افزایش میانگین حقوق معلمان به ۱۵ میلیون تومان

  4020330049 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت: سهم منابع مالی آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور از ۹ درصد به ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است. میانگین حقوق معلمان از ۱۰.۵ میلیون پس از رتبه‌بندی به ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۰۴۹۸۷۱۲:۱۹:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۳۰
ممنونم و حقوق معلمان باید بشتر هم باشه دولت به تدریج حقوق کارکنان خودش از بیت المال و با ایجاد نقدینگی بالا میبره چرا برای کارگران بخش خصوصی که واقعا دارن کار می کنن و تولید می کنند و پولشون از بیت المال نیست و سبب افزایش نقدینگی نمیشه مانع و سنگ تراشی ایجاد می کنه دولتمردان به ویژه سازمان برنامه و بودجه باید با حداقل حقوق زندگی کنن تا کشور درست بشه ! انصافا اگه بخوایم عدالت باشه با این سطح مدیریت و راندمان باید دولتمردان و کارشناسان دولتی و در راسش سازمان بی برنامه و بودجه یه پولی هم جریمه بشن !
ناشناس۳۱۰۵۰۱۲۱۲:۳۷:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۳۰
چرا به فکر کارکنان بهزیستی نیستید با این وضعیت اسفبار حقوق . باید با کلی از آسیب های جامعه سروکله بزنند و آخر سر هم یا سکته کنند و یا دچار مشکلات روحی و روانی .
ناشناس۳۱۰۵۰۳۰۱۲:۴۵:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۳۰
15 ملیون تومان برای خرج خورد و خوراک یک خانواده 2 نفره هم کافی نیست چه برسد به دیگر هزینه ها و هزینه فرزندان.....
ناشناس۳۱۰۵۳۲۷۱۵:۱۱:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۳۰
تازه ۱۵ ملیون رو که خالص دست معلم نمیدن .
علیرضا۳۱۰۵۱۰۵۱۳:۲۴:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۳۰
رتبه بندی معلمان خودش یک بی عدالتی است.
حکیمی۳۱۰۵۱۴۹۱۳:۳۷:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۳۰
متاسفانه خلاف واقع می گوید!. همسر بنده با فوق لیسانس و ۲۴ سال سابقه حقوق ۷ تومانی داشت بعد رتبه بندی ناقص به ۱۰ میلیون تومان رسید. لطفا اظهار نظری کنید که اعتماد سوز باشد!/ حداقل برای چند نفر دیگر که از نزدیکان و آشنایان هستند شرایط مشابهی حاکم است. سپاس
حسن۳۱۰۵۶۹۷۲۰:۲۲:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۳۰
البته این رو درنظر داشته باشید که گفته اند میانگین.یعنی اگر شما ۷ ملیون میگیرید در همین وزارتخانه کسی هست که ۲۳ میلیون حقوق میگیرد
ناشناس۳۱۰۵۲۴۶۱۴:۳۳:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۳۰
و حقوق من بازنشسته با افزایش ۲۰ درصد در مقابل تورم بالای ۵۰ درصد، در حقیقت بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.
شهروند۳۱۰۵۳۰۵۱۵:۰۰:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۳۰
شما خودتون چقدر دریافتی دارید ؟ بحمدالله نه رتبه بندی اجرا شد و نه ۵۰ درصد فوق العاده ویژه ۱۵ میلیون الان برای بعضی سازمانها مبلغی نیست اما ۱۵ کجا بود ؟
ناشناس۳۱۰۵۳۳۳۱۵:۱۴:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۳۰
دوباره چندرغاز معلم رو به رخ کشیدید؟ اونم‌ پانزده ملیونی که بعد از ۲۵ سال وعده و وعید و کلی حق کشی در رتبه بندی بهش دادید تازه از اون پانزده میلیون کلی کسر میشه تا دست معلم برسه .
ناشناس۳۱۰۵۳۴۴۱۵:۲۷:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۳۰
رتبه بندی در بازنشستگی حساب نمی شود
ناشناس۳۱۰۵۳۴۸۱۵:۳۰:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۳۰
خانم بنده با 26 سال و اعمل رتبه بندی حکم بازشتگی اش صادر شده و 6م قرار هست دریافت کند و رتبه بندی را بازنشستگی قبول ندارد . اگر کسی قبول ندارد با سند و مدرک اثبات میکنم.
ناشناس۳۱۰۵۳۶۳۱۵:۴۹:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۳۰
چرا در مورد کارمندان جهاد دانشگاهی دخالتی نمیشود ، حقوق زیر 10 میلیون با 17 سال سابقه ،و مدرک کارشناسی . جالب اینکه میگن جزو قانون کار نیستیم و دیوان عدالت میتونه فقط حکم بده .واقعا انصاف نیست .
ناشناس۳۱۰۵۴۲۵۱۶:۴۹:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۳۰
نصف حقوق یک کارمند در وزارتحانه ها، یک دهم درآمد کسبۀ معمولی بازار؛ وای بر ما...
ناشناس۳۱۰۵۴۹۳۱۷:۳۰:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۳۰
از حقوق قضات و کارمندان بانک و شرکت نفتیا و .... هم بگو
ناشناس۳۱۰۵۶۱۱۱۸:۵۲:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۳۰
الان معلمان از حقوق خود ناراضی هستند وای به روزی که طبق لایحه برنامه هفتم پیشنهادی دولت ، حقوق این معلمان در هنگام بازنشستگی میانگین ۵ سال آخر باشد. یعنی پایین ترین حقوق ممکن.
ناشناس۳۱۰۵۶۵۷۱۹:۳۶:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۳۰
من مدرکم دکترا هست ۱۰ سال سابقه دارم تازه حقوقم با رتبه بندی شده ۱۰ تومن و با احتساب ۲۰درصد افزایش سالانه شده ۱۲
پدرام۳۱۰۵۷۸۶۲۱:۳۶:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۳۰
و حقوق کارکنان ثبت اسناد و املاک کشور با آن حجم چند برابری کار نسبت به میانگین کار کارمندی و با آن همه مسئولیت و در محیط پر استرس و پر تنش ، افزایش نیافته و شامل طرح هماهنگ سازی حقوق هم نشده و حتی شامل اضافات مصوب شده برای کارکنان قوه قضائیه و دادگستری هم نشدند ؟ لااقل با درخواست بازنشستگی کارکنانی که تمایل به ادامه خدمت در این شرایط را ندارند موافقت شود .
ناشناس۳۱۰۵۸۵۱۲۲:۴۰:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۳۰
معلم 4 ساعت کار می کند و به اندازه یک مهندس بخش خصوصی تمام وقت حقوق دریافت می کند مقایسه شرایط کاری معلم در کلاس درس با کارگران و مهندسان بخشهای تولیدی و صنعتی اصلا قابل مقایسه نیست . کارگر و مهندس بیچاره در طول روز رستش در می آید اینقدر کار می کند و در بدترین شرایط ، اما معلم در مدرسه ای در وسط شهر و کلاس کولر دار می نشید و تدریس کلاسی می کند . اگر واقعا حقوق 15 میلیون شده امروزه معلمی به نسبت زحمت ناچیزی و میانگین 3 ساعت کلاس در روز بهترین شغل محسوب می شود .
ناشناس۳۱۰۵۸۹۷۲۳:۱۳:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۳۰
خانمم معلم هستش امسال بعداز۳۰سال زحمت درروستاهای دوردست وشهرباحقوق ۸۶۰۰بازنشسته شد
پدرام۳۱۰۵۹۰۸۲۳:۲۷:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۳۰
اگر در بیان دیدگاه مردم اینقدر سبک و سنگین می کنید که نکند خدای ناکرده ، زبانم لال ، گوش شیطون کر ، به مذاق مسئولین که مخصوصا با شما هم طیف هم هستند ، بر بخورد ، پس بگویید وقت خودمان را صرف نگارش نظرات مان نکنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین