امنیت، اتفاقی نیست !

سامان مهراد، گروه سیاسی الف،   4020626089 ۱۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
امنیت، اتفاقی نیست !

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پروژه ویرانی‌طلبان و اغتشاشگران در سالمرگ مهسا امینی برای التهاب کشور و به خاک و خون کشیدن مردم به شکست منتهی شد که مهم‌ترین دلیل این ناکامی، هشیاری دستگاه امنیتی و رصد دقیق نیروهای اطلاعاتی کشور از پروژه‌های متعدد و مقاصد شوم تروریست‌ها بود. 

در همین چند روز اخیر، اخبار متعددی از کشف محموله‌های عظیم اسلحه، شوکر، سلاح‌های سرد، بمب‌های متعدد و همچنین خنثی‌کردن طرح انفجار برخی نقاط و همچنین مقابله با برنامه ترور افراد من‌جمله پدر مهسا امینی منتشر شد و همین مسئله از توطئه عظیمی حکایت می‌کند که با درایت سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) تمامی این اهداف ناکام ماند.

اگر فقط تعداد اندکی از این دسیسه‌ها به ثمر می‌نشست، ایران وارد بحرانی امنیتی می‌شد که بیرون آمدن از آن نیازمند اقداماتی پیچیده بود که هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را به کشور تحمیل می‌کرد اما درایت دستگاه اطلاعاتی، کشور را در اوج امنیت و آرامش قرار داد.

این واقعیتی غیرقابل انکار است که دشمنان ایران برای بر هم زدن امنیت کشور از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد و حاضرند انسان‌های بی‌گناهی را قربانی مطامع سیاسی خود در جهت ضربه به جمهو‌ری‌اسلامی کنند و همین مسئله ارزش شاهکارهای نیروهای اطلاعاتی را هویدا می‌کند. 

هر چند مصائب اقتصادی موجب شده بسیاری از مردم، امنیتی که در کشاکش بحران‌ها و اوضاع آشفته پیرامونی بر کشور سایه‌افکنده را چندان احساس نکنند و حتی در بسیاری از مواقع، آن را دستمایه کنایه‌های خود قرار دهند اما امنیت، نعمتی است که تا از جامعه سلب نشود، ارزش و جایگاه والای آن مشخص نمی‌شود.

اگر امنیت نباشد اقتصاد که هیچ، حتی امکان حیات هم از مردم سلب خواهد شد و سایه شوم مرگ، آحاد جامعه را تهدید خواهد کرد. حافظه‌تاریخی ایرانیان از یاد نبرده که گروهک تروریستی مجاهدین در دهه 60 ، در سایه آشفتگی‌های داخلی کشور، مدت‌ مدیدی مردم را به خاک و خون کشید و ایران را آغشته به ترور و اغتشاش کرد. 

از سال گذشته تا کنون به مدد بروز برخی شکاف‌ها و هویدا شدن اختلافات، دشمنان ما در صدد رقم‌زدن همین سناریو برای کشور عزیزمان هستند و حتی اتفاقات سال گذشته و کشته‌سازی‌هایی که در کشاکش اغتشاشات رخ داد هم در راستای تحقق این هدف صورت پذیرفت. دشمنان وجودی ایران به‌دنبال تکرار وقایع تلخ سال گذشته، در روزهای اخیر بودند و سعی داشتند که به بهانه سالمرگ مهسا امینی، دوباره ایران را در گرداب درگیری‌های داخلی انداخته و بتوانند جان‌های بی‌شماری را بستانند که اقتدار و ذکاوت نیروهای امنیتی، تروریست‌ها را ناکام گذاشت.

مردم ایران امروزه گله‌های بسیار و البته درستی از وضعیت اقتصادی کشور و حتی کژکارکردهای ساختار سیاسی دارند اما این نکته را باید درک کنند که در فقدان امنیت، اولویت آن‌ها از اقتصاد به حیات و حفظ جانشان تقلیل خواهد یافت.

همه ایرانیان با وجود اختلاف نظرها، دلخوری‌ها و گلایه‌های بسیاری که وجود دارد، باید قدردان گمنام‌ترین و سلحشورترین نیروهایی باشند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خود را وقف امنیت این آب و خاک و مردم می‌کنند. همه ما باید بدانیم که امنیت، اتفاقی نیست و این نعمت بزرگ در سایه مجاهدت‌هایی رقم خورده که خالقین آن هیچ‌گاه شناخته نخواهند شد. 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۲۸۲۲۲۰۸:۳۸:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
قدر امنیت رو کسی میدونه که از دست اش داده باشه مثل مردم عراق ،افغانستان و سوریه اگه امنیت نباشه سفر شمال هم نیست!
ناشناس۳۲۲۸۳۸۴۱۰:۵۴:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تامین امنیت ، اولین و بدیهی ترین وظیفه حکومت‌ها و اولین و بدیهی ترین حق ملت هاست. پس منتش رو سر مردم نذارین.
ناشناس۳۲۲۸۴۶۳۱۱:۴۳:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
وقتی افراد نادانی در شورش ها شرکت میکنن و کشور رو به آتش میکشن آنوقت قدر امنیت مشخص میشود
ناشناس۳۲۲۸۸۶۰۱۶:۰۲:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
وجود نیروی امنیتی زیاد نشانه نارضایتی زیاد است.
ناشناس۳۲۲۹۰۱۵۱۸:۲۲:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
نشان از دسیسه فراوان علیه ایران هست بااین حال زیاد هم نیستند
ناشناس۳۲۲۸۴۶۸۱۱:۴۶:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هیچ منتی نیست اما باید قدر امنیت را بدانیم و قدردان نیروهای حافظ امنیت باشیم.
ناشناس۳۲۲۸۵۰۹۱۲:۱۱:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
همه ملت قدر دان این نیروها هستند و هیچوقت ناسپاس نیستند منتها نباید چوب داشتن امنیت همیشه بر سر مردم کوبید و منت گذاشت چ خوب است پازل امنیت با تامین معیشت کامل شود این خواسته مردم است
ناشناس۳۲۲۸۵۶۷۱۲:۴۱:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مشکلات معیشتی از وقتی شروع شد که اقتصاد کشور را به مذاکره گره زدند.
ناشناس۳۲۲۸۶۱۷۱۳:۲۰:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
رییسی که اقتصاد و معیشت را به مذاکره گره نزد هم کاری برای گرانی و بیکاری و تورم نکرد به قیمت مرغ و گوشت و مسکن و لوازم تحریر و سرویس بچه ها و دندانپزشک و دارو . ...نگاه کن بیدار شو ! باید شبیه کشورهای موفق همسایه زندگی و کار کنیم
ناشناس۳۲۲۸۶۸۴۱۴:۰۲:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
شما اول برو اقتصاد یادد بگیر و وقتی یاد گرفتی به‌راحتی می فهمی که چه ارثی رسیده که 50 الی 60 درصد قیمت هاهم هم باید دولت وقت ایجاد می کرد و نکرد و گذاشت برای این دولت
ناشناس۳۲۲۸۶۸۶۱۴:۰۳:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
کارشناسان دولت قبل پیش بینی تورم 3 رقمی را کرده بودند رئیسی تورم 65 درصدی را به 40 درصد کاهش داد.
ناشناس۳۲۲۸۷۰۳۱۴:۱۲:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
این مشکل ماست که هر مسئله رو امنیتی می کنیم. مشکلات معیشتی و کار و جوانان و محیط زیست و آب و کشاورزی و اقتصاد و غیره و غیره رو امنیتی می کنیم و میگیم کسی حق اعتراض ندارد چون امنیتمون بهم میریزه .
ناشناس۳۲۲۸۴۷۱۱۱:۴۷:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت یعنی حضور بی حساب و کتاب افغانها و طرفداران طالبان در ایران.که به نظر میرسد با موافقت وهمراهی بعضی مدیران باشد
ناشناس۳۲۲۸۴۸۰۱۱:۵۱:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مگه مردم میگن امنیت نمی خوایم حرف مردم یه چیز دیگه ست اینکه چرا کشوری با اینهمه ثروت خدادادی با مدیران ناکارامد اینگونه اداره میشه حرف سو مدیریته حرف عقب افتادگی در منطقه و مسائل اقتصادیه
ناشناس۳۲۲۸۵۰۰۱۲:۰۶:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
در دهه 90 شاخص های اقتصادی منفی بود و کشور در تمام زمینه ها دچار عقب ماندگی شد.
ناشناس۳۲۲۸۷۴۷۱۴:۳۱:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
حالا چون دهه نود شاخص های اقتصادی منفی بود الان هم باید منفی باشه؟
ناشناس۳۲۲۹۰۸۹۱۹:۳۳:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
در 2 سال گذشته برخی شاخص های اقتصاد کلان رشد و پیشرفت را نشان می دهد.
ناشناس۳۲۲۸۵۲۳۱۲:۱۹:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چون همه با هم دست دارید و می شود ایران
ناشناس۳۲۲۸۵۳۵۱۲:۲۵:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
دوست گرامی اصلا بحث منت نیست و هیچ کس هم حق ندارد بر سر کس دیگر منت بگذارد ولی منظور این است که برای داشتن نعمت باید شکرگزار بود و دید که افرادی هستند شب روز کار میکنن برای ایجاد امنیت مردم و کشور.....همونطور که ما در احادیث داریم امنیت و سلامتی دو نعمت مخفی خداست.
آرمان مقدم۳۲۲۸۷۹۴۱۵:۰۲:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تا زمانی ک منه جوون حتی اگر ماهی پنجاه میلیون هم درآمد داشته باشم ولی از حق داشتن خونه و ماشین و خوراک و خانواده محرومم شما و دستگاه اطلاعاتی نتوانستید امنیت مرا تامین کنید.
ناشناس۳۲۲۸۶۰۵۱۳:۱۴:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
بله بدیهی است، ولی در ایران ما با مجموعه قابل توجهی از دشمنان خارجی و داخلی ، تلاش های جانفشانانه ای لازم است تا این امنیت باشد، فلذا ما مدیون همه شهدای راه امنیت هستیم و این امنیت با تلاش بیش از شرح وظایف دسبگاههاب امنیتی به دست می آید ...
ناشناس۳۲۲۸۷۰۹۱۴:۱۴:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مردم شوروی سابق هم امنیت داشتند حتی بیشتر از ما اما معنی امنیت صرفا امنیت جانی نیست. جامعه نه امنیت اقتصادی و اجتماعی دارد نه امنیت غذایی حتی فقر و فلاک و جرائم ناشی از فقر از سر و کول مردم داره بالا می ره. روزی نییست نبینیم انسان هایی رو که تا کمر در سطل زباله دنبال روزی هستند.
ناشناس۳۲۲۸۷۱۰۱۴:۱۵:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
منت نذاشته که، فقط گفته حکومت به وظیفه خودش به خوبی عمل کرده و حق مردم رو کامل ادا کرده!
ناشناس۳۲۲۸۴۱۹۱۱:۱۷:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت مدل کره شمالی ارزشی ندارد.
ناشناس۳۲۲۸۵۰۳۱۲:۰۷:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
کره شمالی گاو شیرده نیست و از کره جنوبی بهتر است.
نا اشنا۳۲۲۸۶۵۸۱۳:۴۸:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اگر شیر داشت که مردم خودش از گرسنگی به این وضع دچار نمی‌شدند. کره شمالی ،گاو شیرده نیست ،.گاو عصبانی هست که داخل میدان گاوبازی کشورهایی همچون چین و روسیه ازش استفاده سیاسی می‌کنند، و متاسفانه واقعا همان گاو هست ،که ملت بیگناه ش رو فدای امیال سیاسی ودیکتاتور منشانه خودش کرده ،و چه بسا چین و روسیه برای فشار آوردن به کره جنوبی و ژاپن و کشورهای آزاد آسیای جنوب شرقی از این گاو عصبانی استفاده ابزاری می‌کنند.
ناشناس۳۲۲۹۰۹۵۱۹:۳۵:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تبلیغات رسانه های غربی کذب است مردم کره شمالی از نظر اقتصادی و معیشتی مشکلی ندارند.
ناشناس۳۲۲۸۸۸۸۱۶:۲۳:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
عجب !! خدا عاقب این‌ گاو شیر ده رو‌ هم مثل عربستان به خیر کنه!!
ناشناس۳۲۲۹۲۱۰۲۱:۵۲:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
وقتی کسانی در کشور هستند که تبلیغ کره شمالی را میکنند دیگه حرفی نمی مونه
ناشناس۳۲۲۸۴۸۳۱۱:۵۴:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
سوریه و عراق رو مثال می زنید؟ این کشورها به دست حاکمانشون نابود شدند.بشار رو که خودتون با چنگ و دندون در حکومت نگه داشتید ،حکومتِ عراق رو هم که از خداتون بود مردم سرنگونش کنند. صدام اگر به کویت حمله نمی کرد و به رژیم صهیونیستی موشک نمی زد آمریکا هم برای حمله به عراق بهانه ای نداشت .همه ی بدبختی های ملت ها از پشت سر حاکمان اون هاست حاکمانی که پایگاه مردمی ندارند.
ناشناس۳۲۲۸۵۳۴۱۲:۲۴:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اطلاعات خود را بیشتر کن و در مورد خاورمیانه بزرگ بیشتر آگاه شوید ولی برای دانستن شما 11 سپتامبر یک دسیسه توسط خود آمریکا و صهیونیست بود برای لشکر کشی و رسیدن به همان هدف خاورمیانه بزرگ که تجزیه کشورهای منطقه و نیل تا فرات اسرائیل عمل کردن که شکست هم خوردن
ناشناس۳۲۲۸۵۷۲۱۲:۴۴:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
به گفته خود ترامپ داعش را امریکا تاسیس کرد هدف اونها تجزیه سوریه و عراق و ایران و یمن بود.
ناشناس۳۲۲۸۸۱۷۱۵:۲۷:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
آخرش نفهمیدیم حرفهای ترامپ سند و معتبر است یا او دیوانه ی قمارباز چرندگو است ؟!
ناشناس۳۲۲۸۸۸۰۱۶:۱۷:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
بابت این امنیت حقوق می گیرن و از وظایفشونه !
ناشناس۳۲۲۸۲۳۳۰۸:۴۵:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اکثر کشورها امنیت دارن پس بر مردم منت نزارید. مگه امارات و قطر و عمان و کویت و عربستان و اردن .... نا امن هستند؟
ناشناس۳۲۲۸۲۹۳۰۹:۴۷:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اگر فقط یک بخش کوچکی از تمرکز روی این کشورها بشود توسط خارجی ها برای ناامنی اینجا برای ما داستان نمی گویی!
ناشناس۳۲۲۸۳۲۶۱۰:۰۸:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
بله به روز مردم سوریه نیوفتادی که بفهمی امنیت چقدر مهمه
ناشناس۳۲۲۸۳۷۰۱۰:۴۶:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چرا مثل مردم قطر عمان کویت یا جاهای دیگه نباشیم.
ناشناس۳۲۲۸۴۵۹۱۱:۴۱:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
این کشورهای ریز خنثی هستند و نمی‌توانند در تحولات بزرگ نقش مهمی ایفا کنند برخلاف کشورهای بزرگ
ناشناس۳۲۲۹۶۷۱۱۰:۳۷:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۲۸
همین کشور ریز رابط بین کشور بزرگ ایران و امریکا هست. ریز بودن به محیط جغرافیایی نیست باهوش، به قدرت سیاسی و اعتبار هست که هر دو کشور ریز عمان و قطر (از دید شما) دارن به بهترین شیوه اجرا میکنن
ناشناس۳۲۲۸۴۷۰۱۱:۴۷:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
قطر و کویت و امارات جمعیت ندارند و تامین امنیت شون کاری خیلی ساده است.
ناشناس۳۲۲۸۷۱۷۱۴:۱۸:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
شاید اونا به اندازه ایران روی محیط اطراف خودشون موثر نیستن!
ناشناس۳۲۲۸۴۶۹۱۱:۴۶:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اگر بشار برای در قدرت ماندن متوسل به ایران و روسیه نمی شد و مثل یک آدمِ فهمیده از قدرت کناره گیری می کرد و حکومت رو به دست مردم می داد این اتفاق های تلخ هم نمی افتاد.
ناشناس۳۲۲۸۵۰۶۱۲:۱۰:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اگر بشار اسد با کمک ایران و روسیه داعش را نابود نمی کرد الان کشورهای منطقه تجزیه شده بودند و باید در خیابانهای تهران و سایر شهرها با داعش مبارزه می کردیم.
ناشناس۳۲۲۸۵۲۹۱۲:۲۲:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
عزیزم داعش درست کردن برای تجزیه سوریه و از بین بردن محور مقاومت آن وقت شما آمدی می گویی اگر می رفت کنار؟
ناشناس۳۲۲۸۸۹۳۱۶:۲۷:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
در سوریه هم مردم دنبال بهار عربی بودن اما بشار اسد مثل حاکمان تونس و مصر کناره گیری نکرد وبا مردم درگیر شد و موحب جنگ داخلی شد و داعش هم از فرصت استفاده کرد.
ایرانی۳۲۲۹۱۰۵۱۹:۴۵:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
نتیجه بهار عربی در مصر و تونس چه شد؟ کشورهایی به شدت فقیرتر و وابسته تر نتیجه بهار عربی در لیبی چه شد؟ کشوری تجزیه شده و بدون حکومت که امارات و عربستان و البته غرب برای منابعشان تصمیم می گیرند .. آن اعتراضات بنام بهر عربی منجر به زمستان سخت بی پایان در این کشورها شد.
ناشناس۳۲۲۸۴۴۷۱۱:۳۲:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اونها دشمن واپوزسیون وسلبریتی وطن فروش و100تا شبکه معاند واقوام مختلف باعقاید مختلف وجمعیت 80میلیونی ندارن مرز مشترک با چندتا کشور گشنه همسایه نیست کومله دموکرات پانترک هم ندارن
ناشناس۳۲۲۸۵۵۴۱۲:۳۱:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
دوست عزیز کویت و قطر و عربستان کاملا درسته امنیت دارن ولی ببین کدوم کشور در دنیا مثل ایران است که تقریبا بیش از ۵۰ کشور دنبال سرنگونی اون کشورند و دائم به مخالفین کمک‌هایی مالی تسلیحاتی اطلاعاتی تحقیقاتی آموزشی میکنن... پس هیچ وقت امنیتی که ما داریم رو با امارات عربستان و فرانسه مقایسه نکن و بدون برای امنیت من و تو و کشور عزیزمون پیر بچه های امنیتی کشورمون دراومده
ناشناس۳۲۲۸۸۹۸۱۶:۳۲:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چرا باید ۵۰ کشور دنیا خواهان سرنگونی ما باشن ؟!! اگر ما با اونا ومنافع اونا کاری نداشته باشیم ،اگر مثل دیگر کشورها با اونا تعامل کنیم چرا باید این‌همه کشور دشمن باشن ؟!
ناشناس۳۲۲۹۰۱۸۱۸:۲۶:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
3 الی 4 کشور هستند دتبال قبصه کردن دنیا از جمله ایران هستند و دیگران هم مجبور می کنند با آنها همکاری کنند و ایران چون مقابله می کند با آنها بیشترین هجمه را دارد
ناشناس۳۲۲۸۲۳۴۰۸:۴۵:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
به اسم و بهانه امنیت نباید اعتراض به حق مردم رو سرکوب کرد. امیدوارم به سمت دموکراسی حرکت کنیم
ناشناس۳۲۲۸۲۹۰۰۹:۴۶:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
به اسم دموکراسی و اعتراض کشور را ویران نفرمایید
عمران۳۲۲۸۳۳۵۱۰:۲۳:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
دموکراسی شرط لازم برای حکمرانی موثر است. بدون دموکراسی هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد.
ناشناس۳۲۲۸۴۵۶۱۱:۴۰:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
کشور ایران 40 سال هست دموکراسی دارد حتی افراد می آیند سرکار که آن سیستم را قبول ندارند که نمونه ندارد در جهان
ناشناس۳۲۲۸۵۵۵۱۲:۳۲:۰۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
شورای نگهبان فقط افراد همسو با سیاستهای حاکمیت را تایید می کنه اصلاح طلب و اصولگرا فرقی با هم ندارند
ناشناس۳۲۲۸۸۲۱۱۵:۳۳:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
بعله مانند خاتمی!! یا روحانی!
احمدی۳۲۲۸۴۳۱۱۱:۲۲:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
عزیز برادر از خواب بیدار شو ،مثل طوطی و مینا هرچه اینتر نشنال ،بی بی سی ،،،،،،در ایران بلغور می کنند تو تکرار نکن و با این کارت در صف دشمنان ایران قرار نگیر ،ایران وطن ماست ،
آرمان مقدم۳۲۲۸۷۹۸۱۵:۰۶:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
جالبه هر کی عقیدش بر خلاف عقیده شماست میشه دشمن .....
ناشناس۳۲۲۸۴۷۸۱۱:۴۹:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
زن زندگی ازادی ! اشوب ترور ناامنی
ناشناس۳۲۲۸۵۶۸۱۲:۴۳:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هرزگی ولنگاری بی بند و باری
ناشناس۳۲۲۸۶۳۶۱۳:۲۹:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
من در اطرافم هرزه و ولنگار و بی بند و بار نمی بینم همه محترم و زحمتکش و با شخصیت هستند البته من هم در امور دیگران کنکاش نمی کنم و فقط درگیر زندگی خودم هستم و دیگران را بدون اطلاع قضاوت نمی کنم کشور ما مردم نجیبی دارد شما کجا زندگی می کنی که این همه هرزه و ولنگار می بینی ؟؟
ناشناس۳۲۲۸۳۹۳۱۱:۰۲:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
همون دموکراسی که تو آمریکا به مردم اجازه غارت میده یا به مامور اجازه میده سیاهپوستان رو مثل سگ بکشن یا به هم تجاوز کنن
ناشناس۳۲۲۸۸۲۹۱۵:۳۹:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تا جایی که میبینیم از همه دنیا با هزار جور بدبختی فرار میکنن تا به همین آمریکایی که شما میگی برسن.
ناشناس۳۲۲۸۲۳۶۰۸:۴۶:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
ریشه این ناامنی اینه که ما برای خودمون کلی دشمن درست کردیم...
ناشناس۳۲۲۸۷۲۳۱۴:۲۱:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
همینکه قبول کردی دشمن خارجی عامل این اتفاقاته یعنی داری آگاه می‌شی!
ناشناس۳۲۲۸۲۴۱۰۸:۵۱:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت در کنار آزادی، رفاه اقتصادی، امید به آینده و عدالت اجتماعی معنا و ارزش پیدا می کنه.
ناشناس۳۲۲۸۲۴۴۰۸:۵۵:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
سوال این است که انرژی نارضایتی مردم از وضع موجود که از صدر تا ذیل نظام از آن اطلاع دارند چگونه تخلیه می شود؟
سعید۳۲۲۸۲۵۱۰۹:۰۰:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تو دو هفته سه بار دزد به ماشینم زده. ده بار بابت یه پاتوق مواد فروشا به نیروی انتظامی گزارش دادیم هر روز شلوغ تر میشه و مشتریاشون به هیچ ماشینی تو اون منطقه رحم نمیکنن. کدوم امنیت ؟!
ناشناس۳۲۲۸۲۶۰۰۹:۱۲:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هر دفعه آشوب میشه همین حرفها را میزنید مردم تا چند نسل دیگه باید این وضع را تحمل کنند؟!
ناشناس۳۲۲۸۳۰۱۰۹:۵۰:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تا وقتی عوامل دشمن هست!
ناشناس۳۲۲۸۴۵۷۱۱:۴۰:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تو کل دنیا فقط ما دشمن داریم یا برای خودمان دشمن میتراشیم؟
ناشناس۳۲۲۸۵۴۰۱۲:۲۷:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
استعمارگر که هست دشمن خیالی ایجاد می شود برای گسترش استعمارگری و استعمارگر فعلی آمریکا هست
ناشناس۳۲۲۸۶۲۱۱۳:۲۲:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چرا آمریکا نمی تونه جلوی پیشرفت کره جنوبی و ژاپن و نروژ و عربستان و امارات و عمان و ... را بگیره ؟ شعار نده سیاست خارجی ما اشتباهه
ناشناس۳۲۲۸۶۳۹۱۳:۳۱:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چون یک عده استثمارگر هستند ما رسالت داریم که مردم خود را رها کنیم و با شاخ گاو درگیر شویم و مدام در بحران و گرفتاری زندگی کنیم ؟ دیگران با آن استثمارگران چه می کنند که در حال پیشرفت هستند ؟
ناشناس۳۲۲۸۶۹۰۱۴:۰۷:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
رسالت کدخدا این هست که ایران تکه پاره کند و مقابله می شود چه از داخل مرز و چه بیرون از مرز، جلوی پیشرفت آنان را نگرفته؟! اتفاقا برخی جاها گرفته با این که سیاست آنان با مبدا غرب تنظیم می کنند
ناشناس۳۲۲۸۴۷۹۱۱:۵۰:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چرا این همه دشمن داریم ؟
ناشناس۳۲۲۸۲۷۰۰۹:۲۱:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
خطر ناک ترین وضعیت بی تفاوتی و انتظار مردم است
عبداللهی۳۲۲۸۲۷۱۰۹:۲۲:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
الحمدلله خطر رفع شد وسپاسگزار جان برکفان هستیم.این پیچ اینترنت رو هم شل کنید کاسبی کنیم
ناشناس۳۲۲۸۲۷۲۰۹:۲۳:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اکثریت مردم فعلا غم نان دارند و در پی گذران آبرومند زندگی هستند و کاری به باقی امور ندارند
ناشناس۳۲۲۸۲۸۰۰۹:۴۱:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
سلام تمام حرف مردم هم در اعتراضات پیدا و پنهان همینه که نیروهای خدوم انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (ع) ، به جای صرف وقت در مقوله حجاب و گیر دادن به انسانهای با اخلاق روزگار وقت گرانبهای خود را صرف امنیت بیشتر کنند مثل همین تروریست ها ی داعش ، کیف قاپها و موبایل دزد ها که بسیار زیادند، میشه با همین دوربینهای مجهز به راحتی کیف قاپها و موبایل دزد ها را کاری کرد تا دیگه جرات همچین کاری را نداشته باشند، این فقط یک نمونه بسیار کوچک هست که اگر هر کس به وظیفه خودش عمل کنه، ایران عزیزمون گلستان خواهد شد...
ناشناس۳۲۲۸۳۴۱۱۰:۲۵:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مقایسه بی مورد، فقط یک درصد که برای دیگر جرایم وقت گذاشت می شود برای حجاب انجام می شد و قانون آن رعایت می شد به خاطر اینکه اکثرا دنبال چیز خاصی نیستند و هدفی ندارند از حجاب های نامتعارف برخلاف دزدی و... خیلی قبل تر حل شده بود اما از 15 سال قبل به این طرف رها شد
ناشناس۳۲۲۸۴۷۵۱۱:۴۸:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
آیا دیگر کشورهای مسلمان هم این هه هزینه مادی و معنوی برای تحمیل لچک بر سر زنان انجام می دهند ؟ خدا و قران و پیامبر همه یکی است ولی شماها قوانینی را تحمیل می کنید که در هیچ جا نیست و هزینه های را بر مردم و بیت المال تحمیل می کنید که سابقه ندارد فکر نمی کنی اگر این همه هزینه برای نگهداشتن روسری بر سر زنان صرف شادی و ورزش همگانی و پرورش جوانان سالم و قوی و خوشحال می شد ما اینقدر افسرده و گرفتار و خشمگین و عصبانی نبودیم ؟
ناشناس۳۲۲۸۶۸۸۱۴:۰۵:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
قانون باید در کلام خدا و معصومین باشه یا در کشورهای دیگه؟
علی۳۲۲۸۲۸۶۰۹:۴۴:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
برادر جان اینکه به منتقدان اجازه اعتراض و تجمع نداده بشه در دراز مدت بر علیه امنیت ملی است ، نظر مخالف هیچ خطری درست نمی کند ولی اگر ابراز نشه از حالت نظر و پیشنهاد و نقد خارج میشه، قانون اساسی را اجرا کنید تا آینده کشور بیمه شود
ناشناس۳۲۲۸۳۳۴۱۰:۲۱:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هر روز در کشور اعتراض وجود دارد و تجمع هست و با کمترین مشکل
علی۳۲۲۸۴۶۶۱۱:۴۴:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
پس احتمالا خود دولت هم خبر نداره چون وزیر کشور گفته پیگیر مشخص کردن جاهایی خاص برای تجمعات معترضین است
ناشناس۳۲۲۸۶۹۹۱۴:۱۱:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چه ربطی داشت آن وقت به مکان رسمی احداث شود؟!!
ناشناس۳۲۲۸۵۲۴۱۲:۲۱:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
نتایج اعتراضات چیست ؟ یک عده بطور حمایت شده مدام عقاید خود را با صدای بلند بیان می کنند و خواهان تحمیل آن به کل جامعه هستند آیا هنوز مجوز برای معترضان به حجاب اجباری صادر شده ؟
ناشناس۳۲۲۸۷۱۲۱۴:۱۵:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
90 درصد اعتراضات نیازی به مجوز ندارد یعنی کسی دنبال آن نیست چون صنفی و خلل در خدمات است ، در ضمن بی حجاب با اینکه پر سر و صدا کن هست ولی در اقلیت هست و چون بی منطق هست اکثریت به آن بها نمی دهد
ناشناس۳۲۲۸۵۴۴۱۲:۲۸:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
آنچه مردم درخیابان می بینیم غیر از این است.
ناشناس۳۲۲۸۳۸۸۱۰:۵۸:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
اگه آتش زدن بانک و کشتن نیرو انتظامی نظر مخالفه من دیگه حرفی ندارم
ناشناس۳۲۲۸۲۹۷۰۹:۴۸:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
باید مقابل به مثل کرد در قبال دولت های متخاصم
مهرداد۳۲۲۸۲۹۹۰۹:۴۹:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تعداد مهاجران افغان از مرز 10 میلیون نفر گذشته . کدام امنیت . فقط کافی هست 10 درصد انها تعلق خاطر به طالبان داشته باشند
ناشناس۳۲۲۸۴۷۷۱۱:۴۹:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
دقیقا همینطوره
امیر۳۲۲۸۳۰۶۰۹:۵۳:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
شما فقط امنیت را در همین می بینید امنیت اقتصادی، امنیت اجتماعی، امنیت روانی، امنیت عدم حضور اتباع فراوان بدون ذره ای نظارت،و ... این ها همه جزئی از امنیت هستند هر بخشی از حاکمیت وظیفه ای دارد فرضا هر کارمندی کار خودش را منت بر مردم بداند و بگوید پس هیچ نگویید وظیفه ذاتی سپاه و ارتش حفاظت از خاک و مام وطن است
ناشناس۳۲۲۸۴۰۵۱۱:۰۷:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
من واقعا از حضور بی حساب و کتاب افغان ها در تهران و بخصوص فرحزاد نگرانم به کجا باید شکایت کنیم این همه جوان افغان بیکار که در محلات پرسه می زنند اگر از بیکار ی بی پول شوند چه می کنند ؟
علیرضا کریم زاده۳۲۲۸۳۱۷۰۹:۵۹:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
نظامهایی که دموکراتیک و سیستم باز باشه خودبخود آزادی و رفاه و رضایت و امنیت اکثریت ملت تامین میشه وقتی همه آحاد مردم در رفاه باشند امنیت هم تامین میشه ولی وقتی اکثریت مردم در فقر به سر ببرند امنیتی وجود نخواهد داشت امنیت در سایه آزادی و رفاه ایجاد خواهد شد .
ناشناس۳۲۲۸۴۰۲۱۱:۰۶:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
فعلا که اون کشورهای به اصطلاح دموکراتیک هم مردمشون ناراضی هستند و باید صبح تا شب برای تامین هزینه های اولیه زندگی بدوند
ناشناس۳۲۲۸۳۲۲۱۰:۰۳:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مردم نباید گول این خارج نشینان که آن ها را تشویق به آشوب می کنند بخورند. این ها دارند پول پارو می کنند و جوانان مردم را در ایران جلو می فرستند. همین مسیح علینژاد به بهانه دروغین زندانی شدن برادرش در ایران 500 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران در آمریکا را به عنوان خسارت گرفت. برای هر سخنرانی 30 هزار دلار از آمریکا می گیرد.
ناشناس۳۲۲۸۴۱۴۱۱:۱۶:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چرا باید وضعیتی بوجود بیارند که افردی مثل ایشون استفاده کنند ؟ بدیهی است مردم راضی و خوشحال دنبال زندگی و پیشرفت خانواده خود می روند و با این افراد همراه نمی شوند
محمودزاده۳۲۲۸۳۶۹۱۰:۴۴:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
یک طرف این قضایای هم انانی قرار دارند که در داخل کشور که ملت ایران در زیر فشار حداکثری اقای ترامپ قرار داشتن با احیای دوباره گشت ارشاد اب به اسیاب دشمن ریختن.
معلم.۳۲۲۸۳۷۴۱۰:۴۸:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
موافقان امنیت یه سبدگل نثارشان .
ابدی۳۲۲۸۳۷۵۱۰:۴۸:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
خدا یاور حافظان و مدافعان امنیت باشد. از اطلاعات، سپاه، ارتش،پلیس و سایر نیروهای حافظ امنیت ممنون و قدردان ایشان هستیم.
ناشناس۳۲۲۸۳۹۱۱۱:۰۰:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
به نظر شما ما با دلار 498000 ریالی امنیت اقتصادی داریم؟ به نظر شما با این حجم دزدی ما امنیت اجتماعی داریم؟ به نظر شما ما امنیت فرهنگی داریم؟ امنیت سیاسی چطور؟ امنیت مذهبی چی؟ امنیت علمی ؟ امنیت قضایی؟ امنیت صنعتی؟ و دیگر عناوین امنیتی
ناشناس۳۲۲۸۴۰۶۱۱:۰۷:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت برای کی؟ اینکه تهران و شهرهای بزرگ شلوغ نشده برای شما تعریف امنیت میده ظاهراً. پیشنهاد میکنم با ماشین (ترجیحا ماشین خوبی که سرش به تنش بیامرزه) بیاید سیستان و بلوچستان و چند روزی زمینی سفر کنین. بعد در مورد تعریف امنیت میتونیم بشینیم صحبت کنیم. بین اهالی این منطقه معروفه که با ماشین خوب اگر هستین و در جاده، ماشین پلیس بهتون ایست میده، نایستید. چون معلوم نیست پلیس باشه. برین جلوتر و در پاسگاه پلیس جویا بشین که داستان ایست چی بوده.
ناشناس۳۲۲۸۴۳۶۱۱:۲۵:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
انشالله اول بمدد خدا دوما بهمت عزیزان ازخود گذشته بکوری بد خواهان و وطن فروشان خائن وبی غیرت ازاین برهه نیز ملت امام حسین سربلند بیرون خواهد امد درود بر شهیدان .
ناشناس۳۲۲۸۴۴۲۱۱:۲۹:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
دمتون گرم خداپشت وپناهتون
ناشناس۳۲۲۸۴۵۱۱۱:۳۸:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت روانی خیلی مهمه روز چهارشنبه از مراسم تشییع یکی از اقوام بر می گشتیم بیچاره بطور ناگهانی بر اثر تشنج فوت کرده بود و غروب بعد 13 ساعت توسط پسر 16 ساله اش که با وحشت با اورژانس تماس گرفته بود در اتاق خود پیدا شده بود ... بچه بیچاره شوکه بود ... پدر و مادر بچه سه سال پیش طلاق گرفتند و با پدرش زندگی می کنه آنقدر گریه کرده بودیم که دچار سردرد و تهوع بودیم به منزل که رسیدیم برای ما دو تا پیامک کشف حجاب به فاصله دو ساعت آمد ! در پیامک دوم تهدید به توقیف خودرو شدیم ! در حالی که کسی در آن حال و روز با حضور خواهر گریان و بی قرار متوفی در خودرو کشف حجاب نکرده بود و آنقدر از فرط گریه پریشان و باد کرده و بیمار بودیم که حال خود را نمی فهمیدیم اگر این رفتار به خطر افتادن امنیت روانی نیست پس چیست ؟
ناشناس۳۲۲۸۴۶۱۱۱:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
شما اگر می خواستید محافظت کنید از بیت المال محافظت می کردید..اگر هزار تا دشمن داریم تقصیر خودتونه.
ناشناس۳۲۲۸۴۷۳۱۱:۴۸:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
رفاه و آسایش و آرامش مردم و کنترل تورم و گرانی و جلوگیری از اختلاس و دزدی و رانت خواری و عدم دخالت در زندگی و امورات شخصی مردم باعث ایجاد امنیت میشه.
معلم۳۲۲۸۵۱۰۱۲:۱۱:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
من نا امنی در سوریه رادیدم.مثال بزنم تا زمانی که مریض نشدی.درکی از سلامتی نداری .امنیت هم همینه شاید سخت از مریضی.
ناشناس۳۲۲۸۵۳۸۱۲:۲۷:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
چرا سوریه نا امن شد ؟؟ اول اینو بررسی کن !
ارش۳۲۲۸۵۱۳۱۲:۱۳:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت بله باید باشد، اما حضور این همه افغان، در ایران، بدون هویت، حتی روی آوردن آنها در خانه های روستایی و ورود افراد زیاد مجرد به این خانه ها جهت استراحت، و اینکه در مترو تهران ویا شهرها عکس طالبان تروریست را روی لباسهایشان دارند، چه معنی می دهد آیا امنیت به خطر نمی افتد، لطفا جلو افغانها را بگیرید.
آریو۳۲۲۸۵۳۷۱۲:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
سایت الف لطفاً شما که در هر موردی مطلب می نویسید در مورد گسترش وحشتناک مهاجرین افغان هم مطلب بنویسید و از وزارت کشور توضیح بخواهید . مطمین باشید چند سال دیگه امنیتی در کشور نخواهد بود . سرچشمه شاید گرفتن به بیل چو پر شد نشاید گرفتن به پیل
ناشناس۳۲۲۸۵۸۲۱۲:۵۵:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
کاملا درسته یکی باید با صدای بلند از وزارت کشور توضیح بخواد این همه افغان جوان و بیکار در شهرهای ما پرسه می زنند
ناشناس۳۲۲۸۵۶۹۱۲:۴۳:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
درود خدا بر حافظان امنیت کشور و ملت آگاه و شریف ایران که پوزه دشمنان ایران را به خاک مالیدند.
ناشناس۳۲۲۸۶۱۱۱۳:۱۶:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مردم شاد و خوشحال و راضی از حاکمیت و امنیت خود جانانه دفاع می کنند ولی مردم ناراضی و نامید شاید گول بخورند و برای رهایی از وضع موجود اشتباهات مهلک بکنند این همه کشور آرام و پیشرفته در دنیا وجود داره که به فکر به خاک مالیدن پوزه کسی نیستند و فقط به آرامش و رفاه و پیشرفت و رضایت مردم خود فکر می کنند
ناشناس۳۲۲۸۵۸۷۱۲:۵۹:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مردم مشکلات خودشان را چگونه به گوش مسئولان برسانند .
ناشناس۳۲۲۸۵۸۹۱۳:۰۱:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هنوز جوهر مطلب خشك نشده بود پهپاد روي هوا تركيد رو سر مردم بدبخت گرگان اومد پايين
ناشناس۳۲۲۸۶۰۹۱۳:۱۵:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هموطنان عزیز ازخدابترسیدامنیتی که داریم حاصل خون شهدا وتلاش مسئولیی ویکی ازبزرگترین نعمت های خداست هرنعمتی شکری دارد ناشکری وکفران نعمت نکنیدعواقب خوبی ندارد .قدرشناس مسئولین بزرگوارباشید.
ناشناس۳۲۲۸۶۴۶۱۳:۳۳:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
این شکاف طبقاتی و این آمار دزدی و اختلاس و فساد در برابر فقر و گرانی و بیکاری و رنج جوانان و مردم شکر گزاری داره ؟؟؟
ناشناس۳۲۲۸۷۷۳۱۴:۴۱:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
وظیفه اولیه حکومت تامین امنیت برای تمام مردم هست !
ناشناس۳۲۲۹۶۱۱۰۹:۵۱:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۲۸
اونی باید از خدا بترسه که حق ملت را میخوره
ناشناس۳۲۲۸۶۱۰۱۳:۱۵:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت روانی هم مهم است. اوضاع اقتصادی آشفته باعث ایجاد فقر و پوچی میشود.
ناشناس۳۲۲۸۶۳۸۱۳:۲۹:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت سطوح مختلفی دارد آیا مردمی که کمترین میزان گوشت یا لبنیات را مصرف میکنند امنیت غذایی دارند آیا این سو تغذیه اثرات مخرب روی آینده فرزندان این مرز و بوم نمیگذارد؟ آیا این وضع معیشت معلمان کشور امنیت آموزشی و پرورشی مملکت را به خط نمیاندازد؟ به همین نکات بسنده میکنم و عرض میکنم امنیت فقط یک کلمه نیست که مرتب مورد سو استفاده قرار گیرد امنیت جنبه های مختلفی دارد که بی توجهی به آنها امنیت کلی کشور را به خطر خواهد انداخت.
ناشناس۳۲۲۸۶۶۲۱۳:۴۹:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
جانم فدای رهبر❤️
ناشناس۳۲۲۸۷۲۰۱۴:۲۰:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
الان با این گرانی تورم و فیلترینگ مردم امنیت دارند؟
ناشناس۳۲۲۸۷۲۱۱۴:۲۱:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
همه جای دنیا دختری که روسری نداره امنیت داره جز ایران و طالبان !
ناشناس۳۲۲۸۷۲۸۱۴:۲۲:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۲۷
الان مردم امنیت غذایی دارند ؟ امنیت روانی هست ؟
سیدمجیدمیرتاج الدینی۳۲۲۸۷۴۲۱۴:۲۹:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۲۷
سلام ودرود خدا بر حافظان امنیت ،ارتشی ،سپاهی ،بسیجی و پلیس مظلوم ....بچه های خوب و زحمتکش نیروی انتظامی یا همان پلیس که با کمترین چشم داشت جانانه از مردم و میهن عزیزمان پاسداری میکنند،دست تک تکتان را میبوسم و بر سربازان امام زمان دود میفرستم
ناشناس۳۲۲۸۷۴۸۱۴:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۲۷
تحریم های بین المللی مردم و حساب های بانکی مردم باید رفع بشه ! اینترنت باید رفع فیلتر بشه . آزادی های اجتماعی مثل همه دنیا باید اجرا بشه
حسن۳۲۲۸۷۸۳۱۴:۵۰:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
جز بیکارانِ بیمارِ موادی که چیزی برای از دست دادن ندارند تمام مردم امنیت را دوست دارند!درود و سلام بر سربازان گمنام امام زمان ع
احمد۳۲۲۸۷۸۶۱۴:۵۳:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
امنیت تو کدوم کشور اولویت نیست تو آمریکا ترامپ اومد گفت که من با اکثریت آرا پیروز شدم ۳ سال میره دادگاهو میاد ولی ما تو ایران آقایی داشتیم که هنوز رای شماری نشده بود اعلام پیروزی کرد ولی عده ای غافل بجای اینکه بزنن تو دهنش سنگ بنای نا امنی های امنیتی اقتصادی واجتماعی رو گزاشتن
ناشناس۳۲۲۸۷۸۹۱۴:۵۴:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
به.نظرمن.اگرامنیت.نباشه.ملیاردها.ثروت.بدردنمیخوره.چون.نمیتونی.ازان.استفاده.کنی
رضا۳۲۲۸۷۹۳۱۴:۵۹:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۲۷
هیچ کشوری نمیتونه به کشور دیگه حمله کنه تا زمانی که مردمشون ازون حکومت ناراضی باشه و این نارضایتی رو خود حکومت به وجود میاره وگرنه هیچ انسانی دوست نداره امنیتش به خطر بیوفته
ناشناس۳۲۲۸۷۹۶۱۵:۰۵:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۲۷
جانم فدای مامورین امنیتی وانتظامی
ایران۳۲۲۸۸۰۴۱۵:۱۰:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷
مردم دشمن دولت و حکومت نیستند.این را بفهمید..
معلم این سرزمین۳۲۲۸۸۱۴۱۵:۲۰:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۲۷
بایدبه مسئولین پاکدست دلسوز وانقلابی فرصت بدهیم وباآنها همکاری کنیم انشاءالله مشکلات وضعف های گذشته هم جبران می شود واعتمادبه ملت بازمی گردد بهانه ازدشمن حیله گرگرفته می شودوناکام می ماند.
ناشناس۳۲۲۸۸۳۱۱۵:۴۰:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۲۷
درود خداوند بزرگ بر تامین کنندگان امنیت ایران اسلامی تمامی نیروهای امنیتی
حسن۳۲۲۹۶۶۳۱۰:۱۹:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۲۸
فکری باحال این همه افغانی بکنید بخدا هرمحل کاری میری تعداد زیادی افغانی هستن البته به هر دلیلی شماکه بدتون نمیاد
ناشناس۳۲۳۰۴۹۶۰۵:۲۰:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۲۹
جالبه همینکه مردم اعتراض می کنند، یکعده می گویند امنیت تان از بین میرود.
امید یاوری دارانی۳۲۳۰۶۳۹۰۹:۲۹:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۲۹
اینکه تامین امنیت لازمه همه اقدامات دیگر است شکی نیست . اینکه تامین امنیت هم وظیفه ذاتی حاکمیت است نیز نباید شکی در ان نمود . ضمن اینکه از تامین امنیت تشکر می کنیم اما باید یاد اور شد که هیچ حاکمی نباید برای تامین امنیت بر سر ملتش منت بگذارد. نکته دیگر اینکه چون امنیت داریم یعنی نباید از کژیها و ناراستیها حرف زد ؟ یعنی نباید انتقاد و شکایت کرد ؟یعنی نباید اعتراض کرد؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  8. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  9. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  10. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  11. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  12. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  13. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  14. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  15. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  16. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  17. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  18. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  19. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  22. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین