ماجرای رزرو آنلاین هتل و تخفیف های آن

گزارش بازرگانی، 185786،   4020401027 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

رزرو آنلاین هتل

احتمالا هنگام رزرو هتل به صورت آنلاین با گزینه‌های تخفیف روبه‌رو شده‌اید. وجود این تخفیف‌ها به شما کمک می‌کند تا سفرهایی ارزان‌تر داشته باشید، اما آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا سایت‌های رزرو آنلاین هتل، برای کاربرانشان تخفیف در نظر می‌گیرند؟ در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم. همچنین به شما خواهیم گفت که به طور کلی مزایای رزرو آنلاین هتل‌های داخلی چیست و هنگام رزرو آنلاین هتل به چه نکاتی باید توجه کرد.

چرا سایت های رزرو هتل آنلاین تخفیف دارند؟

احتمالا هنگام رزرو هتل این سؤال برایتان پیش آمده است که چرا اگر به‌طور مستقیم به هتل‌ها مراجعه کنیم، تخفیفی شامل حالمان نمی‌شود اما سایت‌های رزرو آنلاین هتل، دارای گزینه‌های تخفیف هستند؟ علت این مسئله این است که وقتی هتلی از طریق سایت‌های مختلف به مخاطب معرفی می‌شود، هزینه بازاریابی و جذب مشتری آن هتل به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. در نتیجه، می‌تواند این هزینه را به ارائه تخفیف‌ اختصاص دهد.

از سویی دیگر، رزرو آنلاین به هتل‌ها این امکان را می‌دهد که نسبت به حالت عادی مشتریان بیشتری جذب کنند. در واقع، هتل‌ها با کمک سامانه‌های آنلاین به بازاریابی مستقیم و صرف هزینه برای عملیات رزرو مهمانان نیازی ندارند. بنابراین، می‌توانند درصدی از سرمایه خود را به تخفیف سامانه‌ها اختصاص داده تا این سامانه‌ها هم هنگام رزرو آنلاین به مهمانان هتل‌ تخفیف بدهند.

رزرو هتل

مزایای رزرو آنلاین هتل های داخلی

یکی از بهترین راه‌ها برای رزرو هتل این است که از سامانه‌ها و مراجع آنلاین گردشگری کمک بگیرید. رزرو هتل‌های داخلی به‌صورت آنلاین و از طریق این سامانه‌ها مزایای مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • رزرو کم‌دردسر و آسان هتل: سامانه‌های رزرو اقامتگاه و هتل معمولا کاربری ساده‌ای دارند. در این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانید به‌راحتی تمام امکانات و خدمات هتل‌ها و سایر ویژگی‌های آنها را مقایسه کنید. در نهایت هم به درگاه امن پرداخت اینترنتی هدایت می‌شوید تا هزینه رزرو را بپردازید؛ به همین سادگی!
  • صرفه‌جویی در زمان: بهترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل به شما این امکان را می‌دهند تا به جای انتظار پشت خط تلفن هتل‌ها یا نشستن برای مدتی طولانی در لابی مراکز اقامتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن هتل‌ را رزرو کنید.
  • سامانه‌های همیشه تخفیفی: هزینه مصوب برای رزرو، هر سال بر اساس تعداد ستاره‌های هتل‌ها و امکانات و خدماتی که ارائه می‌کنند، تعیین می‌شود. بااین‌حال، این مراکز اقامتی می‌توانند با توجه به منابع و هزینه‌های خود در مواقعی از سال اتاق‌های خود را با تخفیف به مشتریان ارائه کنند. این در حالی است که در سایت‌های رزرو هتل معمولا همیشه تخفیف‌هایی برای رزرو وجود دارد.
  • شناخت بهتر هتل‌ها: با استفاده از روش آنلاین رزرو هتل می‌توانید تمام ویژگی‌های آن از جمله امکانات و خدمات و موقعیت مکانی را بررسی کنید. علاوه‌براین، اگر به سراغ یک سامانه معتبر بروید، می‌توانید آخرین تصاویر موجود از هتل و اتاق‌های آن را مشاهده کنید. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که خود را در هتل تصور کنید و هتلی بر اساس سلیقه و نیازهای خود بیابید.
  • رزرو آنلاین هتل با کمترین قیمت: معمولا در سایت‌های رزرو آنلاین هتل می‌توانید هتل‌های مقصد را بر اساس ویژگی‌هایی مانند کمترین یا بیشترین قیمت دسته‌بندی کنید. این ویژگی به شما امکان مقایسه بهتر هتل‌ها و یافتن ارزان‌ترین آنها را می‌دهد.
  • بررسی تجارب مهمانان قبلی: یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های سامانه‌های رزرو آنلاین هتل بخش نظرات مهمانان است. در این بخش از سامانه‌ها مهمانان هتل‌ها می‌توانند به این مراکز اقامتی امتیاز بدهند یا نظرات واقعی خود را درباره امکانات و خدمات هتل بیان کنند. در نتیجه، کسانی که قصد رزرو این هتل‌ها را دارند، با مطالعه نظرات مهمانان قبلی و بررسی امتیازات هر هتل قادر خواهند بود تا نکات مثبت و منفی هر هتل را متوجه شوند و بر اساس آن تصمیم بگیرند.
  • تغییر زمان رزرو یا لغو آن در کوتاه‌ترین زمان: ویژگی مهم دیگری که سامانه‌های آنلاین رزرو هتل دارند به تغییر زمان یا لغو رزرو مربوط می‌شود. در حالت عادی، برای این کار باید با هتل تماس بگیرید که در برخی از مواقع این کار ممکن است زمان‌بر باشد. ولی در صورت رزرو آنلاین هر زمان که بخواهید می‌توانید با چند کلیک ساده زمان رزرو را تغییر بدهید یا آن را لغو کنید. البته، برای این کار باید به قوانین کنسلی هر هتل هم توجه داشته باشید.

هتل

نکات مهم در زمان رزرو هتل به صورت آنلاین

رزرو آنلاین هتل یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توان به کمک اینترنت انجام داد. بااین‌حال، برای اینکه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید، باید به این نکات توجه کنید:

  • هنگام رزرو آنلاین هتل امکانات و خدمات آن را کاملا بررسی کنید. هر هتل با توجه به ستاره‌هایی که دارد، امکانات و خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. بااین‌حال، ممکن است هتلی که قصد رزرو آن را دارید، امکانات مورد نظر شما را نداشته باشد. بنابراین، پیش از رزرو آنلاین هتل، تمام امکانات و خدمات آن را به‌دقت بررسی کنید.
  • موقعیت جغرافیایی هتل اهمیت دارد و باید آن را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر برای انجام امور اداری راهی تهران می‌شوید، بهتر است هتلی را رزرو کنید که در محدوده جغرافیایی اداره مربوطه قرار داشته باشد. با این کار، در هزینه‌های حمل‌ونقل و زمان، به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنید.
  • از نظرات مهمانان قبلی هتل‌ها غافل نشوید. هرچند در سامانه‌های رزرو آنلاین هتل ویژگی‌هایی مانند امکانات و خدمات هتل‌ها به تفصیل آمده اما این همه ماجرا نیست. در بخش نظرات مهمانان قبلی می‌توانید نکات مثبت و منفی اقامت در هر هتل را از دیدگاه گردشگران و افرادی مثل خودتان بخوانید.
  • به زمان رزرو آنلاین هتل توجه کنید. اگر قصد سفر نوروزی یا تابستانی را دارید، بهتر است که بلافاصله پس از تصمیم‌گیری سراغ سامانه‌های رزرو آنلاین هتل بروید. ظرفیت هتل‌ها به‌ویژه در مقاصد محبوب گردشگری زودتر از آنچه فکر کنید تکمیل می‌شود. به طور کلی توصیه می‌شود که از حدود یک ماه قبل به فکر رزرو آنلاین هتل باشید.
  • برای رزرو آنلاین هتل‌ باید سراغ سامانه‌ها و مراجع معتبر گردشگری بروید. هر سایتی که امکان رزرو آنلاین هتل را دارد، لزوما معتبر نیست. برای اطمینان از معتبر بودن یک سامانه بهتر است که ابتدا مجوزهای آن را بررسی و بعد نسبت به رزرو آنلاین هتل اقدام کنید.

رزرو آنلاین هتل راهی به‌صرفه برای برنامه‌ریزی سفر است. از این راه می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، البته، به‌شرطی که سراغ یک سامانه آنلاین معتبر رزرو هتل یا اقامتگاه همچون مستربلیط بروید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین