جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان؛ از اسکی تا طبیعیت زیبا

گزارش بازرگانی، 157298،   4011207027

یکی از پرسش‌ها و دغدغه‌هایی که ممکن است برای افرادی که قصد دارند با لحظه آخر به شهر آنتالیا در فصل زمستان سفر کنند پیش آید، این است که بهترین جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان کدامند. به طور کلی دانستن این که در زمان سفر خود می‌توانید چه تفریحاتی را انجام دهید یا از چه مکان‌های دیدنی بازدید فرمایید، به برنامه ریزی برای سفر کمک بسیاری خواهد کرد. اگر برنامه ریزی صحیح و درستی برای سفر خود داشته باشید، قادر خواهید بود از تمامی لحظات آن استفاده نمایید‌. در خصوص سفر به آنتالیا نیز این امر صادق است. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که تفریحات بسیار اندکی در فصل زمستان در این شهر وجود دارد اما لازم است بدانید که این امر صحیح نیست و تفریحات زمستانی این شهر نیز بسیار زیاد و لذت بخش هستند.

جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان

مشاهده طبیعت زیبای آنتالیا در فصل زمستان

به طور کلی شهر آنتالیا شهر بسیار زیبایی است. طبیعت‌های بسیار بکر و زیبایی در این شهر وجود دارند که می‌توانند آرامش را برای شما به ارمغان آورند‌. اگر شما با خرید تور از مجموعه لحظه آخر در فصل زمستان به این شهر سفر کرده‌اید، نباید این گونه تصور کنید که تفریحات موجود در این شهر در فصل زمستان اندک هستند. یکی از تفریحات مناسبی که در این فصل می‌توانید در آنتالیا انجام دهید، مشاهده طبیعت بسیار زیبا و تماشایی آن است.

پارک‌های جنگلی، کوهستان‌ها و سواحل زیبایی که در این شهر وجود دارند هر بیننده‌ای را متحیر می‌کنند‌. بسیاری از افراد علاقه زیادی به سواحل این شهر زیبا دارند. مسافران و گردشگران می‌توانند در سواحل آنتالیا نشسته و از تماشای دریای آبی رنگ و زیبا و همچنین گوش سپردن به صدای دلنواز امواج آن نهایت لذت را ببرند.

کایاک سواری فصل زمستان در آنتالیا

یکی از هیجان انگیز‌ترین تفریحاتی که مسافران و گردشگران همراه با لحظه آخر در فصل زمستان به آنتالیا تجربه کرده‌اند و می‌توانند به راحتی در آن شرکت نمایند، کایاک سواری است‌. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به ماجراجویی و تفریحات هیجان انگیز دارید کایاک سواری گزینه بسیار خوبی برای گذراندن زمان سفر خود در فصل زمستان در این شهر خواهد بود. مسافران و گردشگران قادر هستند با سوار شدن بر قایق‌های بسیار زیبا در دریای مدیترانه حرکت کرده و از مشاهده منظره زیبای دریا و صدای امواج نهایت لذت را ببرند. بنابراین نیازی نیست نگران تفریحات زمستانی خود در شهر آنتالیا باشید زیرا می‌توانید با راندن این قایق‌ها در آب‌های این شهر زمان خود را به بهترین شکل بگذرانید.

کایاک سواری در زمستان آنتالیا

بازدید از اماکن تاریخی آنتالیا در فصل زمستان

آنتالیا یکی از شهر‌های قدیمی کشور ترکیه بوده و به همین سبب دارای میراث و آثار تاریخی بسیار غنی است. اغلب مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، بخشی از سفر خود را به بازدید از مکان‌ها و آثار تاریخی می‌پردازند. بنابراین به عنوان جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان می‌توان به آثار باستانی و تاریخی این شهر اشاره کرد. جالب است بدانید قدمت برخی از آثار و مکان‌های تاریخی این شهر به ۱۵۰۰ سال پیش از مسیح باز می‌گردد که این امر سبب جذابیت بسیار آن‌ها بین گردشگران خواهد شد. از جمله مکان‌های تاریخی در شهر آنتالیا که پیشنهاد می‌شود در سفر خود به این شهر حتما به آن‌ها سری بزنید، آمفی تئاتر آسپندوس و شهر ترسموس است. این دو شهر قدمت بسیاری داشته و گردشگران و مسافران علاقه بسیاری به بازدید از آن‌ها دارند.

رفتن به سینماهای آنتالیا در فصل زمستان

یکی از تفریحات بسیار جالب که مسافران و گردشگران می‌توانند در سفر خود به آنتالیا در فصل زمستان انجام دهند، رفتن به سینما است. در این شهر زیبا سینما‌های بسیاری وجود داشته که امکانات بسیاری نیز دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به فیلم‌های سینمایی به‌روز دنیا دارند، می‌توانید در سفر خود به این شهر برای گذراندن شب‌های زمستانی به سینما‌های این شهر رفته و از فیلم‌های زیبایی که در آن اکران می‌شوند نهایت لذت را ببرید.

رفتن به پیست های اسکی آنتالیا در فصل زمستان

یکی از تفریحات بسیار جالب و هیجان انگیزی که مسافران و گردشگرانی که به شهر آنتالیا در فصل زمستان سفر کردند، می‌توانند انجام دهند، رفتن به پیست اسکی و انجام اسکی است. در فصل سرد زمستان کوهستان‌های شهر آنتالیا پوشیده از برف خواهند شد و به همین سبب بستر مناسبی برای اسکی کردن فراهم می‌شود. پیست‌های اسکی بسیاری در این شهر وجود داشته که امکانات بسیار زیادی نیز دارند و مسافران و گردشگران می‌توانند از انجام اسکی و تفریحات دیگری همچون تله کابین، سورتمه و... نهایت لذت را ببرند.

یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی که در شهر آنتالیا وجود دارد، پیست اسکی ساکلیکنت بوده، این پیست اسکی از آن جهت بسیار معروف و شناخته شده است که افراد می‌توانند به آسانی به آن دسترسی داشته باشند‌. البته لازم به ذکر است که امکانات بسیار خوبی نیز در این پیست موجود است. اگر شما اهل تجربه کردن هیجانات بسیار زیاد و به طور کلی تفریحات پر استرس هستید، لازم است بدانید که می‌توانید در پیست اسکی ساکلیکنت از تفریحاتی همچون پرواز و پاراگلایدر نیز لذت ببرید.

پیست های اسکی آنتالیا

خرید از مراکز خرید آنتالیا در فصل زمستان

در شهر آنتالیا مراکز خرید و پاساژ‌های بسیار زیادی وجود دارند که گردشگران و مسافرانی که در فصل زمستان به این شهر سفر کردند، می‌توانند در سفر به خود به خرید از این مراکز بپردازند. برای گذراندن شب‌های سرد زمستانی یکی از بهترین پیشنهاد‌ها و گزینه‌هایی که برای مسافران و گردشگران وجود دارد، رفتن به پاساژها و مراکز خرید این شهر و خرید کردن از آنها است. جالب است بدانید مراکز خریدی که در شهر آنتالیا وجود دارند به فروش انواع اجناس و اقلام مورد نیاز شما در انواع برند‌ها می‌پردازند.

همچنین در برخی از این مغازه‌ها اجناس برند با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسند، به همین سبب است که بسیاری از افراد به منظور خرید کردن به این شهر سفر می‌کنند. همچنین شما قادر هستید پس از گذراندن زمانی در این مراکز خرید و خریدن اجناس مورد نیاز خود برای سرو غذا‌های محلی و خوشمزه ترکی به رستوران‌های این شهر نیز سری بزنید و از طعم بی‌نظیر غذا‌های این کشور نهایت لذت را ببرید.

شکم گردی در ستوران های شگفت انگیز آنتالیا

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به میل غذا‌های ترکی دارید، می‌توانید در سفر خود به شهر آنتالیا به رستوران‌های این شهر سری زده و تجربه میل کردن غذا‌های ترکی را از دست ندهید. میل کردن غذاهای سنتی داغ و خوش طعم در شب‌های زمستانی این شهر بسیار جذاب خواهد بود.

سخن پایانی

اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند در فصل زمستان به شهر آنتالیا سفر کنند، آشنایی با جاهای دیدنی آنتالیا در فصل زمستان برای شما خالی از لطف نخواهد بود. با دانستن اینکه در زمان سفر خود می‌توانید از چه مکان‌هایی دیدن کنید یا اینکه قادر خواهید بود چه تفریحاتی را انجام دهید، بسیار به برنامه‌ ریزی مناسب و سودمند کمک خواهد کرد. با داشتن برنامه ریزی صحیح و مناسب قادر خواهید بود از تمامی لحظات سفر خود به صورت بسیار مفیدی استفاده نمایید. از جمله این تفریحات می‌توان به اسکی کردن در پیست‌های اسکی، تماشای طبیعت بسیار زیبای این شهر، خرید از مراکز خرید آن و... اشاره کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین