علت حمله به «علیرضا دبیر» در این روزها چیست؟

سامان مهراد، گروه ورزشی الف،   4020701048 ۱۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
علت حمله به «علیرضا دبیر» در این روزها چیست؟

هدف این جستار، سفیدشویی و دفاع از فردی نیست که امروز، سکان کشتی ایران را به دست گرفته و موفقیت و ناکامی را توامان به‌دست آورده بلکه اشاره به جریانات و افرادی است که از حملات پردامنه امروز، مقاصد سیاسی و حزبی خود را دنبال می‌کنند.

علیرضا دبیر، به‌عنوان یک چهره حزب‌اللهی مدافع نظام و ارزشی، این روزها سیبل حملات بسیاری قرار گرفته؛ به بهانه نتایج تیم ملی کشتی‌آزاد در مسابقات جهانی؛ رقابت‌هایی که با نایب‌قهرمانی ایران خاتمه یافت اما چند ناکامی باعث شده تا آتش توپخانه مخالفین بر سر او آوار شود.

مخالفین می‌گویند دبیر رفتاری مزورانه دارد و به‌جای پرداختن به امور کشتی، در حال نقش‌بازی‌کردن و نمایش با مقدسات است. به خواندن نماز مستحبی او و ذکر گفتنش در جلسات می‌تازند، شلوار شش‌جیبش را که نمادی از چهره‌های بسیجی است دستمایه تمسخرش قرار می‌دهند، به تسبیح دست‌گرفتن او حمله و نزدیکی‌ و رابطه دیرینه‌اش با محمدباقر قالیباف را نکوهش می‌کنند.

اما کیست که نداند حملات این روزها، بیشتر شبیه به تسویه‌حساب‌های سیاسی است نه نقد جدی عملکرد دبیر. در اینکه علیرضا دبیر از جهت سیاسی به اردوگاه اصولگرایی تعلق دارد، شکی نیست اما آیا باید به بهانه خط‌ و ربط سیاسی افراد، آنان را آماج حمله، توهین و انتقادات غیرمنطقی قرار دارد؟

عملکرد چهارساله دبیر از موفقیتی حکایت می‌کند که در یک‌دهه‌ اخیر قابل‌توجه بوده و از آینده روشنی خبر می‌دهد که جوانان امروز، سازندگان آن خواهند بود. هر چند ورزش ملی ما هم در این چهار سال ناکامی‌های مختلفی را به خود دیده و این ذات ورزش است؛ شکست و پیروزی دو روی یک سکه‌ است و تا باختی حاصل نشود، موفقیتی هم رقم نخواهد خورد. 

اما جریان سیاسی مخالف اصولگرایان، دبیر را بهانه‌ای برای حملات خود به چهره‌های منتسب به این اردوگاه قرار داده و چشم خود را به روی منافع ورزش ایران بسته است. انگار نه انگار که سال آینده، مهم‌ترین آوردگاه ورزش ایران در پیش است و کشتی‌گیران کشورمان باید در میدان المپیک مسابقه دهند.

می‌بینیم که حب و بغض‌های سیاسی، چشمان بسیاری را کور کرده و برخی حاضرند با حملات خود، کشتی‌گیران ایران را قربانی تسویه‌حساب‌های سیاسی با علیرضا دبیر کنند. قطعا رئیس کنونی فدراسیون کشتی هم بی عیب و ایراد نبوده و دچار خطاست اما عملکرد کلی و کارنامه دبیر در این دوره چهارساله، گواه موفقیت در مقایسه با نفرات قبلی از جمله رسول خادم است.

متاسفانه در ایران بی‌اخلاقی به‌قدری نهادینه شده که منافع ملی باید به‌پای مطامع سیاسی عده‌ای ذبح شود؛ حتی به‌قیمت نابودی ورزش اول کشور. کافی است یک نفر صرفاً زاویه نگاه متفاوتی با برخی گروه‌های سیاسی داشته باشد، آن‌وقت است که لباس‌پوشیدن و راه‌رفتن او هم به دستاویزی برای تعرضات کلامی تبدیل می‌شود.

نکته جالب ماجرا آن است که این نوع رفتار از سوی جریانی سر می‌زند که صدای گوشخراش آزادی‌خواهی‌اش فضای کشور را پر کرده است اما خود به زشت‌ترین روش‌ها برای تخریب شخصیت افراد متوسل می‌شود. بلاشک و قطعاً ریشه حملات این روزها علیه دبیر به مسائل سیاسی و تعلقات او بازمی‌گردد و هیچ نشانی از مباحث فنی یافت نمی‌شود که اگر غیر از این بود، باید به انتقادات توجه می‌شد.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۳۴۷۰۵۰۹:۰۵:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۳
انتقاد مگه بده
ناشناس۳۲۳۴۹۳۳۱۱:۴۲:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۳
آقا ی عزیز برادر من اصول رفتار توسط ایشان رعایت نمیشه، پوشدن شلوار شش جیب افتخار نیست ان هم در مقابل یک مقام رسمی از دیگر کشورها، حواسمان باشد که ما نماینده ایران هستیم وباید اصول و رفتار بین اللملی را راعایت کنیم
ناشناس۳۲۳۴۹۹۷۱۲:۱۵:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۳
کشتی ارزشی‌ترین ورزش و علیرضا دبیر از شریف‌ترین و پاک‌ترین و فساد ستیزترین رؤسای فدراسیون‌ها در تاریخ ورزش ایران است شرافت و درایت و مدیریت دبیر در ورزش بی نظیر است
رضا ..ش...اردستانی۳۲۳۵۱۶۵۱۴:۰۷:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۳
بهانه ای دیگر پیدا نکرده ای و به نحوه لباس پوشیدنش ایراد میگیری .مگر گاندی نبود که یک میلیادر نفر جمعیت حمایتش میکرد .هنگام رفتن به انگلیس .با همان پوشش هندو ها و پارچه بافت دست هندی ها و نعلنگی که اکثر هندی ها میپوشیدند .عزیزم مقایسه مسیولین در امار و ارقام است و مدیریت در فدراسیون های ورزشی تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران تحت امر ریس فدراسیون هاست و پرونده اقای دبیر هم روشن است چه زمانی که خودش کشتی میگرفت و غرق در غیرت و تعصب بود و چه اکنون که سکان کشتی در دستان اوست .
مجید۳۲۳۵۲۸۱۱۵:۳۱:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۳
گاندی کجا دبیر کجا
ناشناس۳۲۳۵۴۰۴۱۷:۵۰:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۳
گاندی کجا تو شورای شهر انقدر دنبال منافع خودش بود
محمد۳۲۳۶۹۸۰۰۶:۵۲:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۵
عزیز دل، لباس گاندی با مسئولیتش کاملا سازگار بود. اینکه دبیر مرد خوبیه درش شکی نیست، اما نباید ابزار بازیهای جناحی و سیاسی مسئولین بشه
ناشناس۳۲۳۴۹۵۶۱۱:۵۲:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۳
اینکه شیش جیب میپوسه ونماز میخونه پس حواسش به مسائل کشتی نیست انتقاده یاتخریب؟! انصاف داشته باشیم بماند که نائب قهرمانی هم شکست محسوب نمیشه
ناشناس۳۲۳۵۰۱۲۱۲:۲۵:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۳
ایشان با دستاویز قرار دادن اعتبار ورزشی خود به شورای شهررفت .و باعث بی اثر بودن بازده شورای شهر شد .
ناشناس۳۲۳۵۱۶۴۱۴:۰۶:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۳
اونوقت ساعی و جدیدی و خادم چی ؟ اونا نرفتن شورای شهر و مجلس ؟ چطور برای خادم سینه چاک میکنین اونوقت ؟
ناشناس۳۲۳۵۴۰۶۱۷:۵۱:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۳
اسم خادم را بغل اینها نذار
ناشناس۳۲۳۵۲۳۸۱۴:۵۵:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۳
حتما محمدعلی‌ نجفی بهترین شهردار بوده و همه کارها بخوبی و خوشی مردم در تهران پیش می رفته .
ناشناس۳۲۳۵۱۵۶۱۴:۰۰:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۳
حتماهمینطوراست که کارهای زیربنایی وآینده سازی آقای دبیربرکسی پوشیده نیست،بله حمله ناجوانمردانه به آقای دبیربرگرفته ازحب وبغض اشخاصی است که ادعای آزادی میکنند.برخوردشان چکارکردنددرزمان خودشان چه موفقیتی بدست آورده بودند؟
ناشناس۳۲۳۴۹۶۷۱۲:۰۱:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۳
وقتی برای اهداف سیاسی علیه کشتی گیران حرف زده می شود به ایشان که سهل هست و هدف هم انتقاد نیست
ناشناس۳۲۳۵۰۹۵۱۳:۲۲:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۳
زمان خادم اونقدر نتایج کشتی ضعیف بود که مجبور شد بره ، این چند ساله که نتایج بهتری گرفتیم ، به دلایل غیر فنی به دبیر و تیم کشتی حمله میکنن
ناشناس۳۲۳۵۳۲۸۱۶:۱۶:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۳
برو امکانات و زیرساخت هایی که در اون زمان در اختیار خادم بود رو با الان مقایسه کن اصلا قابل قباس نیستن. من خودم طرفدار پروپاقرص اقای دبیر بودم ولی باید انتقاد را پذیرفت نتایج کشتی فوق العاده ضعیف بود. صحبتم من باب ورزش کشتیه که کوتاهی صورت گرفته.
ح۳۲۳۶۷۷۴۲۰:۴۳:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۴
همون موقع هم با وجود امکانات کم مدالهای کسب شده بیشتر از دوران دبیر بود.دبیر بیشتر دنبال دیده شدن هست
ناشناس۳۲۳۵۰۹۷۱۳:۲۳:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۳
تو لابد سنت قد نمیده ، ولی یک زمانی گرفتن مدال طلای سنگین وزن برای ما مثل رویا بود ، اما توی دوره جدید و به ریاست اقای دبیر تا حالا دو بار تونستیم همزمان هر دو طلای سنگین وزن آزاد و فرنگی رو به دست بیاریم ، ارزش این کار بیشتر از تمام مدالهای دیگه ست و اینو اهالی کشتی و گوش شکسته ها میدونن
ناشناس۳۲۳۶۶۰۵۱۷:۱۶:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۴
البته سطح مسابقات اون زمان با الان هم قابل مقایسه نیست
ناشناس۳۲۳۵۱۰۷۱۳:۲۹:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۳
اولا انتقاد رو باید آدمای حرفه ای انجام بدن ، اونم بدون غرض و مرض ؛ نه اینکه نتایج ضعیف خادم رو فراموش کنین چون این یک ساله شده طرفدار آشوب و اغتشاش ؛ و نتایج دبیر رو بکوبین چون حاضر نشده تن به خواسته اجنبی بشه . ثانیا یک زمانی بود که ما با یک دونه مدال برنز از جهان برمیگشتیم ،کسی هم آه و ناله نمیکرد ، چی شده که الان که هر سال داریم اول یا دم میشیم و چند تا مدال میاریم ، همه شدن دلسوز کشتی ؟
ناشناس۳۲۳۵۱۲۰۱۳:۳۴:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
خوبه که جناب خادم این یک ساله حسابی از جنایات یک عده دفاع کرد.
ناشناس۳۲۳۵۱۲۳۱۳:۳۷:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۳
منتقد ، برو یک نگاه به آمار مدالهای فدراسیون قبلی به ریاست رسول خادم بنداز ، بعد مدالهای فدراسیون علیرضا دبیر رو هم ببین ، تا متوجه بشی چقدر بی اطلاعی از نتایج کشتی ، تنها گناه دبیر اینه که حاضر نشد شرفش رو بفروشه و ویزا بخره .
ناشناس۳۲۳۵۳۸۴۱۷:۲۱:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۳
به نظرت مراحل گرفتن گرین کارت چیست؟ نکنه فکر کردی برای سهمیه داران المپیک به صورت اشانتیون ارسال می شود؟! یا اینکه باید درخواست دهی، چند سال منتظر بمانی، مصاحبه شوی، وقطعا اگر در مصاحبه قبول شدی یعنی نگفتی مرگ بر آمریکا بلکه گفتی به دنبال تحقق آرزوهایت هستی! البته که بعدا می توانی توبه کنی و آنها هم گرین کارتت را باطل کنند، ولی مراحل اخذ همان است که خیلی کلی عرض کردم. جزئیات هم که بسیار بیشتر است.
ناشناس۳۲۳۵۱۴۶۱۳:۵۷:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۳
به هر حال اگر هم حمله به دبیر غیر ورزشی باشد به خاطر مواضع سیاسی مورد حمله قرار گرفته است.
ناشناس۳۲۳۵۳۰۴۱۵:۵۴:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۳
انتقاد اصلا بد نیست ، ولی از یک وطن پرست باغیرت در جایی که تمام مزدوران دارن از ایشان انتقاد می کنند ، دیگه انتقاد کردن معنایی دیگری پیدا می کنند.
ناشناس۳۲۳۴۷۰۸۰۹:۰۸:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۳
کار با خط و جهت سیاسی ایشون ندارم ولی حرفهایی که میزنه سراسر ازش تزویر و ریا می باره حالا میخواد گوینده انقلابی باشه یا ضد انقلاب. تو رو خدا کشتی رو که شناشنامه ما ایرانی هاست دیگه لگدمال و سیاسی نکنید.
مهران۳۲۳۴۸۷۱۱۱:۰۱:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۳
والا اون کسی که داره کشتی رو لگد مال سیاست و غرض ورزی میکنه شمایید بیشترین مدال رو در دوره دبیر ایران به دست آورده امکانات کشتی بنابر گفته خود کشتی ها در زمان دبیر عالی شده از محل اقامت تا اردوها بعد چون حرف مذهبی میزنه بهش حمله میکنید اگر انصاف دارید برید تعداد مدال های ایران رو در زمان دبیر و خادم مقایسه کنید دو و نیم برابر خادم در زمان دبیر کشتی ایران مدال گرفتن بعد به خاطر سیاسی کاری بهش توهین میکنید
ناشناس۳۲۳۴۹۳۸۱۱:۴۵:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۳
مدال را مگر رئیس فدراسیون کسب میکند؟ رئیس فدراسیون وظایف دیگری دارد
مهران۳۲۳۵۰۵۶۱۲:۵۳:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۳
چه جالب اگر کسی مدال توسط کشتی گیران جز وظایف رییس فدراسیون نیست اگر درست کردن امکانات لازم برای کسب مدال جز وظایف رییس فدراسیون نیست میشه بگید وظیفه رییس فدراسیون چی هست ؟ جالبه حالا اگر مدال های کشتی در زمان دبیر یه دونه کمتر از زمان خادم بود همین شما می‌گفتید ببین دبیر چکار کرده یه دونه مدالمون کم شده حالا که دو و نیم برابر زمان خادم ایران مدال طلا گرفته تو این چهار سال میگی به رییس فدراسیون ربطی نداره؟ماشاالله به انصافت
ناشناس۳۲۳۵۱۱۴۱۳:۳۲:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۳
اگه رییس فدراسیون مدال نمیاره چرا باخت هاش گردن رییس فدراسیونه؟ پس لطفآ کلمات مناسب را سر جای خود بگذارید.
ناشناس۳۲۳۴۹۹۸۱۲:۱۵:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۳
اگه پول و امکاناتی که به دبیر ، بدلیل نفوذ و وابستگی و تمایلات سیاسی او ، به سایر رئیسان قبلی فدراسیون مثل جهان پهلوان رسول خادم و سایرین میداندن آنموقع می‌بایست چنین مقایسه ای کرد . دبیر با رفیقان هم کیش خود پیمان می‌بندد چه فنی باشند یا نباشند .
ناشناس۳۲۳۵۱۷۰۱۴:۰۸:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۳
از کی تا حالا رسول شده جهان پهلوان ؟ اونی که از یک مشت آدمکش و جانی دفاع میکنه ، اسمش پهلوون نیست !
محمد۳۲۳۵۳۴۱۱۶:۳۱:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۳
جهان پهلوان خادم؟
ناشناس۳۲۳۵۱۳۸۱۳:۴۹:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۳
وقتی که روسیه ۲ ساله تحریمه.کاملا درست میفرمایید
ناشناس۳۲۳۵۲۴۳۱۵:۰۱:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۳
آن وقت ایران می شد سوم یا دوم یا اول نه رتبه چندم!!
ناشناس۳۲۳۵۱۰۱۱۳:۲۶:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۳
چجوری میتونی همچین حرفی بزنی ؟؟؟ کشتی ورزش پهلوونیه ، کشتی گیر باید با باور مذهبی و اعتقاد قلبی بره روی تشک ، شماها میخواین کشتی رو تبدیل کنین به یک ورزش سیاسی و بچه بازی ، اما موفق نمیشین
ناشناس۳۲۳۴۷۰۹۰۹:۰۸:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۳
مسئولین باید با ادب و آراسته و پاسخگو و منطقی و مطلع و باسواد باشند و روابط خود با پروردگار را به خلوت خود ببرند بدیهی است خدا دوستی و پرهیزگاری در رفتار و گفتار انسانها بطور نا خوآگاه و بدون تظاهر نمایان می شود
ناشناس۳۲۳۴۷۱۱۰۹:۱۰:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۳
اگر موفقیت می خوایید از متخصص استفاده کنید دوره شعار پراکنی تموم شده
ناشناس۳۲۳۴۸۳۴۱۰:۳۵:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۳
یعنی می فرمایید قهرمان المپیک و جهان تخصص نداره
ناشناس۳۲۳۵۱۴۳۱۳:۵۵:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۳
ایشان کشتی گیر بسیار توانا، الان کشتی نمیگیرند، الان قرار است سیاست گذاری و مدیریت کنند. رزومه ایشان در این خصوص حضور کاملا بی نتیجه 5 ساله ریاست کمیته ورزش شورای شهر تهران در 1385 (طی آن 5 سال هیچ پروژه یا برنامه ریزی خاصی در خصوص مکان های ورزشی تهران یا ورزش در تهران ثبت نشد) و 5 سال هم رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر. همچنین در خصوص گرین کارت باید عرض کنم شما برای گرفتن گرین کارت باید مدارک مورد نیاز را از سازمان های مختلف دریافت کنید، ترجمه رسمی کنید، وکیل معتبر بگیرید، هزینه دلاری وکالت پرداخت کنید، چکاپ کامل در مراکز درمانی مورد تائید آمریکا شوید، نتیجه را برای دکتر معتمد سفارت ببرید تا تائید کند، توسط سفارت مصاحبه شوید و به سئوال های ایشان در خصوص دلیل درخواست گرین کارت و تعهدی که در خصوص شهروندی آمریکا دارید پاسخ دهید، منتظر بمانید و در نهایت برای دریافت گرین کارت خبر شوید و بروید تحویل بگیرید و تشکر کنید! پس از آن نیز هر 6 ماه یکبار باید وارد خاک آمریکا شوید وگرنه باطل می شود، ایشان تمامی مراحل فوق را طی کرده و گرین کارت گرفته. و در تمام طول مدتی که گرین کارت داشته مجبور بوده 6 ماه یکبار به آمریکا برود، اینکه 7 سال پیش گرین کارتش باطل شده به دلیل توقف این سفرها بوده، و جمله گرین کارت را پس داده گفته کشورتان را دوست ندارم.
ناشناس۳۲۳۵۱۹۸۱۴:۲۷:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۳
وقتی امیر خادم میره مجلس و رسول خادم میره شورا و ساعی و ... ، چرا اعتراض نمیکنی و بگی جای شما اینجا نیست ؟
مسعود۳۲۳۴۸۵۳۱۰:۵۱:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۳
این که دیگه متخصصه . کلیشه ای صحبت نکنیم
ناشناس۳۲۳۵۱۲۴۱۳:۳۸:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۳
خوبه واقعا اینجا هر کسی شده متخصص کشتی
ناشناس۳۲۳۵۱۲۵۱۳:۳۹:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۳
یعنی دبیر که طلای المپیک داره ، متخصص نیست ؟
ناشناس۳۲۳۵۲۸۷۱۵:۳۳:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۳
از نظر این ها چون علیه کشور نیست نخیر تخصص او به درد نمی خورد!
ناشناس۳۲۳۴۷۱۵۰۹:۱۵:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۳
اتفاقا مشکل با دبیر اصلا سیاسی نیست. مشکل با دبیر همون مشکلیه که ده ها ساله ملت با ریا و تزویر دارن. مشکلی که با خاوری ها و زنجانی ها و دهها نمونه دیگه دارن. کسانی که با استفاده که از رفتار و ادبیات و ظاهر خاص تونستن پله های ترقی را 100 تا یکی طی کنن و تهش هم که همه میدونیم. کاش یکبار هم که شده درک میکردید که مردم چی میگن و چی میخوان.
ناشناس۳۲۳۵۱۴۵۱۳:۵۶:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۳
ریا اگر باعث شود مومن به برکات مادی و معنوی برسد مجاز میباشد و باید ترویج داده بشود.
سعید۳۲۳۵۵۷۰۲۱:۰۳:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۳
این اعتقادات شما چقدر بند و تبصره داره. همینه که وضع اخلاقیات ممکلت این شده. هر بی اخلاقی یه جور توجیه میشه
ناشناس۳۲۳۵۱۵۸۱۴:۰۳:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۳
مشکل بزرگ مملکت ما اینه که عده ای به خودشون اجازه میدن به همه تهمت بزنن .
ناشناس۳۲۳۵۶۴۹۲۲:۱۸:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۳
اتفاقاً جناب آقای دبیر بسیار باهوش و موقعیت شناس است ،ایشان راه پیشرفت و ترقی را می شناسند.
ناشناس۳۲۳۴۷۱۷۰۹:۱۷:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۳
حتما مدیریت جناب دبیر بی اشکال نیست. بنده طرفداری خاصی هم از ایشون ندارم. قدرت تیم ایران همینقدر بوده و به نظرم نتیجه بدی هم نگرفته. اما منصفانه اش اینه که باید بگیم طیف محترم اصولگرا هم دقیقا همین رفتار را با مدیران دوره قبل و اصلاحات داشتند.
ناشناس۳۲۳۴۷۲۲۰۹:۲۰:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۳
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ایشان در سخنرانی هایشان باید دقت کنند که به عنوان رئیس فدراسیون کشتی سخن میگویید نه فعال سیاسی اصولگرا
ناشناس۳۲۳۵۱۷۳۱۴:۰۹:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۳
فعلا که هر کشتی نابلدی از راه میرسه داره عقده گشایی میکنه
مسعود۳۲۳۴۷۳۴۰۹:۳۶:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۳
اخه نماز و تسبیح چه ربطی به مسائل فنی داره بابا فنی اش ضعیفه یه مدال جهانی نداره اونوقت تو اومدی توجیه بی ربط میکنی .
ناشناس۳۲۳۴۸۰۲۱۰:۱۷:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۳
مدال طلای المپیک سیدنی رو داره
ناشناس۳۲۳۴۸۳۶۱۰:۳۶:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۳
با این اظهارنظر شما قطعا مشخص هست که کوچکترین اطلاعی از کشتی و حواشی اون نداری و فقط بخاطر کینه سیاسی و اعتقادی نظر میدی وگرنه کی هست که نداند دبیر مدال المپیک و جهانی داره
ناشناس۳۲۳۵۲۶۱۱۵:۱۰:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۳
هرچه باشه، پوریای ولی نیست. تختی نیست. حاج اسماعیل بزاز هم نیست. حتی محمدرضا طالقانی هم نیست.
محمد۳۲۳۵۴۲۱۱۸:۱۲:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۳
او هیچکس نیست او خودش است او دبیر است
ناشناس۳۲۳۵۴۶۷۱۹:۱۵:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۳
همه اینایی که اسم بردی بزرگترین افتخارشون نوکری در خونه اهل بیت بوده و هست ، شماها مشکلتون با مذهبه ؛ نه دبیر
ناشناس۳۲۳۵۱۷۵۱۴:۱۰:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر مدال طلای المپیک رو گرفت و اتفاقا اولین کسی که بهش تبریک گفت ، خاتمی بود
ناشناس۳۲۳۵۹۷۹۰۸:۳۱:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۴
اونم درجا از رئیس جمهور (سید محمد خاتمی ) خواست دکتری بدون کنکور بتونه بره در برنامه مستقیم و با حمایت ناظر فنی پخش !!!!!
ناشناس۳۲۳۵۱۷۸۱۴:۱۱:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر مدال نداره ؟؟؟ دبیر که طلای المپیک داره
ناشناس۳۲۳۵۱۷۹۱۴:۱۲:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۳
علیرضا دبیر مدال نداره ؟کی این حرفا رو یادت داده ؛ من و تو ، یا اینترنشنال ؟
ناشناس۳۲۳۵۱۸۰۱۴:۱۴:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۳
کشتی ورزش زورخونه ای بوده و اهالی کشتی ، مذهبی . اونی که ربط به تسبیح و سجاده نداره ، گلف و بیلیارده ، نه کشتی .
ناشناس۳۲۳۴۷۴۰۰۹:۳۹:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۳
کیست که نداند آقای دبیر اتفاقا بر اساس کار سیاسی رئیس شده
ناشناس۳۲۳۴۷۴۴۰۹:۴۱:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۳
چون وقتی کارش را درست انجام نمیده بهانه های الکی میاره
ناشناس۳۲۳۴۷۴۶۰۹:۴۱:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
بخاطر اینکه مثل .... وطن فروشی نکرده و پای نظام و مردمش ایستاد. و دین و دنیایش را بخاطر لایک زدن چهارتا منافق غربگرا و ضدانقلاب خارج نشین نابود نکرد.
حامد۳۲۳۴۷۷۸۱۰:۰۰:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر خودش گفته که گرین کارت امریکا داشته معلق کردن
ناشناس۳۲۳۴۷۴۷۰۹:۴۲:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۳
براي اينكه اقتصاد ، دين ، فرهنگ را با سياست مخلوط كرديد. حالا بعضي ها در ورزش مي خواهند براي خود جايگاهي درست كند ورزش با سياست را هم دارند مخلوط مي كنند كه نتيجه اش از قبل مشخص هست
ناشناس۳۲۳۵۱۸۴۱۴:۱۷:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۳
کی ورزش رو با سیاست مخلوط کرده ؟ غیر از کریمی و دایی و خادم و گل محمدی و ... ؟؟؟
ناشناس۳۲۳۴۷۴۹۰۹:۴۳:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۳
همان خط همیشگی دشمنان داخل و خارج که تابلو دار هم هستند می باشند
ناشناس۳۲۳۴۷۵۶۰۹:۴۶:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۳
در دفاع از فقط یک فدراسیون ورزشی داد سخن میدهید و منتقدان را به چشم پوشی از منافع ملی متهم میکنید ولی در قبال چشم پوشی طرفداران فکری همین فرد رییس فدراسیون در قبال سیاستهای کلان کشور که تنها به خاطر اینکه مخالفانشان به موفقیتی نرسند تا می‌توانستند چوب لای چرخ آن دولتها کردند و کشور را به فلاکت انداختند ساکتید ! ، برای تاثیر گذاری سخنانتان اندکی منصف باشید
جواد۳۲۳۴۷۹۷۱۰:۱۳:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۳
دکتر دبیر یک مرداست باین حرفها مزخرف سیاه نمی شودچرا از فوتبال حرف نمیزنین که این همه پول خرجش مشه ولی مقام نمی آره.
ناشناس۳۲۳۴۸۲۰۱۰:۲۹:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۳
اصلا فهمیدی اون که بهش پاسخ دادی چی گفته ؟!
ناشناس۳۲۳۴۸۶۷۱۰:۵۹:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۳
برای اینکه در فوتبال و سایر رشته ها هم افرادی مانند دبیر در راس کارند.
ناشناس۳۲۳۵۲۹۴۱۵:۳۸:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۳
آن وقت چرا مانند کشتی نتایج خوب نمی گیرند؟ و حتی در کشتی از چند سال قبل حریفان بیشتری را می برند و قهرمانی بیشتر؟
ناشناس۳۲۳۴۸۸۲۱۱:۰۶:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۳
دکتری‌ که به قول‌ خودش ۹ ماه‌ برای تیم‌ زحمت کشیده‌ و این هم وضعیت کارنامه‌ اش‌ است‌.
ناشناس۳۲۳۵۱۸۳۱۴:۱۶:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۳
نتایج دوره های قبلش رو هم دیدی یا تازه دو روزه شده کشتی گیر ؟
ناشناس۳۲۳۴۹۱۵۱۱:۳۰:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۳
این چوب لای چرخ گذاشتن ها بیشتر بهانه دولت هاست برای اشتباهات خود
ناشناس۳۲۳۴۷۵۷۰۹:۴۶:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۳
متاسفانه نگاه نویسنده یک نگاه قبیله ای هست که هر کس طرف ما هست پس حتما کارش درسته و هرکس طرف مقابل هست حتما یک جای کارش میلنگه. با این نگاه همه علیرضا دبیر ها و ... خوب هستند چون در قبیله شما هستند! به نظرم اون چیزی که شما به کنایه ازش جریان آزادی یاد میکنید جدای بحث طیفی اتفاقا به نکته درستی اشاره میکنه. یکی مثل آقای دبیر اگر عکس های شلوار 6 جیب فعلیش موجود هست عکس های 10 سال پیششم موجود هست. حالا اینکه آقای دبیر بطور تصادفی امروز به نظرش رسیده که شلوار 6 جیب نسبت به کت شلوار بیشتر بهش میاد یا اینکه هدف دیگه ای داشته چیزی نیست که شما بخواید بخاطرش از نکته سنجی رسانه ای انتقاد کنید. بلاخص که در این چند سال اخیر کم افرادی را ندیدیم که دارای سمت بودن و بعدا مشخص شده که شعار تا عملشان زمین تا آسمان با هم تفاوت دارد.
ناشناس۳۲۳۴۷۷۱۰۹:۵۲:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۳
اتفاقا امثال شما نگاه طایفه ای دارید و غرض ورزی!
ایرانی۳۲۳۵۳۴۸۱۶:۳۷:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۳
چون شما قبیله ای فکر ونگاه میکنید برداشتتان هم همانگونه است حقایقی را بیان کردند ‌واگر مقایسه کنید نتایج کشتی را میبینید غیر از کاری که در ۴ سال آقای دبیر برای کشتی چه سخت ‌وچه نرم افزاری برای فدراسیون کرده در برابر آقای خادم عزیز مثل ۲۰ در برابر صفر است ودر ۴ سال فعالیت آقای دبیر تعداد وکیفیت مدالهای بدست آمده بهتر از ۸سال فعالیت آقای خادم است . انتقاد باید در زمان مناسب مستدل وعلمی بیان شود نه زمانی که مسابغات در جریان ودر نیمه راه است که نیاز به تشویق وهمراهی است. لطفا غرض ‌مرض را کنار گذاشته اخلاق مداری ‌پهلوانی را پیشه رفتار کنید .
ناشناس۳۲۳۴۷۶۳۰۹:۴۸:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۳
واقعیت اینه که مردم از آدم ریاکار خوششون نمیاد.
مسعود۳۲۳۴۷۷۹۱۰:۰۲:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۳
علیرضا دبیر هدفش فقط صندلی ریاست و پست و مقام هست‌‌‌... وقتی هم که فردی از این آدم کوچکترین انتقادی می کنه، بدترین رفتارها رو انجام میده...
ناشناس۳۲۳۵۱۸۵۱۴:۱۸:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
جالبه که شماها که مثل آب خوردن به بقیه تهمت میزنین و هر دروغی رو تکرارمیکنین .
ایرج۳۲۳۴۷۸۹۱۰:۱۱:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۳
اتفاقا انتقاد به اقای دبیر فنی است،ما نه تنها به روس و امریکا باختیم ،بلکه اذربایجان و قرقیزستان و..تمام کشتی های متقابل مهم را بردن،با این تیم بی نفس و مربیگری فشل بدون شک در اسیایی و المپیک به مشکل بر می خوریم.
ناشناس۳۲۳۴۷۹۱۱۰:۱۲:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۳
بجای دفاع غیر اصولی ازموضوع به آقای دبیرتوصیه کنید مسائل ورزش قهرمانی راپیوند با اسلام سیاسی ندهند.
ناشناس۳۲۳۵۱۸۸۱۴:۲۰:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۳
شماها که هیچی از کشتی نمیفهمین و فقط به خاطر مسایل این یک ساله میخواین خادم رو بکوبین تو سر دبیر ، دم از جدایی ورزش از سیاست نزنین .
وطن دوست۳۲۳۴۷۹۳۱۰:۱۲:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۳
مقایسه عملکرد دوره آقای دبیر با دوره پهلوان رسول خادم بی انصافی است. اولا در دوره آقای دبیر مدالهای کشتی گیران روس محاسبه نمی شود چون در صورت محاسبه ما یک رتبه پایینتر می آمدیم ثانیا بودجه و امکاناتی که بعلت اصولگرا بودن آقای دبیر در اختیار ایشان گذاشته می شود بسیار بیشتر از زمان رسول خادم است. یادمان نمی رود در یکی از مسابقات زمان خادم بودجه اینقدر کم بود که کشتی گیران جا مناسب و غذای کافی نداشتند.
ناشناس۳۲۳۴۹۴۲۱۱:۴۷:۵۹ ۱۴۰۲/۷/۳
دوره رسول خادم که با دوره روحانی که اصلاح طلب بود یکی بود . خب چه چرا بهش بودجه کمتر دادند جفتشون که همفکر بودند
ناشناس۳۲۳۵۰۲۲۱۲:۳۳:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۳
خط فکری و روحی جهان پهلوان خادم ، سیاسی کاری و ریا کاری و هم کیشی با دولتیان نبود که بخواهد از این حربه ها سو استفاده کند .
ناشناس۳۲۳۵۱۹۱۱۴:۲۳:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۳
لفظ پهلوون شایسته هر کسی نیست .
ناشناس۳۲۳۵۲۹۷۱۵:۳۹:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۳
وقتی رئیس فدراسیون می شوی باید منابع مالی کسب کنی برای اداره فدراسیون عزیزم
ناشناس۳۲۳۵۱۹۰۱۴:۲۲:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۳
اولا خادم از کی پهلوون شده ؟ دفاع کردن از یک مشت آدمکش و جانی ، خلاف مرام پهلوونیه !
ناشناس۳۲۳۵۲۵۸۱۵:۰۸:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۳
چون خادم شده اپوزیسون و آب گل آلود ماهی می گیرید به به می کنید از ایشان؟!! در ضمن در تمام دوره دولت قبل رئیس فدراسیون بوده بعد هم چرا قبل ریاست خادم نتایج بهتر بوده؟ و در آخر هم روسیه نباشد آن وقت رتبه می شود چندم؟ رتبه دو رقمی؟!!!
کریمی۳۲۳۴۷۹۶۱۰:۱۳:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
آقای دبیر ورزشکار ارزشمندی است و در گذشته افتخارات بزرگی بدست آورده بهتر است در زمینه اخلاق و رفتار هم سرلوحه باشد.
مهدی۳۲۳۴۸۰۸۱۰:۲۱:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۳
چارتا مدال در غیاب روسها اوردن هنر نیست که حالا پشت اون مدالها قایم شده . ریا و دورویی هم بد دردیه
ناشناس۳۲۳۵۱۹۳۱۴:۲۴:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
روسها که بودن ، قبل اظهارنظر یک سر به سایت فیلا بزن تا بفهمی کی هست و کی نیست
احمد۳۲۳۴۸۱۱۱۰:۲۳:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۳
اگه دبیر کمی مواظب رفتار و مصاحبه هایش باشه مدیر بدی نیست کافی است به مدال آوری های دوران چهار ساله ایشان نسبت به قبلی ها بیندازیم
طالب عباسی۳۲۳۴۸۱۷۱۰:۲۸:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۳
اونایکه بغض .پهلوان عزیز دلاور وطن پرست..خداترس. جناب دکتر .علیرضا دبیر دارن. یقینا .اونا .وطن فروش خائن هستند. والا هم خدا. خود کشتی گیران..خبرنگارانی که دیدن .مردم .نتایج دوسال نوجوانان و جوانان . همه مثل روز روشن که. ..چکار کرده. ومیکنه.
ناشناس۳۲۳۵۲۰۹۱۴:۳۳:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۳
درود .هیچ ایرانی وطن فروش نیست این را بفهمیم، واز عده ای سیاستمدار این واژه را قرض نگیریم. ایرانی در هرکجای دنیا باشد عاشق وطنش است.و به آن عشق می ورزد .
اصغر آقا !۳۲۳۴۸۲۱۱۰:۲۹:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۳
بنده متاسفانه ورزشكار نيستم ، اما خوشبختانه ورزش دوست هستم ، اين است كه مثلاً در رشته فوتبال هم تيم آبي ها را دوست دارم و هم قرمزها را ... و به عبارت ديگر طرفدار هر دو تيم هستم ! ... و هر وقت هم اين دو تيم مسابقه دارند ، بازيكنان هر تيمي كه هنر نمايي فوتبالي كنند و يا گل بزنند ، برايش كف مي زنم و تشويق شان مي كنم ! ... حالا بحث ما بحث فوتبالي نيست ، صحبت بر سر اين است كه بنده هر ورزشكاري در هر رشته ورزشي كه مي بينم آرزو مي كنم هر كدام در رشته خودشان يك پورياي ولي باشند ! حتي ورزشكاران خارجي ! ... در همه رشته ها ... حتي همه غير ورزشكاران ... همه و همه ... انشا الله !
۴۲۷۶۳۲۳۴۸۳۲۱۰:۳۴:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۳
درود اصلا ما بحث فنی میکنیم کاری به جناح نداریم روح ورزش انقدر پاک منزه است که خواهش میکنم اون رو با سیاست آلوده نکنید .ما در بلگراد هیچ قهرمان جهان یا المپیکی رو نبردیم این یه ضعف خیلی بزرگ کسانی رو بردیم که از ما ضعیف تر بودند و رنک پایین تری داشتند .اینکه میگن آقای دبیر چرا کشتی گیران ما تو ثانیه های آخر کشتی رو واگذار کردند این یک سوال فنی اما آقای دبیر میاد جواب دینی مذهبی میده.
جوع عطا۳۲۳۴۸۳۳۱۰:۳۴:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۳
اولا شما چرا با خادم او را مقایسه میکنید یعنی کار نگارنده خود سیاسی بوده ثانیا در زمان جناب دبیر روسیه از دور مسابقات حذف شده بود. در این دوره هم دیدیم بجز آقایان زارع و میرزاده تمامی رقبا قلدر و قدر ما را بردند. دبیر چه دستاوردی داشته
ناشناس۳۲۳۵۲۰۲۱۴:۲۹:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
روسیه در دوره های اول ریاست دبیر و همین امسال بوده ، بازیکنهاش یا تحت عنوان فدراسیون جهانی کشتی گرفتن یا رفتن تیمهای دیگه ،
ناشناس۳۲۳۴۸۴۱۱۰:۳۹:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۳
دوستان.دبیر از نظر مدیریتی..دوندگی زیر ساختی و بلاخره گرفتن .بودجه وزیر ساختی درست عمل کرده ومیکنه. اینو هیچ شیر پاک خورده نمیتونه انکار کنه. اما از نظر فنی هم کادر خودش هست..و درباشگاه هم که بازه.چندین مرتبه هم اعلام کردن..آقا هرکس فکر میکنه می‌تونه بکشتی کمک کنه .ما دستشو هم میبوسیم .بقیه کار هم بتوان کشتی گیر ربط داره.. الان مگه همه.کشتی گیران آمریکا..درحد گواره.تیلور هستن؟ امسال ایسنایدر باخت. تمام.کشورها میان.برنده بشن..
ناشناس۳۲۳۴۸۴۲۱۰:۴۰:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۳
سرچشمه کشتی دنیا ایرانه حالا آمریکاییا اونور دنیا ایرانیا رو خیلی راحت شکست میدن،اونم بخاطر مشکلات و دغدغه این ورزشکاراست،لطفا آقای دبیر توانایی این سمتو نداره اداره کشتیو بده دست کسی دیگه
بابک۳۲۳۴۸۴۷۱۰:۴۵:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۳
ششم و یازدهم جهان را تحویل گرفته و در سه سال دوتا نایب قهرمانی تحویل داده. با هم فحش می دهند.
بی نام۳۲۳۴۹۴۷۱۱:۴۸:۵۹ ۱۴۰۲/۷/۳
برداشت محصول دیگران هنر نیست. ورزشکاران این مدال‌های کسب شده توسط فدراسیون قبلی پرورش شدند.
ناشناس۳۲۳۴۸۵۵۱۰:۵۲:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۳
بحث کشتی وبرد وباخت نیست بحث ریا تزویر دورویی است.
ناشناس۳۲۳۴۸۵۹۱۰:۵۶:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۳
شما که ادعا میکنید منافع ملی فدای مطامع شده بفرمایید که در این سالها غیر از منافع جناحی،کدام منافع ملی ما حفظ شده.
سید رضا حسینی۳۲۳۴۸۶۰۱۰:۵۶:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
چرا میگید‌ دبیر‌ سیاسی‌ نیست‌ ؟ مگه از موقعیت خود در شورای‌ اسلامی‌ شهر تهران‌ استفاده‌ نکرد‌ ؟ جالبه‌ دبیر‌ میگه ما دوم‌ شدیم‌ روسیه‌ یه جورایی‌ دیگه‌ نیست؟ از بین قدرت‌ بین‌ امریکا‌ و ایران دوم‌ شدن‌ خیلی‌ خوبه‌ ؟
ناشناس۳۲۳۴۸۷۴۱۱:۰۳:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۳
عملکرد تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در دوره دبیر قابل قبول است ( بجز شکست باضربه فنی حسن یزدانی درمقابل تیلورکه دل هر ایرانی را خون کرد) .اما مسئله اصلی رفتار دبیر است.
یاسر۳۲۳۴۸۷۶۱۱:۰۴:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۳
آقای دبیر خودش قهرمان المپیک است اتفاقا خیلی هم در کار خودش تخصص داره بهترین نتایج تاریخ کشتی ایران هم در دوران مدیریت ایشان کسب شده ظاهرا برخی واقعیت ها رو نمیخوام ببینیم
ناشناس۳۲۳۴۸۸۴۱۱:۰۸:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۳
مگر نه اینکه ورزش از سیاست جداست.چرا یک رییس فدراسیون باید سیاسی کاری و جناحی عمل کند؟کشتی و فوتبال و والیبال و .....باید برای اعتلای جامعه و کشور باشد.پس یک رییس فدراسیون باید ورای جناحی عمل کند و اول منافع مردم و کشور را در نظر بگیرد.
ناشناس۳۲۳۵۴۷۵۱۹:۲۰:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۳
اونی که این بازی رو شروع کرد و از شهرت ورزشی خودش برای خام کردن یک مشت نوجوون سوء استفاده کرد امثال کریمی و دایی و ... بودن ، یعنی لیدرهای شماها
سعید۳۲۳۴۹۲۱۱۱:۳۷:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۳
مشخصا مقایسه بین دبیر و خادم است و هرکسی که کشتی را دنبال می کند می داند که خادم یک دهم امکانات و بودجه دبیر را نیز نداشت. هردو کشتیگیران خوبی بودند ولی اگر نظر خود کشتی گیران زیر دستشان را بپرسید همه خادم را مدیر مدبرتر و مربی لایق تری می دانند.
ناشناس۳۲۳۴۹۲۳۱۱:۳۷:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۳
آقای دبیر اگر شخصیت و منش کشتی را دوست دارد نباید طرف کارهای اجرایی برود چون طبیعت کار اجرایی طوری هست که قبل از همه چیز شخصیت درونی فرد را نمایان میکند. قبل از آقای دبیر خیلی افراد دیگر صلاحیت و علم و دانش و درایت و قدرت دارند اما خودشان نمیآیند چون متواضع هستند و کار اجرایی را لایق افراد با صلاحیت بالاتر از خود میدانند.
ناشناس۳۲۳۴۹۲۶۱۱:۳۹:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۳
نگاهی به آمار زیر کاملا مشهود است که تیم کشتی آزاد در زمان علیرضا دبیر همواره بر روی یکی از سکوهای قهرمانی جهان قرار داشته و در تمامی مسابقات صاحب مدال طلا شده است. از سوی دیگر در زمان علیرضا دبیر ۳ برابر زمان رسول خادم مدال طلا کسب شده، ضمن اینکه آمار کسب مدال نقره نیز تقریبا دو برابر است و در مجموع مدال ها نیز فدراسیون عملکرد بهتری در حدود ۵۰ درصد بدست آمده است.
ناشناس۳۲۳۵۰۹۲۱۳:۲۰:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۳
ایا نبود روسیه تاثیری در این نتایج داشته ؟
ناشناس۳۲۳۵۲۰۵۱۴:۳۱:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۳
بازیکنهای روسیه که بودن ، اتفاقا چند نفر از بچه های ما رو هم شکست دادن ، فقط نتایجشون در تیمی محاسبه نشد ،
ناشناس۳۲۳۴۹۳۲۱۱:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر ثابت کرده آدم انتقاد پذیری نیست .
ناشناس۳۲۳۴۹۳۴۱۱:۴۳:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۳
یه عده ای هستند فقط دنبال این هستن هرطوری هرنوع ورزشی راتو این کشور به زمین بزنن تمام استعداهای جوانان دارن نابود میکن چه ورزشی چه نخبگان عزیز .
محمد۳۲۳۴۹۳۹۱۱:۴۵:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۳
امسال تو کشتی آزاد چندم جهان شدیم؟ دوم! سال آخر ریاست رسول خادم تو ۹۷ چندم جهان شدیم؟ تو آزاد ششم! و فرنگی یازدهم! امپراتوری رسانه چه کار کرده است ؟ نارضایتی شدید از دبیر و تعریف از خادم! چرا؟ چون دبیر را، از اینترنشنال تا BBC تا رسانه‌های غرب زده و اکانتاشون تخریبش می‌کنند! به این می گویند قدرت رسانه و عملیات روانی..
ناشناس۳۲۳۴۹۵۸۱۱:۵۳:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۳
((علیرضا دبیر، به‌عنوان یک چهره حزب‌اللهی مدافع نظام و ارزشی..)) به هیچ وجه اینگونه نیست و آقای دبیر دارای چنین مشخصاتی نیست. مثلا یک فرد با چنین مشخصاتی هرگز گرین کارت آمریکا را دریافت نمیکند.
ناشناس۳۲۳۴۹۶۳۱۱:۵۴:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۳
من در رفتار اقای دبیر ریاو تزویر نمی بینم
ناشناس۳۲۳۵۰۱۰۱۲:۲۵:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۳
بابا تورو خدا راهی برای شکست دادن تیلور پیدا کنه که اعصاب ما وتمام ایرانیها رو بهم ریخته وخود یزدانی بیچاره غم زده وافسرده شده
صمصام۳۲۳۴۹۶۹۱۲:۰۱:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۳
اما جریان سیاسی مخالف اصولگرایان، دبیر را بهانه‌ای برای حملات خود به چهره‌های منتسب به این اردوگاه قرار داده و چشم خود را به روی منافع ورزش ایران بسته است. جناب مهراد جریان مخالف اصلاح طلبان هم همینجوری اند ...تا مییبینند یک نفر در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند او را میکوبند به او انگ میزنند توهین میکنند و کسی هم از انها یا رسانه انها بازخواست نمیکند
احمد۳۲۳۴۹۷۲۱۲:۰۲:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۳
فارغ از هر نتیجه ای که بد هم نبوده است در کشتی آزاد دوم شدیم در فرنگی هم دوم شدیم، کلا براندازان و اصلاح طلبان دل خوشی از امثال دبیر ندارند آسمون ریسمون می کنند تا بتونن اشکالی یا ضعفی را با ذره بین پیدا کنند بازتاب بدن .هم به کم کاری خودشون ماله بکشن هم طرف را تضعیف کنند. علیرضا دبیر هر چه در توان داشته انجام داده نتایج کلی هم که بد نبوده اگر چه می توانست خوبتر هم باشد.
ناشناس۳۲۳۴۹۷۷۱۲:۰۴:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۳
برخی با سو استفاده از مقام ورزشی خود وارد عرصه سیاست می‌شوند تا اینجا مشکلی نیست مشکل از آنجا آغاز می‌شودکه وارد چاله منافع شخصی و باندی میشوند و اعتبار خود را خدشه دار میکنند . به مقام ریاست هم از این راه می‌رسند. این افراد هم آینده سیاسی هم ورزشی از دست میدهند و هم توسط مردم به حاشیه رانده می‌شوند و در غبار رفتارهای ناپسند خود محو میشوند
ایرانی۳۲۳۴۹۸۰۱۲:۰۵:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر ورزشکار خوب و کشتی گیر خوب بود اما مدیر لایقی نیست ،اما متاسفانه راه را کج میرود و به جای اینکه در دل ملت جایی را برای خودش پیدا کند دنبال سیاست و مسند افتاد که مملو از فساد است و با کشتی منافات دارد ‌.ساعی و خادم و همین راه را رفتند و زود فراموش شدند .
ناشناس۳۲۳۵۰۰۲۱۲:۱۷:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر کارش درسته
کارگر۳۲۳۵۰۰۸۱۲:۲۴:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۳
بحثی در اینکه جریان سیاسی مشخصی در کشور برقدرت نشسته و همسو سازی در همه امور مملکت را اجرا میکنه نداریم چنانکه اسلافشون هم به غلط چنین کردند اما اگر رفتارهای یک مدیر فدراسیون از خواندن نماز مستحبی در جلسه رسمی و یا اخراج خبرنگار ونوع پوشش و.....را درست میدانید پس جای بحثی باقی نمیگذارید.
ناشناس۳۲۳۵۰۱۴۱۲:۲۶:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۳
حد کشتی ما همینه امریکا الان در ازاد ازما جلوتره این یه واقعیته کشتی گیرهای ما تا یه مرحلهای خوبن ولی تو فینال یا نیمه نهایی که به قدر های دنیا میخورن کم میارن واقعیت الان کشتی رو باید قبول کنیم
ناشناس۳۲۳۵۰۲۴۱۲:۳۴:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۳
نماز بخونه تا در امان باشه
ناشناس۳۲۳۵۴۷۹۱۹:۲۲:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۳
تو هم نماز نخون ، بعدا میفهمی کی در امانه
ناشناس۳۲۳۵۰۲۸۱۲:۳۸:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۳
عملکرد امسال فدراسیون قوی نبوده و وارد حاشیه شده است
محمد۳۲۳۵۰۴۲۱۲:۴۷:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۳
در مسابقات ورزشی همیشه برد و باخت وجود دارد که هر شکستی مقدمه پیروزی های بعدی خواهد بود. برخی از کشتی گیران از نظر روحی و روانی و نیز مدیریت زمان در کشتی ضعیف برخورد داشتند که باید مربیان در این زمینه بیشتر فعالیت نمایند.
ناشناس۳۲۳۵۰۵۱۱۲:۵۲:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر با آوردن افراد درجه سه برای مربیگری به سیاسی کاری تمایل دارد و مردم می دانند که خوب را از بد تشخیص دهند
احمد۳۲۳۵۰۷۰۱۳:۰۱:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۳
ایشون کشتی گیر خوبی بود قرار نیست مدیر خوبی باشه
ناشناس۳۲۳۵۲۵۰۱۵:۰۴:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۳
کشتی گیر خیلی خوبی هم نبود، کشتی گیر خوب زیادتر از ایشون داریم
ناشناس۳۲۳۵۰۷۲۱۳:۰۱:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۳
من در رفتار آقای دبیر بسیار ریا میبینم.
ناشناس۳۲۳۵۰۸۸۱۳:۱۵:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۳
چه حمله ای؟ از نظر فنی انتقاد کردند یعنی شما می فرمایید یک کشتی گیر که اتفاقا خیلی هم خوبه چهار بار از یک کشتی گیر شکست بخوره ایراد کادر فنی رفیق رییس به حساب نمیاد می فرمایید کشتی گیر مدال آور المپیک با این وضعیت شکست بخوره نباید حرفی زد می فرمایید بهترین های ما حذف بشن همه باید ساکت بشن یعنی می فرمایید مربیانی بهتر از درستکار نداشتیم
ناشناس۳۲۳۵۱۰۰۱۳:۲۶:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۳
نتایج ضعیف ایران در تمامی اوزان مقابل.، روسیه و آمریکا شکست خورده. نشان از به صدا در امدن خطر پس رفت و روزهای سیاه کشتی هست
ناشناس۳۲۳۵۱۳۳۱۳:۴۷:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۳
دوگانه سازی خادم و دبیر محکوم به شکسته چون عملکرد دبیر بسیار یهتره
ناشناس۳۲۳۵۱۳۴۱۳:۴۸:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۳
موضوع اینه که رقابت کشتی ازاد بین ایران و روس و آمریکاست. پس با غیبت روس دومی همون آخریه.
ناشناس۳۲۳۵۴۸۰۱۹:۲۳:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۳
چطور زمان خادم یازدهم شدیم ؟ ارواح اومدن اون وسط ؟
مهدی۳۲۳۵۱۵۱۱۳:۵۹:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۳
جناب چرا مغالطه میکنید. اینهمه رئیس سازمان و فدراسیون داریم که طبعا در این دولت اصولگرا هستند بحث سر اینه که ایشون نتایجی درخور کشتی ایران نگرفته
ناشناس۳۲۳۵۱۶۹۱۴:۰۷:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۳
هدف نویسنده از این مطلب فقط تخریب چهره اسطوره کشتی ایران وقهرمان المپیک مرد با اخلاق ومودب اقای رسول خادم هست .این دست از تخریبها که علیه اسطوره های مردمی ایران صورت میگیرد نه تنها از محبوبیت و مقبولیتشون کم نمیشه بلکه بیش از پیش به محبوبیتشون اضافه میشه.
ناشناس۳۲۳۵۱۸۱۱۴:۱۵:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۳
ما دهها فدراسیون ورزشی داریم. ولی روسای هیچکدام نمی آیند مسائل اعتقادی خود را وارد مباحث فنی کنند. خدا پرستی خود به خود در وجنات انسانها نمود پیدا می کند نیاز به جار زدن آن ربط و بی ربط نیست.
ناشناس۳۲۳۵۴۸۱۱۹:۲۳:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۳
کشتی فرق داره ، کشتی ورزش زورخونه و پهلوونیه ، آدم مذهبی میخواد.
مانی۳۲۳۵۲۰۳۱۴:۲۹:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۳
والله که بی انصافی و بی‌مروّت هستید ...! مگه خود شما و روزنامه ها و تمام رسانه‌های اصولگرا همین کارها رو با افراد و شخصیتهای اصلاح طلب نکردید و نمیکنید؟؟
سلام۳۲۳۵۲۳۵۱۴:۵۴:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۳
حرکات و سکنات ایشان من را یاد زمانی می ندازه که یه مربی تیم ملی فوتبال یه جورایی همانند ایشون رفتار می کرد .
رضا۳۲۳۵۲۵۳۱۵:۰۶:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۳
کسی که دم از دین و دیانت میزنه باید در همه چی انقلابی باشه بعنوان مثال سرمربی تیم ملی آزاد که از لحاظ فنی و دانش ورزشی هیچ حرفی برا گفتن نداره وفقط بواسطه رفاقت دیرینه گذاشته سرمربی تیم کشتی آزاد!!!
محمود نعمتی۳۲۳۵۲۵۵۱۵:۰۷:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
آقای دبیر میتونه منابع مالی فدراسیون کشتی رو شفاف به مردم بگه؟
ناشناس۳۲۳۵۲۶۳۱۵:۱۲:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۳
کسی که گرین کارت آمریکا رو میگیره معنیش اینه که احتمال داره زیر پرچم آمریکا قسم تابعیت بخوره ایشون خودش هم گفته که من گرین کارت رو پس ندادم و اونها معلقش کردند
ناشناس۳۲۳۵۴۸۴۱۹:۲۴:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۳
اونوقت دایی چی ؟ کریمی چی ؟ گل محمدی چی ؟
ناشناس۳۲۳۵۲۶۴۱۵:۱۳:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۳
بهتر اقای دبیر بود جلسه را ترک ودر نمازخانه با ارامش ادای وظیفه میکردند که بهانه ای نباشد بهرحال امیوارم درالمپیک موفق باشند .
ناشناس۳۲۳۵۲۶۵۱۵:۱۵:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر پس از سالها سیاسی کاری و در شورای شهر بودن اومده رئیس فدراسیون شده و در غیاب روسیه از کسب مدال بچه های پایین شهر و خود ساخته، برای خودش سپر درست کرده تا میز خودش رو حفظ کنه در حالیکه باید سپر مشکلات اونها باشه و اونها رو زیر چتر خودش بگیره
ناشناس۳۲۳۵۲۷۴۱۵:۲۴:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۳
انتقادی خوب است که سازنده باشد و انتقادی که تخریب کننده باشد انتقاد نیست بلکه غرض است مرض است ، اگر یک نگاهی به کشتی گیران آمریکا در همین جهانی امسال کنید و با سال گذشته مقایسه کنید خواهید دید که حتی آمریکا با اینکه قهرمان شد اما نسبت به سال گذشته افت شدیدی داشته آیا آنجا هم دبیر مشکل داشته انصاف داشته باشید دیگران هم هزینه می کنند ، تلاش می کنند و پیشرفت می کنند ولی با اینحال بازهم نتایج قابل قبول است هر چند می توانست بهتر باشد ، هی می گویید که نتایج کشتی گیرا روس محاسبه نشده ولی به این دقت ندارید که چندین کشور از کشتی گیران روسی الاصل استفاده کردند ، حمله به دبیر واقعا منصفانه نیست بلکه عقده گشایی است
ناشناس۳۲۳۵۲۷۶۱۵:۲۶:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۳
در زمان آقای خادم روسیه هم در میدان بود. ضمنا مدال رو رئیس فدراسیون نمیگیره و ایشون باید به امورات دیگه ای رسیدگی کنند. آقای خادم هیچوقت از کسب مدال برای جنگ با رقبای خودش استفاده نکرد. خادم رو بزور نگه داشتند و 10 بار استعفا داد و این سمت رو نمیخواست.
مجتبی۳۲۳۵۲۸۰۱۵:۳۱:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر طی این چهار سال به اندازه ۴۰سال کارکرده مگر نایب قهرمانی بده اگر بد هست چرا قبلا ۹یا ۱۰ جهان بود
ناشناس۳۲۳۵۲۸۳۱۵:۳۲:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۳
دبير از نظر شخصيتي بدردرياست فدراسيون را نمي خورد
خلیل۳۲۳۵۲۸۶۱۵:۳۲:۵۹ ۱۴۰۲/۷/۳
مشکل دبیر نوع بیان و صحبت کردنشه که به دیگران بی احترامی میکنه،مخصوصا به کادر قبلی تیم ملی...که اون هم بر میگرده به شخصیتش...‌اما برای کشتی همه تلاشش،رو کرده،اما حواسش نیست که با انتخاب درستکار و حمایت از اون ضرر میکنه....
ناشناس۳۲۳۵۲۹۲۱۵:۳۶:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۳
همه که دارند حمایت می کنند حتی صدا وسیما که هیچ وقت اینطور علنی از کسی حمایت نکرده بود او را با رسول خادم مقایسه و از وی حمایت کرد!!!!!!
حسین۳۲۳۵۳۱۱۱۵:۵۹:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۳
کل کشتی بخصوص آزاد رو در وزن ۸۶ ما دو تا نخبه داریم این آدم کامران رو از هشتادو شش کیلو به زور برد نودو دوکیلو که هم باعث فشار به کامران شد و صدمه خورد در زانو ؟ باز دوباره داره میخواد به نودو هفت المپیک وعده داده دقیقا نابود کردن این بچه که وزنش کلا نود کیلو هم به زور میشه و اما یزدانی بنده خدا رو می‌توانست طی این چند سال مثل جردن آمریکای چون یزدانی کلا هشتادو پنج هست وزنش شاید یک کیلو بالا یا پائین که از لحاظ بدنی هم مناسب هشتادو شش نیست یا مناسب تیلور نیست که تیلور نودو یک کیلو و حجم بالای بدن و کشتی گیر زیر گیر هست که فقط کامران از همان چند سال پیش او را همیشه از طلا گرفتن محروم می‌کرد؟ سبک کشتی کامران بسیار جنگنده و رو به جلو هست در صورتی که یزدانی بیشتر دنبال بدل و دست زیر کتف هست دقیقا دو نخبه کشتی با مدل های متفاوت که هر کشوری بود کلی از این دو پهلوان می‌توانست مدال طلا کسب کند ، خود دبیر از همه بهتر می‌داند این موضوع را چون خودش یک حرفه ای هست و انقدر تو کشتی بوده که از همه بهتر این دو نخبه را می‌توانست با برنامه ریزی هر دو را قهرمان میکرد
ناشناس۳۲۳۵۳۳۴۱۶:۲۱:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۳
عدم توانایی دبیر و شکست مفتضحانه ایران در این رقابت‌ها وعدم استعفای دبیر وحتی معذرت خواهی هم نکرد ....به نظر بنده باید ایشان اخراج شود
قادر۳۲۳۵۳۴۶۱۶:۳۳:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۳
من اهل سیاست نیستم ولی به کشتی علاقه دارم تمام کشتی ها را هم تماشا کردم ۱_ریاست فدراسیون کشتی یک مقام بزرگ هر کشوری هست حالا چه آقای دبیر باشد یا هر فرد دیگر باید در مراسمات رسمی و بین المللی لباسی بپوشد که مورد انتقاد قرار نگیرد من خودم یک بسیجی هستم و افتخار هم می کنم ولی نماز خواندن در داخل یک جلسه رسمی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست ۲_ مشکل باخت تعداد از کشتی گیران عزیز ضعف کوچ کنار تشک و کم تجربگی آنها بود در حالیکه کشتی گیر در اواخر وقت کشتی از نظر امتیاز جلو بود وظیفه کوچ کنار تشک بود که به کشتی گیر تذکر می داد کشتی را اداره کند که به این علت در کشتی آزاد حداقل دو مدال از دست دادیم ۳_ آقای دبیر به عنوان رئیس فدراسیون باید بعد از کشتیهای آسیایی ایرادات کادر فنی را در کمیته فنی. و حتی با دعوت از پیشکسوتانی مثل آقای برزگر بررسی و حتی اگر لازم با شد با تغییرات در کادر فنی اصلاح کند ۴_ایکاش نه تنها کشتی بلکه تمام رشته های ورشی را با سیاست قاطی نکنند ۵_ انسان هرچقدر توانمند باشد غرور باعث شکست او می شود
حسن۳۲۳۵۳۶۰۱۶:۵۵:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر بی نظیر است.انها که با او مخالفت می‌کنند از روی حسادت است
ناشناس۳۲۳۵۳۷۲۱۷:۰۸:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۳
یکی نیست به این نویسنده بگه آخه این که میگی: (حملات این روزها، بیشتر شبیه به تسویه‌حساب‌های سیاسی است ) دبیر چکاره است که بهش حمله بشه .
علی۳۲۳۵۴۱۷۱۸:۰۷:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۳
علیرضا دبیر حمایتت می کنیم
ناشناس۳۲۳۵۴۸۸۱۹:۳۱:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۳
دفاع شما که سیاسی تره. دبیر کشتی گیر بسیار خوبی بود و خیلی هم افتخار کسب کرده، ولی الآن حرفهای بی ربط به کشتی می زنه که در درست نیست
حسن۳۲۳۵۴۸۹۱۹:۳۱:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۳
واقعا اگر آدم خوبی باشد ازاین وآن حرف نمی زند کارشو می کند منظور آو چیز دیگریست مطمئن باش نمائینده مردم نخواهی شد
ناشناس۳۲۳۵۵۰۳۱۹:۴۸:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۳
برای اینکه نتیجه یک مدیر موفق در کشتی را بررسی کرد حداقل ۵سال نیاز است تا سرمایه گذاری و برنامه ریزی که بر روی نوجوانان و جوانان انجام داده در بزرگسالان به نتیجه برسد. آقای دبیر فعلا در بزرگسالان از نتیجه دوران قبل داره برداشت می‌کنه باید منتظر بود
ناشناس۳۲۳۵۵۲۴۲۰:۰۵:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۳
رسول خادم کلاسش بالاتر از دعوا برای ریاست بود
کیان۳۲۳۵۵۴۵۲۰:۲۶:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۳
بابا دست از سر کشتی فرمایشیت بردار دبیر! تیم ملی امسال دیگه زیر دست وپایه امریکاییا له شد دیگه چه حرفی مونده؟؟؟حسن یزدانی رو تیلور تو فینال ضربه فنی کرد بازم ادعاتون میشه؟پارسالم زد سال بعد هم همینه تا این کادر فنی و دبیر عوض نشه این تیم حریف امریکا نمیشه
ناشناس۳۲۳۵۵۵۳۲۰:۳۱:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۳
کشتی ایران در تمام این سالهاست زیر یوغ آمریکا و روسیه بوده و حرفی برای گفتن نداشته اگر تحریم روسیه نبود همین دومی را هم نمی آورد، تازه در بسیار از وزنها ما به ژاپن و ترکیه و ازبکها و اذریها و قرقیزستان می بازیم
ناشناس۳۲۳۵۵۶۵۲۰:۵۵:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۳
من فقط یه بار آقای رسول خادم رو دیدم و حقیقتا شیفته اخلاقش شدم
abolfazl۳۲۳۵۵۷۵۲۱:۰۹:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۳
دبیر کشتی گیر خوبی بوده اما اکر در اردوگاه اصولگرا نبود یعنی خودش را به آن اردو نمی چسباند به هیچ وجه قواره موقعیتهای بدست آورده را نداشت و نداره .خواهیم دید که همه تلاشهای پوپولیستی ایشون برای پست وزارت است.
حامد۳۲۳۵۷۷۶۰۰:۲۳:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۴
آقای دبیر مثل خیلی از آدم ها ممکنه ایراد هایی داشته باشه. ولی تا امروز کسی مثل ایشون رو تو کشتی نداشتیم که همه جوره داره پای کشتی ایستاده. نقد سازنده باید باشه. که کشتی رشد کنه. نه نقدی که لطمه به کشتی بزنه. کسی که دلسوزه کشتی هست باید راهکار بده. نه راه کشتی رو ببنده.
علی پور۳۲۳۵۹۶۷۰۸:۱۷:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۴
علت حمله به ایشان حمایت بی دلیل صدا سیما و سایت های همسو از ایشان است . رفتار خود ایشان نیز به کنار .
ج۳۲۳۶۵۱۳۱۵:۵۰:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۴
چرا ورزشکاران دوست دارند بعد از دوران قهرمانی بیان توی سیاست وشورا ؟؟هیچ کجا دنیا این قاعده نیست دربین فوتبالیستها تنها بهترین ها مربی شدن !ا
ناشناس۳۲۳۶۵۱۹۱۵:۵۴:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۴
اخلاق اخلاق اخلاق این فاکتور مهمترین موضوعی هست که پا بر جا میمونه و نگهداری ازش هم آسون نیست
محمد۳۲۳۶۵۴۷۱۶:۱۵:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۴
مردم عادی که عضو هیچ گروه و دسته ای نیستند. این بنده خدا بیشتر از اینکه به فکر پیشرفت کشتی باشد دنبال نقش بازی کردن است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین