نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک

  4050406010 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک، آتش‌بس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.

نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک

به گزارش تسنیم، رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است. 

همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد. 

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین