واکنش روزنامه اصلاح‌طلب به اظهارات اخیر ضرغامی/ وقتی رسانه اصولگرا از روحانی حمایت می‌کند

  4020813084 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش روزنامه اصلاح‌طلب به اظهارات اخیر ضرغامی/ وقتی رسانه اصولگرا از روحانی حمایت می‌کند

واکنش روزنامه اصلاح‌طلب به  اظهارات اخیر ضرغامی

هم‌میهن نوشت: «بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از سرویس‌های بهداشتی مسجدی در تاجیکستان و تمجید ایشان از پاکیزگی و در دسترس‌بودن آنها، مایه شوخی در فضای‌مجازی شده است.

اتفاقاً شجاعت آقای وزیر در سرکشی به توالت‌های مسجد و صحبت‌کردن درباره آنها را باید ستود. با کمی جست‌وجو می‌توانید نمونه‌های دیگری از بازدید ایشان را از دستشویی‌ها پیدا کنید و ببینید.

در یک سایت تاریخی، وزیر با تاسف سر تکان می‌دهد و از اینکه وضعیتی چنین اسفبار می‌بیند؛ شرم‌باد و خجالت دارد می‌گوید.

وزیر میراث در حوزه‌ای وارد شده که هیچ مدیری پیش از او چنین نکرده است. مدیران ما، خود را در جایگاهی چنان رفیع می‌بینند که امکان ندارد خود را آلوده چنین مباحثی کنند...

این از دفعات معدودی است که وزیر محترم به‌درستی به حوزه کاری‌ وزارتخانه‌ای که مسئول و متصدی گردشگری در ایران است، توجه نشان می‌دهد.

اگر سری به اتاق‌های مجازی گردشگری بزنید، جاهایی که گردشگران تجربه‌های خود را از سفر به کشورهای مختلف به اشتراک می‌گذارند، مشاهده خواهید فرمود که یکی از بزرگترین معضلات گردشگران، همین مشکل فقدان توالت پاکیزه و مناسب در ایران است.

این مشکل را بعضی حتی مهم‌تر از عدم امکان به کاربردن کارت‌های اعتباری دیده‌اند و هشدار داده‌اند که به‌رغم همه خوشی‌های سفر به ایران، تنها همین یک معضل می‌تواند تمام آن تجربه‌های بی‌نظیر را نابود کند.

گردشگران هیچ، خود ما مردم نیاز به توالت پاکیزه و مرتب و با شکل و شمایلی متناسب نداریم؟ حقیقتاً وضعیت سرویس‌های عمومی، شایسته جایگاه انسانی است؟

وضعیت نگهداری و ترمیم‌های اماکن و بافت‌های تاریخی را که می‌دانیم در چه شرایط وحشتناکی است، اما اگر این وزارتخانه به وظایف خود در این حوزه عمل کند، کاری شایسته و مهم برای مردم انجام داده است.»

***

لاریحانی با کارگزاران ائتلاف نمی‌کند

منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس درباره ائتلاف بین طیف علی لاریجانی با کارگزاران و اعتدال به فردا گفت: چنین احتمالی وجود ندارد؛ شاید آن دوستان بین خودشان یکسری صحبت ها کرده باشند اما هیچ ارتباطی بین طیف آقای لاریجانی با آنها نیست.

وی با اشاره به 17 هفته باقی مانده تا زمان انتخابات افزود: در این مدت قطعا تحولات زیاد خواهد بود. این نکته لازم به ذکر است که بسیاری از بزرگان اصلاحات و اعتدال در انتخابات شرکت نکردند. در سطح میانی و سطوح پایین نیز هیچ احتمالی را از هم اکنون نمی توان در نظر گرفت.

این چهره سیاسی نزدیک به علی لاریجانی با بیان اینکه باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده چه خواهد شد، یادآور شد: نخست باید منتظر نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها بود، اگر نتیجه این پروسه کریمانه باشد، مردم ایران با انصاف و مروت هستند و قطعا به صحنه می آیند و انتخابات پرشور و حداکثری را شاهد خواهیم بود.

***

وقتی رسانه اصولگرا از روحانی حمایت می‌کند

مشرق نوشت: « رئیس جمهور سابق ایران بر خلاف اصلاح‌طلبان بر مدار حرکت خائنانه "تحریم انتخابات"، حرکت نمی‌کند.

روحانی در سخنان خود خطاب به حزب اعتدال و توسعه علنا اثبات می‌کند که تکلیف انتخاباتی حتی در صورت ردّ صلاحیت هم ساقط نمی‌شود و رجالی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند؛ اهل احساس وظیفه هستند.

این دو مبنای صحیح در لسان رئیس جمهور سابق؛ نشانی است از تأکید روحانی بر گزینه "مشارکت حداکثری"! گزینه‌ای که البته در آماج دشمنی برخی اصلاح‌طلبان ستادی قرار گرفته و آنها با طرح "تحریم انتخابات" قصد کاستن از میزان مشارکت مردم را دارند.

اکنون و در این راستا مشخص می‌شود که چرا مواضع روحانی مغتنم است...

در اردوگاه چپ‌ها و در جایی که بیشترِ حامیان تحریم انتخابات در آن می‌پلکند؛ از میان مبرّزین، تاکنون مواضع دو حزب کارگزاران و حزب اعتدال و توسعه درباره لزوم حضور در انتخابات بسیار مغتنم بوده است. اگرچه احزابی مثل ندای ایرانیان و اعتماد ملی و دیگران دیگری هم در این جرگه هستند و با تحریم انتخابات مخالف‌اند.

چپ‌های تحریمی در مقابله 3 گانه "روحانی، مرعشی و کرباسچی" و تأکیدشان بر حضور در انتخابات مستأصل شده‌اند و نمی‌دانند با آنها چه کنند؟! لذاست که در موضع تبیینی و تحلیلی به نظر می‌رسد باید از مواضع این 3 تن و احزاب اصلاح‌طلبی که بر حضور در انتخابات تأکید دارند حمایت کرد.»

***

قالیباف: هزینۀ تسلیم‌شدن چه‌بسا بیشتر از هزینۀ مقاومت باشد

به گزارش فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز 13 آبان گفت: هیچ منافاتی بین مبارزه برمبانی سنت الهی با واقع‌گرایی دربارۀ منافع ملی و توجه به واقعیات وجود ندارد. مقاومت اهل هوشمندی است. مقاومت اهل متانت است. مقاومت اهل تدبیر و شجاعت است. مقاومت اهل حساب و کتاب است. و صدالبته ایمان و باور مقاومت به «من حیث لایحتسب» است. این باور ماست. حساب و کتاب داریم، تخمین داریم، شجاعت داریم، اما امیدمان هم به من حیث لایحتسب است. خدا از جایی که در محاسبات ما نیست پیروزی را نصیبمان خواهد کرد. 

قالیباف تاکید کرد:  آیا کسانی که به تعبیر غربی‌ها ایدئولوژی‌شان به طرفداری از فلسطین در دنیا به پا خواسته‌اند، نگاه ما را دارند؟ نه! اما آن‌ها هم در مقابل ظلم و هرکسی که خلاف انسانیت، اخلاق و عدالت حرکت کند، می‌ایستند. بله، شکی در این نیست که مقاومت هزینه دارد، ولی بدانید تسلیم‌شدن هم هزینه دارد، چه‌بسا بیشتر از مقاومت! هزینۀ مقاومت همانند سرمایه‌گذاری است، اما هزینۀ تسلیم باج‌دادن است. این هیچ نتیجه‌ای ندارد. باعث ازدست‌رفتن شرافت، انسانیت و آزادگی می‌شود. انتهای مسیر سازش ورشکستگی و سرشکستگی است و انتهای مسیر مقاومت پیروزی و سربلندی است.

وی گفت: امروز اگر با تحریم اقتصادی و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای بر ملت ما فشار می‌آورند، به‌خاطر هسته‌ای نیست. هسته‌ای بهانه است. آن‌ها از قدرت و استقلال ما می‌ترسند. مگر امروز همین رژیم جنایتکار بیش از یکصد کلاهک هسته‌ای ندارد؟ مگر برخی از کشورهای دیگر در منطقه که با آن‌ها رفتار مسالمت‌آمیز دارند کلاهک هسته‌ای ندارند؟ ما بارها گفته‌ایم ما نه کلاهک هسته‌ای داریم و نه آن را می‌خواهیم. آن‌ها این را بهانه کرده‌اند، برای آنکه اجازۀ پیشرفت و استقلال به این ملت بزرگ ندهند.

***

روند کاهشی قیمت مسکن در تابستان

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، فشار‌های تورمی بازار مسکن از تیرماه سال جاری با برقراری ثبات در بازار ارز و اقدامات موثر انجام‌شده در مورد افزایش عرضه مسکن کاسته شد که این موضوع نشان از بازگشت آرامش نسبی به این بازار است. بر این اساس رشد منفی ماهانه متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در 3 ماه فصل تابستان به ترتیب معادل  2.2-، 1.0- و 0.6- درصد بوده است.

لازم به توضیح است که مطابق با آخرین آمار موجود، در مهرماه سال 1402 متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران بعد از تجربه رشد منفی در سه ماه متوالی مجدداً با رشد مثبت هرچند اندک مواجه شده است؛ در عین حال حجم معاملات بازار مسکن در این ماه نسبت به شهریورماه به میزان 20 درصد افزایش یافته است.

***

اسکان مهاجرین اخراج شده از پاکستان در ایران تکذیب شد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت ، پس از انتشار اظهارات خانم یومیکو تاکاشیما نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ایران در مورد اسکان افغانستانی‌هایی که به تازگی از پاکستان اخراج شده و به کشورشان بازگشته اند در جمهوری اسلامی ایران، با تذکر جدی سازمان ملی مهاجرت نسبت به اظهارات ایشان روبه رو شد. 

تاکشیما به دنبال تذکر سازمان ملی مهاجرت که به صورت مکتوب و شفاهی به وی ابلاغ شد، ضمن تکذیب این اظهارات، اشتباه مترجم در اضافه کردن نام جمهوری اسلامی را باعث این خطا دانست.

تاکاشیما همچنین، نسبت به نگرانی اذهان عمومی جمهوری اسلامی ایران در مورد مطالب منتشر شده، اعلام عذرخواهی کرد.

***

حضور در شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی صدای مقاومت را به گوش جهان می‌رساند

فرهیختگان نوشت: «این روزها جنگ فلسطین و رژیم‌صهیونیستی دارد به‌خوبی اهمیت شبکه‌های اجتماعی را برای تبیین گفتمان مقاومت نشان می‌دهد و صاحبان رسانه‌های اجتماعی با وجود همه کارشکنی‌ها و تلاش‌ها درخصوص ساکت کردن صدای مردم مظلوم فلسطینی هنوز نتوانسته‌اند جلوی پیشروی این صدا را در شبکه‌های اجتماعی بگیرند؛ چراکه حامیان غزه می‌دانند با وجود همه تلاش‌ها برای ندیدن آنچه در غزه رخ می‌دهد تنها راه‌حل تبیینی این است که با به‌کار گرفتن خلاقیت همچنان در فضای رسانه‌‌‌ای محدودشده توسط غربی‌ها حضور داشت و از اندک منافذ برای رساندن نور واقعیت به مردم جهان بهره برد.

می‌شود ابتکار عمل داشت و پروتکل‌های این شبکه‌ها را دور زد اما راه، فیلتر کردن و ترک فضا نیست. انگار که بگویی در دولت پهلوی و طاغوت کسی نباید سر کار می‌رفت و کسی نباید در محل کارش حاضر می‌شد. این در‌حالی است که در زمان طاغوت بسیاری از فعالان انقلاب اسلامی در مناصب‌شان حاضر بودند و تنها با ابتکار عمل‌های خود از فرصت و قدرت‌شان برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی استفاده کرده و افراد زیادی را برای پیوستن به جریان انقلاب اسلامی یاری کردند.

اگرچه عده زیادی از آنها دستگیر و محدود شدند اما هیچ‌وقت خودشان محل کارشان را ترک نکردند، بلکه با حضور در صحنه از این فرصت برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کردند. این حضور آنقدر تداوم یافت که وقتی امام می‌خواست پیام اعتصاب بدهد آنقدر بدنه اجتماعی داشت که پیامش روی زمین نماند تا آسیبی بر قدرت نظام شاهنشاهی وارد کند.

اما گروهی به‌جای اینکه ضریب نفوذ کلام صحیح را بالا برده و مردم را به‌لحاظ فکری در برابر محتوای غلط شبکه‌‌‌های اجتماعی واکسینه کنند، رویکرد دستوری را در پیش گرفته و برای همه نسخه فیلتر می‌پیچند. حال آنکه حضور در شبکه‌های اجتماعی با وجود همه سختی‌ها و محدودیت‌های داخلی و خارجی امری ضروری است که باعث می‌‌‌شود صدای انقلاب اسلامی، صدای مظلومیت فلسطین و صدای مقاومت هر طور که شده به گوش مردم برسد. لذا برای تحقق پیروزی رسانه‌ای به‌جای ترک میدان باید هر فرم خلاقانه‌ای برای تحقق این مهم به‌کار گرفته شود.»

***

انتقاد رسانه  نزدیک به دبیرخانه شورای امنیت ملی از تداوم کمبود شیرخشک

نورنیوز نوشت: «کمبود شیر خشک در بازار طی هفته‌های اخیر به یکی از مهمترین مشکلات خانواده‌های دارای فرزند خردسال تبدیل شده است. والدین از این داروخانه به آن داروخانه می‌روند و در نهایت دست خالی برمی‌گردند. سوال اینجاست که مهمترین دلیل بروز این مشکل چیست؟ و چرا کشور ما که زمانی صادرکننده این محصول بود، اکنون در تأمین نیاز نوزدان خود ناتوان شده است؟...

هر چند پس از رسانه‌ای شدن این مشکل در رسانه‌های جریان اصلی و شبکه‌های اجتماعی،  مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به این مسئله واکنش نشان داده‌اند اما، هر دستگاهی صرفاً به دفاع از خود پرداخته و مشکل را متوجه بخش دیگری کرده است. به‌رغم وعده‌های مستمر دستگاه‌های مسئول در خصوص رفع شدن این مشکل آنچه در داروخانه‌ها همچنان مشاهده می‌شود، سرگردانی والدین و نبود شیر خشک است.

طی ماه‌های اخیر مشکلاتی از این دست در حوزه شکر، نهاده‌های دامی، روغن خام، لاستیک و... نیز مشاهده شده که بررسی دقیق موارد فوق از نوعی ناهماهنگی و بعضاً سوء مدیریت در برخی سطوح اجرایی خبر می‌دهد. در حالی که با تلاش مستمر دولت سیزدهم درآمدهای ارزی کشور به شرایط مناسب و پایداری رسیده و مشکل خاصی در واردات مواد اولیه وجود ندارد، برخی سیاست‌گذاری‌های اشتباه و نگرش‌های بخشی در دستگاه‌های متولی موجب بروز کمبودهای تصنعی در بازار و نارضایتی مردم می‌شود.

به نظر می‌رسد ستاد تنظیم بازار با در اختیار داشتن اختیارات گسترده، باید بیش از گذشته نسبت به ضرورت ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های متولی تأمین کالاهای مختلف در کشور و همچنین صدور دستورالعمل‌های راه‌گشا و پایدار، اهتمام داشته باشد تا ایجاد بحران‌های ناخواسته چون کمبود شیر خشک، بسترساز شکل‌گیری ادراک وجود ناکارآمدی در برخی دستگاه‌های اجرایی نشود.»

***

پاسخ شورای رقابت به قیمت جدید خودروها

 اخیراً، افزوده شدن برخی آپشن‌ها به برخی محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه که بعضا منجر به تغییر نوع خودرو شده و مدل پلاس یک خودرویی را تشکیل داده و به‌تبع بر قیمت این محصولات اثر داشته است، گلایه مشتریان را به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا، سپهر دادجوی‌توکلی سخنگوی شورای رقابت در مصاحبه‌ای، اظهار کرد: در حوزه قیمت‌گذاری خودرو به بدنه کارشناسی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتماد داریم. در مورد جزئیات که برای هر محصول چه اتفاقی می‌افتد (پیرامون افزودن آپشن‌ و به‌تبع بالا رفتن قیمت)، چنانچه ضرورت پیش آید، هیات نظارت شورای رقابت موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد. 

سخنگوی شورای رقابت خاطر نشان کرد: در حالت عادی وزارت صمت، این موارد را بررسی می‌کند و اساسا بنا بر درخواست معاونت دفتر صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، الباقی فرآیند انجام می‌شود.

وی در رابطه با نقش شورای رقابت در قیمت‌گذاری و فرآیند تعیین قیمت‌ خودروها، تصریح کرد: شورای رقابتی به‌ عنوان یک نهاد نظارتی و سیاست‌گذار است. در حقیقت بر اساس تعریف قانون، زمانی که انحصار در یک بازار وجود دارد، متخصصان شورای رقابت وظیفه دارند، دستورالعملی را تدوین کنند و بر اجرای آن دستورالعمل نظارت داشته باشند؛ اینکه تولیت یک سامانه را داشته باشد یا تک‌به‌تک محصولات را پس از تغییرات خودروها مورد بررسی قرار دهد، این ظرفیت وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۳۴۲۳۲۰:۳۶:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۱۳
افراد نامحرم دیگر نباید به کار گرفته شوند
ناشناس۳۲۸۳۵۶۸۰۱:۰۴:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
نه اصولگرا میتونه به شیخ حسن فریدون کمک کنه ، نه ائتلاف به لاریجانی کسانی رو که تلنگرها و فرصت‌های طلایی ۸ ساله و ۱۲ ساله نتونسته بیدارشون کنه ، نه توپ توخالی اصولگرا میتونه بیدارشون کنه و نه دستخط ائتلاف
ناشناس۳۲۸۳۵۹۰۰۶:۲۶:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
لاریجانی یار غار و گرمابه و گلستان حسن فریدون بود که به وی قول ریاست جمهور کردنش را داده بودند تا دو کار صورت بگیرد یکی در مجلس نگذارد آنها استیضاح شوند و یکی اینکه بعد از پایان دولت و با رییس جمهور شدن یا غار بسیاری از تخلفات و فسادهای صورت گرفته بر ملا نشود
ناشناس۳۲۸۳۴۲۷۲۰:۴۳:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۳
در زمان روحانی سرمایه گذاری جهت تولید شیر خشک انجام نشد و الان مردم گرفتار شدند
ناشناس۳۲۸۳۴۵۳۲۱:۱۹:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۳
با توجه به عملکرد فاجعه بار دولت روحانی باید بگوئیم صد رحمت به احمدی نژاد.
ناشناس۳۲۸۳۴۵۴۲۱:۲۰:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۳
روحانی پاسخگو باشد چرا تحریمها بیش از دو برابر و قیمت دلار 10 برابر شد ؟!
معلم تاریخ۳۲۸۳۵۱۷۲۳:۱۹:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۱۳
یادمان باشد که روحانی دشمن نیست و.. با امدن ترامپ و شروع جنگ اقتصادی شرایط عوض شد. رهبر معظم اتقلاب فرمودند دولت در حد توان تلاش کرد
عبدالکریم عبادی - قدرت یک زنجیر به میزان توان ضعیفترین حلقه آن است.۳۲۸۳۵۴۹۰۰:۳۱:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
سلام و درود بر آقای مهندس ضرغامی،اتفاقاً اینجانب به شخصه از دقت نظر بسیار عالی و کم سابقه ایشان در اینگونه موارد تقدیر و تشکر میکنم. امیدورام کارشناسان بخصوص مدیران میانی و ارشد در عین حال که کلان نگر هستند به مسائل ظاهراً ریز و کوچک که در بسیاری از موارد در اثر بی توجهی و دقت لازم و کافی به آنها، کلان کار را هم ممکن است بی اثر یا تنزل کیفیت دهد یا حتی به معضلی تبدیل کند، توجه کنند. مصادیق بسیار زیادی را میتوان در این خصوص بر شمرد: بعنوان نمونه عدم دقت یا کم توجهی در طرح و اجرای بخش خیلی خیلی کوچک و به ظاهر پیش پا افتاده از یک سامانه الکترونیکی پر کاربر موجب سر در گمی کاربران عادی شده و میتواند باعث کلافگی و خستگی و حتی اتلاف میلیونها ساعت از وقت کاربران عادی آن سامانه گردد همین مشکل کوچک به آسانی میتواند کاربران را متقاعد کند که اگر کارش را حضوری انجام میداد سریعتر و مطمئن تر هم بود. لذا اصلاً بعید نیست که موجب بالا رفتن هزینه های حمل و نقل و افزایش میزان ترافیک شهری برای تلاش مردم جهت انجام حضوری کارشان هم بشود.
ناشناس۳۲۸۳۵۷۷۰۳:۳۱:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
در صورت عدم رد صلاحیت از افراد با تفکرات گوناگون و صیانت از آزادی بیان مسائل سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی و غیره بدون قید و شرط، مطابق مفاد قانون اساسی، قطعا مشارکت مردمی در انتخابات گسترده خواهد شد.
ناشناس۳۲۸۳۵۷۹۰۳:۳۶:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
فضاي مجازي در غزه صداي غزه را به گوش جهان مي رساند ولي در ايران فيلتر است ؟
ناشناس۳۲۸۳۵۸۶۰۴:۳۴:۵۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مردم دنیا از مردم غزه و فلسطین دفاع می‌کنند نه از حماس و حزب الله لبنان.
ناشناس۳۲۸۳۶۷۸۰۹:۴۸:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
فرزندان و همسران و خواهران و مادران قطعه قطعه شده که شما مدعی خونشون هستی (اگه راست بگی) خانواده‌ی همون رزمنده و مدافع غزه و حزب‌الله هستند مردم دنیا براشون اشک میریزن و فریاد میکشن مقاومت براشون میجنگه هرکدوم جای خودش لازم و ضروریه و نهایتاً پیروزی با همینهاست نگران نباش
ناشناس۳۲۸۳۷۵۶۱۱:۰۷:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مردم ایران از حزب الله و حماس حمایت تمام قد می کنند.
ناشناس۳۲۸۳۶۶۵۰۹:۱۰:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کمبودی از نظر شیر خشک وجود ندارد این وضعیت با آگاهی ایجاد شده تا تمام خانمها مجبور شوند با شیر مادر نوزاد خود را تغذیه کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  16. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین