روایت عمادالدین باقی از رفتار دوگانه غرب درباره حقوق بشر/ توضیحات سردار جلالی درباره کشف حملات متعدد سایبری

  4020801084 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روایت عمادالدین باقی از رفتار دوگانه غرب درباره حقوق بشر/ توضیحات سردار جلالی درباره کشف حملات متعدد سایبری

روایت عمادالدین باقی از رفتار دوگانه غرب درباره حقوق بشر

عمادالدین باقی در سازندگی نوشت: «فعلاً درباره این بحثی نمی‌کنم که ۱۵ هزار آمریکایی برای جنگ با مردم فقیر فلسطین به همراه پیشرفته‌ترین ناوها و سلاح‌ها به حمایت ارتش اسرائیل می‌آیند ولی همان‌ها می‌گویند: چرا ایران نیرو به لبنان فرستاده؟ حتی به برای متهم کردن ایران، نواری منتشر می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر در غزه دو کلمه فارسی حرف زده ولی بعد کارشناسان آن را جعلی خواندند.

در مورد حماس هم فعلاً بحثی ندارم، سخن من در مورد جمله «جنگ ما جنگ دموکراسی و آینده است» و درباره ادعای بایدن پیرامون نگرانی‌اش از ریشه‌کردن دموکراسی‌هاست. آیا این ادعاها واقعیت دارند؟

دلایل فراوانی نشان می‌دهد که اولویت آنها سیاست و استفاده ابزاری از دموکراسی و حقوق بشر است. مگر همه رژیم‌های مورد حمایت آمریکا و انگلیس دموکراتیک هستند؟ آیا عربستان سعودی دارای یک رژیم دموکراتیک است؟

آنها هر رژیمی که در خدمت منافع‌شان باشد را در اردوگاه خود می‌دانند و هر رژیمی با آنها در تضاد باشد، تروریست و ضددموکراسی می‌شناسند. در مورد رژیم‌هایی مثل روسیه و پوتین بدون‌شک من هم معتقدم، رژیم‌های دیکتاتوری و ضدحقوق بشری هستند اما این موضع ما با آنچه دولتمردان آمریکایی و اروپایی می‌گویند، بنیاداً متفاوت است.

صدها مثال برای اثبات ریاکاری سیاسی آنها وجود دارد. جنگ جاری غزه و اسرائیل، دروغ بودن ادعای آنها را عریان می‌کند و نشان می‌دهد، دموکراسی و حقوق بشر از نظر آنها چماقی بیش نیست. آنها حتی به قطعنامه‌های نهادهای حقوق بشری و کمیسیاریا و کمیته حقوق بشر سازمان‌ملل هم احترام‌ نمی‌گذارند. آنها به پایمال کردن صدها قطعنامه و بیانیه نهادهای وابسته به سازمان ملل و مجمع عمومی و شورای امنیت اهمیت نمی‌دهند.

غرب ارزش‌های خود را به دفاع از اسرائیل فروخت. زمانی که کاریکاتور پیامبر اسلام (ص)، احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کرد و اعتراض‌شان را برانگیخت، گفتند: غرب از ارزش آزادی بیان کوتاه نمی‌آید اما الان کاریکاتوریست برجسته گاردین به خاطر کاریکاتور نتانياهو اخراج و ۶ کارمند بی‌بی‌سی به خاطر لایک پست‌های دیگران در حمایت از فلسطین (نه حماس) یا لایک اعتراض به بمباران مردم غزه اخراج شدند.

اسم این دوگانگی چیست؟ حقوق بشر فقط برای اسرائیلی‌ها و اوکراینی‌هاست نه برای مردم فلسطین. حقوق بشر فقط برای آنهایی است که دولت‌های غربی بشر می‌دانند و این درست روی دیگر سکه‌ای است که غربی‌ها را بشر نمی‌داند...

 در جریان جنگ غزه و اسرائیل دولت‌های غربی آزمون خوبی پس ندادند. آنها دیگر این شایستگی را ندارند که به سلب آزادی بیان در کشورهای استبدادی اعتراض کنند. رفتارهای دوگانه وسیع‌تر از اینهاست.»

***

مغایرت موادی از لایحه عفاف و حجاب با سیاست‌های کلی قانون‌گذاری
 
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس برای لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» را بررسی کرد و موادی از آن را با سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری مغایر دانست.

به گزارش ایسنا، در این جلسه تبصره‌های ماده ۴۱ لایحه مصوب مجلس در دستور بررسی قرار گرفت. پس از توضیحات وزیر کشور به عنوان نماینده دولت و نماینده مجلس شورای اسلامی، برخی اعضای هیئت عالی نظارت، نظرات خود را در مخالفت و موافقت با نظر دفتر هیئت عالی نظارت بیان کردند. سپس اعضای هیئت عالی ماده ۴۱ و تبصره‌های آن را دارای ابهام دانستند و از این حیث مغایر جزء ۱ بند ۹ سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری شناخته شد.

اعضای هیئت عالی نظارت در بررسی مواد ۵۸ و ۵۹ لایحه عفاف و حجاب، نظرات موافق و مخالف خود با دیدگاه دفتر هیئت عالی نظارت که این مواد را به دلیل به کاربردن برخی واژگان مبهم که برای آن‌ها جرم‌انگاری شده است، مغایر جزء ۳ بند ۹ سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری شناخته بود، بیان کردند و واژگان یادشده را دارای ابهام و جرم‌انگاری آن را مغایر سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری دانستند.

تبصره ۲ ماده ۴۷ این مصوبه درباره حدود و ضوابط پوشش مردان در اماکن عمومی از این منظر که برخی الفاظ به کار رفته در آن دارای ابهام است و اطلاق آن به کلیه اماکن عمومی از جمله میادین و باشگاه‌های ورزشی که الزاماً باید از پوشش‌های مخصوص استفاده کنند، را در برمی‌گیرد، رسیدگی شد که پس از اظهارات نماینده مجلس و نماینده دولت و اظهار نظر اعضای هیئت نظارت، از حیث ابهام در حدود پوشش و اطلاق آن، مغایر بندهایی از سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری دانسته شد.

***

انتقاد قالیباف از فرآیند دشوار ثبت نام انتخابات مجلس

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس گفت: لازم است ضمن خداقوت و تشکر از عزیزمان در وزارت کشور، وزیر کشور و اعضای ستاد انتخابات که کار ثبت نام داوطلبان مجلس برای دوره دوازدهم را انجام می دهند، دو نکته را بیان کنم.

وی توضیح داد: اول اینکه در فرمت های انتخاباتی اطلاعاتی از نامزدهای انتخاباتی دریافت می شود که اضافه بر اطلاعاتی است که در قانون آمده و مورد نیاز است البته ممکن است برخی از این اطلاعات بعد از اینکه داوطلبان منتخب شدند، احتیاج باشد و باید ارائه دهند که قانون هم آن را مشخص کرده است؛ لذا انتظار می رود که فرآیند قانونی رعایت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نکته دوم درباره مهلت زمان ثبت نام داوطلبان است؛ زمان ثبت نام از صبح تا ۶ بعدازظهر درنظر گرفته شده که بعد از آن هم دیگر سامانه تا روز بعد پاسخگو نیست حال اینکه ثبت نام یک نفر در سامانه به طور متوسط چند ساعت زمان می برد؛ ان شاءالله به این موارد توجه شود.

***

توضیحات سردار جلالی درباره کشف حملات متعدد سایبری

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست خبری  با بیان این‌که «در طول یک سال ۱۰ حمله سایبری را کشف و خنثی کردیم»، اظهار کرد: ما با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات این ۱۰ حمله سایبری را خنثی کردیم و در یک نمونه با گزارشی که از این دو نهاد اطلاعاتی به دست ما رسید مشخص شد که در آینده نزدیک حتما به سامانه زیرساختی دیسپچینگ برق حمله می‌شود. این آسیب‌پذیری‌ها را بررسی کردیم و ۱۶ اقدامات عملیاتی تدوین شد و با یک اقدام کارشناسی این حمله خنثی شد.

جلالی ادامه داد: در حوزه پدافند سایبری اقدامات راهبردی انجام دادیم. بخش عمده‌ای از مشکلات ساده‌ای که در این حوزه وجود داشت را با آموزش حل کردیم.

وی با بیان این‌که «در حوزه حفره‌های امنیتی به این نتیجه رسیدیم که باید محصولات داخلی داشته باشیم»، تاکید کرد: در نتیجه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت دفاع ۳۰۰ محصول بومی در این حوزه تهیه کردیم و سال گذشته ۸۰ درصد حملات را با این محصولات دفع کردیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: در زمینه کاداس هم هفت محصول تاییدشده در اختیار داریم. در حوزه ضد بد افزار دارای محصولات رنج چهار و پنج هستیم و برای دفع حملات سایبری از آنها استفاده کردیم.

جلالی اظهار کرد: از دیگر اقدامات در این حوزه راه‌اندازی مرکز ملی دفاع سایبری کشور است که مطالعات آن بیش از دو سال طول کشیده است و طی چند ماه آینده راه اندازی می‌شود.

جلالی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال وقوع حملات سایبری به زیرساخت‌ها در پی تهدیدات مطرح‌شده، اظهار کرد: در این دو هفته اخیر و پس از عملیات طوفان الاقصی دشمن تلاش‌هایی برای حملات سایبری انجام داد که همه آن‌ها دفع شد البته ما در این مدت هوشیار و آماده‌باش بودیم و همچنان هوشیاری خود را حفظ می‌کنیم.

***

احتمال فعالیت کارگزاران در انتخابات

فردا نوشت: «نکته مهم کنگره حزب کارگزاران اعلام آمادگی این حزب برای شرکت در انتخابات مجلس است. در شرایطی که برخی طیف‌های اصلاح‌طلب تمام همت خود را به کار گرفته‌اند تا اصلاح‌طلبان را در مسیر تحریم انتخابات قرار دهند، برگزاری این کنگره پیام روشنی داشت؛ آنکه کارگزاران نمی‌خواهد عرصه سیاست‌ورزی قانونی را ترک کند و مرعشی اعلام کرده است اگر نامزدهایی نزدیکی فکری به کارگزاران داشته باشند، از آنها حمایت می‌کنیم.

تا اینجای کار به نظر نمی‌رسد کارگزاران بخواهد مسیری مستقل از جبهه اصلاحات طی کند؛ چه آنکه مرعشی بارها اعلام کرده است تصمیم کارگزاران منطبق با تصمیم جبهه اصلاحات خواهد بود اما در عین حال اگر رادیکال‌ها در جبهه اصلاحات فضا را به گونه‌ای پیش ببرند که جبهه اصلاحات یا بخواهد سخن از عدم مشارکت یا مشارکت مشروط یا حتی موضع انفعالی بگیرد و بگوید نظری مبنی بر مشارکت یا عدم مشارکت نمی‌گیریم، اینجاست که کارگزاران سازندگی مسیر خود را طی می‌کند و احتمالا مانند سال98 لیست جداگانه خود را بدهد و حتی برخی این احتمال را مطرح می‌کنند که در صورت شکاف انتخاباتی میان اصلاح‌طلبان، میانه‌روهای جبهه اصلاحات با یکدیگر ائتلاف می‌کنند که البته ممکن است دامنه این ائتلاف فراگیرتر شود و چنین نیروهایی با اعتدالی‌ها هم ائتلاف کنند زیرا اخیرا مشاهده کردیم که حزب اعتدال و توسعه که نزدیک به حسن روحانی است هم کنگره خود را بگزار کرد.

به هر روی روشن است که کارگزاران سازندگی عطای انتخابات را به لقای نمی‌بخشد و حتما در انتخابات حضور خواهد داشت اما شکل این حضور بستگی به تصمیم دیگر احزاب اصلاح‌طلب دارد.»

محمدعلی نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگو با فردا درباره روشن شدن چراغ انتخابات در اردوگاه اصلاحات بعد از کنگره کارگزاران سازندگی یادآور شد: از آقای مرعشی شنیدم که حزب تصمیم دارد بعد از اعلام نتیجه تأیید صلاحیت نامزدها، اگر کاندیداهای رأی آوری در صحنه رقابت باشند، از آنها حمایت صورت گیرد.

نمازی افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات به خود حکومت بستگی دارد. پارامتر اصلی شکل گیری رقابت انتخاباتی، ترکیب کاندیداهای تأییدصلاحیت شده است. وقتی مردم ببینند کاندیداهایی با سلایق و دیدگاه های مختلف در صحنه حضور دارند و احزاب نیز برای حمایت از نامزدهای مطلوب خود به صحنه آمده اند، رونق و شور انتخاباتی شکل می گیرد.

***

توضیح معاون رئیسی درباره رویکرد دولت در انتخابات مجلس

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره رویکرد دولت به انتخابات مجلس به ایسنا گفت: «دولت تابع رای مردم است و سعی می‌کند با هر طیف و گروهی که رای مردم را بدست آورده است، کار کند. البته ممکن است دولت شاخص‌های مدنظر خود را اعلام کند ولی وارد مصادیق نخواهد شد...

دولت لیست انتخاباتی نمی‌دهد ولی شاخص‌ها و معیارهای مدنظر خود را بیان کرده اما از کسی جانبداری نمی‌کند. ممکن است برخی اعضای دولت عضو گروه و تشکیلات سیاسی باشند که مستقل از دولت کارهای سیاسی خود را انجام دهند.

در دوره‌های گذشته هم این موضوع وجود داشته است... اما این دولت نمی‌خواهد تشکیلات جدیدی ایجاد کند زیرا روحیه آقای رئیسی اینگونه نیست بلکه دنبال استفاده از ظرفیت همه نیروهای دلسوز و متعهد است...

ما نمی‌گوییم مجلس انقلابی‌تر بلکه دنبال معیارهایی هستیم که امام خمینی (ره)و رهبری در مورد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند. شاکله مجلس فعلی مورد تایید ماست و اقدامات و طرح‌های خوبی داشته است ولی ممکن است برخی نمایندگانی وجود داشته باشند که نظرات آنها حتی با سیاست‌های نظام مغایرت داشته باشد.

در مجموع ابراز رضایت از همکاری با نمایندگان داریم ولی ممکن است آنها انتقاداتی از ما داشته باشند و ما هم از برخی نمایندگان انتقاد داشته باشیم. امیدواریم مجلس آینده به نحوی شکل بگیرد که به نفع کشور باشد.»

***

انتقاد روزنامه اصلاح طلب از حمله به مرضیه برومند

هم‌میهن نوشت: «این روزها متجددمآبان به کمک دوستان متحجرشان آمده‌اند. دوستانی که ممکن است در ظاهر دشمن آنها باشند اما درست مثل دولبه یک قیچی عمل می‌کنند.

گواه می‌خواهید؟ به رفتار همین چندروزه مدعیان رسانه‌های آزاد نگاه کنید. ببینید چه بلایی سر خانم مرضیه برومند و احترام برومند آورده‌اند و هنوز هم دست‌بردار نیستند. ببینید تلاش شبانه‌روزی‌شان را برای ارائه تصویری سرتاپا سیاسی و مغرضانه از داریوش مهرجویی و محمدرضا شجریان.

خانم مرضیه برومند درست یا غلط عبارتی را بر زبان آورد. ببینید با او چه کردند. لحن صادقانه‌اش را به تمسخر گرفتند. همه هم در مقام چریک و مبارز که: چرا با حاکمیت با زبان مهر و لطف سخن گفتی، نه قهر و طلبکارانه؟ حتی وقتی خانم برومند از سر فروتنی و کرامت در مقام عذرخواهی برآمد، باز هم دست برنداشتند. چرا؟ مگر نمی‌خواستند او پی به اشتباهش ببرد؟ خب، گفت که اشتباه کردم. گفت که دستپاچه شدم. گفت که عذرخواهی می‌کنم. بیش‌ازاین چه باید می‌کرد؟

دیگر این همه کین‌توزی و وارد حریم شخصی شدن ایشان چه معنایی دارد؟ هرچند این جماعت آن‌قدر اعتماد به نفس دارند که اگر خدای‌ناکرده همین فردا برای خانم برومند اتفاقی پیش بیاید، زودتر از هرکس دیگری مرثیه‌خوان او می‌شوند و سعی می‌کنند او را به‌عنوان بزرگترین هنرمند تاریخ و یک برانداز تمام‌عیار به‌نفع دیدگاه‌های سیاسی و حزبی خود مصادره کنند. درست مثل همان کاری که با زنده‌یاد داریوش مهرجویی کردند.

همان‌هایی که تا همین چند روز پیش داشتند به او دشنام می‌دادند و سعی داشتند در خارج از کشور همانند یک بازجو او را به صلابه بکشند که چرا صراحتاً علیه جمهوری اسلامی موضع نمی‌گیرد، حالا دارند تصویر یک مخالف سیاسی تمام‌قد وضع موجود از او ارائه می‌دهند. همان‌ها. درست همان‌ها. نه امثال آنها. نه حتی دوستان آنها یا بغل‌دستی آنها. خودِ خودِ آنها.

یعنی با چنین جماعت بی‌چشم و رویی طرفیم. جماعت بی‌هنری که فکر می‌کنند همه هویت و شخصیت یک نفر باید در بد و بیراه گفتن به جمهوری اسلامی ختم شود. این مقدار انصاف هم ندارند که واقعیت یک هنرمند را آن‌چنان که بوده به دیگران نشان دهند. مدام دنبال مصادره به مطلوب‌کردن شخصیت‌های محبوب و مشهورند تا آنها را به یک شخصیت سیاست‌زده مبتذل مثل خودشان تبدیل کنند. تا چند روز پیش که قرار بود مهرجویی را بزنند تکه‌ای از گفت‌وگوی او را که در مقام دفاع از انقلاب سخن می‌گفت همه‌جا پخش می‌کردند اما حالا که به‌قول جلال، دیوار فرو ریخت و مرده‌خورها خبر شدند، چیزهایی خلاف آن حرف‌ها را تکثیر می‌کنند.»

 



دیدگاه کاربران

بهلول۳۲۶۸۹۶۶۲۰:۵۵:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۱
تا حالا چند تا مطلب از این مرد دانشمند و ازاده عمادالدین باقی منتشر کردید؟ بقیه را هم منتشر کنید.
ناشناس۳۲۶۹۲۸۳۰۹:۵۱:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۲
ریاست محترم مجلس چرا اجازه ارائه گزارش تفحص از بورس دولت قبل را که توسط آقای موسوی لارگانی انجام شده است و باعث ریزش مردمی وسیع شد را نمی دهید
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۶۹۱۶۲۰۶:۲۷:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۲
آنچه در این مطلب ویژه نامه الف و همچنین در جاهای دیگر این روزها شاهدش هستیم متاثر از شیوه های بنا نهاده شده بر اساس عدم درک صحیح واقعیات و صرفا مبتنی بر همان شیوه مشهور افراط و تفریط است که گویا پایانی هم ندارد! هنر نیز مانند سایر حوزه های علمی و فنی و غیره جایگاه و شأن و منزلت خودش را باید داشته باشد. هنرمندها شاید در مقایسه با مشاغل دیگر بیشتر تابع احساسات و عواطف درونی و امثالهم باشند که می طلبد سایرین از این لحاظ بیشتر هوای هنرمندان و اهالی هنر را داشته باشند. در طرف مقابل هم هنرمندان باید بدانند همانند سایر قشرها به هر حال هیچکدام تافته جدا بافته ای از جامعه نبوده و نیستند و لذا سطح انتظارات شان را لزوما خیلی بالاتر از دیگران تلقی نکنند که باید این چنین باشد و این دیگران هستند که باید همیشه احترام و اعتبار آنان را در همه حال نگه دارند! هرگز این چنین است. بنابراین شایسته است چنانچه در موقعیتی یک خطا و اشتباهی از جانب جامعه هنری و اهالی هنر بروز کرد بیایند و خاضعانه از بابت آن خطا و اشتباه از جامعه عذرخواهی کنند و مطمئن باشند پذیرش خطا و اشتباه و شهامت عذرخواهی هرگز از اعتبار و ارزش کار و هنرشان نخواهد کاست و بلکه بر اعتبار و ارزش کار و هنرشان هم خواهد افزود.
عاقلان دانند۳۲۶۹۲۱۶۰۸:۳۷:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۲
این دوگانگی در همه جای جهان دیده میشود . فشارهای چین به مسلمانها را نادیده میگیرید . اینها همه نشان از این است که همه کشورها به دنبال منافع خودشان هستند و دموکراسی و ... همه ابزاری است برای رسیدن به اهداف والسلام.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین