توضیح دبیرکل فدراسیون والیبال در واکنش به اعتراض محمد موسوی

  4020614018

میلاد تقوی در واکنش به اعتراض محمد موسوی مبنی بر اینکه چرا در انتخابات هیات والیبال استان البرز حضور نداشت توضیحاتی ارائه داد.

توضیح دبیرکل فدراسیون والیبال در واکنش به اعتراض محمد موسوی

میلاد تقوی در گفت‌وگو با مهر، درباره ابهامات در مورد انتخابات هیأت والیبال استان البرز گفت: انتخابات هیأت والیبال استان البرز در فروردین ماه برگزار شد، یکی از نامزدها به برگزاری این مجمع انتخاباتی اعتراض کرده و وزارت ورزش هم در مورد ۶ موضوع از ما پاسخ خواسته که طبق مستندات آن را ارائه خواهیم داد. این نامه زمانی برای ما ارسال شد که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در ارومیه بودیم و فرصت پاسخگویی نداشتیم. اما الان در حال جمع‌آوری مستندات هستیم و به زودی پاسخ خود را به وزارت ورزش ارسال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: تصمیم‌گیرنده ابطال مجمع دفتر امور مشترکین وزارت ورزش نیست و برعهده مراجع قانونی است. نامزدی که در این انتخابات رأی نیاورد تنها نظر کارشناسی خود را مطرح می‌کند، در مورد این موضوع وزارت ورزش نظر کارشناسی اعلام نکرده است. آن‌ها به ما اعلام کردند در مورد ۶ موضوع مستندات را ارائه دهیم که فدراسیون هم این کار را انجام خواهد داد.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: نظر فردی که به نحوه برگزاری انتخابات هیأت والیبال استان البرز اعتراض دارد برای ما محترم است و موظف به پاسخگویی هستیم اما هیچ تخلفی در انتخابات استان البرز صورت نگرفته است. اعتراض او در مورد ۶ موضوع به وزارت ورزش ارجاع شده است، صحبت‌های اولیه هم اتفاق افتاده و وزارت ورزش از فدراسیون و اداره کل ورزش استان در مورد ۶ موضوع توضیح و مدارک خواسته است.

تقوی عنوان کرد: مدارک در حال جمع‌آوری است و در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل دفتر امور مشترکین، معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش استان البرز برگزار خواهد شد این مدارک را ارائه خواهیم داد و پس از آن از نظرات کارشناسی وزارت ورزش بهره‌مند خواهیم شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال در مورد نامه محمد موسوی خطاب به کیومرث هاشمی و اعتراض او به عدم دعوت به مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان البرز گفت: من چنین نامه‌ای ندیدم. منطقی است که او به فدراسیون به عنوان رئیس مجمع نامه ارسال کند، نه کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش. هنوز نامه‌ای به دست ما نرسیده اما موسوی یک والیبالیست خوزستانی است و بارها هم این موضوع را همه جا عنوان کرده است. او در مراسم تجلیل از قهرمانان خوزستانی حضور پیدا کرده و از او تقدیر شده است.

وی گفت: حالا اینکه یک نفر در شهری مستقر است و خانه دارد اهل آن شهر محسوب نمی‌شود. منطقی است ما باید براساس آئین نامه و قوانین کار را جلو ببریم. در آئین نامه به این موضوع اشاره نشده و مستندات را به زودی در دفتر امور مشترکین وزارت ورزش تحویل خواهیم داد. اگر او اعتراضی دارد باید رسماً آن را به فدراسیون والیبال ارسال کند و پاسخش را به صورت رسمی به خودش اعلام خواهیم کرد.

تقوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان تیم ملی در تهران ساکن هستند، آیا می‌توان تمامی این بازیکنان را در انتخابات هیأت تهران دعوت کنیم؟! ما باید در چارچوب قانون عمل کنیم، ملاک ما مستقر بودن یک بازیکن در یک شهر نیست. به عنوان مثال محمد موسوی به مدت سه سال در تیم نیان الکترونیک خراسان حضور داشت، آیا ما باید در هیأت والیبال استان خراسان رضوی او را دعوت کنیم؟!

وی گفت: موسوی در زمان تحصیل، در زمان آموزش والیبال و حضور در تمامی رده‌های سنی تا قبل از تیم ملی در خوزستان بوده است. او بارها با افتخار گفته خوزستانی است و من از این حرف تعجبم می‌کنم. این موضوع حتی ممکن است مردم شهر خوزستان را هم ناراحت کند، بازیکنی که اصالتش خوزستانی است مگر می‌تواند در مجمع انتخابات هیأت استان البرز شرکت کند؟ در مورد این موضوع در آئین نامه اشاره‌ای به آن نشده است. اما وقتی ما بازیکن البرزی مثل امیرمحمد گلزاده یا بوالحسنی را داریم مگر می‌توانیم آن‌ها را نادیده بگیریم؟ محل ولادت این دو بازیکن در البرز بوده و حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شدند.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: مگر می‌توان این دو بازیکن را کنار گذاشت و بازیکنی که تمام سوابق زندگی‌اش از استان دیگری است و تنها به خاطر محل اقامتش او را انتخاب کنیم؟! اگر ما موسوی را به مجمع انتخاباتی هیأت استان البرز دعوت می‌کردیم ممکن بود ورزشکاران آن استان به این موضوع معترض شوند. برخی دوستان مسائلی مطرح می‌کنند که خارج از چارچوب و عرف است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین