خرید شارژ از اپلیکیشن دیجی پی

گزارش بازرگانی، 222392،   4020801019

ما در روزهایی زندگی می‌کنیم که پیشرفت علم و تکنولوژی بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند و این موضوع باعث شده که تمایل افراد برای خرید‌ و فعالیت‌های آنلاین و غیرحضوری بیشتر باشد.

همه ما با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و بسته اینترنت می‌توانیم انواع فعالیت‌های پرداخت مالی را به‌صورت غیرحضوری پیش ببریم و در زمان محدود و کمی روند آنها را انجام دهیم.

این مسئله نیز موجب شده اپلیکیشن‌های متعددی در حوزه مالی معرفی شوند که هرکدام ویژگی‌ها، مزایا و معایب متفاوتی دارند. در این میان اپلیکیشن دیجی‌پی خدمات و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌هد.

از جمله این موارد می‌توان به امکان خرید شارژ ایرانسل و سایر اپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد. همچنین می‌توانید خرید بسته ایرانسل و اینترنت را برای اپراتورهای دیگر انجام دهید؛ بدون اینکه نیازی به روش‌های وقت‌گیر دیگر باشد. در ادامه کمی بیشتر با روش و روند خرید شارژ از اپلیکیشن دیجی‌پی آشنا می‌شویم.
قبل از هر چیز اپلیکیشن دیجی‌پی را دانلود کنید

برای بهره بردن از خدمات و امکانات متنوع این پلتفرم ابتدا باید اپلیکیشن آن را از استورهای معتبر دانلود و نصب کنید. البته امکان دانلود این اپلیکیشن به‌صورت مستقیم از وب‌سایت دیجی‌پی نیز فراهم است.

بعد از نصب کردن این اپلیکیشن، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که باید شماره موبایل خود را در آن وارد کنید تا روند ثبت‌نام شما تکمیل شود. در کادر مربوطه شماره موبایل خود را وارد کنید و روی گزینه "قبول شرایط و ادامه" ضربه بزنید. در این مرحله یک کد فعالسازی برای شماره موبایل وارد شده ارسال می‌شود و با وارد کردن این کد می‌توانید روی گزینه "ورود" ضربه بزنید تا مراحل ثبت‌نام پیش برود.

خدمات مختلف در دیجی‌پی

دیجی‌پی خدمات مختلفی را برای شما فراهم کرده است. در سایت و اپلیکیشن دیجی‌پی می‌توانید پرداخت قبض، انتقال وجه، خرید شارژ و بسته اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها را در سریع ترین زمان انجام دهید و حتی بعد از آن گزارش دقیقی از همه تراکنش‌های آنلاین خود در دسترس داشته باشند.

روش خرید شارژ از دیجی‌پی

برای این کار کافی است وارد صفحه اصلی اپلیکیشن دیجی‌پی شوید و از بین گزینه‌های مختلف، گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. بعد از وارد شدن به این صفحه، نوع اپراتور موبایل خود را از بین ایرانسل، رایتل و همراه اول انتخاب کرده و از بین گزینه‌های ارائه شده، مبلغ شارژ دلخواه خود را انتخاب کنید.

بعد از این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید مبلغ را پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه شارژ نیز دو روش مختلف پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید روش پرداخت با کارت بانکی یا کیف پول دیجی‌پی را انتخاب کنید.

برای پرداخت از کارت بانکی نیز امکان انتخاب کارت بانکی از بین تمام کارت‌ها عضو شبکه شتاب وجود دارد. بنابراین با دیجی‌پی می‌توانید از کارت های بانکی عضو شتاب عملیات پرداخت را انجام دهید. البته پرداخت با کیف پول دیجی‌پی قابلیت‌ها و امنیت بالایی دارد که در ادامه این مسئله بررسی می‌شود.

قابلیت‌های کیف پول دیجی‌پی برای خرید شارژ

کیف پول دیجی‌پی یک جایگزین هوشمندانه به‌جای استفاده از کارت بانکی برای عملیات پرداخت است. با کمک این کیف پول آنلاین سرعت بیشتری برای پرداخت‌های بانکی در بستر اپلیکیشن دیجی‌پی فراهم می‌شود. علاوه بر آن کیف پول دیجی‌پی کاربردهای مختلفی برای عملیات مختلف مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض خدماتی مانند آب، برق و گاز، پرداخت قبوض موبایلی و پرداخت عوارض جاده‌ای یا جریمه دارد. همچنین با کمک این کیف پول می‌توانید بدهی طرح ترافیک را بپردازید، خرید بیمه شخص ثالث، عمر، مسئولیت و آتش سوزی و ... را انجام دهید یا در امور خیریه و نیکوکاری شرکت کنید

خرید شارژ بدون نیاز به رمز دوم

در سایت یا اپلیکیشن دیجی‌پی امکان خرید شارژ و بسته اینترنت یا سایر خدمات پرداخت موبایلی با استفاده از کارت بانکی و کیف پول دیجی وجود دارد. اما ویژگی برتر استفاده از کیف پول دیجی‌پی این است که نیازی به وارد کردن رمز دوم و رمز پویا بانکی نیست. به همین دلیل اطمینان و امنیت بیشتری نسبت‌به پرداخت با کارت بانکی دارد.

علاوه بر آن در هر روز امکان شارژ کردن کیف پول تا سقف یک میلیون تومان وجود دارد. مزیت ویژه کیف پول دیجی‌پی برای خرید شارژ و بسته اینترنت یا سایر پرداخت‌های مالی بانکی این است که خبری از کارمزدهای بانکی نیست. به همین دلیل انجام فعالیت‌های بانکی مانند پرداخت کرایه تاکسی، عوارض جاده‌ای، طرح ترافیک، خرید بسته اینترنت و خرید شارژ را با این کیف پول نیازی به پرداخت و کسر کارمزد بانکی ندارد.

در نهایت اینکه این کیف پول مانند کیف پول‌های سنتی و معمول یا کارت‌های بانکی مختلف از بین نمی‌رود، گم نمی‌شود و تاریخ انقضا ندارد. همچنین درصورتی‌که گوشی هوشمند شما گم شد یا به سرقت رفت، کافی است این مسئله را با دیجی‌پی مطرح کنید تا کیف پول دیجی‌پی شما را مسدود کند. درعین‌حال بعد از نصب مجدد اپلیکیشن دیجی‌پی فقط کافی است که شماره موبایل خودتان را که در هنگام نصب ابتدایی اپلیکیشن استفاده کرده بودید، وارد کنید تا همه اطلاعات اپلیکیشن مانند کیف پول در دسترس قرار بگیرد.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین