منطقه فرصتی برای فرار از زندگی شهری را به مهمانانش می‌دهد.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین