آرای نمایندگان، در سایت پارلمان مجازی مجلس قابل مشاهده است/ حمایت دولت از آزادی بیان به روایت وزیر ارشاد

  4020820107 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

آرای نمایندگان، در سایت پارلمان مجازی مجلس قابل مشاهده است/ حمایت دولت از آزادی بیان به روایت وزیر ارشاد

آرای نمایندگان، در سایت پارلمان مجازی مجلس قابل مشاهده است

به گزارش ایرنا، مالک شریعتی، نماینده تهران در نشست جبهه تحول‌خواهان انقلاب اسلامی با اشاره به شعارهای محقق‌نشده یا پیگیری‌نشده مجلس نظیر شفافیت آرا گفت: در حوزه شفافیت، دو مرحله را پشت سر گذاشتیم؛ مرحله اول، طرح شفافیت آرای نمایندگان بود که متاسفانه دو سه رای در مرحله کلیات، کم آورد اما کوتاه نیامدیم و طرح جدیدی را در مجلس دنبال کردیم.

وی در این باره افزود: مرحله بعد، طرحی جامع‌تر بود که دستگاه‌های دیگر را هم شامل می‌شد و در مجلس هم تصویب شد. در موارد اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان، بخشی از طرح به مجمع تشخیص ارجاع شدند و ما انتظار همکاری و شفافیت داشتیم که بنا به دلایلی، طرح شفافیت در مجمع معطل مانده و تبدیل به قانون نشده است.

شریعتی اضافه کرد: بالغ بر ۲۰۰ نماینده مجلس به صورت داوطلبانه فرم‌هایی را پُر کردند و درخواست شفافیت آرای خود را در سامانه‌ی تعریف‌شده‌ای داشتند. هر چند هنوز شفافیت تبدیل به قانون نشده اما از جهت عمل به وعده، دارد اجرایی می‌شود. آرای نمایندگان، در سایت پارلمان مجازی مجلس قابل مشاهده و ارزیابی است.

شریعتی با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان درباره خودروهای شاسی بلند انتقادی داشتند تاکید کرد: ساختار اجرایی مجلس، دخالتی در این موضوع نداشت؛ شرکت «بهمن» این موضوع را دنبال می‌کرد. برخی نمایندگان، هم برای خودشان و هم برای دفتر و اقوام‌شان، خودرو دریافت کردند که طبیعتا باید پاسخگو باشند؛ اگر این کار خلاف بوده باید پیگیری شود. البته تعداد زیادی از نمایندگان نامه‌ای را امضا کردند که این موضوع باید پیگیری شود. 

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگر کسی به واسطه نماینده بودن، امکانی با قسط بلند مدت یا هزینه کمتر دریافت می‌کند که برای مردم این شرایط محقق نیست، ما معتقدیم این یک رانت است و شان نماینده انقلابی استفاده از این رانت‌ها نیست.

***

تحلیل خطیب از شکست آمریکا در عملیات طوفان الاقصی

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در همایش روسای حفاظت اطلاعات فرماندهی کل نیروی انتظامی با اشاره به طرح عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه گفت: با طرح آبراهام در جهت گسترش و عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه تلاش زیادی کردند و امتیازات زیادی به برخی از کشورهای منطقه دادند. این عادی‌سازی برای تبدیل‌شدن رژیم صهیونیستی به قدرت اول منطقه بود. بنابراین؛ بدتر از رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها در این راه شکست خوردند و این شکست بزرگ قطعاً شیوه‌ها و روش‌های آمریکایی‌ها را در منطقه تغییر خواهد داد. 

وی ادامه داد: یکی از پیش‌بینی‌ها این است که آمریکا نیروهایی‌ که به بهانه عملیات طوفان الاقصی وارد منطقه کرده، خارج نخواهد کرد. مرحله دوم این عملیات برخورد سخت و انتقام‌گیرانه رژیم صهیونیستی بود که یک فاجعه انسانی و کشتار دسته‌جمعی را ایجاد نموده که علی‌رغم راهبرد رژیم صهیونیستی که تصور می‌کرد پاسخ کوبنده موجب بازدارندگی است، نتیجه عکس آن به‌زودی آشکار خواهد شد .

وزیر اطلاعات با تأکید بر حمایت افکار عمومی دنیا از مردم فلسطین گفت: برای اولین بار در طول این  70 - 80 سال، افکار عمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان یکدست شده و حتی کشورهایی که حامی همیشگی رژیم صهیونیستی هستند و حتی بایدن که به‌اجبار به منطقه آمد و روی خون انسان‌های مظلوم پا گذاشت و از این رژیم نسل‌کش جنایتکار حمایت کرد، مجبور شدند نسبت به هشدار و تذکر به رژیم تلاش کنند، و مفهومش این است که افکار عمومی دنیا نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی عکس‌العمل و واکنش جدی‌ از خود نشان داده است. بنابراین؛ علاوه بر شکست رژیم صهیونیستی این‌ یکی‌دیگر از مواردی است که موجب شکست آمریکایی‌ها در منطقه است و این موضوع موجب تغییر در برآوردهای آینده نزدیک خواهد شد و دیگر هیچ زمان نخواهند توانست با ادعای مظلومیت یهود، رژیم صهیونیستی و هولوکاست افکار عمومی دنیا توجیه را کرده و بر قدرتمندی این رژیم بی افزایند.

***

ثبت نام روحانی و رئیسی در انتخابات خبرگان

به گزارش ایسنا، در آخرین روز مهلت ثبت‌نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حسین بابایی، نماینده  سیدابراهیم رئیسی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور به نیابت از وی برای حوزه انتخابیه خراسان جنوبی ثبت‌نام کرد.

رئیسی هم‌اکنون عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری است.

همچنین حسن روحانی، رئیس جمهور سابق با حضور در محل ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد. 

روحانی سابقه نمایندگی در ادوار سوم، چهارم و پنجم عضو مجلس خبرگان را داراست و در دو دوره اخیر از استان تهران نماینده خبرگان شده است.

***

روایت معاون رئیسی از دستاورد مهم دولت 

به گزارش مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در همایش هیأت‌های برگزیده کشور با تأکید بر اینکه یکی مهم‌ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم با مردم و در بین مردم بودن است که این ویژگی نشان از متانت سیاسی دولت است، گفت: در هیچ دولتی سابقه نداشته است که در زمان مشابه به‌اندازه دولت سیزدهم برای رسیدگی به مشکلات مردم به اقصی نقاط کشور سفر شده باشد. با روی کار آمدن دولت سیزدهم بساط حاکمیت دوگانه در کشور جمع گردید.

مهندس منصوری با بیان اینکه جلوگیری از ورود جریان سکولار به بدنه دولت از دستاوردهای مهم دولت بود، اظهار داشت: بن بستی در کشور وجود ندارد و دولت در مسیر و جهت درستی حرکت می‌کند. وظیفه دولت خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم است. در دولت سیزدهم اولویت بندی‌ها تغییر کرده و به مسائل اصلی و مهم کشور پرداخته می‌شود. امروز به لطف خدا و با وجود تحریم‌ها شاهد فروش روزانه بیش از یک میلیون ۴۰۰ هزار بشکه نفت هستیم. دولت مردمی تمام تلاش خود را جهت رسیدن کشور به قله پیشرفت انجام می‌دهد.

***

حمایت دولت از آزادی بیان به روایت وزیر ارشاد

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا، پیرامون مباحث مطرح شده در مورد عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ماجرای رفع توقیف یک پایگاه خبری و به طور کلی سیاست دولت در قبال رسانه‌ها، گفت: سیاست‌مان در حوزه رسانه‌ای کاملا شفاف است و در جلسه هیات منصفه جدید دادگاه مطبوعات هم عرض کردم تمام تلاش وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی این است که آزادی بیان به تمام معنا محقق شود.

وی یادآور شد: در ۲ سال اخیر هجمه علیه دولت بسیار زیاد بوده است، روزنامه‌ها می‌نویسند، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری می‌نویسند. ما به جز یک الی ۲ مورد که این اتفاقات افتاد، اصلا موردی نداشتیم. اکثر مواقع تلاش شخصی خودم این است که پرونده‌ رسانه‌ها به دادگاه نرود. در هیات نظارت بر مطبوعات که دولت یک رای دارد، در این هیات ۷ نفر عضو هستند.

اسماعیلی با بیان این‌که در این هیات نمایندگانی از قوه قضائیه، مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاهیان، نماینده خود صنف و حوزه علمیه حضور دارند، اظهار داشت: دولت در هیأت نظارت بر مطبوعات یک رأی دارد. هنگامی که یک پایگاه خبری توقیف می‌شود، حداقل باید ۴ الی ۵ رأی بیاورد تا توقیف شود، مال دولت نیست. این حرف‌هایی که در این مورد هم شنیدم حتما اتهام نادرستی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که در بسیاری مواردی که هیات می‌خواهد رأی صادر کند معاون مطبوعاتی من خواهش می‌کند رأی صادر نکنید من مذاکره کنم، گفت: شما از مدیران رسانه‌ها بپرسید ده‌ها مورد بوده هیات به گونه‌ای می‌خواسته رأی دهد که ما خواهش کردیم رأی صادر نکنند تا موضوع را با گفت‌وگو حل کنیم. بنای‌مان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و آن‌هایی که با ما اختلاف‌نظر دارند حداکثر همراهی، گفت‌وگو و حضور در مِرعا و سلوک قانونی است غیر از آن هم توقعی نداریم.

***

جزئیات پیشنهادات ایران برای نشست سران کشورهای اسلامی

امروز شنبه 20 آبان‌ماه، نشست فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب به طور مشترک براى دفاع از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستى در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

پیش از این نشست، تیم کارشناسی ایران پنجشنبه شب وارد شهر ریاض شد و مذاکرات کارشناسی و مقدماتی اعضای شرکت‌کننده برگزار شد.

در همین خصوص یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم بیان کرد که ایران در این مذاکرات کارشناسی 2 هدف عمده را دنبال کرد. نخست، بیان این نکته که دفاع از حق مشروع برای فلسطین مثل مدل بوسنی در سال 1992 تثبیت شود و کشورهای اسلامی اقدامات عملیاتی و کمک‌های تسلیحاتی را برای دفاع از حق مشروع مردم فلسطین ترتیب دهند.

علاوه بر این، دومین نکته مطرح شده ایران در نشست مقدماتی این بوده که تحریم‌ اسرائیل توسط کشورهای اسلامی و عربی صورت پذیرید؛ خصوصاً کشورهایی که به صادرات نفت به رژیم صهیونیستی مشغول هستند.

همچنین در این جلسات موضوعات مهم دیگری مانند توقف استفاده از فضای آسمانی کشورهای منطقه و مسلمان برای رژیم صهیونیستی و جلوگیری از ارسال سلاح از پایگاه‌های آمریکا در منطقه به سمت اراضی اشغالی مطرح شده است.

یکی دیگر از انتظارات ایران در این نشست این است که تهدیدات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در شورای امنیت، شورای حکام و مراجع قضایی بین‌المللی مورد بررسی و محکومیت واقع شود. اخیرا وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنایت‌آمیز تهدید به استفاده از بمب اتم علیه مردم غزه کرده بود.

نکته حائز اهمیت در این مذاکرات کارشناسی این است که برخی از کشورها خصوصاً آن‌هایی که به صادرات نفت به اراضی اشغالی مبادرت دارند مانند ترکیه و جمهوری آذربایجان، در مواردی از موضوعات مطرح شده همکاری نکرده و صرفاً به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی بسنده کرده‌اند.

***

آمار ردصلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس

به گزارش فارس، سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری در مورد روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی گفت: هیات های اجرایی پس از پایان رسیدگی به مدت دو روز، موظف هستند تا نتایج آن را به داوطلبان اطلاع رسانی کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور، بیان کرد: هیات های نظارت استانی در طول 50 روز به شکایات رسیدگی می کنند. مجدداً اگر عدم احراز مطرح شود و کسی اعتراض داشته باشد شورای نگهبان به آن رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: برابر قانون هیات های اجرایی از بین معتمدینی که به هیات نظارت معرفی شدند و تاییدیه گرفتند جلسه می گذارند؛ ۸ نفر به عنوان معتمد انتخاب می شوند به علاوه سه نفر دیگر( فرماندار، نماینده رئیس دادگستری استان و نماینده ثبت احوال) به عنوان هیات اجرایی منصوب می‌شوند.

شاهچراغی اعلام کرد:‌ از مجموع بیش از بیست و چهار هزار نفر هیات های اجرایی برابر استعلامات از مراجع پنج‌گانه  تصمیم گیری می‌کنند. در ادامه مسیر اعتراض کسانی که اعتراضشان را ثبت می‌کنند پیگیری می‌شوند باید توجه داشت مر قانون مبناست.

معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد: ۲۴ هزار و ۹۸۲ نفر داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه سلایق بودند که از میان ۱۴ درصد عدم تایید و ۱۴ درصد عدم احراز شدند، البته عدم احراز و عدم تایید به معنای رد صلاحیت نیست.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است که دشمنان خارجی از مرزها به دنبال این هستند به سلامت و رقابت در انتخابات خدشه وارد کنند، از همه سلایق از ابتدا حضور داشتند الان هم شرایط همین‌گونه است.

گفتنی است در این دوره تعداد بسیار معدودی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب ثبت نام کرده اند که از قرار معلوم همگی در هیئت های اجرایی ردصلاحیت شده اند. علاوه بر ایشان، تعدادی از نمایندگان کنونی مجلس که اندکی انتقاد و مخالفت در کارنامه ایشان بوده نیز با ردصلاحیت مواجه شده اند.

***

پاسخ یک عضو حماس به ادعای تکفیری بودن این گروه

 اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس در بیروت به ایران گفت: «هیچ عضوی از حماس نیست که به ایران یا حزب‌الله یا حتی به عموم تشیع نگاه تکفیری داشته باشد. اعتقاد ما این است که همه افرادی که به وحدانیت خداوند شهادت می‌دهند، مسلمان و داخل در دین هستند. فرق و مذاهب دینی هر چه قدر هم زیاد باشند، اجتهاد بیشتر می‌شود.

طبق فتاوی مستند و از جمله شیخ شلتوت، عالم بزرگ الازهر مصر، هشت مذهب در اسلام موجود است و یکی از این مذاهب پذیرفته شده همانا شیعه امامیه است.

تا جایی که من می‌دانم در فلسطین نیز فکر تکفیری جایگاهی در میان مردم ندارد. شاید افراد بسیار کمی چنین دیدگاهی داشته باشند. در مقابل عموم مردم فلسطین دیدگاه بدی نسبت به تفکر تکفیری دارند. در جامعه ما حتی با غیرمسلمان‌ها نیز تعامل خوبی وجود دارد.

در خود غزه ما همسایگانی مسیحی داریم که قرن هاست در کنار هم زندگی می‌کنیم. آن اقلیت محضی که ممکن است در هر جامعه‌ای از جمله فلسطین وجود داشته باشند، تأثیری بر وضعیت عمومی جامعه ما ندارند.

نکته دوم اینکه رابطه ما با جمهوری اسلامی یک رابطه استراتژیک است، بر فرض که کسی بیاید همان حمایت‌هایی را که جمهوری اسلامی از ما می‌کند به ما ارائه کند، ما رابطه مان را با جمهوری اسلامی قطع نمی‌کنیم.

ثانیاً جمهوری اسلامی در زمانی که هیچ‌کس از ما حمایت نمی‌کرد از ما حمایت کرد. این چیزی است که به ما انگیزه می‌دهد. نکته سوم اینکه ما بیش از 30سال است که با هم رابطه داریم. امروز ما وارد سی و سومین سال روابط شده‌ایم. ما هیچ‌وقت احساس نکرده‌ایم که به خاطر تفاوت‌های مذهبی مشکلی در رابطه با برادران‌مان در ایران وجود دارد. آنها هم هیچ وقت چنین احساسی نداشتند.

گاهی گفت‌وگوهای بحث‌برانگیزی در مورد برخی مسائل سیاسی و مهم باهم داشته‌ایم اما هیچ وقت به دنبال تحمیل یک دیدگاه سیاسی واحد به یکدیگر نبوده ایم. زیرا همه ما در یک مسیر یعنی مقابله با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه امریکایی هستیم.»

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۹۰۰۶۷۲۰:۴۲:۴۹ ۱۴۰۲/۸/۲۰
انشالله مجلس بعدی را طوری انتخاب کنیم که تحولی عظیم ایجاد کنیم
ناشناس۳۲۹۰۳۷۱۰۹:۳۸:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۲۱
دستگاه های نظارتی توجه داشته باشند نمایندگان مجلس در چند ماه پایانی رانت و امتیاز ویژه نگیرند.
ناشناس۳۲۹۰۰۸۹۲۱:۳۱:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۲۰
بازم به غیرت و شرف یمنی ها
ناشناس۳۲۹۰۴۱۷۱۰:۳۱:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۲۱
با توجه به اینکه لیست نمایندگانی که از رانت خودرویی استفاده کرده اند مشخص نشد لذا اینکار باعث میشود تر و خشم با هم بسوزند زیرا مردم نمی دانند چه کسانی از رانت استفاده کرده اند لذا به هیچ یم از نمایندگان فعلی رای نمی دهند
ناشناس۳۲۹۰۰۹۱۲۱:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۲۰
اول به جرایم و تخلفات دولت روحانی رسیدگی کنید
ناشناس۳۲۹۰۰۹۹۲۱:۴۳:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۲۰
فرد نامحرم و بانی وضع موجود نباید تایید صلاحیت شود
ناشناس۳۲۹۰۱۰۳۲۱:۴۸:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۲۰
باید نمایندگان جدید انتخاب کرد
ناشناس۳۲۹۰۳۴۹۰۹:۱۷:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۲۱
بسیار نکته ی اساسی رو مطرح فرمودید
ناشناس۳۲۹۰۱۰۵۲۱:۴۹:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۲۰
باید نه بزرگ به نمایندگان رانتی مجلس گفت
ناشناس۳۲۹۰۱۰۷۲۱:۵۱:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۲۰
از مسولان مربوطه درخواست میشود هردجه سریعتر تکلیف قانون عفاف و حجاب را معلوم کنند و این همه وقت کشی نکنند
ناشناس۳۲۹۰۱۰۸۲۱:۵۴:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۲۰
دستگاه های نظارتی کشور توجه داشته باشند
ناشناس۳۲۹۰۱۷۵۰۰:۰۷:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۲۱
جناب وزیر وقتی همه اعضا هیات نظارت بر مطبوعات خودی باشند خوب قطعا حق غیر خودی پایمال میشود.
ناشناس۳۲۹۰۲۰۵۰۱:۵۰:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۲۱
وزیر ارشاد می‌گه دولت یک رای داره، بقیه که اکثرشون از جناح اصولگرا هستند یک رای دولت به راحتی می‌تونه ۵ تا رای بشه وقتی بی طرف می‌شه همه از یک جناح سیاسی نباشند.
ناشناس۳۲۹۰۲۷۲۰۷:۴۹:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۲۱
مهمترین شعار مجلس انقلابی طرح شفافیت آرا بود که برای انجام ندادنش همه قوا را وارد قانون کردند که به کلاف سر در گم تبدیل شود. مردم می فهمند. حتی از ترس مردم قانون حجاب را در پستوی مجلس مصوب کردید.
امید یاوری دارانی۳۲۹۰۳۴۴۰۹:۱۴:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۲۱
از اقای منصوری می پرسم : کدام یک از اعوان و انصار دولتها تا بحال در مورد دولت متبوع خود و عملکرد ان بد گفته اند و از ضعفها و شکستها سخن گفته اند؟ جناب اقای منصوری مردم باید این تغییر مثبت را احساس کنند که با نظرسنجی و اقعی و برخورد چهره به چهره می توان انرا تشخیص داد. راستی اقای منصوری از ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن چه خبر؟ از کاهش تورم چه خبر؟ از تامین معیشت مردم چه خبر؟ از تثبیت اوضاع اقتصادی چه خبر؟ از امید افرینی چه خبر؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  15. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  16. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  17. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  18. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین