افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه ۳ دهک اول از امروز به شرط خرید در طرح کالابرگ

  4020313004 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ۱۳خرداد‌ماه و به‌منظور حمایت از خانوارهای کم‌درآمد اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰درصد مبلغ یارانه، ۲۰درصد افزایش می‌یابد.

افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه ۳ دهک اول از امروز به شرط خرید در طرح کالابرگ

به گزارش تسنیم، سیدصولت مرتضوی،وزیرکار در نشست ویدئوکنفرانس با مدیران‌کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که مدیران‌کل بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی‌(ره) نیز حضور داشتند، با تشریح اهداف اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک مصوبه مجلس شورای اسلامی و در راستای سیاست‌های عدالت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه 1401نیز به صورت سراسری به مرحله اجرا درآمد.

مرتضوی گفت: به دنبال تأکیدات ریاست محترم جمهوری و به منظور تأمین سبد تغذیه خانوارهای کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش 20درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وزیر رفاه اجتماعی با بیان این‌که اجرای سراسری و فراگیر طرح کالابرگ الکترونیکی به مهار تورّم و ثبات بازار کمک می‌کند، اظهار داشت: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

وی تأکید کرد: در مرحله نخست و به منظور حمایت از خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) افزایش 20درصدی اعتبار یارانه از 13خردادماه برای آنان اعمال می‌شود و می‌توانند به شرط استفاده بیش از 70درصدی از سبد 11قلم کالای طرح کالابرگ مشمول این افزایش شوند.

مرتضوی گفت: دولت در ادامه برای کل خانوارهای دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند و تلاش دارد برای سایر دهک‌ها نیز این طرح را عملیاتی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام‌‌ خمینی(ره) برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: دولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تنظیم بازار، رشد تولید و مهار تورّم داشته و اجرای طرح کالابرگ در همین راستا است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۷۸۵۲۵۱۰:۴۰:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۱۳
اين دولت با بهانه داشتن خودرو ويا خانه اكثرا را برده به دهك ده تا براحتي يارانه اش را قطع كنند وبه اعتراض هم اهميتي نميدهد .
ناشناس۳۰۷۸۵۴۵۱۱:۰۵:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۳
با این کارهای بی اثر گرانی افسار گسیخته قابل توجیه نیست
کاوه۳۰۷۸۵۴۶۱۱:۰۵:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱۳
درود . واقعا افزایش ۸۰ هزار تومان یارانه چه تاثیری در زندگی افراد دارد که هر سایتی رو باز میکنی چنان با آب و تاب نگارنده خبر نوشته که فرض بفرمایید ۸۰ میلیون تومان انگار قرار است واریز شود،با یک هزینه سر انگشتی یه سطل ماست هم نمیدن،به خدا دست بردارید از تحقیر ضعیفان
ناشناس۳۰۷۸۵۵۷۱۱:۱۳:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۳
یارانه بیت المال هست برای همه مردم باید باشد چه فقیر چه غنی پول نفت هست چرا از کیسه خلیفه می بخشین تازه این دهک هایی رو هم که درست کردین واقعیت ندارد اگه می خواین توزیع ثروت منصفانه بشه عدالت اجرا بشه راهکارش چیز دیگری هست کسایی هستند بیش از ۵۰ یا ۱۰۰ خانه یا ملک به نامشون هست کسایی هستند که حقوق های نجومی می گیرند
ناشناس۳۰۷۸۶۰۳۱۱:۵۹:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۱۳
الان دیگه فقط اعضای کمیته امداد و بهزیستی جزء دهک 1 تا 3 نیستند. با این وضعیت اقتصاد حداقل 70 درصد جمعیت ایران باید جز دهک 1 تا 3 قرار بگیرند.دهک بندی مربوط به 20 سال قبل هست. و وضعیت اقتصاد خانوارهای ایرانی رو به روز وخیم شده. الان دیگه قشر متوسطی وجود نداره
ناشناس۳۰۷۸۶۱۱۱۲:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۱۳
شرط یعنی گروکشی افزایش.
ناشناس۳۰۷۹۰۴۹۱۹:۱۷:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱۳
سلام فعلا حسابی ملت از این گرانی دارن زجر می کشن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. مجلس مقابل این اقدام بایستد

آخرین عناوین