اظهار نظر عجیب فریدون عباسی در باره واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان

  4020215060 ۶۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ماجرای واگذاری خودروهای میلیاردی به نمایندگان از شوی اداره رفاه مجلس را تشریح کرد.

اظهار نظر عجیب فریدون عباسی در باره واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان

فریدون عباسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی مجلس درباره تایید واگذاری خودرو به نمایندگان گفت: موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان مربوط به سال گذشته بود و هیچ ارتباطی به وزیر صمت نداشت.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس با بیان اینکه رفاهیات مجلس با دفاتر نمایندگان برای ارائه درخواست واگذاری خودرو تماس گرفتند، افزود: با من هم تماس گرفتند و گفتند چنین خودرویی از شرکت بهمن خودرو به نام های دیگنیتی و فیدلیتی است که خارج از نوبت و یک روزه به نماینده ها تحویل داده می‌شود، با قیمت ۷۴۰ تا ۷۸۰ میلیون تومان و بر مبنای اینکه کدام مدل را انتخاب کنیم قیمت گذاشته بودند. من نه نیاز داشتم و نه اعتقاد داشتم که خودرو را بگیرم و اقدامی هم انجام ندادم.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم عنوان کرد: معتقدم تا دوسال استیضاح وزرا اشتباه است، باید اجازه بدهیم که دولت ثبات داشته باشد و اگر کسی می‌خواهد کنار برود شخص رئیس‌جمهور باید تصمیم بگیرد که آن شخص کنار برود و نارسایی‌ها را به عهده مجلس نیفتد.

عباسی با بیان اینکه رییس جمهور هم باید در قبال انتصاباتش پاسخگو با شد، بیان کرد: شفافیت خوب است دولت همه باید اعلام کند، کمیته انتصاباتش چه کسانی هستند و اینها چه تخصص‌هایی دارند و چگونه درباره افراد نظر می‌دهند لذا در بحث شفافیت دولت هم باید شفاف باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث واگذاری خودروها هم اگر شفافیت وجود داشت این وضعیت پیش نمی آمد که این موضوع را به وزیر ببندند و به دروغ اعلام کنند که وزیر خودرو داده است آقای فاطمی امین از این کارها بلد نیست.

وی درباره اینکه آیا نمایندگان از این موضوع اطلاع داشت یا خیر گفت: خیر. در هر اداره‌ای قسمت رفاهی می رود و مسافرت یا هتلی را هماهنگ می‌کند و بعد اعلام می‌کند این هتل با این قیمت است در بحث خودروها نیز شرکت های لیزینگی قبلاً در دانشگاه‌ها و ادارات بودند و این کارها را انجام می‌دادند. در مجلس هم تماسی که گرفته شد از طرف اجرایی مجلس و امور رفاهی بود و نماینده آن شرکت خودروسازی هم فعالیت می‌کرد که به نظرم از شرکت بهمن خودرو بود.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی یادآور شد: عده‌ای هم فکر می‌کنند که این یک موضوع غیرقانونی نیست و امتیازی به آنها داده می‌شود و واقعا هم نیاز دارند به خصوص نماینده‌هایی که مرتب و هر هفته در راه‌ها رفت و آمد می‌کنند تا به حوزه انتخابیه سر بزنند من اگر بخواهم در این زمینه اظهارنظر کنم می‌گویم که باید برای رفت و آمد خودروی ایمن به آنها داده شود.

عباسی تصریح کرد: اینطور که ما ماشین‌های داخلی را می‌بینیم که در شهر اینگونه مشکل دارند و مرتب با آنها گرفتار هستیم بهتر است خود نظام فکر کند که خوروهای محکمتر که کمتر دچار خرابی شوند را به صورت رسمی در اختیار نمایندگان قرار دهد.

وی افزود: بالاخره این همه هزینه می‌کنند برای اینکه کسی نماینده بشود و در مجلس بماند و این همه سرویس به او می‌دهند فقط خودرو نیست که مردم به خودرو توجه کنند و تصور کنند خرج زیادی برای نماینده می‌شود من که این حرف را به شما می‌زنم حقوقم را از مجلس نمی‌گیرم من حقوقم را از محل خدمتم می‌گیرم ضمن اینکه حقوق من از مجلس هم بیشتر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است که این حرف‌ها را در جامعه به دروغ پخش نکنیم که به نماینده‌ها باج می‌دهند و یا الکی به آنها پول می دهند. مشخص است کسی که شغل و درآمد ندارد فکر می‌کند در مجلس چه خبر است در صورتی که نمی‌داند که چقدر خرج یک نماینده مجلس است.

عباسی خاطرنشان کرد: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه اینها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟

وی درباره اینکه آقای غضنفرآبادی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد ادعای آقای بیگی کذب است در حالی که آقای درویشیان اعلام کرد که اینگونه نبوده است، گفت: اینکه موضوع را به وزیر صمت ربط بدهند کذب است و آقای درویشان از این جنبه گفته است.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم اظهار کرد: این یک روال اداری بوده است که کسی رفته چیزی را آورده و در اختیار نمایندگان مجلس بگذارد برخی از نماینده‌ها در این مسیر رفتن و خودرو را گرفتند حدود ۷۵۰ میلیون تومان پول دادند. اینکه برخی نماینده‌ها خودرو را فروختند و کاسبی کردند و برخی هم استفاده می کنند من اطلاعی ندارم.

عباسی بیان کرد: حتی شخصی به من گفت که اگر شما نیازی به این خودرو ندارید آن را بگیرید و به ما بدهید تا ما که نیاز داریم از آن استفاده کنیم من گفتم از آنجایی که به اسم من تمام می‌شود من چنین کاری نمی‌کنم شما برو از بازار آزاد تهیه کن.

وی درباره اینکه گفته شده این خودروها در پارکینگ مجلس است گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم زیرا من از پارکینگ رفت و آمد نمی‌کنم و از بالا رفت و آمد می‌کنم و نمی‌دانم در پارکینگ چه چیزهایی پارک شده است.

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: شما این را به مردم بگویید که حواسشان را جمع کنند فریب کارهای رسانه‌ای و جریانات سیاسی را نخورند که نماینده‌ها و دولت تضعیف نشوند من نمی‌گویم که همه چیز پاک و سالم است، همه جا خطا صورت می‌گیرد. اکثر نماینده‌هایی که من می‌بینم دلسوز هستم و برای حوزه انتخابیه کار می‌کنند چرا باید تا این حد تحت فشار فکری قرار بگیرند تقصیر نماینده‌ها نیست که ارزش پول ملی سقوط کرده است. مردم به این نکات توجه کنند که برای نماینده خیلی بیشتر از اینها هزینه می‌شود.

عباسی عنوان کرد: شما نگاه کنید از قبل از انتخابات شورای نگهبان چقدر نیرو دارد و چقدر باید کار کند که گزینش کنند و داوطلبانی را که مشکلی ندارند را به مردم معرفی کنند ما باید فرض را بر این بگذاریم که هزینه درست انجام می‌شود ضمن اینکه برای شورای نگهبان هم خطا در نظر بگیریم که درصدی ممکن است خطا باشد و نماینده‌ها کاملا درست از فیلتر عبور نکنند. یعنی هم کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و هم کسی که عبور نکرده می‌تواند دقیق نباشد ما درصدی خطا در موارد باید در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: زمانی که نماینده می‌خواهد انتخاب شود وزارت کشور چقدر باید هزینه می‌کند تا انتخابات را برگزار کند چقدر هیات‌های نظارت هستند و چقدر بنزین مصرف می‌شود تا یک شخصی نماینده شود. ما روزانه هزینه‌های مجلس را از نظر ستادی و اداری دربیاوریم می‌گوییم این باید روی ۲۹۰ نماینده سرشکن شود. ببینید روزانه چقدر برای نماینده هزینه می‌شود مردم بدانند که با یک ماشین شاسی بلند فریب نخورند و تصور نکنند که نماینده‌ها چیز اضافه‌ای از مردم دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه مردم از نماینده‌ها تقاضای پول می‌کنند، گفت: من در همین مدت یک ماه گذشته برای گروه جهادی، دارالقران چند شهرستان، هیات‌های ورزشی از من پول می‌گیرند. یعنی جایی نیست که کسی از ما پول نخواهد همه این روزها به دلیل افزایش قیمت‌ها از ما پول می‌خواهند و با یک میلیون تومان هم کارشان درست نمی‌شود.

عباسی گفت: انواع و اقسام افراد و صنف‌های مختلف از مدرسه‌ها، هیات‌های ورزش، مسائل مذهبی، فرهنگی و گروه سرود از نماینده‌ها پول می‌گیرند.

وی افزود: ما چاره‌ای نداریم وقتی شخصی می‌آید و می‌بینی مستمند است و مشکل دارد مجبوری برویم قرض کنیم. من خودم مجبور شدم ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرض کنم که قسط‌های آن را بدهم که بتوانم پاسخ مراجعاتی که به ما می‌شود را بدهم چرا مردم باید فکر می کنند که پول اضافه‌ای به ما داده می‌شود.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم درخصوص راهکار برای حفظ شان مجلس و نظام گفت: باید همه چیز را شفاف بیان کنند. همانطور که من می‌گویم دولت شفاف باشد و بگوید چه کسانی مسئولین کشور را تعیین می‌کنند مجلس هم می‌تواند بگوید حقوق نمایندگان چقدر است. به ما اعلام کنند چقدر پول هواپیما می‌دهند بعضی وقت‌ها خود ما بیشتر پول می‌دهیم یعنی همه چیز را شفاف کنند چرا نمایندگان را تحت فشار قرار می‌دهند رای‌شان را شفاف کنند.

 
 
 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۲۹۱۵۹۲۰:۱۵:۵۷ ۱۴۰۲/۲/۱۵
وظایقه نماینده مجلس این است که اگر خوردوی داخلی مشکل دارد جلوی تولید آن را بگیرد و یا قوانینی جهت اصلاح آن تصویب کند. نه اینکه بگوید این خودرو بی کیفیت است و به ما خارجی بدهید که امن است. مگر نماینده مجلس خونش رنگینتر از بقیه افرا جامعه است؟ چیزی را که برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند....
ناشناس۳۰۲۹۵۷۱۲۳:۱۹:۵۱ ۱۴۰۲/۲/۱۵
حرفای آقای نماینده سراسر ایراد و خیلیاش مورد حقوقی دارن و البته بیشتر حرفاش واقعیت بود و باید گریست به حال ما مردم با این نمایندگان و طرز فکرشان
ناشناس۳۰۲۹۸۷۸۰۵:۵۴:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۶
حرف دل نماینده ها را گفته بدون ریا و دو رویی
ناشناس۳۰۳۰۵۱۶۱۳:۳۷:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
جالبه که میگه، نمی دونستن که غیر قانونیه!! وای به قانونگذاری که نمی داند قانون چیست
درود بر عباسی۳۰۲۹۹۵۹۰۷:۵۴:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۱۶
صداقت و راستگویی ایشان باید ستایش کنیم ، چرا ملت با نماینده‌ای که ریاکار و منافق و دورو نیست مخالف اند
ناشناس۳۰۳۰۰۱۷۰۸:۳۱:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
کاهش ارزش پول ملی به نماینده ها ارتباطی نداره؟؟؟!!!!نکنه اینم تقصیر ملته؟؟حقوقت و از جای دیگه ای میگیری؟؟یعنی به ازای کار نکرده حقوق میگیری؟؟اونم بیشتر از جایی که الان کار میکنی؟؟افتخار هم میکنی؟؟دود از سر آدم بلند میشه.
ناشناس۳۰۲۹۱۶۸۲۰:۱۸:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۵
همونموقع هم فیدیلیتی و دیگنیتی ثبت نامی بود.. چرا باید نماینده مجلس خارج از نوبت بتونه ماشین بگیره در ثانی یک نماینده مجلس اینهمه پول را از کجا میاره که توان خریدشو داره؟
ناشناس۳۰۲۹۸۷۳۰۵:۴۶:۰۲ ۱۴۰۲/۲/۱۶
این خودروها که لو رفته در مقابل رانت ها و امتیازات بسیار بزرگ دیگر که نمایندگان می گیرند هیچ است
ناشناس۳۰۲۹۱۹۱۲۰:۲۶:۲۴ ۱۴۰۲/۲/۱۵
چرا این شرکت از این خودرو ها مثلا به معلم ها و اساتید دانشگاه نداده است و فقط به مجلس داده ؟
ناشناس۳۰۲۹۱۹۳۲۰:۲۷:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۱۵
واقعا هم گدابازی در نیارید ، خوش باشید ، ملت در فقر مطلق و فقر نسبی باشند بی خیال ، گدا بازی در نیارید ، به نماینده بدهید ،...!!!!!
ناشناس۳۰۲۹۱۹۴۲۰:۲۸:۰۸ ۱۴۰۲/۲/۱۵
آقای عباسی از شما بعید است اینگونه توجیه در باره فساد خودرویی!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۰۲۹۸۷۷۰۵:۵۴:۱۰ ۱۴۰۲/۲/۱۶
چرا بعید است ؟؟
ناشناس۳۰۳۰۰۸۹۰۹:۱۹:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۱۶
انتظار بالایی دارید به نظر من که بعید نبود.
ناشناس۳۰۲۹۲۰۵۲۰:۳۱:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۱۵
شاید کمیسیون اصل ۹۰ و هییت رییسه مجلس چون می دانستند این فساد تبعات بسیار بسیار سنگین برای کشور دارد قضیه را از بیخ و بن منکر شدند
ناشناس۳۰۲۹۶۳۱۲۳:۵۸:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۱۵
دلت خوشه عزیز،کدوم تبعات سنگین؟! سنگین ترین تبعاتش اینه که مقصریم و گدا بازی دراوردیم. من یکی از همینجا اعلام میکنم دیگه گدا بازی در نیارم. جناب اقای عباسی شما خودتون ببخشید ما رو
ناشناس۳۰۳۰۱۷۸۱۰:۲۰:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۶
هیچ تبعاتی نداره
ناشناس۳۰۲۹۲۴۲۲۰:۴۶:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۵
و اینگونه وزیر صمت را می زنند....!!
ناشناس۳۰۲۹۲۴۶۲۰:۵۰:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۱۵
باز هم خودبرتر بینی و خود متفاوت انگاری و توجیه پراکنی ... این درست نیست آقای نماینده مردم
ناشناس۳۰۲۹۲۶۴۲۰:۵۹:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۱۵
بزرگترین خطر برای گناهکاران عادی سازی و تساهل گناه میباشد ..... لطفا اجازه دهید تا مردم قضاوت کنند ما به روشنگری سازمان بازرسی قوه قضاییه اعتماد داریم
ناشناس۳۰۲۹۲۸۰۲۱:۰۷:۵۸ ۱۴۰۲/۲/۱۵
جناب عباسی مردم حواس شان جمع است بهتر است شما حواس تان را کمی جمع تر و توجیه گیر نباشید. اگر مجلس دست اصلاح طلبان بود و همین کار را می کردند شما چه می گفتید؟
ناشناس۳۰۲۹۳۰۸۲۱:۲۱:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۵
وقتی این اختلاف قیمت با بازار وجود دارد این کار آن هم تحویل یک روزه چه معنایی دارد؟
ناشناس۳۰۲۹۳۱۰۲۱:۲۲:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۱۵
کاهش ارزش پول ملی به نماینده ها ربط نداره؟
ناشناس۳۰۲۹۳۱۴۲۱:۲۲:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۱۵
اداره رفاه مجلس و نمایندگانی که این خودروها را گرفته اند، باید مواخذه شوند. بدیهی است چنین نمایندگانی مشکلات مردم را درک نمیکنند.
مانی۳۰۲۹۷۲۲۰۰:۴۱:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
این نمایندگانی که خودرو گرفته اند با توجه به مخالفت افکارعمومی،باید همگی استعفا دهند و خودروها را نیز پس بدهند.
ناشناس۳۰۲۹۳۳۸۲۱:۳۰:۲۸ ۱۴۰۲/۲/۱۵
عجب . قیمت بازار و نمایندگی این خودرو 2 میلیارد است . 2 میلیارد گدا بازی است
ناشناس۳۰۲۹۳۴۷۲۱:۳۲:۰۸ ۱۴۰۲/۲/۱۵
عباسی تصریح کرد: اینطور که ما ماشین‌های داخلی را می‌بینیم که در شهر اینگونه مشکل دارند و مرتب با آنها گرفتار هستیم بهتر است خود نظام فکر کند که خوروهای محکمتر که کمتر دچار خرابی شوند را به صورت رسمی در اختیار نمایندگان قرار دهد . .......... واقعا چی باید گفت به این نماینده مجلس انقلابی !!!
ناشناس۳۰۲۹۳۹۵۲۱:۵۴:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۵
چرا عجیب؟واقعیت این افراد همینه.از اوضاع و احوال مردم و کشور مشخصه که چرا به این حال و روز دراومدیم.
عمران۳۰۲۹۴۰۹۲۱:۵۹:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۵
بله نماینده برای ایفای نقش نمایندگی بودجه و امکانات لازم دارد. مشکل آنجایی است که شفافیت وجود نداشته باشد و جزییاتش از دسترس عموم خارج باشد. ..
ناشناس۳۰۲۹۴۱۴۲۲:۰۶:۰۷ ۱۴۰۲/۲/۱۵
خیلی جالبه که آقای عباسی خودروهای داخلی را قابل اطمینان نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند خودروی چینی برای نمایندگان خریداری شود
ناشناس۳۰۲۹۴۲۸۲۲:۱۰:۳۵ ۱۴۰۲/۲/۱۵
فرمودند : ;می‌گویم که باید برای رفت و آمد خودروی ایمن به آنها داده شود.&; کاش همین حق رو برای مردم هم قایل بودن.
ناشناس۳۰۲۹۴۷۸۲۲:۳۳:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۱۵
به نظر میاد که ایشان خودرو دریافت کرده اند و الان پیشاپیش در حال توجیه هستند... درسته جناب؟
شهروند۳۰۲۹۴۹۰۲۲:۴۱:۲۱ ۱۴۰۲/۲/۱۵
به آقای عباسی بگوئید اگر در دولت روحانی که شما رااز سازمان انرژی برداشتند این اتفاق می افتاد همین حرف را می زدید شما نماینده مردم هستید یا نماینده نمایندگان؟
علی۳۰۲۹۵۱۲۲۲:۴۹:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۵
بابا اینقدر گدا بازی در نیارید دیگه یه شاسی بلند مگه چیه آخه ... نمایندهای عزیز میرن پول قرض میگیرند مشکلات مردم رو حل کنند، بعد قسط هاش رو هم خودشون میدن.
تهرانی۳۰۲۹۵۵۰۲۳:۰۸:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۵
واقعا شرم آور است که نماینده مردم ، بجای دفاع از مردم ، میگوید وضعیت خودروهای داخلی خراب است! نماینده ها نباید از آن استفاده کنند. مگر مسئول و نماینده، با مردم عادی چه فرقی میکنند؟ اینها ادعای پیروی شهید رجایی را دارند!!!!
ناشناس۳۰۲۹۵۹۵۲۳:۳۴:۲۲ ۱۴۰۲/۲/۱۵
به نظر نمیاد خیلی هم عجیب باشه. ..
کاربر۳۰۲۹۶۸۲۰۰:۱۸:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
این گَدا بازیا چیه در میارین 100تا فیدلیتی و دیگنیتی که این حرفارو نداره شما نمیدونین چه بریز بپاشا که نمیکنیم برین به زندگیتون برسین فکر تهیه مرغ و تخم مرغتون باشین و مارو با گرفتاریامون تنها بذارین
ناشناس۳۰۲۹۷۰۵۰۰:۳۳:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۱۶
رانتخواری و فسادشون رو فریاد میزنن و میگن مگه چیه نمایندگان فاسدی که قانونگزارن و نظارت بر اجرا دارن خود فاسد و قانون شکنند و رانتخواری میکنن .
ناشناس۳۰۲۹۷۱۹۰۰:۳۹:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۶
عجیب نیست.
ناشناس۳۰۲۹۷۳۵۰۰:۵۱:۵۰ ۱۴۰۲/۲/۱۶
وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس۳۰۲۹۷۳۹۰۰:۵۵:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
باورم نمیشه . اگه بی ارزش شدن پول ملی به نمایندگان مجلس ربط نداره پس اصلا شما اونجا چه کار می کنید و چه فایده ای دارید و چرا از جیب ملت هزینه می‌تراشید؟ اگر نمایندگان به خودرو با کیفیت نیاز دارند مردم هم به خودرو با کیفیت نیاز دارند خون نمایندگان که از خون مردم رنگین تر نیست !!! همین امروز چهارتا سرباز تو مسیر برگشت کشته شدند .
میرزائی۳۰۲۹۹۴۸۰۷:۴۷:۲۷ ۱۴۰۲/۲/۱۶
درعمل این نمایندگان فقط برای خود کار میکنند و مردم در گوشه تاریک ذهن اینها هم جائی ندارند!!
ناشناس۳۰۲۹۷۴۵۰۱:۰۰:۵۵ ۱۴۰۲/۲/۱۶
آره واقعا تقصیر ما گدا هاست که به شما رای دادیم چون فکر می کردیم شما رفتید تو مجلس که نماینده مردم باشید و مشکلات ما رو حل کنید . نمی‌دونستیم شان و هزینه های شما بالاتر از این حرفها ست که حتی متوجه بشید مردم چه جوری دارند زندگی می کنند ...
ناشناس۳۰۲۹۷۹۱۰۱:۴۵:۱۷ ۱۴۰۲/۲/۱۶
چرا برای حقوق کارگران و بازنشستگان اینقدر دست و دلبازی نمیکنید؟
ناشناس۳۰۲۹۸۱۱۰۲:۱۳:۲۷ ۱۴۰۲/۲/۱۶
جان نماینده ها ارزش دارد و باید خودرو ایمن و خانه لوکس حقوق نجومی بگیرند مردم ولی جانشان ارزشی ندارد.
ناشناس۳۰۲۹۸۵۸۰۵:۱۴:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۶
اگه از پارکینگ مجلس استفاده نمیکنی وخودرو شاسی بلند ندیدی مصاحبه نکن ،اگه نمیدونی بعضی نمایندگان خودرو رافروختن توبازار آزاد یا نه؟ حرف نزن وضمنا خون تواز مردم رنگین تره، خودرو ایمن میخوای، اگه خودرو داخلی ایمنی نداره جلوی تولیدش بایست بگیرید پس تونماینده چه کاره ایی ؟و ببخشید که اینقدرحقوقتون بالاست به دیگنیتی میگی گدابازی ،باید نماینده میرفت توصف قرعه کشی مثل ملت.
فاطمی۳۰۲۹۸۶۱۰۵:۱۸:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۶
توجیحات آقای عباسی قابل قبول نیست.
جواد۳۰۲۹۸۶۹۰۵:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
ایشان فرموده اند مگر قیمت یک خودروی شاسی بلند چقدر است ؟!!! و در جایی دیگر فرموده اتد که از محل کارشان حقوق میگیرند.فقط میتوانم بگویم خوش به حالشان
احسان۳۰۲۹۸۷۴۰۵:۴۷:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۶
در یک جمله میشه دلیل تمام مشکلات کشور رو بیان کرد.اینا اینکاره نیستند.
علوی۳۰۲۹۹۵۴۰۷:۵۰:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۶
این اداره رفاهیات را همه ادارات دارند؟ حالا معلوم میشه چرا مردم در رفاه نیستند! لطفا یکی هم برای رفاهیات مردم بزنین.
ناشناس۳۰۲۹۹۶۳۰۷:۵۶:۴۸ ۱۴۰۲/۲/۱۶
مطلب تازه ای نگفته بلکه با این حرف غرور ونخوت نمایندگان را علنا برای کسانیکه شکی داشتند آشکار کرده
ناشناس۳۰۲۹۹۹۵۰۸:۱۶:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۱۶
البته آقای عباسی درست میگه که چرا باید یک ماشین شاسی بلند اینقدر به چشم بیاد که جنجال استیضاح داشته باشه ولی کاشکی ایشان هم بگوید چگونه ما به اینجا رسیدیم که ماشین شاسی بلند اینقدر باعث ویژگی میشه
ناشناس۳۰۳۰۰۱۲۰۸:۲۵:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱۶
فساد که می گویند همین است.
وحید۳۰۳۰۰۱۵۰۸:۳۱:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۶
از ماست که بر ماست من واقعا تاسف خوردم از لحن صحبت کردن یک نماینده که اینقدر سطحی صحبت کردن. واقعا برای خودم متاسفم که نماینده من مردم اینقدر سطحی نگر ، از خود راضی هستن. ببینید تو سطح کلان مملکت چقدر آدمهای با این طرز تفکر وجود دارند.
ناشناس۳۰۳۰۰۱۹۰۸:۳۳:۳۳ ۱۴۰۲/۲/۱۶
ماهیت اصولگرایان تندرو یکی یکی در حال برملا شدن است
حسن۳۰۳۰۰۲۵۰۸:۳۵:۵۳ ۱۴۰۲/۲/۱۶
با این استدلال هر چی امتیاز و رانت در کشور هست اگر به نمایندگان محترم مجلس برسه،اشکالی که نداره هیچ، تازه خیلی هم خوب و به جا خواهد بود
ناشناس۳۰۳۰۰۵۹۰۸:۵۴:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۶
ایشان واقعیت را گفته حال ما دوست داریم که با ریا دم از محرومین بزنیم امر دیگریست.
ناشناس۳۰۳۰۰۶۸۰۹:۰۴:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۶
یه جا میگه من نیاز ندارم دو میلیارد تومان را گدا بازی میداند دست آخر میگوید لنگ صدو پنجاه میلیون بودم و قرض کردم .
ناشناس۳۰۳۰۰۷۳۰۹:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۲/۱۶
اتفاقا شما باید صرفا از مجلس حقوق بگیری نه محلی که در اونجا فعالیتی نداری و قراره بعد از طی دوره برگردی
ناشناس۳۰۳۰۰۸۸۰۹:۱۹:۳۸ ۱۴۰۲/۲/۱۶
حرف های ایشان صادقانه و درست است. ایشان فرد پاک دستی است.
ناشناس۳۰۳۰۲۳۲۱۱:۰۲:۲۶ ۱۴۰۲/۲/۱۶
ان شاالله که همه پاکن
علی۳۰۳۰۱۲۵۰۹:۵۰:۰۱ ۱۴۰۲/۲/۱۶
کشور سوئد وولو تولید میکنه نماینده مجلسش تو زمستون با دو چرخه میره سر کار ، کشور ما ماشین های چینی رو با اسم جدید سمبل می کنن و نماینده های مجلس هم منتظر چینی سواری کنن و از زدن دکمه های زیاد ماشین ذوق زده بشن، واقعا باید برخورد بشه با نمایندگانی که بجز خدمت به کشور افکار دیگه ای دارن
رمضان۳۰۳۰۱۷۹۱۰:۲۱:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۶
سلام نماینده محترم .خوردورسازی ایران با این وضعیت شده باعث سرافکندگی کشور و خودروسازها با حمایتهای دولتها چه اصولگراچه اصلاحطلب بلای جون مردم شدند بنظرتون چه کسی باید پیگیر اصلاح خودروسازی باشد جز نمایندگان و دولت ، ؟
مجیددرویشی۳۰۳۰۲۷۰۱۱:۲۸:۲۶ ۱۴۰۲/۲/۱۶
چه عرض کنیم...بیانات شما ی گام به جلو ویه گام به عقب بود....
هموطن۳۰۳۰۲۸۷۱۱:۳۹:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۱۶
روحت شاد شهید رجایی عزیز که حتی حاضر نشدی یک کولر برای خانه ات تهیه شود وگفتی جواب مردم را نمیتوانی بدهی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    25. یک سیلی برای تنبیه

    آخرین عناوین