هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران

سعید ونکی، گروه فرهنگی الف،   4020726118 ۱۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران

۱- واکنش عده‌ای معدود به صحبت‌های مرضیه برومند در مراسم تشییع داریوش مهرجویی را دیدید؟ یا چشم‌پوشاندیم بر آن‌هایی که حین صحبت‌های این کارگردان و اشاره به نبرد با اسرائیل، واکنشی جز «هو کردن» نداشتند؟ کسانی که شعار کذایی «نه غره، نه لبنان» را سر دادند را چه؟ انکارشان کنیم؟

۲- هر چند تعداد این افراد، اندک اما چنین مسائلی عیان‌شدن واقعیت‌های چرکین و زیر پوستی بخشی از جامعه است. ما با برخی از افرادی هموطنیم که در نازل‌ترین سطح آگاهی به‌سر برده و برداشتشان نسبت به تحولات پیرامونی، از دریچه رسانه‌های برون‌مرزی شکل می‌گیرد. اینترنشنال‌ و بی‌بی‌سی و من و تو، معمار جهان ذهنی آنان‌اند، در مقابل روایت‌های خارجی مسخ شده‌اند وچون سیاهی لشکر در هر نبرد به میدان آورده می‌شوند و بدین شکل است که در هر موضوعی سعی دارند خلاف جهت روایت‌های رسمی حرکت کنند.

به قصه‌های ساختگی و جهت‌دار باور داشته و تصور می‌کنند در نبرد فلسطینیان و صهیونیست‌ها، این مسلمانان بودند که با فروختن زمین‌هایشان مجبور به ترک دیار شده و خود مقصرند. بدون ذره‌ای تورق تاریخ، با عینک سیاسی به مسئله فلسطین نگریسته و آن را موضوعی حکومتی تلقی می‌کنند. این روزها در قامت وکیل مدافع اسرائیل ظاهر شده‌اند و گویا رسالتشان، دفاع از رژیمی است که خونخواری‌اش روی همه سفاکان تاریخ را سفید کرده.

۳- آن طبقه‌ای که شعارش «نه غزه، نه لبنان» است و غریو جان‌فدایی ایران را سر می‌دهد، هیچ فهمی از تعلقات ملی نداشته و آنچه برایش اصالت دارد، هدونیسم و لوازم آن است. وطن را به مثابه هتلی می‌داند که اگر خدماتش مناسب نبود باید ترک آن کرد و آمال و آرزویش از کارگزاران وطن، اجازه ورود برندهای جهانی به کشور است. سودای نشستن در مک‌دونالدهای داخل ایران و خرید از ورساچه و گوچی را دارند و عجیب آنکه همان جماعتی که متصف به صفت «جهان‌وطنی» است، دم از ایران و فدا کردن جان برای آن می‌زند!

۴- هر چند سعی بر این است که در فضای رسمی این‌گونه صداهای گوش‌خراش بازتاب داده نشود اما باید چنین وقایعی را در سطحی وسیع انعکاس داد. جامعه باید بداند که پشت این شعارهای به‌ظاهر ملی‌گرایانه عده‌ای قلیل، چه شرارتی نهفته شده که حاضر است برای تبهکاری اسرائیل، گلو بدرد و با بزرگترین جانی تاریخ، همدستی کند. بایستی این جماعت را شناساند و رسوایشان ساخت نه اینکه به پشت‌‌پرده‌ها راند و انکارشان کرد.

۵- یکی از وظایف مهم امروز، روایت درست از تاریخ و عیان‌کردن درندگی حکومتی است که حیاتش مخل همه کشورهاست؛ رژیم نژادپرستی که شر وجودی‌اش، دامن‌گیر همه کشورهای منطقه می‌شود و حیات آن مساوی است با تلاطم و عدم ثبات در غرب آسیا. باید به گمراهانی که در این معرکه مرددند و تحت‌تاثیر روایت‌های غلط رسانه‌ای و اقدامات عده‌ای قلیلند، فهماند که دفاع از فلسطین در مقابل اسرائیل، مصداق عینی ایستادگی برای ایران است. باید ماهیت مسئله فلسطین و اشغالگری و تمامیت‌خواهی اسرائیل را روایت کرد و بذر آگاهی را کاشت. باید فریاد زد «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران.»

دیدگاه کاربران

مجتبی۳۲۶۴۳۹۶۰۹:۳۳:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اینقدر خودتون رو درگیر غزه و لبنان و فلسطین و عراق و سوریه و ..... کردید ، که یه روز به خودتون می‌آید می‌بینید مردم خودتون شما رو ایرانی نمی‌دونند و ....... یه سر به روستاهای فقیر چهارگوشه کشور بزن بعد بیا از عرق ملی صحبت کن .
ناشناس۳۲۶۴۶۵۹۱۳:۰۳:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
شما بهتر هست بروی آن مناطق محروم بینی همان بچه هایی که می‌روند آن چند جا دارند آنجا هم کار می کنند!!
ناشناس۳۲۶۴۶۸۳۱۳:۲۳:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
غربی ها چرا خودشان را درگیر مسائل اسرائیل کردند و بفکر مردم فقیر کشورهاشون نیستن ؟!
ناشناس۳۲۶۴۷۲۲۱۳:۴۳:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
غربی ها اندازه مردم ایران نه ثروت طبیعی دارند نه فقیر.
ناشناس۳۲۶۴۸۳۰۱۵:۴۱:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
غربی ها با غارت گری و استعمارگری قد علم کردن ولی با ایندحال فقیر هم کم ندارند و حمایت از اسرائیل هم در همان مسیر هست که ایران جلوی آنان ایستاد
ناشناس۳۲۶۴۹۱۴۱۶:۴۲:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
موساد اینترنشنال گفته یا بی بی سی یا منو تو یا رادیو صدای آمریکا یا خودت تحقیق کردی محقق خدمت شما عارضم پس این کارتن خوابها در نیویورک و مرکز ایالتهای آمریکا یا لندن پاریس حتما اتباع( افغانی) هستن در ضمن از جمعیت ۴۰۰ میلیونی آمریکا ۵۰ میلیون نفر کوپن غذا از طرف موسسات خیریه میگیرن عقل هم خوب چیزیه ... مثل طوطی هر چی میگن تکرار میکنید
ناشناس۳۲۶۵۰۴۰۱۹:۱۷:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
چون در کشورهای غربی اول مردمشان را تامین میکنند. سیاستمداران انجا دست از پا خطا کنند، ملت حساب شان را می رسد.
ناشناس۳۲۶۴۶۹۲۱۳:۲۹:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
انشاءالله اونایی که این شعار رو می‌دن فدای ایران بشن!
ناشناس۳۲۶۴۷۰۵۱۳:۳۵:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اسرائیل غده سرطانی منطقه است و باید از صفحه روزگار محو بشود.
ناشناس۳۲۶۴۷۰۹۱۳:۳۸:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
تمام مردم دنیا از جنایات صهیونیست ها در غزه به خشم اومدند از مردم استرالیا و انگلیس بگیر تا امریکا و کانادا و مالزی و غیره.
ناشناس۳۲۶۴۷۱۴۱۳:۴۰:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اگر در سوریه و عراق با داعش مبارزه نمی کردیم الان باید در خیابانهای تهران و سایر شهرها با تروریست های داعش می جنگیدیم هدف دشمنان از تاسیس داعش تجزیه ایران و سایر کشورهای منطقه بود.
ناشناس۳۲۶۴۷۸۰۱۴:۴۶:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اینا رو باید صادر کرد المان تا برن شعار، نه حیفا نه اوکراین جانم فدای آلمان سر بدن و ببینیم چه چوبی بر بدنشان نرم کنند.
یونس۳۲۶۷۲۴۸۰۸:۴۲:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۳۰
شماها که غزه هم نرفتید تنها شعار میدید. البته ماهم ضد فلسطین یا طرفدار اسرائیل نیستیم
ناشناس۳۲۶۴۹۰۳۱۶:۳۴:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
نه اینکه زمان رژیم شاه ایران در جاهای دیگه دخالت نمیکرد با دستور آمریکا به شاه هواپیماهای فانتوم اف ۴ و تایگر اف ۵ ایران به ویتنام رفتن برای جنگ چند فروندشان رو زدن یکیش هم تو موزه و خلبانان ایرانی کشته شدن به دستور ارباب آمریکا ارتش ایران به عمان رفت جنگ ظفار زمان شاه مردم در بدبختی غرق بودن الان شما روستایی نمیبینید که آب آشامیدنی سالم و برق گاز تلفن جاده نداشته باشه زمان شاه از ۱۰۰ خانوار یک نفر حموم نداشت تلویزیون نداشت الان طرف خونه دو طبقه داره هر طبقه حمام جدا تلویزیون و آشپزخانه جدا فکر کن
یونس۳۲۶۷۲۵۴۰۸:۴۶:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۳۰
حدود ۵۰ سال گذشته کشوری که این همه منابع دارد، هیچ چیز و هیچ منابعی را که در نظر نگیریم منابع عظیم نفت و گاز آنوقت بعد از ۵۰ سال انتظار هست که همین چیزها که میگید نباشه؟ از جیب خود ملت یک ریال هم خرج خودش میکنید بعد سرش منت هم می‌گذارید؟
ناشناس۳۲۶۴۳۹۸۰۹:۳۵:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
این جماعت هیچ وقت برای ایران هزینه نمیکنن... اتفاقا هزینه هم تحمیل میکنن
ناشناس۳۲۶۴۷۳۴۱۳:۵۳:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اونایی که می‌گن چرا اینقدر شعار می‌دین، خودشون افتادن به شعار دادن!!!
ناشناس۳۲۶۴۷۳۷۱۳:۵۷:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
بعید نیست که اگر کار دست اینا باشه چند وقت دیگه شعار بدن «نه تبریز نه گیلان جانم فدای تهران»
ناشناس۳۲۶۴۴۰۸۰۹:۴۷:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اي كاش كمي هم از مظلوميت ملت خودمان گفته مي شد
ناشناس۳۲۶۴۶۹۸۱۳:۳۱:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
بهتره به جای صحبت بری توی یکی از این اردوهای جهادی یه کم به مردم کمک کنی!
ناشناس۳۲۶۵۰۷۶۲۰:۰۶:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
با اردوی جهادی مشکل حل نمیشه
ناشناس۳۲۶۵۵۶۶۱۱:۰۱:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۸
اگر مدیریت ها دست افراد توانمند باشد و ساختار درستی ایجاد شود نیاز به اردوی جهادی نیست و سرمایه گذاری ها درست و بدون رانت و اعمال نظر انجام می شود.
ناشناس۳۲۶۴۴۱۰۰۹:۴۸:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
خیلی از مردم با دادن این شعار همان ضرب المثل قدیمی ایرانی که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است را تکرار میکنند. در این ضرب المثل هم کسی مخالف مسجد نیست.
ناشناس۳۲۶۴۶۸۴۱۳:۲۴:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند ادمی
ناشناس۳۲۶۵۵۶۷۱۱:۰۳:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۸
شما از محنت هم وطن هات که شرایط سختی دارند و بیمار هستند دارو پیدا نمی کنند و یا شاید پول دکتر رفتن ندارند و ... خیلی ناراحتی؟
ناشناس۳۲۶۴۷۰۸۱۳:۳۸:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
متاسفانه کسایی که این حرف رو می‌زنن نه درست این ضرب‌المثل رو متوجه شدن نهاز مناسبات جهانی خبر دارن نه اصلا با مسائل فلسطین آشنایی دارن نه از نحوه کمک ایران به فلسطین خبر دارن نه ... !
ناشناس۳۲۶۴۷۱۰۱۳:۳۸:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
طرف می‌ره کارت به کارت کنه، سیستم قطعه، گیر می‌ده به فلسطین، خب چرا قیمه رو می‌ریزی توی ماستا
ناشناس۳۲۶۴۷۴۰۱۳:۵۹:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
به نظر شما چرا همونایی که این شعار رو می‌دن اینقدر از اوکراین دم می‌زنن!؟
ناشناس۳۲۶۴۷۴۵۱۴:۰۹:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اگر آمریکا این حرف شما رو متوجه می‌شد، الان نه اسرائیل اینقدر توان قلدری داشت نه ۴۰ میلیون آمریکایی کوپن غذا می‌گرفتن!!
ناشناس۳۲۶۵۱۳۰۲۱:۳۴:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
به گفته شما امریکا ۱۲ درصد جمعیتش کوپن غدا میگیرند ایران نزدیک به ۷۰ درصد جمعیتش یارانه بگیرند که باهاش میشه روزی یک چای در قهوه خانه خورد.
ناشناس۳۲۶۴۷۴۸۱۴:۱۵:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
بهتره با انسانیت خودمون لجبازی نکنیم!
ناشناس۳۲۶۴۴۱۱۰۹:۴۹:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مسئله فلسطین موضوعی اخلاقی و انسانی است
ناشناس۳۲۶۴۴۱۴۰۹:۵۰:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
قضایا جوری شده که اصلاح طلبان اکنون میانه رو و معتدل محسوب می شوند. اینها ثمره یکه تازی در سیاست است.
ناشناس۳۲۶۴۷۰۱۱۳:۳۲:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
بالاخره ما نفهمیدیم این اصلاح طلبا تموم شدن رفت یا هستن هنوز!!!
مانی۳۲۶۷۴۴۷۱۱:۵۴:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۳۰
این موضوع ساده را متوجه نشدی؟
ناشناس۳۲۶۴۴۱۶۰۹:۵۲:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
حمایت از فلسطین همیشه به معنی حمایت از مداخلات و سیاست‌های گروه‌های مختلف در این مسئله نیست.
ناشناس۳۲۶۴۴۱۹۰۹:۵۳:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
روز اولی که در این سایت برخی از جنگ شادی می کردند نوشتم که این نزاع ۸۰ ساله با این چیزها عوض نمی شه و راه حل همچنان صلح است. اکنون به آن پیام رسیدید.
ناشناس۳۲۶۴۶۶۰۱۳:۰۶:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
80 سال هست آن بخشی که دنبال صلح بود هر روز خاکش آب می رفت اما آن بخشی که مقاومت انتخاب کرد خاکش آب نرفت در شما کلا اصل ایجاد اسرائیل در منطقه را نمی دانی چی هست که هیچ صلحی با آن کارساز نیست
ناشناس۳۲۶۴۶۷۵۱۳:۱۴:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اگر صلح می خواهید اماده جنگ بشوید.
ناشناس۳۲۶۴۸۰۴۱۴:۵۸:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
حتماً باید بیمارستان دیگری هدف قرارگیرد،یا که باید نسل فلسطین روبه انقراض برود تا ایران وارد عمل بشود .
ناشناس۳۲۶۶۰۳۶۲۲:۳۷:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۸
باید همه کشورهای مسلمان از دولت‌هایشان بخواهند متحد باشند و مانند ایران اسراییل را به رسمیت نشناسند و با آن مقابله کنند در این صورت خیلی راحت اسراییل نابود خواهد شد
ناشناس۳۲۶۴۷۱۷۱۳:۴۱:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
متاسفانه شما با تاریخ فلسطین کوچکترین آشنایی ندارین، چندین قراداد صلح امضا شده و اسرائیل به هیچکدوم پایبند نبوده، الان خیلی از مردم فلسطین و جهان به این نتیجه رسیدن که تنها راه مسئله فلسطین جنگه!
ناشناس۳۲۶۴۷۲۰۱۳:۴۲:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
در این زمینه نظر فلسطینی‌ها مهمه! به نظر میاد با نحوه حمایتشون از مقاومت، اونا تصمیم خودشون رو گرفتن
ناشناس۳۲۶۴۷۴۴۱۴:۰۷:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
شما خیلی انسان فرهیخته‌ای هستید، اگر کمی هم تاریخ بخونید نظرات بهتری خواهید داد!
ناشناس۳۲۶۴۴۲۰۰۹:۵۴:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
درود بر شرف و انسانیتت خانم برومند عزیز .
ناشناس۳۲۶۴۴۲۶۱۰:۰۰:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اسرائیل شر مطلق است و باید از صفحه روزگار محو شود
ناشناس۳۲۶۴۴۳۳۱۰:۰۹:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
جناب ونکی هموطنانی که اینگونه رفتارها را بروز می دهند عمدتا به جنایتکار بودن اسراییل باور دارند ولی از سیاست گره زدن سرنوشت کشور به مساله فلسطین شاکی اند. باور ایشان براین است که چرا ما باید در این موضوع از سایر کشورهای عربی و اسلامی بیشتر دخالت کنیم و هزینه دهیم اگر اسراییل توسعه طلب و اشغالگر است که کشورهایی مانند اردن و مصر باید بیشتر نگران باشند و هزینه کنند چرا از در دوستی در امده اند!
ناشناس۳۲۶۴۶۶۲۱۳:۰۸:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
چون به تو نگفتند در راستای منافع ملی ایران و جلوگیری از تجزیه ایران هست و این جدای از بخش انسانیت و مسلمان بودن هست اما استکبار جهانی و پادوهای داخلی آنان با وارونه کردن......
ناشناس۳۲۶۴۹۹۳۱۸:۲۳:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
ایران هرگز تجزیه نمی شود اقوام ایرانی هزاران سال با صلح و صفا کنار هم زندگی کرده اند‌ و اصولا بیان این دیدگاه که کسی توان یا اراده تجزیه ایران را داشته باشد یک توهین بزرگ ویک خطای شناختی نسبت به مردم ایران است ! مردم ایران تجزیه را باور ندارند .... مردم ایران همانهایی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس با هر عقیده و مذهب و قومی برای خاک کشورشان جان دادند و مزار شهدای ما در جای جای ایران و حتی ده کوره ها گواه این عشق به وطن و وحدت است !
ناشناس۳۲۶۵۰۵۲۱۹:۳۰:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
شما نبودی می گفتی روسیه شمال ایران را جدا کرد؟!!!
ناشناس۳۲۶۵۲۶۲۰۰:۵۸:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۸
ایران تا الان تجزیه نشده؟!! تاریخ چیز دیگری می گوید! در ضمن بله تا وقتی حکومت قدرت انباشته کند و نترسد کسی نمی تواند کاری کند
ناشناس۳۲۶۴۶۷۸۱۳:۱۶:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اشتباه نکن سرنوشت کشور به مسئله فلسطین گره نخورده است .
ناشناس۳۲۶۴۷۲۴۱۳:۴۸:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مصر و اردن در جنگ شش روزه از اسرائیل شکست سختی خوردن و مجبور به صلح شدن، لطفا درباره لبنان و سوریه و عراق هم کمی توضیح بدین!
ناشناس۳۲۶۶۰۳۸۲۲:۳۸:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۸
آن جنگ یه بازی سیاسی بود نه جنگ واقعی
ناشناس۳۲۶۴۷۲۷۱۳:۵۰:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
در همه دنیا هرکس برخلاف خواست حکومت اقدامی کنه به شدت مجازات می‌شه، مثل اخراج مجریان و بازیکنانی که از فلسطین حمایت کردن! شما که از همه دنیا صحبت می‌کنی آیا موافقی در کشور ما هم با مخالفان حکومت اینگونه برخورد بشه!؟
ناشناس۳۲۶۴۴۴۲۱۰:۱۶:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
کلا مهم نظر و رای مردمه. به جای مردم نمیشه حرف زد یا مطلب نوشت.
ناشناس۳۲۶۴۶۹۴۱۳:۳۰:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اکثریت مردم ایران جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کرده و می کنند.
ناشناس۳۲۶۵۵۹۸۱۱:۴۸:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۲۸
الان شما اکثریتی؟ نظر اکثریت را اقلیت نمی‌تونن بیان کنن. باید با رفراندم نظر اکثریت را جویا شد.
ناشناس۳۲۶۴۷۲۹۱۳:۵۱:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
البته همه مردم، نه من و دوستان و آشنایان!
علی۳۲۶۴۴۵۹۱۰:۲۶:۵۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
وقتی وزارت ارشاد و صدا و سیما پول نفت که با زحمت فراوان کارگران صنعت نفت حاصل می شود و پول مالیات را به جیب به اصطلاح هنرپیشه های بی هویت سرازیر می کرد، بایستی فکر چنین روزی را می کرد. مار در آستین پرواندن است آقایان.
ناشناس۳۲۶۴۴۷۷۱۰:۳۹:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
سلبریتی ها اکثرا دلبستگی به ایران ندارند و ابزار رسانه های نظام استکباری هستند
ناشناس۳۲۶۴۵۰۰۱۰:۵۶:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اینها ادامه همون اصلاح طلبانی اند که سال هشتاد و هشت این شعار دادن فتنه گران و عاملان دشمنان ایران
ناشناس۳۲۶۴۵۰۳۱۰:۵۸:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
جمله اي كاملآ كليشه اي
علی گرگانی۳۲۶۴۵۰۵۱۰:۵۹:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
خاینینی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سرمی دهند بروند داستانهای ساختگی هامان وزیر خشایارشاه و استر ملکه و مردخای پسرعموی استر و جشن پوریم را بخوانند و ببینند که دشمنی صهیونیست‌ها با ایران برای امروز ودیروز نیست و ریشه درتاریخ دارد!
ناشناس۳۲۶۴۵۰۶۱۱:۰۰:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
طرفداری از اسرائیل مذموم است و شکی در آن نیست همچنین از امریکا و غرب و حتی از چین روسیه کلا طرفداری مختص استادیوم است سیاستمدار باید منافع ملی را در نظر بگیرد و جامعه اخلاق و انسانیت را و هرکسی که به آن پایبند نباشد در هر لباس و رنگ و مذهبی باید محکوم شود
ناشناس۳۲۶۴۵۱۴۱۱:۰۶:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
یک مشت مرفه بی درد که دائما از درد میگویند و تنها هنرشان پمپاژ یاس و نومیدی و سیاه نمایی از کشوری است که ظاهرا میخواهند جانشان را فدایش کنند
ناشناس۳۲۶۴۵۱۷۱۱:۰۷:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
این ادمهای که هو کردن به مهرجویی و خون زنش هم رحم نکردن و فقط دنبال هوچی گری شلوغ کاری بر هم زدن مراسمش بودن
ناشناس۳۲۶۴۵۴۵۱۱:۳۳:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
ما در کشوری زندگی میکنیم که حداقل در ظاهر احساس میشود تمام هدف مسئولین نابودی اسرائیل است و هیچ وظیفه دیگری در این دنیا غیر از این ندارند …
امیر حسین سلطان/ تهران۳۲۶۴۵۵۴۱۱:۳۹:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
جناب ونکی همانند اکثر مطالب همیشگی شأن باز هم به معلول ها و معلولیت ها پرداخته اند و خوب هم پردازش کرده اند اما افسوس که حتی در حد یک سطر یا دو سطر هم به بیان علت یا علتهای بروز و ظهور چنین معلولیت هوایی در جامعه مان نمی پردازند! دلیلش را نمی دانم اما هر چه باشد وقتی شروع می کنیم به ایراد گیری ها و نقصان های آشکار در رفتارهای اجتماعی مان عقل و منطق حکم می کنند که قدری هم به بیان علت ها و ریشه ها بپردازیم تا به قول معروف و مصطلح همیشگی یکطرفه به قاضی نرفته باشیم که راضی هم بازگردیم! آقای ونکی که ظاهراً بعد از مدتی مرخصی یا استراحت مطلب جدیدتان را در الف ملاحظه می کنیم به خوبی به تاثیرپذیری جمعی از شبکه های بی بی سی و من و تو و ایران اینترنشنال اشاره کرده آید اما باز غافل مانده آید از چرائی این امر و در واقع علل و ریشه های آن! جهت اطلاع اصلا راه دوری نمی رویم بلکه همین روز گذشته که تشییع و خاک سپاری زنده یاد داریوش مهرجویی و سرکار همسر مقتول شان برگزار شد فکر می کنید سهم این مراسم در رسانه ملی با تعدد شبکه های رادیویی و تلویزیونی اش در چه حدی بوده است؟! و اگر سایت های خبری و خبرگزاری ها نبودند بواسطه صدا و سیمای رسمی کشور ملت ما چقدر در جریان این مراسم قرار می گرفتند؟! که باید بگویم تقریبا در حد نزدیک به صفر!!! بنده مطلقا نمی خواهم از شأن و جایگاه وقایع تلخ جنایات اشغالگران فلسطین و به خاک و خون کشیدن دهها و بلکه صدها نفر از کودکان و زنان و ملت بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین کوچکترین فاصله ای بگیریم اما آنچه در صدا و سیما و بالاخص شبکه خبر سیما شاهدش بودیم می توان گفت مراسم تشییع این سینماگر بزرگ ایران تقریبا هیچ بازتاب و انعکاسی نداشت بویژه به صورت زنده و مستقیم! جناب ونکی بپذیریم آنچه باعث کارآمدی شبکه های بیرونی و عدم کارآمدی رسانه های رسمی داخلی مان شده است همین رویکردهای غیرمنصفانه و غیرجامع و تصمیم گیری های صرفا احساسی و نه همه جانبه نگر و قس علیهذا. والله اعلم
ناشناس۳۲۶۵۰۲۱۱۸:۵۱:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
این روزها تمام کانالهای تلویزیون برنامه شون شده غزه ! خوب به مردم هم حق بدین .
حسین۳۲۶۴۵۵۵۱۱:۴۰:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اتفاقا این صحنه که سردهندگان شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» در واقع طرفداران بمباران بیمارستان غزه هستند یک سند خیلی عالی شد برای اثبات دروغگویی‌شان.
مسعود۳۲۶۴۵۶۳۱۱:۴۹:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
به شخصه با شعار نه غزه، نه لبنان مخالفم. ولی خوب است چند تا از دیدگاه ها را منتشر کنید تا از نسبت تعداد لایک ها متوجه شوید این عده قلیل هستند یا خیر.
ناشناس۳۲۶۴۶۶۵۱۳:۱۰:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
در فضای مجازی دنبال پسند و غیر پسند هستی؟!!!! و آن را هم نتیجه می خواهی بگیری؟!!!
ناشناس۳۲۶۴۷۳۸۱۳:۵۷:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
توی دنیای مجازی که مردم مورد نظر شما نیستن، توی استادیوم هم نیستن، توی مراسم تدفین هم نیستن، میشه بگید اینها کجان و سطح سوادشون چقدره؟
ناشناس۳۲۶۴۸۳۴۱۵:۴۴:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
تو استادیوم که چند نفر بیشتر نیستند یا این مراسمات که عده ای... را با جمعیت خروشان مقایسه می کنید
ناشناس۳۲۶۴۸۸۴۱۶:۲۳:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
از نظر شما اونایی که دیروز رفتن میدان انقلاب، یا اونایی که راهپیمایی روز قدس یا ۲۲ بهمن یا اربعین می‌رن، یا اصلا اونایی که تشییع سردار سلیمانی بودن مردم هستن!؟
ناشناس۳۲۶۵۰۲۲۱۸:۵۱:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
میلیونها نفر که رفتن اربعین و ده میلیون نفری که به جای عیاشی روز اول فروردین رفتن مشهد رو ندیدی؟
ناشناس۳۲۶۴۶۸۱۱۳:۱۹:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اکثریت مردم ایران طرفدار مردم مظلوم غزه هستن تجمعات میلیونی مردم در شهرهای مختلف در روز گذشته در حمایت از فلسطین بیانگر این مدعاست به لایک های محدود در فضای مجازی دلخوش نکن.
ناشناس۳۲۶۴۵۶۴۱۱:۴۹:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
با کمال تاسف اونطرف میدان رژیم جعلی کودک کش و بیمارکش و اینطرف میدان شمایی که فهمی از وضعیت معیشتی من بازنشسته ندازید.
ناشناس۳۲۶۴۵۶۷۱۱:۵۲:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
توی گوش اینان خوانده اند که مشکلات اقتصادی ما به دلیل اینه که بودجه کشور خرج آن کشورها می شود، به همین آبکی بودن و مسخره بودن
ناشناس۳۲۶۵۹۳۳۲۰:۰۰:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۲۸
مگر غیر از این است به مصاحبه حسن نصرالله در مورد جنگ 33 روزه گوش کن
ناشناس۳۲۶۴۵۶۹۱۱:۵۳:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
طبق گفته وزیر امور خارجه جناب عبداللهیان دو سه روز پیش اسرائیل فرصت بسیار بسیار کمی دارد در حد چند ساعت و هر آن ممکن است جبه های جدیدی بر علیه اسرائیل تشکیل بشه از جانب مقاومت. چی شد؟
ناشناس۳۲۶۴۵۷۷۱۲:۰۲:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
خدا مهرجویی را رحمت کند و خدا را شکر که اباهه گری عده ای در مراسم خودش رو ندید
ناشناس۳۲۶۴۵۷۹۱۲:۰۴:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
جناب ونکی سلام من بعضی وقتها تحلیل دست وپا شکسته را نه انصاف میدانم ونه عدالت مطالعه میکنم جناب ونکی جامعه اسلامی درزمان معصومین ع آیا منتقد بررفتارمعصومین ع وجودداشته یانه؟ جواب بله قطعا در زمان معصومین ع عده ای ازمردم مدینه ومکه وعراق وشام بااینکه معصوم ع بودند وعدالت محورحکومت میکردندناراضی بودند ونقدهایی هم بر حکومت روا می‌داشتند جناب ونکی فکرمیکنید امام معصوم ع مردم منتقدها بازداشت وتوهین وضدولایت خطاب می‌کرد ویانهایت صبروحوصله را درمسیر امربه معروف آنهم بامکارم اخلاق خاص خودشان گام برمیداشتندشما سراغ داریو امام علی ع ویا معصومین ع دیگر منتقدخودشان را بازداشت وتهدید کنند؟قطعا خیر مسئولان نظام ما اگر پله معصومین را ۱۰ بدانیم مسئولان ما حتی پله اول معصومیت را نه تنها طی نکردند بلکه برای رسیدن به پله معصومیت فرسنگها فاصله دارند خوب طبیعی هست عده ای مخالف نظرات مسئولان نظام باشند بنظرت باید منتقدان نظام را زندانی کنیم؟ جناب ونکی دریک خانواده ۴نفره پیدامیشه همه اعضای خانواده با نظروعقاید پدرخانواده موافق باشند؟پس دراین کشور اسلامی اززمان صدراسلام تاامروز مهد علم ودانش بودومردم امروز مطالبات جدی ازارکان نظام دارند واین مطالبه گری حق ملت ایران هیت اگرکسی مطالبه گری کرد منافق والبتنب و....خطاب نکنیم جناب ونکی خب یک عده شعار نه غزه دادن آیا جرم هست کسانیکه برخلاف میل شماها شعار دهند؟ جناب ونکی عزت را نه لباس میدهد ونه خون بلکه عزت راباید خدا عطا کند جناب ونکی کشوری بسمت سیاست قوی پیش می‌رود که همه گروه‌های سیاسی دورمیزمذاکره بنشینند وازهم نقدکنندنه اینکه مخالفان را وطنفروش وغربزده وهواداران رژیم جعلی صهیونیسم بدانید جناب ونکی بنده حاضرم با ایدولوژی وتفکرات جنابعالی درحضور رسانه بی‌طرف مذاکره کنم
ناشناس۳۲۶۴۵۸۰۱۲:۰۴:۲۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
نویسنده گرامی هرکس بر خلاف شعار هایتان حرف بزند در نازلترین سطح آگاهی است .
ناشناس۳۲۶۴۵۸۱۱۲:۰۴:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
آقای سعید ونکی،نمی‌دانم چه سمتی دارید و در چه رشته ای تحصیلات یا تخصص دارید ولی خواهش میکنم قبل از اینکه سایت اصولگرای الف کامنتها را نمایش دهد که هنوز که این کامنت را میگذارم نمایش نداده، به نظرات مردم و تعداد لایکهای موافق و مخالف دقت کنید و چه شما و چه مخالف نظرات شما موقعیت خود را در جامعه ارزیابی کنند.
ناشناس۳۲۶۴۵۸۴۱۲:۰۸:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
جناب ونکی دوباره برگشتید؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۶۴۵۸۵۱۲:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
فقط و فقط جانم فدای ایران
ناشناس۳۲۶۴۶۸۲۱۳:۲۰:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران.
ناشناس۳۲۶۴۷۳۲۱۳:۵۲:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
انشاءالله
ناشناس۳۲۶۴۵۹۱۱۲:۱۴:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
این به قول شما هتل چرا خدماتش برای یک عده لاکچری و برای عموم مردم نکبت بار است ؟!گمان میکنید این شعارهای رنگ و لعابدار دیگر کسی را فریب میدهد؟!
ناشناس۳۲۶۴۶۰۲۱۲:۲۱:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
شعار دهندگان صهیونیست های وطنی هستند و انشالله با تلاش وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی تحت پیگرد و تحویل قوه قضاییه شوند
ناشناس۳۲۶۴۶۰۸۱۲:۲۳:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
جناب ونکي تا الان براي لبنان يا غزه چکار کرده ايد ؟
ناشناس۳۲۶۴۶۳۳۱۲:۳۸:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
کل دنیا داره از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنه بعد اینا که ادای انسانیت دارن لال شدن
ناشناس۳۲۶۴۶۳۷۱۲:۳۹:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اون عده معدود که شعار نه غزه نه لبنان می دادند وجدان و غیرت ندارند و از انسانیت بویی نبردند.
ناشناس۳۲۶۴۸۴۴۱۵:۴۹:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۷
همان هایی هستند حرف دشمن بشریت را می زنند ولی به صورت مجانی و فقط از طریق شست وشوی مغزی
سعید۳۲۶۴۶۳۹۱۲:۴۱:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
فدای ایران و اسلام
ناشناس۳۲۶۴۶۴۳۱۲:۴۳:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
درود بر مرضیه برومند که از مردم مظلوم و ستمدیده غزه حمایت کرد ننگ بر فتنه گر.
ناشناس۳۲۶۴۶۵۱۱۲:۵۲:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
توجه بیش از حد به یک امر و بی توجهی به خواسته های به حق مردم باعث عکس العمل های سلبی می شود به طوری که هر چیزی شما بگید( شاید حتی با وجود موافقت قلبی)اونها عمدا برعکس عمل می کنند تا جایی که از باخت تیم ملی هم خوشحال می شوند. اما راه حل شما و مقامات چیست ؟
ناشناس۳۲۶۴۶۷۰۱۳:۱۲:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
نتیجه رسانه های دشمن حتی رسانه های زنجیره ای در نفرت پراکنی
ناشناس۳۲۶۵۰۰۴۱۸:۳۲:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مگر شما رسانه ندارید ؟! خب شما هم روی مردم کار کنید ,!!
ناشناس۳۲۶۵۰۵۶۱۹:۳۲:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مشکل دیدن رسانه دشمن هست که عده ای ساده لوح....
ناشناس۳۲۶۵۲۶۸۰۱:۰۰:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۲۸
هر وقت فهمیدی نفوذ در تفکرات مختلف چگونه هست کارکرد رسانه دشمن را هم می فهمی چی هست!
ناشناس۳۲۶۵۹۸۵۲۱:۱۱:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۸
رسانه هزینه می خواهد که ما نداریم ، رسانه های دنیا همه زیر سیطره صهیونیست است .
ناشناس۳۲۶۴۶۶۴۱۳:۰۹:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
یک آمار دقیقی بگیرید این افراد خیلی هم عده قلیل نیستند ،باید تحلیل درست و واکاوی شود .
ناشناس۳۲۶۴۸۸۶۱۶:۲۴:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
خس و خاشاک زیادم باشه بازم خس و خاشاکه
ناشناس۳۲۶۴۶۶۷۱۳:۱۱:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۲۷
کشوری که اینقدر از مظلومیت فلسطین دم میزند و هزینه میکند و بسیاری از منافع ملی کشور رو بخاطر این حمایتها از دست میدهد آیا به مظلومیت مردم خود هم همینطور نگاه میکند؟
ناشناس۳۲۶۴۷۰۳۱۳:۳۳:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اگر کسی بویی از انسانیت برده باشد ، از مظلوم در هر جای جهان که باشد هم دفاع میکند
علی۳۲۶۴۷۵۲۱۴:۲۱:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
من شخصا طرفدار مردم مظلوم فلسطین هستم. اما چرا باید این تفکر از ریشه غلط را تبلیغ کنیم که هر کس طرفدار فلسطین نیست پس الزاما اشتباه میکند و دشمن کشور است؟ هیچ چیز بدتر از یک دفاع بد نیست. باید همه زوایا را دید و قضاوت کرد.
ناشناس۳۲۶۴۸۶۸۱۶:۰۸:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مرگ بر فتنه گران
ناشناس۳۲۶۴۸۷۸۱۶:۲۲:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
برخی اصلاح طلب ها سر منشا مشکلات و تمام اختلافات و اشوب ها در کشور بودند و هستند و خواهند بود
ناشناس۳۲۶۴۸۸۱۱۶:۲۲:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
بی وجودهای بی وطن گرین کارتی هستند که حتی جونشونو فدای ایران هم نمیکنن. چون اینکاره نیستن . فقط تو مجازی حرف میزنن..
ناشناس۳۲۶۴۹۶۲۱۷:۴۴:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مرگ بر حامی اسرائیل
ناشناس۳۲۶۵۱۷۰۲۲:۲۲:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
که بیشترشون طرفداران جنبش سبز و زن زندگی ازادی و فتننه گران هستن
یا لثارات الحسین ع۳۲۶۴۹۸۶۱۸:۱۰:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۲۷
در جواب این مزدورهای بی جیره مواجب هم غزه، هم لبنان، هم جان فدای ایران
ناشناس۳۲۶۵۰۶۱۱۹:۳۷:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام
ناشناس۳۲۶۴۹۹۷۱۸:۲۸:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
این. هو‌کردن ها از حب علی نیست از بغض معاویه هست
ناشناس۳۲۶۵۰۴۸۱۹:۲۶:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
آیا این عده واقعا قلیل اند، آقای ونکی؟ اگر نباشند، چه؟ آن وقت باید پرسید که در این سال ها، چگونه از آرمانِ به حق مردم فلسطین دفاع شده که کار بخشِ نه چندان کوچکی از جامعه به اینجا کشیده شده است که در مقابل جنایات هولناک اسراییل در غزه، این گونه بیندیشند و موضع گیری کنند! در ضمن با فحش و ناسزا و مزدور و خائن نامیدنِ این اشخاص هم، مشکلی حل نمی شود. بروید سراغِ اشتباهات خودتان آقای ونکی!
ناشناس۳۲۶۵۰۶۰۱۹:۳۵:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
امام حسین ع: اگردین ندارید آزاده باشید مرگ براسراییل کودک کش که بمب یک تنی آمریکا رابرسر مظلوم مردم مظلوم غزه ریخت لعنت بروجدان های خفته
ناشناس۳۲۶۵۱۲۴۲۱:۲۴:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
قطعا اکثر اینا همون جماعت اصلاح طلب فتنه گر سال هشتاد و هشت هستن
ناشناس۳۲۶۵۱۵۱۲۱:۵۸:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۷
مطالب اقای ونکی مثل همیشه نمک پاشیدن بر زخم مردم است و باعث تفرقه و نفرت میشود
ناشناس۳۲۶۵۹۰۹۱۹:۰۳:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۸
دقیقا همینطوره، مطالبی که ایشون منتشر میکنه، باعث تفرقه بیشتر ونفرت پراکنی میشه،
ناشناس۳۲۶۵۱۹۵۲۳:۱۵:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۷
باز هم آلبانی نشینان دارند با منفی دادن حقایق را وارونه می کنند این ها کرانند چیزی نمی شوند جز صدای رسانه های غربی و کورانند چیزی نمی بینند جز دلارهای آمریکایی و چیزی نمی فهمند جز حمایت از ارباب. برای این ها وطن و انسانیت چند کیلو ؟
ناشناس۳۲۶۵۹۸۰۲۱:۰۸:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۲۸
کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دهند ، فقط ادای روشنفکری می گیرند.
امید یاوری دارانی۳۲۶۶۴۲۱۱۳:۰۷:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۹
نه شرع مقدس و نه قانون اساسی انسان را در بیان نظرات خود محدود نکرده است.نظراتی که شاید مخالف هم باشد شاید بد هم باشند ولی یاید وجود داشته باشند تا ذهن مردم خوب را از بد تشخیص دهد. محدودیت در بیان نظرات مطمئنا منجر به دیکتاتوری خواهد شد. تفکر ازاد و اندیشیدن برخلاف انچه که عموما حاکمان می خواهند طبعا راه را برای سعادت و بهروزی بشریت هموار خواهد کرد. از بیان نظرات مخالف نهراسید که اگر فکر و اندیشه شما سالم و حق باشد بی گمان در میان مردم نشر می یابد و گرنه با جبر نمی توان چیزی را در ذهن و دل مردم جای داد.
ناشناس۳۲۶۷۲۷۰۰۸:۵۶:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۳۰
متن بسیار موجز و رسایی بود. واقعیت این است که بسیاری از مردم سطحی نگر هستند و در آمال و آرزوهای خاصی بسر می برند. البته در کل دنیا اینگونه است که غربی ها می توانند با ایجاد جو، موج سواری کنند و از این سادگی های موجود سود ببرند و خرک خویش را به سرمنزل مقصود برسانند!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین