۱۰ ادکلن مردانه خنک پرفروش برای فصل تابستان

گزارش بازرگانی، 190000،   4020418054 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

داشتن یک استایل شیک و خوشبو در هر شرایطی از الویت های مهم آقایان شیک پوش است. در فصل تابستان با گرم شدن هوا این مهم بیشتر مورد توجه آقایان قرار می گیرد. آنها معمولا در تابستان عطرهای با رایحه میوه، مرکبات و روایح چوبی را می پسندند؛ اما ممکن است انتخاب یک ادکلن مردانه خنک که رایحه خنک تابستانی داشته باشد آنها را با چالش روبرو کند. ما در این مطلب سعی کرده ایم 10 عطری که که در فروشگاه عطر عطرافشان توجه تعداد بیشترین از مشتریان را جذب کرده است به طور مختصر به شما معرفی کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای تابستانی مردانه چیست؟

از مهمترین ویژگی های عطرهای تابستانی، خنک و ملایم بودن رایحه آن است. بوی ادکلن مردانه تابستانی نباید باعث سردرد و کلافگی شود. بنابراین اگر به دنبال خرید ادکلن مردانه تابستانی هستید سعی کنید انتخابی از میان عطرهای با رایحه سبز، آبزی، میوه ای و گیاهی داشته باشید که خنک باشند.

معرفی 10 ادکلن مردانه پرفروش در فروشگاه عطر عطرافشان

ادکلن مردانه خنک مارک جوزف ماین پورهوم

مارک جوزف ماین پورهوم پرفروش ترین ادکلن مردانه خنک عطرافشان برای فصل تابستان است. این عطر فرانسوی از برند مارک جوزف است و به نسبت اورجینال بودن قیمت بسیار مناسبی دارد. این عطر مردانه شیک و خوشبو محبوب بسیاری از آقایان جوان و جذاب برای استفاده روزانه و تا حدودی استفاده در مراسم های رسمی است. باید گفت یکی از دلایل محبوبیت زیاد این ادکلن مردانه شباهت زیاد رایحه آن به ادکلن گران قیمت و لاکچری کرید اونتوس است. هدف از تولید آن، عرضه یک ادکلن ارزان قیمت برای عموم جامعه با رایحه ایست که اونتوس را در ذهن ها تداعی کند. مارک جوزف ماین پورهوم رایحه چوبی ادویه ای دارد. در ترکیبات این عطر اسانس های پرتقال، لیمو ترش، گریپ فروت و جوز را در نت اولیه جای داده شده است و در اولین لحظه بوی بسیار خوشی را تداعی می کند. سپس این روایح به آرامی با رایحه ترکیبات سبز، خس خس، زنجبیل و فلفل صورتی جایگزین شده و در انتها در کنار مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید قرار گرفته و رایحه بسیار خنک و تابستانی را به ارمغان می آورد.

ادکلن مردانه خنک کرید اونتوس مردانه

دومین ادکلن مردانه خنک و پرفروش برای این فصل ادکلن اصلی و گرانقیت عطری است که ابتدا معرفی کردیم. کرید انتوس مردانه؛ شاهکار برند کرید در دو دهه اخیر. قیمت بالای این ادکلن مردانه مانع خرید عاشقان رایحه بینظیر آن نمی شود و همچنان ادکلن بسیار پرطرفدار و پرفروشی است. کرید اونتوس مردانه محبوب ترین ادکلن مردانه برند سلطنتی کرید است. رایحه این ادکلن مردانه سرشار از شادابی، نشاط و وقار است و ابهت خاصی به آقایان جنتلمن و خاص می بخشد. این محصول استثنایی کرید پخش بو و ماندگاری بسیار عالی و مسحور کننده ای دارد. ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر ترکیبات چایپر میوه ای کرید انتوس مردانه هستند. اگر هدفتان از خرید عطر، خرید عطر مردانه اصل با رایحه خارق العاده است در خرید آن شک نکنید. سری به فروشگاه عطرافشان بزنید و مشخصات کامل عطر را مطالعه و نظرات متنوع کاربران را در مورد این ادکلن بخوانید.

ادکلن مردانه خنک جگوار کلاسیک بلک

اگر به دنبال یک ادکلن مردانه نوستالژی با رایحه خنک و تابستانی هستید از جگوار کلاسیک بلک غافل نشوید. این ادکلن مردانه خنک در گروه عطرهای شرقی فوژه ای قرار دارد و قدمتی پرافتخار دارد. طراوت و هوس انگیزی رایحه این عطر مدیون ترکیبات متنوع و جذاب آن است. حضور نارنگی ماندارین، پرتقال و سیب در جگوار کلاسیک بلک در این عطر باعث شادابی و نشاط، مشک، آب دریا، شمعدانی، هل و چای باعث سرزندگی شده است. دانه تونکا، مشک، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر و چوب صندل سفید به روایح تعدیل بخشیده و رایحه خارق العاده جذابی برای استفاده آقایان در روزهای گرم تابستانی رقم زده است.

ادکلن مردانه خنک ورساچه پورهوم

سومین عطری که معرفی می کنیم یک عطر قدیمی از برند ورساچه است. ورساچه پورهوم، ادکلن مردانه خنک با رایحه معطر فوژه ای است و انتخاب بسیاری از آقایان جوان است. ترکیبات این ادکلن مردانه بسیار سرزنده کننده و جذاب است. آغاز نت های عطر با رایحه تازه ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج در کنار عطر ملایم رز است. رایحه سدر، شمعدانی، سنبل و سالویا اسکلاریا بسیار خنک و دلفریب است. دانه تونکا، مشک و کهربا باعث ماندگاری رایحه خنک ادکلن مردانه خنک ورساچه پورهوم می شوند.

ادکلن مردانه خنک لالیک انکر نویر اسپرت

بعد از عرضه لالیک مشکی به بازار و کسب موفقیت چشم گیر و روز افزون این ادکلن مردانه، لالیک نسخه اسپرت این عطر را با نام لالیک مشکی اسپرت عرضه کرد. لالیک اسپرت بعد از عرضه به بازار با واکنش های متفاوتی روبرو شد و علاوه بر تصور عموم به مرور زمان بسیار مورد استقبال طرفداران این برند قرار گرفت و به یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه برند لالیک تبدیل شد. ادکلن مردانه خنک لالیک اسپرت در حین اسپرت بودن رایحه اش در نگاه اول، بسیار خنک و نسبتاً ملایم است. ترنج، گریپ فروت، جوز، اسطوخودوس، سرو، آب، مشک، خس خس و چوب کشمیر اسانس هایی است که در لالیک اسپرت گنجانده شده اند.

ادکلن مردانه خنک لالیک انکر نویر

ادکلن مردانه خنک لالیک انکر نویر بیشتر با نام لالیک مشکی شناخته می شود. رایحه این ادکلن مرادانه بر پایه اسانس های تلخ چیده شده است و مناسب آقایانی است که علاقمند به ادکلن های با بوی چوبی هستند. نت های اولیه این ادکلن مردانه چوبی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده است. نت میانی ترکیبی سحر انگیز از خس خس و شراب است. لالیک مشکی در نت پایانی به روایح گرم مشک و چوب کشمیر می رسند. لالیک مشکی طراحی ساده و در عین حال زیبایی در یک قالب کریستالی سیاه دارد که به خوبی نشانگر رایحه گرم و جذاب و مردانه آن است. رایحه ادکلن مردانه لالیک انکر نویر نیمه رسمی و مناسب آقایان جوان و جذاب است.

ادکلن مردانه خنک بولگاری آکوا پور هوم

اگر به دنبال یک ادکلن خنک مردانه برای فصل تابستان هستید بی شک بولگاری آکوا یکی از بهترین هاست. این ادکلن مردانه بوی لطیف، خنک و جذابی دارد و در میان انواع ادکلن های خنک مردانه محبوبیت خاصی دارد. این ادکلن در طی سال های متمادی همواره جزء پرفروش ترین عطرهای فروشگاه عطرافشان بوده است. ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم رایحه ملایم و روزانه دارد و بیشتر مورد پسند آقایان جوان است. نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس، جلبک دریایی، گل پنبه، کهربا، نعناع هندی، سدر، روایح چوبی و سالویا اسکلاریا ترکیبات خنک و معطر آبزی بولگاری آکوا پور هوم هستند.

ادکلن مردانه خنک لالیک وایت یا لالیک سفید

این مدل از عطر لالیک در میان عطرهای خنک و تابستانی مردانه جایگاه ویژه ای دارد. لالیک وایت نت های مشک فام، مرکباتی و ادویه ای را به خوبی کنار یکدیگر حفظ کرده و به نحو احسن شخصیت مردان شیک پوش را به رخ کشیده است. ادکلن خنک مردانه لالیک سفید ترکیبی از نت های ترنج، برگ درخت نارنج، لامی، تمبر هندی، بنفشه، هل، جوز، فلفل، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر است. لالیک وایت گزینه مطلوبی برای استفاده روزانه در فصل گرم تابستان است.

ادکلن مردانه خنک دیویدف کول واتر مردانه

بسیاری از آقایان معتقدند کول واتر مردانه رایحه بسیار ملایم و صمیمی دارد. این ادکلن مردانه بسیار تازه و فریبنده و در عین حال بسیار بی تکلف است. ادکلن مردانه خنک دیویدف کول واتر مردانه جزء بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان است. آب دریا، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، نعناع، رزماری، گشنیز، ترکیب کالون، بهار نارنج، شمعدانی، چوب صندل سفید، یاس، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر و تنباکو ترکیبات معطر آبزی و تابستانی کول واتر مردانه هستند.

ادکلن مردانه خنک آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

ادکلن مردانه کلاب د نویت اینتنس مردانه عطری‌ است با لایه‌های پیچیده و نت‌های برجسته مرکباتی، چوبی و ادویه‌ای و نزدیک ترین رایحه را به عطر سلطنتی کرید اونتوس دارد. این ادکلن جذاب با نت‌ های طراوت‌ بخش لیموترش، ترنج، آناناس، سیب و انگور فرنگی سیاه شروع می‌شود، درحالی که نت ‌های میانی با حضور چوب درخت قان،‌ رز و یاس به شادابی خاصی دست یافته اند. آکورد پایانی هم از عنبر، مشک، وانیل و نعناع هندی گرفته شده است. آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه یکی از ادکلن های مردانه بسیار پرطرفدار برای استفاده در روزهای گرم تابستان است.

آیا ادکلن مردانه خنک در تابستان ماندگاری مناسبی دارد؟

عطرهای خنک نسبت به عطرهای گرم غلظت پایین تری دارند و در نتیجه ماندگاری کمتری دارند. بنابراین سعی کنید از عطر مورد پسند خود شیشه کوچک تر یا نسخه سمپل آن را تهیه و همیشه به همراه خود داشته باشید و در صورت نیاز عطر را تمدید کنید.

با مراجعه به سایت عطرافشان به نشانی atrafshan.ir می توانید مشخصات کامل و قیمت ادکلن هایی که در این مقاله معرفی کردیم را به طور کامل مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران

مژگان۳۱۳۲۴۰۲۱۶:۴۶:۲۱ ۱۴۰۲/۴/۱۸
رو دست اونتوس و ایو سن لورا ادکلن نیومده خط بو فوق العاده عالی و معرکه ای دارن
ناشناس۳۱۳۲۷۷۶۱۸:۲۸:۱۸ ۱۴۰۲/۴/۱۸
نتونستم بفهمم هر عطری چرا باید هزاران رایحه از گریپ فروت و خزه و جلبک تا اسطوخودوس و فلان را باید با هم داشته باشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین