صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد/متخلف متواری است

  4020210059 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به حضور فردی با قمه در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج گفت: حکم جلب این فرد که طبق شنیده‌ها متواری است، صادر شده و قطعا برخورد قانونی شدیدی در انتظار او خواهد بود.

صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد/متخلف متواری است

به گزارش ایسنا، علی حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.

وی ادامه داد: ما منکر نواقص موجود در مدارس نیستیم و پذیرای انتقادات منطقی هستیم ولی هیچ کس حق ندارد به شان معلم توهین و با قلدری فضای آموزش دانش آموزان را ملتهب کند.

وی توضیح داد: این فرد با ادعای رفتار بد معلم با فرزندش اقدام به این کار کرده که به هیچ وجه توجیهی ندارد و قطعا با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: حکم جلب این فرد که طبق شنیده‌ها متواری است، صادر شده و قطعا برخورد قانونی شدیدی در انتظار او خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر وضعیت مدارس دو شیفته گفت: در حال حاضر تقریبا تمامی مدارس فردیس، ناحیه ۴، ماهدشت و محمد شهر و بخش زیادی از مدارس منطقه ۳ دو شیفته هستند.

وی ادامه داد: در مدارس هشتگرد و چهارباغ هم با همین مشکل مواجه هستیم و تنها شهرستانی که مدارس دوشیفته ندارد طالقان است.

حجر گشت همچنین به آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل هم اشاره کرد و افزود: مرجع آموزش و پرورش برای شناسایی این دانش آموزان اطلاعات ثبت احوال است که بر اساس تعداد متولدین سال‌های قبل محاسبه می‌شود ولی نباید فراموش کنیم که البرز مهاجرپذیرترین استان کشور و هر ساله پذیرای تعداد جمعیت زیادی است که بومی این استان نیستند به همین دلیل نمی‌توان آمار قطعی در این خصوص ارائه داد.

وی ابراز کرد: با این حال تا کنون ۳۸۰۰ کودک بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شده که با تلاش همکاران حدود ۸۰ درصد آنها به مدرسه بازگشته‌اند.

این مسئول درخصوص وضعیت دانش آموزان تبعه هم توضیح داد: در حال حاضر ۳۷ هزار دانش آموز تبعه در مدارس استان در حال تحصیل هستند که بخشی از آنها دارای مجوزهای اقامتی لازم و برخی فاقد آن هستند.

وی تاکید کرد: بیشتر تراکم این دانش آموزان در چهارباغ و هشتگرد است و همین باعث شده تعداد دانش آموزان کلاس‌ها بالاتر از حد استاندارد باشد.

 وی گفت: از این دانش آموزان مثل دانش آموزان ایرانی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ کودکی نباید از تحصیل جا بماند، طی سال‌های گذشته روند ثبت نام آنها تسهیل شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۲۰۵۵۹۱۵:۰۴:۳۱ ۱۴۰۲/۲/۱۰
چطور زمانی که مدارس جهت ثبت نام از دانش آموزان ایرانی پول می گیرند از دانش آموز اتباع پولی گرفته نمی شود؟؟؟!!!
ناشناس۳۰۲۰۹۱۵۱۹:۵۶:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۱۰
اعدام باید گردد
فرهاد۳۰۲۱۱۴۲۲۳:۱۳:۲۴ ۱۴۰۲/۲/۱۰
معلم تاج سر ماست ....به خدا دست تمام معلم ها رو میبوسم ....من ۴۵ سالمه اگر هم نیستن درود رحمت خدا به تمام معلم......معلم عشق ....زندگی .... خیلی قشر زحمت کش عزیز ...
ناشناس۳۰۲۱۳۰۰۰۱:۲۱:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۱۱
افرین
ناشناس۳۰۲۱۲۶۶۰۰:۴۰:۳۸ ۱۴۰۲/۲/۱۱
یکطرفه به قاضی نروید؛ قبل از اینکه قضاوت کنید ببینید دانش آموز و پدرش چه میگویند.
سید مصطفی۳۰۲۱۳۸۹۰۷:۲۱:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
خوب پس حالا باید همه معلما رو تنبیه کنیم؟ این چه حرفیه معلم تاج سر ماست اونام از خودمان هستن از خارج وارد نشدن این موضوع به موضوع پول گرفتن اصلا ربطی نداره...
حمیدرضا۳۰۲۰۵۸۷۱۵:۱۷:۰۵ ۱۴۰۲/۲/۱۰
باید پوزه اش را جلوی چشم همگان درهمان مدرسه به خاک مالید به طوری که به غلط کردن.. بیفته که درس عبرت بزرگی برای بقیه بشه هر مدرسه باید ۲مامور نیروی انتظامی مسلح به سلاح گرم و... داشته باشه که درصورت نیاز وارد عمل شوند
کاووس۳۰۲۱۰۱۸۲۱:۳۲:۲۸ ۱۴۰۲/۲/۱۰
بزرگترین اشتباه را کرده معلم تاج سر ما هست چوب معلم گل است هر که نخورده خل است درود بر معلمان زحمت کش
ناشناس۳۰۲۱۰۵۲۲۱:۵۲:۲۳ ۱۴۰۲/۲/۱۰
عبرت بار انسانی دارد خشم و خشونت بار حیوانی
ناشناس۳۰۲۲۶۴۳۲۲:۲۸:۰۴ ۱۴۰۲/۲/۱۱
آفرین .....
ناشناس۳۰۲۰۶۴۱۱۵:۴۲:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۰
فقط حرف.با این کارها برای معلم حرمتی نمی ماند.
ناشناس۳۰۲۰۶۸۷۱۶:۱۳:۵۷ ۱۴۰۲/۲/۱۰
پس فردا برای معلم چه چه خواهند زد!
ناشناس۳۰۲۰۶۵۹۱۵:۵۷:۱۲ ۱۴۰۲/۲/۱۰
این قانون چرا ضمانت اجرا نداره
مهدی۳۰۲۰۶۹۵۱۶:۲۵:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۰
مدرسه رو باچاله میدون اشتباهی گرفته محیط مدرسه براش غریبه اگه لااقل چندکلاس تومدرسه خونده بودمیفهمیدحرمت مدرسه وجایگاه معلم چیه.
مجید۳۰۲۰۸۱۹۱۸:۳۷:۰۶ ۱۴۰۲/۲/۱۰
این یارو باید داخل همون مدرسه شلاق بزنند و طوری تنبیهش کنند که عبرت دانش اموزان شود.در غیر اینصورت میشه الگو برای کل مدرسه و اکثر بچه ها پرخاشگر و وحشی میشوند.
ناشناس۳۰۲۱۴۳۳۰۸:۱۲:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۱
آن آقا کار خیلی اشتباهی انجام داده ولی فرزندش گناه داره که همچنین پدر ی داره
مهدی۳۰۲۰۸۲۶۱۸:۳۹:۴۶ ۱۴۰۲/۲/۱۰
ما دهه پنجاه ..شصتی ها چه احترامی می گذاشتیم برا معلمها مون .البته معلم ها مون هم دلسوز بودن .متاسفم که از کجا به کجا رسیدیم .چیزی که ازدست دادنش برای یک مملکت گرون تمام میشه فرهنگ هستش که نمیشه خرید
ایرانیم۳۰۲۰۸۴۲۱۸:۵۲:۱۲ ۱۴۰۲/۲/۱۰
حرمت و احترام رو انسان میفهمه.
عمو زا اسدالله۳۰۲۰۸۶۶۱۹:۰۷:۳۶ ۱۴۰۲/۲/۱۰
اگر هر کسی گلایه یا شکایتی از مدرسه و کادر آن دارد در قالب قانونی به اداره آموزش و پرورش باید مراجعه کند و این گونه حرکات اگر جلوی آن گرفته نشود باید فاتحه ی ادب و شعور در این مملکت خوانده شود
سید علی۳۰۲۰۸۹۸۱۹:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۲/۱۰
باید اعدام بشه.نمیدانم چرا برخی از اعدام هراس دارند؟
ناشناس۳۰۲۱۳۰۷۰۱:۴۱:۴۱ ۱۴۰۲/۲/۱۱
اخه اعدام همینجوری مگر الکیه...
ناشناس۳۰۲۰۹۱۶۱۹:۵۶:۴۲ ۱۴۰۲/۲/۱۰
قوانین را درست کنید قمه کشی و اربده کشی خود به خود حل میشه. مدرسه محل تجمع اراذل و اوباش نیست محل درس و تحصیل است کسی که وارد آن میشه یعنی قوانین و مقررات مدرسه را پذیرفته همین !!!!!!!!
جواد۳۰۲۰۹۱۷۱۹:۵۷:۰۰ ۱۴۰۲/۲/۱۰
اکه این بابا تنبیح نشه خیلی بد میشه برای جامعه یعنی دیکه هرچی هرچی می شه .
س.ر۳۰۲۰۹۶۶۲۰:۳۹:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۱۰
۳۷هزار افغانی تو مدرسه های کرج؟ ایا زنگ خطر نیست.؟
نادر بلوچ هستم از۳۰۲۱۲۰۳۲۳:۵۴:۴۰ ۱۴۰۲/۲/۱۰
به جنگ عراقی ۴هزار کشت داشتم این های راهم بگو دگه
ارسلان۳۰۲۱۴۱۱۰۷:۵۴:۲۸ ۱۴۰۲/۲/۱۱
خیر زنگ خطر نیست چرا اینقدر نژاد پرستی. مگر بچه های ما که تو کشورهای دیگه میرن مدرسه برای اونا زنگ خطر هست
محمد۳۰۲۰۹۶۹۲۰:۴۰:۵۰ ۱۴۰۲/۲/۱۰
کاش هرروز کتک می‌خوردم ازدست معلم تاالان باسه خودم یه کاره ای بودم
سعید۳۰۲۰۹۸۷۲۰:۵۸:۳۰ ۱۴۰۲/۲/۱۰
فقط از دستگاه قضا خواهش دارم فقط اعدامش کنین تا درس عبرت افراد اوباش بشه
ناشناس۳۰۲۲۶۰۱۲۱:۴۴:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
اونم زن بچه داره اخه
ناشناس۳۰۲۰۹۹۵۲۱:۰۶:۲۱ ۱۴۰۲/۲/۱۰
نمیدونم چی بگم.کار آموزش و پرورش به کجا رسیده که هر بی سروپایی میاد تو مدرسه داد و بیداد میکنه.اون همکار عزیز نباید رضایت بده تا آخرش پیگیری کنه که افرادی مثل این دیگه این غلط رو نکنن.
ناشناس۳۰۲۱۰۱۷۲۱:۳۲:۱۱ ۱۴۰۲/۲/۱۰
۱۰روز هنوز دستگیر نشده ؟
ناشناس۳۰۲۱۰۴۰۲۱:۴۷:۳۲ ۱۴۰۲/۲/۱۰
صد درصد کار این ولی اشتباه بوده و باید پیگیری بشه منتها در کنارش لطفا به ادعای ولی رسیدگی بشه چراکه رفتار ناشایست معلم با دانش آموزان تحت هر شرایطی ناشایست هست اگر اشتباهی از سوی دانش آموز رخ داده با تنبیه آموزشی نه با تحقیر و خشونت همچنین اگر اشتباهی از سوی معلم صورت گرفته دلیل بر این نیست که ولی دانش آموز با خشونت و تهدید خصوصا نشان دادن سلاح سرد عکس العمل نشان دهد انشالله که ماجرا ختم بخیر بشه
ناشناس۳۰۲۱۰۴۵۲۱:۴۸:۵۱ ۱۴۰۲/۲/۱۰
البته کنار نظرات قبلی ام باید بگم احترام به معلم از واجبات است شان معلم خیلی بالاست
سعید۳۰۲۱۰۵۰۲۱:۵۱:۳۰ ۱۴۰۲/۲/۱۰
باید تو همون مدرسه شلاقش زد .
ناشناس۳۰۲۱۰۷۹۲۲:۱۳:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۰
چن روز دیگه انجمن اولیاء میرن از اون معلم رصایت میگیرن. بعد اون اراذل و اوباش به ریش معلم و یک میلیون و ۵۰۰ هزار معلم دیگه ریشخند میزنن. باید کاری باهاش بکنند تا اسمش و آدرس خونه شون را برای همیشه فراموش کنه و تو رسانه ها اعلام کنند تا درس عبرتی بشه برای دیگر اراذل و اوباشها.
ناشناس۳۰۲۱۲۸۱۰۰:۵۹:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
کاش جمع آوری فواحش از سطح شهر انقدر واست مهم بود
ناشناس۳۰۲۱۱۶۹۲۳:۳۰:۴۵ ۱۴۰۲/۲/۱۰
سریعا اغدامش کنید
ناشناس۳۰۲۱۱۷۸۲۳:۳۶:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۰
معلم فقط معلمهای دهه ۵۰و ۶۰
غلامحسین۳۰۲۱۱۸۲۲۳:۳۸:۰۶ ۱۴۰۲/۲/۱۰
فراجا باید افراد شرور تحت رصد اطلاعاتی و امنیتی کامل داشته باشه ونباید اجازه جولان وزورگویی پیدا کنم وگرنه جامعه امنیت روانی ندارد
ابراهیم۳۰۲۱۳۰۴۰۱:۳۷:۴۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
برادر وخواهران گرامی بااعدام که اصل موضوع حل نمیشه هنردرگرفتن جان انسانها نیست هنردراین است که این قبیل انسانها را بتوانیم درست کنیم وبه آغوش جامعه وخانواده شان برگردانیم بتوانیم مشکلات شان راحل کنیم
مجید۳۰۲۱۳۱۲۰۲:۰۹:۳۷ ۱۴۰۲/۲/۱۱
باید این ادم را در حضور رسانه حکمش صادر بشود تا نفر بعدی جراعت تکرار چنین وحشگری نداشته باشد هیچ معلمی بیمار نیست پدر کشتگی هم ندارد بخواهد کسی را اخراج کند یا تنبح کند زحمات معلمینی که سخت تلاش میکنند فرزندان باسواد برای جامعه پرورش بدهند
سیروس کی نژاد۳۰۲۱۳۳۶۰۴:۰۶:۵۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
با سلام شان معلم باید حفظ شود ولی بایدد دید چه شده که این پدر یکی از دانش آموزان با این وضع به م دره آمده.مگر شهر هرته
ناشناسی۳۰۲۱۳۵۷۰۶:۰۹:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۱
دیروز یکی از اولیا اومد در حضور معلم ومستخذم و دانش آموز فحاشی کرد توهین کرد میخواست مدیر رو کتک بزنه ب حراست اداره گفتیم انگار ندانگار
حق جو۳۰۲۱۳۶۸۰۶:۳۱:۴۳ ۱۴۰۲/۲/۱۱
آری به اعدام
ناشناس۳۰۲۱۳۹۴۰۷:۲۷:۳۰ ۱۴۰۲/۲/۱۱
اعدام باید گردد
شهروند۳۰۲۱۴۰۰۰۷:۴۱:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۱
من کار این شخص را قبول ندارم ولی چند موضوع وجود دارد اول اینکه رفتار انگشت شماری از معلمین زحمت کش خارج از شأن و منزلت یک معلم هست و به نظر من معلمین باید هم از نظر رفتار و هم از نظر علمی همیشه آپدیت شوند دوم اینکه گاها یک رفتار باعث شعله ور شدن یک شخص میشود و ما نباید تنها به حقوق معلم نگاه کنیم ، باید این موضوع کالبد شکافی شود و مار از ریشه حل شود ، نمی توانیم ادعا کنیم همه افراد جامعه در چنین مواقعی منطقی عمل کنند ، مشکلات مختلف بوجود آمده صبر و حوصله و رفتار همه را دگر گون کرده ، باید به احساسات فرزند این شخص نیز توجه کرد و طوری رفتار کنیم که استرس نوع برخورد با پدر ایشان نیز از درون این فرزند دلبند و آینده جامعه کاهش پیدا کند . در هر صورت برخورد مناطقی با این شخص مهم هست و نباید موضوع را خیلی بزرگ کرد .
باز نشسته فرهنگی۳۰۲۱۴۱۲۰۷:۵۵:۱۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
معلم بی چاره ببین کارت به کجا رسیده
ناشناس۳۰۲۱۴۱۹۰۸:۰۴:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۱
چرا فقط دارین به طرف توهین میکنید چرا نمیگین حتما معلم یا خود مدیران یه اشتباهی کردن که این مجبور شده بره مدرسه ...
ایران۳۰۲۱۴۴۴۰۸:۲۱:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
بهتر این است که فرهنگیان دوره های آموزشی کمکهای اولیه ، دفاع شخصی و .... رو بلد باشند تا در چنین مواقعی بی دفاع نباشن و بعضا نظاره گر نباشند ..
عبدالله۳۰۲۱۴۷۵۰۹:۰۰:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
من یک معلمم مخالف خشونت درگفتارورفتار دگراندیشان را محترم می دانم نه فقط انسان ها بلکه همه ی عالم را قابل تکریم می دانم. به چندجمله ازکتاب هنر سالهای دور خیلی ارزش قائل هستم .ازجمله: ادب اداب دارد. آدمی را آدمیت لازم است. درسی سال خدمت هرگز برخورد تند اولیا را پای فرزندشان ننوشتم. هرگزدیربه مدرسه نرسیدم. هرگز کودکی را ازکلاس محروم نکردم. هرگز درشتی وبی ادبی را با درشتی جواب ندادم. هرگز درکلاس وقت کشی نکردم. پابرهنگان را بیشتر تکریم نمودم. قاریان قران را ارج نهادم. درستکاران را تشویق نپودم. هرکس را با خودش مقایسه می کردم.نه با دیگری. ازصمیم قلب بخ کوکان وطن عشق می ورزم. همه ی جوانان وطن را فرزند خود می دانم. تربیت قبل ازتعلیم برایم مهم بود. سنگ صبور شان شدم. تهی دست بودن .نه تهی مغز. فقیرانه زندگی کردم .نه حقیرانه. ..... دوستان باید بخشید والگو بود وتربیت کرد. .... باید گذشت از انکه گذشت را هرگز نیاموخت.
ناشناس۳۰۲۱۴۷۷۰۹:۰۲:۳۱ ۱۴۰۲/۲/۱۱
مگه ادم کشته که باید اعدام بشه ؟
محمد۳۰۲۱۴۸۳۰۹:۰۶:۳۹ ۱۴۰۲/۲/۱۱
اگر هر کسی چه معلم محترم و چه دانش آموز حد و اندازه خودشان را با توجه به قوانین و اخلاقیات بدانند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم یود کما اینکه قمه کشی در فضای آموزشی یک خطای نابخشودنی چون محدود به یک شخص نیست بلکه امنیت روانی صدها دانش آموز نقض شده
ناشناس۳۰۲۱۴۸۵۰۹:۰۹:۱۶ ۱۴۰۲/۲/۱۱
پسر من در همین مدرسه شیفت ابتدایی درس میخونه متاسفانه مدارس از نظر امکانات به شدت ضعیف هست ۴۵ دانش آموز در یک کلاس کوچک درس می خوانند مدرسه حتی آزمایشگاه هم نداره ..
روح اله۳۰۲۱۵۱۷۰۹:۳۹:۲۸ ۱۴۰۲/۲/۱۱
معلم تاج سر ماست من خودم پدر سه دانش آموزم ولی در واقعیت هم کم نیستند معلمهایی که رفتارهای دور از شان دارند که یا باید اصلاح بشن یا اخراج این جور معلمین باعث دلزدگی دانش آموزان از درس مدرسه میشن
ناشناس۳۰۲۱۶۰۷۱۰:۵۴:۳۴ ۱۴۰۲/۲/۱۱
معلم سراسر لطف و عشق است. هزاران دریغ و افسوس بعضی به درک مقام و شان معلم نرسیده اند. توهین به معلم، اهانت به فرهنگ یک جامعه هست. دانش آموزی که در خانه و مدرسه ادب و آگاه نشود یکی می شود مثل چنین فردی ، قلدر و نادان به خود اجازه می دهد به حریم مقدس مدرسه و معلم جسارت کند. وای به روزی که در جامعه معلم ارج و قربی نداشته باشه.!!!!!!!!!!
ناشناس۳۰۲۱۷۵۰۱۲:۰۲:۱۱ ۱۴۰۲/۲/۱۱
باید اول مشخص شود اون معلم چه خطایی کرده.
سلطان۳۰۲۱۷۵۶۱۲:۰۴:۱۰ ۱۴۰۲/۲/۱۱
شاید فرزندش مثل باباش پدر آن معلم دراورده
حسین صابرمرندی۳۰۲۱۷۸۱۱۲:۱۶:۳۸ ۱۴۰۲/۲/۱۱
درسته که کارش اشتباه بوده ولی خداییش اعدام حقش نیست
سید محمود موسوی از اصفهان۳۰۲۲۶۵۸۲۲:۳۶:۱۰ ۱۴۰۲/۲/۱۱
لعنت بر کسانی که ارزش معلمان را کم کردن معلم باید اجازه برخورد با بی انظباطی را داشته باشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین