معرفی هتل های لوکس و گران کیش

گزارش بازرگانی، 169519،   4020131041

کیش یکی از بهترین شهرهای دریایی در ایران است که دارای سواحلی زیبا و چشم نواز و آب و هوای گرم و شرجی است. می‌توانید با رزرو بهترین هتل های کیش، با خیالی راحت به این شهر زیبا سفر کنید و از سفر خودتان لذت ببرید. در ادامه این مقاله به چند نمونه از بهترین هتل‌های کیش اشاره می‌کنیم که قطعا از داشتن اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد.

معرفی بهترین هتل های کیش؛ لوکس و گران قیمت

اگر می‌خواهید یک سفر لاکچری برای خودتان و اعضای خانواده خودتان رقم بزنید، می‌توانید همین حالا اقدام به رزرو هتل‌های کیش از سایت بوکینگ کنید. اما قبل از آن با ما همراه باشید تا با لوکس ترین هتل‌های کیش آشنا شوید.

هتل ترنج کیش

لذت استراحت در یک اتاق که زیر آن موج‌های دریا در حال عبور هستند، وصف نشدنی است. اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل‌های کیش اسکان داشته باشید و هزینه و قیمت رزرو هتل در کیش برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید هتل ترنج را انتخاب کنید. این هتل اولین هتل در ایران است که بر روی آب‌های خلیج فارس ساخته شده است. به طوری که هر یک از اتاق‌های این هتل دارای کفپوش‌های شیشه ای هستند و شما می‌توانید عبور حیوانات دریایی را زیر پای خودتان احساس کنید. هتل ترنج یک اقامتگاه لوکس با امکانات رفاهی مختلف است. رستوران، اورژانس، کافی شاپ، خدمات رفاهی مختلف و داشتن اتاق‌های لوکس و مدرن از جمله مزایای این هتل محسوب می‌شود. جالب است که بدانید این هتل دارای دو رستوران متفاوت ساحلی و رستوران روی دریا است. پس می‌توانید هر وعده غذایی خودتان را در یکی از این رستوران‌ها سرو کنید.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش را می‌توان جزء لوکس ترین هتل‌های کیش دانست که به تازگی راه اندازی شده است. پس خیالتان از بابت نوساز بودن این هتل راحت باشد. هتل ویدا در 9 طبقه مجزا طراحی شده است و جزء هتل‌های بزرگ کیش محسوب می‌شود. همین موضوع قیمت رزرو این هتل لوکس را بالا برده است. این هتل لوکس و خاص دارای اتاق‌های بسیار راحتی است. می‌توانید روزها در اتاق‌های هتل ویدا استراحت کنید و از سکوت و خدمات رفاهی مناسب لذت ببرید. این هتل 5 ستاره کیش دارای امکانات رفاهی متنوعی از جمله رستوران، کافی شاپ و ... می‌باشد. اگر به ورزش کردن علاقه دارید و حتی نمی‌توانید در طول سفر از ورزش دوری کنید، می‌توانید هتل ویدا را انتخاب کنید. چون این هتل دارای سالن بدنسازی، جکوزی، استخر و ... می‌باشد.



هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل‌های کیش است که می‌توانید از آن برای رزرو اتاق‌های رو به دریا و یا رو به باغ استفاده کنید. هتل داریوش کیش دارای ظاهر فوق العاده زیبایی بوده و از نظر امکانات رفاهی نیز بسیار ایده آل است. پس می‌توانید با خیالی راحت این هتل را برای سفر چند روزه خودتان به انتخاب کنید. هتل داریوش کیش در سال 1396 بازسازی شده است و از نظر زیبایی خیره کننده می‌باشد. نزدیکی هتل داریوش به اسکله تفریحی و پلاژ آقایان و بانوان، از مزایای این هتل محسوب می‌شود.

اگر دوست دارید یک هتل خاص با امکانات رفاهی ایده آل مانند سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، جکوزی و ... را رزرو کنید، می‌توانید هتل داریوش را انتخاب کنید. فقط فراموش نکنید که این هتل جزء هتل های گران کیش محسوب می‌شود.



هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش یکی از هتل‌های گران و لوکس کیش محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک هتل لاکچری و بزرگ هستید تا اقامت خوبی در آن داشته باشید، می‌توانید هتل کوروش را انتخاب کنید. این هتل در 16 طبقه مجزا ساخته شده است و دارای امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی شاپ، استخر و جکوزی می‌باشد. غذاهای خوش طعم این هتل حتما شما را شگفت زده می‌کنند. به خصوص اینکه تنوع دسرها و خوراکی‌ها در این هتل بسیار زیاد است. این هتل به یکی از هتل‌های سبز در ایران تبدیل شده است. چرا که در بسیاری از بخش‌های آن، از انرژی خورشیدی استفاده می‌شود.

پس اگر به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهید، می‌توانید این هتل را انتخاب کنید. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متفاوتی است که هر کدام می‌توانند با ویژگی‌های خاصی برای شما انتخاب شوند. تنها عیب این هتل این است که دارای اتاق با ویو دریا نمی‌باشد. با این حال آنقدر نقاط قوت برای این هتل وجود دارد که نمی‌توان این هتل را در میان بهترین هتل های کیش نیاورد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از هتل‌های قدیمی و فوق العاده در کیش است که حتما از اقامت در آن لذت خواهید برد. هتل شایان به دلیل داشتن امکانات رفاهی ایده آل و پرسنل خوش اخلاق، توانسته به یکی از بهترین هتل های کیش تبدیل شود. نزدیکی هتل شایان به دریای آبی خلیج فارس از دیگر نقاط قوت این هتل محسوب می‌شود. به طوری که نیمی از اتاق‌های این هتل، رو به دریا هستند. البته قیمت رزرو اتاق‌های رو به دریا کمی نسبت به اتاق‌های رو به جزیره بالاتر است. اما ارزشش را دارد که در بالکن رو به دریای هتل شایان استراحت کنید و از صدای دریا لذت ببرید. این هتل دارای امکانات مختلفی مانند سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، چایخانه در فضای باز و بسته و ... می‌باشد. همچنین، شما می‌توانید با کمک این هتل یک ماشین اجاره کنید.



هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یکی از هتل‌های قدیمی و لوکس است که می‌توانید برای سفر به کیش انتخاب کنید. این هتل در 14 طبقه مجزا ساخته شده است و دارای امکانات تفریحی خوبی است. دسترسی به رستوران، استخر، جکوزی، سونا، سالن تنیس و آسانسور و پارکینگ از جمله امکانات رفاهی این هتل بین المللی است. این هتل نزدیک به اسکله بوده و به فرودگاه نیز بسیار نزدیک است. پس می‌توانید با خیالی راحت این هتل را برای اقامت خودتان در کیش انتخاب کنید. هتل بین المللی کیش دارای اتاق‌های متنوعی است که برخی از آن‌ها رو به جزیره و برخی دیگر رو به دریافت هستند. هتل بین المللی کیش را دارای قیمت بالایی است. چون این هتل در گروه هتل‌های لوکس کیش قرار می‌گیرد. با این حال شما می‌توانید برای داشتن یک اقامت عالی این هتل را انتخاب کنید. اقامت در هتل بین المللی کیش مانند بسیاری از هتل‌های ذکر شده به همراه صبحانه می‌باشد.



رزرو بهترین هتل‌های کیش از بوکینگ

اینکه بتوانید بهترین هتل‌های کیش را از یک مجموعه معتبر رزرو کنید، بسیار عالی است. حال اگر بتوانید در کنار رزرو هتل‌های لوکس کیش، در هزینه‌های خودتان هم صرفه جویی کنید خیالتان از بابت سفر به کیش راحت خواهد بود. بوکینگ بهترین مرجع برای رزرو هتل‌های کیش است. اگر قصد رزرو هتل‌های لوکس و گران قیمت کیش را دارید، کافیست که با بوکینگ در ارتباط باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین