عذرخواهی داورزنی از مردم ایران

  4020717007 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فدراسیون والیبال گفت: من مسؤولیت شکست این استراتژی در سطح جهانی که خواست جامعه والیبال بود را می پذیرم و از مردم عزیز کشورم بابت این نتایج عذرخواهی می کنم.

عذرخواهی داورزنی از مردم ایران

به گزارش فارس، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: پس از پایان المپیک 2020 با نظر کمیته فنی و پیشکسوتان عزیز والیبال در راستای ارتقا و توسعه سطح مربیان ایرانی همگام با والیبال ایران در رقابت‌های بین المللی به یک کادر فنی مجرب اعتماد کرده و بر اساس سوابق و موفقیت‌های گذشته، یکی از بهترین مربیان ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کردیم. سعی کردیم تمامی برنامه‌ها و خواسته‌های کادر فنی را به مرحله اجرا در آوریم.

وی افزود: در این مدت تیم ملی والیبال با کادر فنی وطنی موفق شد قهرمانی در رقابت های مردان آسیای سال 2021 در ژاپن را کسب کند و سپس با کسب پیروزی برابر قدرت هایی همچون لهستان و آمریکا در لیگ ملت های 2022 به مرحله نهایی راه یابد ولی در مسابقات جهانی نتیجه خیلی خوبی نگرفت. فدراسیون والیبال تلاش کرد با برطرف کردن مشکلات احتمالی در حد توان، تیم ملی در سال 2023 مطابق با برنامه ها و خواسته های کادر فنی در لیگ ملت ها شرکت کند که در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفت و در هفته سوم نیز به دلیل مشکلات صدور ویزای آمریکا در غیاب چند بازیکن اصلی و سرمربی تیم، خوب ظاهر نشد هرچند فریز شدن پوئن های ایران در رنکینگ جهانی کمی مرهم بود.

داورزنی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه کمیته فنی با اکثریت نظرات به این نتیجه رسیدیم که با توجه به محدودیت های زمانی و قوانین بازی های آسیایی اقدام به تقویت کادر فنی کنیم که متاسفانه در آن برهه زمانی با هیچ گزینه خارجی مناسبی به توافق نرسیدیم و پس از نایب قهرمانی در مسابقات مردان آسیا در ارومیه، به دلیل محدودیت لانگ لیست بازی های آسیایی که از سال گذشته ارسال شده بود نمی توانستیم تغییری در کادر فنی دهیم. تمام قد از کادر فنی تیم ملی حمایت کردیم و با شرکت در بازی‌های آسیایی موفق شدیم نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنیم و تا آخرین روز این بازی ها به عنوان تنها رشته گروهی توپی که موفق به کسب مدال طلا شد، شناخته شدیم. مدال گرانقدری که برای سومین دوره پیاپی برای والیبال و ورزش ایران به دست آمد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران عنوان کرد: با توجه به فاصله زمانی که تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک داشتیم، با پرداخت حدود 11 میلیارد تومان تنها برای پروازهای بیزینس کلاس از تهران به شانگهای و سپس به ریو، نهایت تلاش خود را کردیم که تیم ملی را در بهترین شرایط عازم دو رویداد آسیایی و انتخابی المپیک کنیم اما متاسفانه نتایج انتخابی المپیک در خور نام و جایگاه والیبال ایران نبود و با وجود این که معتقدم همه بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را به کار بستند ولی متاسفانه در رده بندی جهانی هم سقوط چند پله ای داشتیم تا جایی که اکنون صعود تیم به المپیک 2024 به خطر افتاده و شرایط به گونه ای رقم خورده که نتایج تحسین برانگیز تیم های نوجوانان، جوانان در جهان و زیر 16 ساله های ایران در آسیا در سایه این ناکامی ها کمرنگ شده است. البته باید قبول کنیم که والیبال در قیاس با اکثر قریب به اتفاق رشته های ورزشی کشورمان در کلاسی بالاتر و جهانی حضور و رقابت دارد و انتظارات مردم نیز از تیم ملی والیبال به مراتب بالاتر از سایر رشته هاست.

وی در پایان تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که هم فدراسیون و هم بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی به کار بستند، اما من به عنوان رئیس فدراسیون والیبال مسئولیت شکست این استراتژی در سطح جهانی که خواست جامعه والیبال بود را می پذیرم و از مردم عزیز کشورم بابت این نتایج عذرخواهی می کنم و قول می دهم که مجموعه فدراسیون والیبال در راستای حرکت به سوی آرمان خود یعنی سکوی المپیک با بهره جستن از یک مربی خارجی تراز اول دنیا و جذب تمامی پتانسیل های موجود والیبال ایران پر قدرت از همیشه در مسابقات لیگ ملت ها حاضر شود و با کسب نتایج درخشان ضمن شاد کردن دل مردم جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کند و بهتر از دو دوره قبل در بازی های المپیک حاضر شود و رویای سکوی المپیک را نزدیک تر از همیشه در پیش چشمان خود ببیند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۵۳۰۱۸۰۶:۰۱:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۱۷
الان این عذرخواهی بدرد کی می خوره؟!!
ناشناس۳۲۵۳۱۵۵۰۹:۰۲:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۷
و ادامه اش؟ استعفا میدهم مهمتر است
ناشناس۳۲۵۳۳۸۱۱۱:۲۳:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۱۷
یه مربی خوب بیارین
ناشناس۳۲۵۳۴۲۵۱۱:۴۷:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۱۷
یه ظریفی میگفت همیشه برای دوباره کاری وقت داریم اما برای دقت نه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین