پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

گروه جهان الف،   4020725135 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

«حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی نوار غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی کاملا جدی بوده است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت را به ملت و مقاومت فلسطین مخابره کند.»

پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

به گزارش الف؛ رژیم اشغالگر قدس در ساعات گذشته، بار دیگر یک قتل  عام فجیع و غیرانسانی را علیه ملت فلسطین رقم زده و موجب شهادت ده ها فلسطینی شده است. در این راستا، بر اثر بمباران بیمارستان المعدانی در نوار غزه، تاکنون بیش از 500 فلسطینی به شهادت رسیده اند. رویدادی که به معنای واقعی کلمه یک جنایت بزرگ علیه بشریت است و رژیم اشغالگر قدس و رهبران سیاسی و نظامی این رژیم با استناد به آن، بایستی به نحوی جدی از سوی مجامع قضایی بین المللی تحت پیگرد قرار گیرد.  این اقدام ضدانسانی صهیونیست‌ها از چند جنبه قابل تفسیر است. 

اولا، یک بار دیگر خوی تجاوز و وحشی گری صهیونیست ها پیش چشم افکار عمومی جهان قرار گرفت. رژیم اشغالگر قدس از همان نخستین لحظات اجرای موفقیت آمیز عملیات طوفان اقصی و پس از آن، مقاومت جانانه نوار غزه در برابر حملات این رژیم، مانور گسترده سیاسی و رسانه ای را با محوریت مظلوم نمایی از خود و ارائه تصویری تاریک و ضدبشری از جنبش حماس و مقاومت فلسطین، در دستورکار قرار داد. با این حال، بمباران بیمارستان المعدانی غزه و کشتار ده ها فلسطینیِ بیگناه در این بیمارستان، جدای از اینکه چهره حقیقی صهیونیست‌ها را پیش چشم افکار عمومی جهان قرار داد، تا حد زیادی نیز ماهیت جعلی مانورهای تبلیغاتی و رسانه ای آن ها علیه مقاومت فلسطین را هم به نمایش گذاشت. این در حالی است که در مدت اخیر جریان مقاومت فسلطین در موارد مختلف، توانست چهره اخلاقی خود را به جهانیان نشان دهد و حتی خودِ ارتش اسرائیل نیز در یک مورد، این ادعا که رزمندگان مقاومت فلسطین اقدام به سر بریدن کودکان و نوزدان ساکن در شهرک‌های صهیونیست نشینِ مجاور با نوار غزه کرده اند را رد کرد. البته که شماری از خبرنگاران اسرائیلی و آمریکایی نیز به خاطر انتشار این خبر، وادار به عذرخواهی از مخاطبان بین المللی شدند. 

دوم اینکه تردیدی نیست که رژیم صهیونیستی به پشتوانه دولت های غربی و به ویژه آمریکایی ها اقدام به اِعمال جنایت علیه ملت فلسطین می کند. بمباران بیمارستان المعدانی نوار غزه به عنوان محلی که بایستی از هرگونه هدف گیری نظامی به دور باشد، بایستی با مسوولیت های حقوق بشری جدی برای مقام های نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر قدس همراه باشد. با این حال، بعید به نظر می رسد که دولت های غربی به ویژه دولت آمریکا که خود را مدعی اصلی دفاع از حقوق بشر در جهان می دانند به همراه جریان های رسانه ای متحد خود، در رابطه با جنایت صریح صهیونیست ها در بمباران یک بیمارستان فلسطینی و کشتار بیش از 500 فلسطینی، موضع گیری خاصی را لحاظ کنند و البته که هرکاری انجام خواهند داد تا این جنایت نیز شبیه به دیگر موارد تاریخی جنایت‌های صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، لاپوشانی شود و جهان از ابعاد مختلف آن چندان آگاه نشود. 

و در نهایت سوم اینکه حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر بدنه رژیم جعلی صهیونیستی به قدری جدی بوده که این رژیم با عصبانیت تمام، به دنبال انتقام گرفتن از غیرنظامیان فلسطینی است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت و ترس را به ملت و مقاومت فسلطین مخابره کند. از این منظر، این اقدام ضدانسانی، نمودی عینی از ضعف و زبونی و استیصال صهیونیست ها است و مطمئنا جریان مقاومت و ملت فلسطین، پاسخ های لازم را به دشمن اشغالگر، خواهند داد. دشمنی که جز زبان زور نمی فهمد و تحولات اخیر نیز به آن فهمانده اند که دوران "بزن در رو" به پایان رسیده و عصرِ تحمیل "شکست های غیرقابل ترمیم" به اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۲۷۸۴۰۰:۴۸:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اینگونه خبرها رو خیلی دیر و به شکل عصر حجری منتشر میکنید
ناشناس۳۲۶۲۹۸۹۰۸:۰۴:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶
خدا خودش به ملتهای خاورمیانه و حتی به ملت امریکا و دنیا رحم کنه. جنایت انفجار بیمازستان غزه دقیقا چند ساعت قبل از ورود بایدن به اردن بمنظور میانجیگری و کاهش تنش نشان داد که محور پوتین - نتانیاهو و تندروها تا چه اندازه در بردن خاورمیانه و امریکا در جنگ مصر و جدی هستند. اولین نتیجه جنایت انفجار بیمارستان غزه این بود که اجلاس بایدن و محمود عباس و سیسی که به منظور کاهش تنش و پیدا کردن راهی برای اتش بس بود لغو شود. معلوم هست که چه کسانی سود میبرند. بایدن در این سه سال که امده نه حاضر بود که با نتانیاهو دیدار کند و نه حاضر بود به اسراییل سفر کند و تمرکزش را بر شکست پوتین در اکراین گذاشته بود و الان هم سفرش را با اردن می خواست شروع کند که بی اعتنایی به نتانیاهو بود ولی این حمله به بیمارستان همه چیز را به نفع پوتین و نتانیاهو و تندروها در خاورمیانه عوض کرد.فلسطینی ها و اسراییل دهها سال هست که سر و کله هم می زنند ولی این بار جنس تنش و بی خبری ظاهری سرویسهای اطلاعاتی اسرایبل نشان از یک توطئه بزرگ که ریشه در خارج از حاورمیانه دارد هست.
ناشناس۳۲۶۳۲۵۴۱۱:۳۳:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۲۶
فعلا که دو طرف دارند یکدیگر را متهم می کنند .
ناشناس۳۲۶۳۳۰۳۱۲:۱۶:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۲۶
جالبه که پوتین توی شورای امنیت قطعنامه صلح پیشنهاد می‌ده اما آمریکا و انگلیس و فرانسه با هم وتو می‌کنن!!!
ناشناس۳۲۶۳۵۳۷۱۴:۴۸:۲۲ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اخبار را درست مطالعه کنید، پیشنهاد ایشان وتو نشد، بلکه رای نیاورد، نیاز به حداقل 9 رای داشت ولی تنها 5 رای آورد، وتو یعنی رای بیاورد بعد یکی از اعضای ثابت جلوی اجرای نظر اکثریت را بگیرد.
ناشناس۳۲۶۲۹۹۵۰۸:۰۹:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۶
پوتین امروز نتیجه بپا کردن اتش در خاورمیانه را در اکراین تحویل گرفت. اکراین برای اولین بار موشکهای دوربرد و بسیار دقیقی که ماهها از بایدن درخواست کرده بود ولی بایدن ان را تحویل نمی داد استفاده کرد و مواضع ارتش اشغالگر را منهدم کرد.
ناشناس۳۲۶۳۱۶۲۱۰:۲۴:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اینقدر برای تو روس هراسی کاذب کردن هرچیزی را می خواهید به آن ربط بدهید یا به ایران
ناشناس۳۲۶۳۳۰۶۱۲:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۶
از جنگ اسراییل و حماس هیچ کس سود نمی برد به جز روسیه و جالبه این فتنه گر خودش رو پشت کشورهای مدافع فلسطین پنهان کرده تا خودش هزینه نده باید خیلی خیلی هشیار بود !
ناشناس۳۲۶۲۷۸۹۰۰:۵۶:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
دشمن شیطان صفت دیگه چجوری باید خودشو نشون بده تا حق از باطل جدا وقابل تشخیص بشه والله اگر این جنایات رو محکوم نکنید در انجامشان شریکید مرگ بر اسرائیل
ناشناس۳۲۶۲۷۹۰۰۰:۵۸:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۶
مقاومت حمله نکند مسئول هست بعد این فاجعه که دیگر حجت ها تمام شده هست
ناشناس۳۲۶۲۸۲۲۰۱:۵۷:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اگر کشورهای صادر کننده نفت تهدید به قطع صادرات نفت کنند ،بدلیل نیاز اتحادیه اروپا به انرژی بدلیل جنگ در اوکراین و نیاز به پایین نگاه داشتن قیمت انرژی و سوخت درامریکا برای انتخابات دموکرات‌ها ،این عمل قطعا سریعا اسراییل بواسطه فشار حامیان خود مجبور به توقف حملات خواهد کرد
ناشناس۳۲۶۲۸۳۹۰۲:۱۱:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۲۶
شعار کف خیابون برای مردم فلسطین دوا نمی شود اقدام عملی و فیزیکی تست کنید .
ناشناس۳۲۶۲۸۶۵۰۳:۱۶:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۲۶
رژیم کودک کش صهیونیستی اخطارهای نیروی مقاومت را جدی بگیرد. زمان رو به اتمام هست برای این رژیم. صبر و شکیبایی جبهه مقاومت ابدی نیست
ناشناس۳۲۶۲۸۶۶۰۳:۲۰:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۲۶
جناب امیر عبداللهیان دیروز فرمودن ساعتهای پیش رو بسیار حساس هست و اسرائیل دست از بمباران و کشتن مردم غزه بردارد. بعد از صحبتها و اخطارهای ایشون اسرائیل یک بیمارستان را ویران و پانصد نفر رو شهید کردن.
ناشناس۳۲۶۲۸۷۷۰۳:۴۴:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۶
رژیم صهونیستی به تو اعلام میکنیم صبرمان رو به اتمام است. دست از جنایت بردار .
Jowad۳۲۶۲۸۹۲۰۴:۴۸:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۲۶
نسل کشی اسرائيل ها با بمباران مدرسه و بیمارستان
ناشناس۳۲۶۳۰۴۵۰۸:۴۴:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶
ما رسم مسلمانی رو پیشه خود می کنیم ومثل دشمنان رفتار نمی کنیم
ناشناس۳۲۶۲۹۲۰۰۶:۴۶:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۲۶
همه کشور های اسلامی غزه را تنها گذاشتند و جنایتکاران اروپایی و آمریکایی هم از جانوران اسراییلی حمایت مالی و تسلیحاتی و رسانه ای می کنند دیگر کشورها هم فقط موضع نمایشی گرفتند مگر خدا دریچه ای جلوی مردم تنهای غزه باز کند تاریخ از همه 8 میلیارد نسل امروز جهان سوال خواهد کرد
ناشناس۳۲۶۲۹۴۹۰۷:۲۴:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۲۶
خدایا ظلم این ظالمان وحشی را به خودشان برگردان ..... اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۳۲۶۲۹۶۹۰۷:۴۳:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
سلبریتیها کجا هستند الان؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۶۳۰۰۵۰۸:۱۵:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۶
تو فضا و توهم
اینجا جایی برای خنده نیست۳۲۶۲۹۹۱۰۸:۰۵:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اسرائیل در حمله به بیمارستان حدود ۱۰۰۰نفر کشته چرا؟؟ برای اینکه حتی طرفداران و حمایت کنندگان فلسطین در عمل ساکتند !!!!
ناشناس۳۲۶۳۰۱۴۰۸:۲۵:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶
داستان های فرعون در قرآن برای لالایی شب نیست. به امید نابودی سریع تر پیروان فرعون. الهی آمین.
مهران۳۲۶۳۰۷۹۰۹:۱۷:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶
جالب اینکه بعد از این حمله وحشیانه اول از همه هم خود نتانیاهو هم بازوی رسانه ایش اون حنانیا نفتالی توییت افتخار امیز زدن که جنگ کودکان نور و کودکان تاریک بود و ... بعد که دیدن فشار افکار عمومی جهان چقدر زیاد شد تو همان دقایق اول سریع گفتن راکت خودشون برگشته خورده به بیمارستان یکی نیست بگه بی شرف ها حماس چنین بمبی داشت که هزار و صد نفر رو در جا بکشه تو سر شما اشغال گران بی شرف اسرائیلی میزد
اصغر آقا !۳۲۶۳۰۹۵۰۹:۳۷:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
از يك « ديو » كه رحمت و مهرباني و لطف و صفا بروز نمي كند ، ....برادر جان ! ديو كه فرشته نيست ! ....از كوزه همون برون تراود كه دروست ! ... همين هست كه مي بينيم !
امید یاوری دارانی۳۲۶۳۰۹۷۰۹:۳۸:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
بدون شک اقدام ددمنشانه صهیونیستها در حمله به بیمارستان نهایت وحشیگری است. انسانیت در این اقدام رذیلانه مرد . هر انسانی که فقط به نفس انسان بودن خود رجوع کند و از این وحشیگری اعلام انزجار کند خود ضربه مهلکی خواهد بود به ریشه جعلی و موقتی این رژیم اشغالگر. البته باید با تدبیر و بدور از گسترش جنگ و درگیری کاری کرد که هدف اصلی جنگ طلبان که همانا نابودی منابع انسانی و مالی خاورمیانه در راستای چپاول ثروتهای منطقه است محقق نگردد.
مجید۳۲۶۳۱۹۳۱۰:۴۸:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۲۶
با سلام؛ محواسراییل را خواهانم.
ناشناس۳۲۶۴۱۸۶۰۱:۳۷:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲۷
اساتید و نخبگان و متخصصین و جوانان را به هر بهانه ای اخراج و نا امید نکنید و فراری ندهید تا کشور قدرت اقتصادی و سیاسی پیدا کند و مردم به آینده خود و نسلهای آتی خود و کشور امیدوار شوند بعد آرزوهایت برآورده خواهند شد.
ناشناس۳۲۶۳۲۴۱۱۱:۲۱:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۶
غربگراها مثل موش رفتن تو سوراخ.
ناشناس۳۲۶۳۴۱۴۱۳:۳۹:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲۶
در درنده خویی اسرائیل شک نیست .
ناشناس۳۲۶۳۵۵۳۱۴:۵۴:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۲۶
کاش در غزه بودیم و در کنار آنها مبارزه می کردیم و با دشمنان صهیونیستی می جنگیدیم و رنج می کشیدیم و یا کشته می شدیم...
ناشناس۳۲۶۵۸۸۷۱۸:۴۰:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۲۸
مرگ بر ددمنشان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

    آخرین عناوین