خرید روغن گیاهی برای رفع پف زیر چشم

گزارش بازرگانی، 201356،   4020522031

اگر شما هم به دنبال روغن گیاهی مناسب برای رفع پف زیر چشم هستین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

علت پف زیر چشم چیست؟

پُف کردن چشم‌ها می‌تواند دلایل متعددی از جمله بیداری شبانه، تغییرات هورمونی، آلرژی‌ها، کم‌ کاری تیروئید، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های پوستی و خستگی داشته باشد.

درمانگران طب رایج و طب سنتی در جهان دلایل مختلفی برای تیرگی دور چشم و حلقه‌های سیاه اطراف چشم مطرح می‌کنند، برخی از آن‌ها خستگی، کار زیاد، تنظیم نبودن ساعت خواب و تغذیه نامناسب را دلیل بروز این مسئله می‌دانند و گروهی خون‌رسانی نامناسب به ناحیه چشم، استرس و ناراحتی‌های کلیوی را عامل بروز این تیرگی‌ها معرفی می‌کنند و متناسب با علت به‌وجود آمدن این تیرگی، نسخه‌هایی را جهت درمان ارائه می‌کنند.
پُف دور چشم می‌تواندنتیجه خواب زیاد، بلغمی شدن بدن، رطوبتی شدن بدن، شکم آوری، روده‌های سرد، تغذیه سرد، کم کاری احتمالی تیرویید، عفونت احتمالی، آب غیر متعارف خوردن یا فعال شدن خلط غالب بدن به بلغم باشد.
مصرف غذاهای پرنمک نیز در طول روز باعث ایجاد این عارضه می‌شود که به دنبال آن فرد نیاز به نوشیدن مقدار زیادی آب پیدا می‌کند و همچنین عدم تحرک و ورزش نکردن نیز از دلایل پُف زیر چشم عنوان شده است.

راه های کنترل و بهبود پف زیر چشم چیست؟

برای درمان این عارضه خوابیدن کافی، نوشیدن مقدار فراوان آب در طول روز، مصرف کم و محدود نمک و کاهش مصرف کافئین پیشنهاد می‌شود. همچنین آغشته کردن پد یا پنبه با شیر به دلیل داشتن اسید لاکتیک موثر است و کیسه چای سبز نیز موثر شناخته شده؛ چراکه مواد شیمیایی ضد التهابی دارد.
بافت زیر چشم بافت خیلی حساسی است و کسی که زیر چشمش پُف می‌کند، احتمال دارد گوارشش ضعیف باشد. بنابراین قبل از اینکه روی این موضع کار کنیم، سیستم گوارش فرد را باید تقویت کنیم.

برای مقابله با پف زیر چشم باید تغذیه گرم و تر مصرف شود، شربت عسل‌آب مصرف شود، انجام بادکش گرم کامل از پشت کتف تا قوزک پاها با ۲۵ لیوان در یک مرکز حجامت طب سنتی، خوردن روزی یک قاشق عرق آویشن در یک لیوان آب ولرم، آب سیب با پوستش بعنوان آنتی بیوتیک طبیعی، مصرف آب انجیر ، تغذیه شب هنگام نان و پنیر با گردو ، مصرف دوغ و لبنیات اندک آنهم با مصلحات آن، مالیدن روغن بادام شیرین به صورت، یکساعت قبل خواب مخلوط عرق‌های اسطوخدوس و بهارنارنج و بادرنجبویه در یک لیوان، خوردن هفت مغز اندک بصورت مخلوطی، خوردن یک قاشق گرده گل زنبور عسل در یک لیوان عسل‌آب در ناشتا، پرهیز ویژه از سرکه جات و گوشت گاو و گوشت مرغ و عدسی و سیب زمینی سرخ‌کرده ، گرم نگه داشتن پهلوها، خوردن کندر روی زبان به اندازه یک گندم از مواردی هستند که می‌تواند به تیرگی و پُف زیر چشم کمک کنند.

اگر بانوان پف صورت‌شان توام با ترشحات سفید رنگ رحم و بوی مشمزکننده رحم و واژن بوده باشد، احتمال بروز کیست نرم و بلغمی وجود دارد. پس باید به متخصص مراجعه و یک سونوگرافی لگن تهیه کنند.

درمان های خانگی پف زیر چشم

برای مشکلات جسمی مختلف علاوه بر مراجعه به پزشک می توان از روش های درمان خانگی نیز بهره برد. برای درمان پف زیر چشم می توان روش های درمانی راحتی را در منزل به کاربرد که در ادامه برخی از آن ها معرفی می کنیم:

کمپرس سرد و بهبود پف زیر چشم: با استفاده از مواد مختلفی می توان کمپرس سرد تهیه کرد. در این روش سرما با منقبض کردن رگ های خوبی باعث کاهش پف زیر چشم می شود.
ماسک خیار برای درمان پف چشم: خاصیت ضد التهابی و خنک کنندگی خیار آن را به بهترین روش درمانی طبیعی پف چشم تبدیل کرده است. در این روش خیارها را حلقه حلقه کرده و در یخچال بگذارید تا سرد شوند سپس به مدت ۱۰ دقیقه آن ها را روی پف چشم قرار دهید.
ماسک قهوه برای پف زیر چشم: وجود کافئین در قهوه کمک زیادی به درمان پف زیر چشم می کند. برای تهیه ماسک قهوه باید نصف قاشق چایخوری دانه قهوه ، یک قاشق پودر فلفل و یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را با هم ترکیب کنید. سپس برای مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه آن را روی پف زیر چشم بگذارید و در پایان با پنبه زیر چشم را تمیز کنید. استفاده از این ماسک برای رفع پف زیر چشم چند بار در هفته توصیه می شود.
سیب زمینی و درمان پف چشم: برای استفاده از سیب زمینی جهت رفع پف زیر چشم، در ابتدا سیب زمینی را شسته و خشک کنید و به دو تکه تقسیم کرده و پارچه تمیزی بپیچید و برای مدت چند دقیقه آن ها را روی پف چشم بگذارید. برای اینکه زودتر پف زیر چشم برطرف شد می توان در روز چندین مرتبه از این روش استفاده کرد.
سفیده تخم مرغ روشی برای رفع پف چشم : این روش کمک می کند که ناحیه دور چشم کشیده تر شده و پف زیر چشم کمتر نشان داده شود. برای این کار بای سفیده تخم مرغ را همزده و با یک وسیله نرم آن را روی قسمت پف کرده چشم بزنید. برای مدت ۲۰ دقیقه باید سفیده روی محل بماند و سپس با آب خنک شست و شوداده شود.
جوش شیرین و درمان پف زیر چشم: استفاده از این روش سبب افزایش جریان خون در پوست زیر چشم شده و برای درمان پف زیر چشم مفید است. در یک فنجان آب گرم، یک قاشق چایخوری جوش شیرین بریزید و بوسیله پنبه از این محلول روی پف چشم بزنید. باید محلول ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پف بماند و سپس با آب سرد شسته شود.
وازلین روشی برای درمان پف چشم: خاصیت وازلین آبرسانی است و برای رفع پف چشم بسیار مفید می باشد. هنگام خواب مقداری وازلین را روی قسمت های پف کرده چشم بزنید و صبح با آب گرم بشویید.
لیمو ترش برای درمان پف چشم: لیمو ترش به دلیل داشتن ویتامین C ، خاصیت ضدالتهابی و سفیدکنندگی دارد؛ بنابراین برای رفع پف چشم و درمان سیاهی زیر چشم کاربرد دارد. یک قاشق غذا خوری شیر را به یک قاشق چایخوری آب لیمو ترش بیفزایید و با پنبه روی محل پف زیر چشم بزنید و پس از خشک شدن محل را با آب سرد بشویید. این روش را دو بار در روز می توان استفاده کرد.
در طب اسلامی و سنتی برای درمان پف زیر چشم روش های درمانی متنوع خانگی و گیاهی فراوانی معرفی شده است؛ در ادامه مطلب به برخی از این روش های درمانی خانگی و گیاهی می پردازیم.

چای سبز یا چای سیاه کیسه ای : این دو نوع چای در کاهش پف زیر چشم و درمان قرمزی و التهاب دور چشم عملکرد خوبی دارند. برای استفاده از این روش باید این چای ها از قبل خیس شوند و برای نیم ساعت در یخچال نگهداری شوند. در مرحله بعد برای مدت ۱۵ دقیقه این کیسه های چای سرد شده را روی محل پف زیر چشم بگذارید و بعد با آب سرد بشویید.
آلوئه ورا برای رفع پف چشم: آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین E است و برای درمان پف زیر چشم، کاهش چین و چروک دور چشم و درمان سیاهی دور چشم کاربرد دارد. برای این کار باید ژل آلوئه وار را از برگ ها جدا کرده و به مدت 15 دقیقه ژل را روی محل پف قرار دهید و بعد با آب سرد شستو شو دهید. نکته مهم اینکه ژل آلوئه ورا نباید وارد چشم شود. این ژل سبب بهبود گردش خون در قسمت زیر چشم شده و تجمع مایعات اطراف چشم را کاهش می دهد؛ در نتیجه ورم چشم کاهش می یابد.
ترکیب روغن های گیاهی برای پف زیر چشم: برای رفع پف زیر چشم می توان روغن اسطوخودوس، روغن لیمو و روغن بابونه را به میزان یک قطره ازهر کدام با هم ترکیب کرد و قبل از خواب در قسمت پف چشم بزنید و صبح ب آب گرم بشویید.
روغن نارگیل و درمان پف زیر چشم: روغن نارگیل حاوی اسید لوریک و خواص ضد التهابی خوبی است که برای درمان پف زیر چشم مفید می باشد. این روغن را می توانید قبل از خواب در قسمت پف چشم استفاده کنید؛ برای این کار شست را به روغن آغشته کرده و زیر چشم را در جهت عقربه های ساعت به آرامی ماساژ دهید و صبح با آب گرم شستوشو دهید.

پف زیر چشم و راهکارطب سنتی

پف زیرچشم چیست و چگونه بایددررفع آن گام به گام کاهش بدهیم

روغن های ضروری مانند رزماری، اسطوخودوس یا رازیانه را می توان برای ماساژ ناحیه چشم استفاده کرد. این روغن ها دارای خواص ضد التهابی هستند و به کاهش پف چشم کمک می کنند. چای کیسه ای آغشته به چای بابونه نیز به طور گسترده ای برای مبارزه با کیسه های چشم استفاده می شود.

1-وغن مالی ملاج سر با روغن سیاه دانه و زیر چشم و ابروها است
۲- یا استفاده از تاج نمکی (داخل کیسه پارچه ای نمک دریا ریخته شبها به مدت یکی دو ساعت روی سر می گذاریم.)
۳- ترک و یا کاهش جدی سردیها مخصوصا در شبانگاه و خاصه برای کهنسالان
۴- خوردن دمنوش های گرم ( پونه و نعناع و آویشن و برای زنان رازیانه و… ) و تغذیه گرم مزاج و یا مغزیجات خشکبار مثل مغزبادام شیرین و فسنجان ارده با شیره انگور هفته ای ۴ وعده صبحانه
۵- خوردن چاشنی های گرم روی تغذیه ( متناسب با سن و شرح حال بالینی بیمار و یا موقعیت جغرافیایی
۶- دود اسفند و کندرو سیاهدانه و مقل ارزق درفضای خانه ( بشرطی که آلرژی درمنزل نباشه )
۷- مکیدن کندر و مقل ارزق روی زبان به اندازه سه نخود(مصرف برای باردارها ممنوع)
۸- عرق یا دمنوش اسطوخدوس بعنوان جاروی مغزاز اخلاط کثیف است و روزی یک لیوان تا ۲۱ روز یکساعت قبل خواب میل شود
۹- عرق بومادران نصف استکان بعد ناهارو شام و افزودن عرق زنیان تا سه قاشق بعد ناهارتا ۱۲۰ روز
۱۰- پیاده روی داروی اول دردفع اخلاط بلغمی مزمن درکل بدن محسوب میشود
۱۱- عسلاب عسلاب و یا عرق بهارنارنج بعنوان رفع استرسها
۱۲- روزی یک چهارم قاشق چایخوری اسفند شسته و بسیار تمیز را با آب قورت بد هید جویدن اسفند ممنوع
۱۳- روشهای بالا برای زنان باردار و ایام عادت ماهانه ممنوع

روغن بادام برای رفع سیاهی دور چشم

عسل را با روغن بادام ترکیب کنید و شب ها قبل از خواب دور چشمتان بمالید و خوب ماساژ دهید. اجازه دهید شب بماند و صبح شستشو دهید

این ترکیب در رفع سیاهی دور چشم شما بسیار موثر عمل میکند
سیاهی دور چشم و کاهش پف صورت با مالیدن روغن گردو بر مبنای طب سنتی

رفع سیاه دور چشم با روغن گردو

استفاده منظم از آن سیاهی دور چشم را کاهش می دهد.

عصاره این روغن، کاهش دهنده پف و آرامش دهنده چشم است.
بوئیدن این روغن پیش از خواب، باعث بهبود کیفیت خواب می شود.

بهترین روغن های گیاهی اصل را از کجا بخریم؟

یکی از دغدغه ها عموما این است که یک روغن گیاهی با کیفیت ، اصل و خالص را از کجا تهیه کنیم؟یا برای خرید عرقیات گیاهی خالص به کجا مراجعه کنیم؟

عطاری مشکستان ، بزرگترین عطاری آنلاین بوده که مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین محصولات کمیاب گیاهی ، گلاب و عرقیات اصل ، روغن های گیاهی با کیفیت و خالص و ... را در وبسایت خود ارائه می دهد.شما میتوانید با مراجعه به آدرس بهترین عطاری آنلاین Moshkestan.com تمام محصولات این عطاری را با قیمت بروز مشاهده کنید.
مشکستان بسیاری از این محصولات نظیر روغن های گیاهی و گلاب و عرقیات را در کارگاه خود واقع در کاشان تولید میکند. به عنوان مثال مشکستان به صورت مستقیم دانه های آرگان،اسفند،سیاه دانه،بادام،گردو و ... را خریداری کرده و به صورت کلدپرس از آنها روغن تهیه میکند و به این وسیله خیال مشتریان خود را راحت نموده است.

با مراجعه به سایت این عطاری ، به صورت مستقیم و به راحتی محصول خود نظیر انواع بخورات اصل ، گیاهان دارویی کمیاب ، عطر های طبیعی و ... را تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. من عجله ندارم!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

    4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

    6. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

    7. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

    8. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

    9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

    10. دور باطلی که تمامی ندارد!

    11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

    14. تضادی عجیب و پر ابهام!

    15. برای این عکس شما تیتر بزنید

    16. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

    17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

    18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

    19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

    20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

    22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

    23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    24. سقوط در آغوش پهلوی!

    25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    آخرین عناوین