بیرانوند سکوتش را شکست/ ۱۰میلیارد از دست دادم

  4020504102 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

سنگربان جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام سکوت خود را شکست و در مورد حواشی اخیر صحبت کرد.

بیرانوند سکوتش را شکست/ ۱۰میلیارد از دست دادم

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا ، علیرضا بیرانوند در خصوص اردو آماده‌سازی پرسپولیس پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط خوب است. رفته‌رفته برای رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شویم. البته فردا در یک بازی دوستانه به مصاف مس رفسنجان می‌رویم و روز جمعه با هوادار بازی خواهیم داشت و سپس خود را برای لیگ آماده می‌کنیم.

وی افزود : امسال لیگ سختی خواهیم داشت و تیم‌ها به راحتی امتیاز نخواهند داد. تیم‌ها مربیان خود را عوض کردند؛ به عنوان مثال مهدی تارتار به ملوان رفت، محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن شد و ساکت الهامی نیز هدایت مس رفسنجان را بر عهده گرغت و این موضوع کار همه تیم‌ها را دشوار خواهد کرد.

سنگربان پرسپولیس درباره بازی حساس هفته دوم این تیم با تراکتور گفت: وقتی می‌خواهید لیگ را شروع کنید و قهرمان شوید نباید به این مسائل فکر کنید. هر تیمی دوست دارد بازی‌های سخت خود را در هفته‌های نخست انجام دهد چرا که همه تیم‌ها تازه از هفته چهارم و پنجم به بعد به اصطلاح راه می‌افتند. خوشبختانه بازیکنان خود را حفظ کردیم و ۳ بازیکن خوب نیز به ترکیب ما اضافه شده است. همین موضوع می‌تواند شرایط خوب ما را حفظ کند. تراکتور تیم خوب و بزرگی است و با بازیکنانی که جذب کرده، نشان داده چقدر برای این فصل جدی است. اولین بازی خانگی آنها مقابل ماست و کار سخت و دشواری برابر این تیم در تبریز خواهیم داشت.

بیرانوند در مورد بازی دوستانه تیم ملی ایران با بلغارستان نیز اضافه کرد: حقیقت این است که تا الان بازی بلغارستان را ندیدم و از این تیم شناختی ندارم. دیروز هم وفتی به استخر رفته بودیم از یکی از بازیکنان در مورد این تیم سوال کردم که او هم اطلاعاتی نداشت اما فکر می‌کنم بازی دوستانه خوبی باشد. ما تیم ۲۲ رنکینگ فیفا هستیم. این قبیل مسابقات می‌تواند به ما کمک کند. شنیده‌ام قرار شده در رقابت‌های چهار جانبه‌ای هم در اردن با حضور تیم ملی قطر و اردن، شرکت کنیم که می‌تواند بازی‌های خوبی باشد.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در نقل و انتقالات و فشار احتمالی این موضوع روی وی گفت: من تحت هیچ فشاری قرار ندارم زیرا کاری نکرده‌ام. حالا نمی‌توانم صحبت کنم. چند روز پیش گفتم اگر به برنامه تلویزیونی بروم خیلی حرف دارم ولی چیزی که می‌دانم این است که به هیچ وجه تحت فشار نیستم چون با همان قرارداد قبلی به کار خودم ادامه می‌دهم.

سنگربان پرسپولیس درباره خبرهایی که درخصوص مصدوم شدن وی مطرح شده است نیز اذعان کرد : چند روز است این اخبار را می‌خوانم اما من مصدومیتی ندارم. ۳ روز قبل در جریان بازی با صنعت نفت توپ به سینه و بعد از آن به فکم خورد. به همین خاطر به ننکا(مدیر دروازه‌بانان پرسپولیس)گفتم درد دارم و بازی نکنم بهتر است. دکتر هم توصیه کرد با این شرایط چند روز تمرین نکنم. استوری نگذاشتم تا کسی نگران نشود. خدا را شکر امروز در جمع شما خبرنگاران صحبت کردم تا هواداران خیالشان راحت باشد.

بیرانوند در مورد انتشار متن قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم قرارداد من را چه کسی پخش کرد. اما خیلی‌ها باور نکردند که قراردادم همان قبلی است و من حتی خیلی از آپشن‌ها را از دست داده‌ام. مهم‌ترین آپشن من مبلغ ۲۵۰ هزار دلاری بود که می‌توانستم در صورت عملکرد خوب در جام ملت‌ها، با پرداخت آن به راحتی از پرسپولیس جدا شوم اما اکنون شاید باشگاه بگوید با ۵ میلیون دلار هم بیرانوند را نمی‌دهم.

وی افزود: خیلی آپشن‌ها مثل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، قهرمانی لیگ، جام حذفی، سوپرکاپ، چند درصد بازی کردن و حتی حضور در فینال آسیا در قراردادم بود که نزدیک ۷۰ درصد مبلغ پایه قرارداد ۱۵ میلیاردی من را تشکیل می‌داد. اما نزدیک ۱۰ میلیارد را از دست دادم‌. تصمیمی بود که خودم گرفتم و نیت من این بود به خودم احترام بگذارم. وقتی آمدم نوتیس(اخطار) سوم را به باشگاه بدهم گفتم هواداران می‌گویند یا برو یا بمان؛ چون می‌دانستم هواداران چه می‌گویند گفتم بهتر است فسخ کنم.

وی در مورد صحبت‌های وکلیش که گفته بود «عشق به فوتبال کشک است»، اظهار داشت: مصطفی سلیمانی در آن زمان تحت فشار بود و آن حرف‌ها را زد. خیلی‌ها او را اذیت کردند اما من افتخار می‌کنم نزدیم ۱۰ سال است که با او کار می‌کنم. او از خیلی از مسائل زندگی من خبر دارد. بودنش در کنار من اتفاق خیلی خوبی بود و به من کمک زیادی کرده است. در آن مقطع من ۳ شب نخوابیدم. فکم هم بسته بود و نمی‌توانستم صحبت کنم. هرچند روز قرارداد با پرسپولیس می‌توانستم صحبت کنم اما اشاره کردم که نمی‌توانم حرف بزنم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره صحبت‌های افرادی همچون روزبه چشمی، مدافع استقلال در مورد قرارداد وی نیز گفت : روزبه چشمی از دوستان خوب من است و همیشه به او احترام گذاشته‌ام. هم‌تیمی من در تیم ملی است و کاپیتان باشگاه استقلال. هنگامی که پیشنهادی از یک باشگاه می‌آید که رقمش را اعلام می‌کنند، صددرصد می‌گویند چه شد که بیرانوند با ۱۵ میلیارد به پرسپولیس آمد. اما من فقط طلب و حقم را از پرسپولیس خواستم. پس از عقد قرارداد جدید هم فقط ۴۰ درصد از این ۷_۶ میلیارد آپشن را گرفتم، همین.

بیرانوند که درباره مبلغ پیشنهادی باشگاه استقلال برای جذب وی حاضر به پاسخگویی نبود، در رابطه با شایعه اختلافش با افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: آقا افشین تا همیشه در قلب من جا دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۶۲۳۱۹۲۱:۰۸:۰۸ ۱۴۰۲/۵/۴
اخه این ادم و امثالش چه خدمتی به این مردم و مملکت کرده که باید انقدر پول بگیره یه سال رفت اروپا دیپورت شد سر نخواستنش دعوا بود ولی تو ایران میلیارد میلیارد میریزن تو جیب امثال این
ناشناس۳۱۶۲۳۴۳۲۱:۳۸:۳۸ ۱۴۰۲/۵/۴
صحبت های بی محتوا حیف از وقت
ناشناس۳۱۶۲۳۷۲۲۲:۱۹:۴۱ ۱۴۰۲/۵/۴
فوتبال ایران فقط درگرفتن پول های مفت چند میلیاردی از بیت المال حرفه ایست.!
ناشناس۳۱۶۲۵۶۶۰۳:۵۲:۱۶ ۱۴۰۲/۵/۵
مشکل همان هوادارانی است که ادعا میکنی داری آقای دروازه دار ... چی شد که کار ما به اینجاها کشید و بدون آنکه خود بخواهیم و بدانیم هواداران اینچنین افرادی شده ایم ؟؟؟؟
بر باد رفته !۳۱۶۲۸۲۳۱۱:۱۵:۲۵ ۱۴۰۲/۵/۵
پول یا بیمه دولت بوده یا نبوده نه اینکه از جیب من و بابام هم همینجوری و همونطوری بره !
ناشناس۳۱۶۲۹۳۵۱۳:۲۷:۱۰ ۱۴۰۲/۵/۵
این همه پول می خواه چکار ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین