سایت و اپلیکیشن آشپزی رضیم

گزارش بازرگانی، 156712،   4011206025

آشپزی امروزه به تلفیقی از هنر و مهارت تبدیل شده است. آشپزی خانگی هنری سرشار از عشق و لذت است و آشپزی حرفه ای یک مهارت عالی برای ایجاد درآمد به عنوان یک شغل منحصر به فرد و خلاقانه است. استادان آشپزی و افراد با سابقه و ماهر در این رشته به واسطه ی آموزش هنر آشپزی موفق شده اند توجه مخاطبان زیادی را برای یادگیری این هنر به خود جلب کنند.

مخاطبان این آموزش های آشپزی نیز درگذر زمان افراد مختلفی بوده اند. امروزه شاهد هستیم که علاقه مندان به آشپزی برای تهیه و طبخ یک غذا سلایق متنوعی دارند و به دنبال یادگیری دستورپختهای جدید و آماده سازی غذاهای امروزی با طعم و ظاهری متفاوت از گذشته هستند.

مفتخریم سایت رضیم را به عنوان یکی از کاملترین سایتهای مرجع در زمینه آموزش آشپزی به شما معرفی کنیم. در این سایت میتوانید هرآنچه از یک آموزشگاه آشپزی همه چیز تمام انتظار دارید را یکجا بدست بیاورید.

ما امروز با شما هستیم تا مجموعه ی کامل و متنوع آموزشی سایت رضیم در موضوع هنر آشپزی را به شما معرفی کنیم. مجموعه ای که یک آلبوم رنگارنگ از آموزش پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

آموزش آشپزی: از هنر تا حرفه!

در طول تهیه ی یک غذا شما به بکارگیری همه ی حواس پنجگانه خود نیاز دارید و این یعنی استفاده از تمام توجه و امکانات وجودی تان برای خلق یک اثر هنری. شما مواد غذایی رنگارنگ را میبینید و عطر بی نظیر انواع سبزیجات و طعم دهنده ها را حس میکنید. در طول مراحل پخت هر یک از مواد را میچشید و طعم هرکدام از آنها شما را به دنیایی از خلق مزه های جدید میکشاند. پیچیدن صدای ظورف زیبا و سرخ شدن مواد غذایی در آشپزخانه حس جریان زندگی را به شما منتقل میکند. شما خالق یک سمفونی هستید که عطر و طعم و ظاهر بی نظیری دارد. آشپزخانه ی شما کارگاه هنری شماست.

در هر محفل و جمعی که حضور داشته باشید آشپزی یکی از موضوعات جذاب و دلنشین برای گفتگو است. امروزه به لطف فضای مجازی با انواع غذاهای ملل و سبک های متنوع آشپزی آشنا شده ایم و با آشپزی از آشپزخانه مان به سراسر دنیا سفر میکنیم. هنر آشپزی هنری به وسعت تمام دنیاست و از این جهت بسیار با اهمیت است.

زندگی امروز مردم در نقاط مختلف دنیا با مشغله و دغدغه های گوناگونی گره خورده است که این موضوع برای اغلب مردم ایجاد مشکل در زمان کرده است. در این بین کسانی که میتوانند آشپزی بیاموزند و به دیگران نیز یادبدهند موفق به خلق یک فرصت برای استفاده بهینه از وقت و کسب در آمد شده اند. علاوه براینکه در پروسه تهیه غذا تجربه لذت بخشی پیش رو خواهند داشت. کار با مواد غذایی متنوع و ایجاد طعم و عطرهای جدید و عالی لذتی است که علاقه مندان به آشپزی را وادار به یادگرفتن آشپزی در رده های بالاتر میکند.

آشپزان و آشپزی دوستان همواره به دنبال فرصتی هستند تا دانش خود را در زمینه آشپزی و دستورپخت غذاها را ارتقا بدهند و مترصد فرصتی برای شرکت در دوره های داخلی و بین المللی میباشند.

شرکت در کلاس آشپزی با همه ی محاسنی که میتواند داشته باشد محدودیتهایی نیز دارد و برای همه مناسب نیست. هزینه ی بالای کلاسها، محدودیت زمان، مشغله های کاری و... مواردی هستند که شرکت در کلاسهای آموزشی را مشکل کرده است. از طرفی سطح همه افراد در آشپزی یکسان نیست. برخی مبتدی و برخی متوسط و برخی حرفه ای هستند و یک کلاس شاید نتواند پاسخگوی نیاز همه ی این افراد باشد.

همین موضوع باعث شده است که همه به دنبال روشی راحت تر و همه جانبه تر برای آموزش باشند. فرصتی که اینترنت و فضای مجازی در اختیار ما قرار میدهد این امکان را ایجاد میکند که در فضایی حرفه ای با صرف وقت و هزینه ی کمتر بتوانیم از انواع آموزشهای آشپزی از مبتدی تا حرفه ای استفاده کنیم.

رضیم: بهشت عاشقان آشپزی!

یکی از کاملترین مجموعه های در آموزش آشپزی امروز در اختیار شماست. رضیم یک سایت فعال است که با انواع دستورپختهای ایرانی و بین المللی بروز شده و در تنوع حرف اول را میزند. شما در سایت رضیم یک سفر به دور دنیا را تجربه میکنید.

میتوانید انواع غذاهای بومی و محلی ایرانی را آموزش ببینید. با یک جستجوی ساده و بدون از دست دادن وقت در اینترنت، انواع غذاهای شمالی و جنوبی و سنتی، انواع پلوها و کوکوها و همینطور آش و میان وعده های محلی را در سایت رضیم خواهید یافت.

نکته ای که میتواند کار را برای آَشپزی شما راحت کند این است که در دستور تهیه های درج شده در سایت رضیم میتوانید روشهای پخت مختلف یک نوع غذا را به صورت یکجا مطالعه کنید و هرکدام از روشهایی که برای خودتان مناسب بود را انتخاب کنید.

به شما در مورد دستور پخت ها اطمینان میدهیم. این دستورپختها چکیده ی تجربه ی سالیان طولانی از آشپزی آشپزان حرفه ای و بومی در سراسر کشور است و همگی امتحان خود را پس داده اند.

همه ی این مزیتها یک مجموعه ارزشمند را برای علاقه مندان به آشپزی فراهم آورده است. سایت رضیم یک دریچه به دنیای رنگارنگ آشپزی است که حتی اگر فردی به آشپزی علاقه نداشته باشد را وسوسه خواهد کرد که برای یک بار هم که شده پا به این بهشت رنگارنگ بگذارد.

از آشپزی ملل در رضیم چه خبر؟

ما در رضیم از آموزش غذایی ملل نیز غافل نبوده ایم. این نکته برای ما کاملا روشن است که امروزه تنوع ذائقه ها مردم را به سمت آشنایی به غذاهای کشورهای دیگر متمایل کرده است. پس یک نیاز مهم آشپزان امروزی آشنایی با دستورپخت غذاهای بین المللی است.

اغلب کشورهای خارجی مهمان سایت رضیم هستند. از عراق و ترکیه و یونان یا مکزیک و هند و پاکستان. غذاهای رنگارنگ با طعم های مختلف تند و شیرین. غذاهای دریایی و گیاهی و پلویی. و تنوع بی نظیری که در شمار نمیگنجد را فراهم کرده ایم.

در سایت رضیم ضمن آموزش غذاها نکات آموزشی مناسب طبخ غذا را برای شما ذکر کرده ایم. رعایت این نکات موجب میشود که بتوانید هر غذا را به روش اصولی تهیه کنید و مهارت آشپزی خود را دگرگون کنید.

اکنون بهتر است شما را دسته بندی های غذایی سایت رضیم آشنا کنید. با ما همراه باشید تا ببینید آشنایی با گروه های غذایی متنوع تا چه اندازه جذاب است.

تنوع گروه‌های غذایی در رضیم !

یادگیری آَشپزی بر اساس دسته بندی غذاها یک روش اصولی در آموزش است. اینکه بدانید هر غذا در چه دسته بندی قرار میگیرد کمک بزرگی در روند تهیه و طبخ آن غذاست.

از طرفی دسته بندی غذاها در گروه های غذایی مختلف به شما کمک میکند که بتوانید بر اساس سلیقه و ذائقه خودتان دسته بندی مد نظرتان را به راحتی انتخاب کرده و آموزش آن را دنبال کنید.

همانطور که گفتیم آموزش های آشپزی در سایت رضیم آموزش مرحله به مرحله و نکته به نکته است. این یعنی یک کلاس مجازی و یک مسیر قدم به قدم تا حرفه ای شدن.

آنچه محتوای این کلاس مجازی را تقویت میکند استفاده از فیلم آموزشی است. فیلم آموزشی پخت غذاها یک خودآموز بسیار مفید و موثر است که مراحل تهیه غذا را به شما نشان میدهد. شما با دیدن این فیلمها از آموزش و راهنمایی اساتید برجسته و کاربلد بهره میبرید. جزئیات کار از جمله مواد اولیه و مقدار لازم از هرکدام و مراحل کار و زمان مورد نیاز برای طبخ غذا از نکات مهمی است که در همه ویدیوها ذکر میشود. اطلاعات کاملی که در این آموزشها به شما ارائه داده میشود یک تجربه از کارگاه آموزشی همه جانبه است.

آشنایی با 8 گروه اصلی غذاها در آموزش آشپزی

دسته بندی غذاها در سایت رضیم یک دسته بندی اصولی است که یک خروجی با 8 عضو اصلی دارد. 8 دسته غذایی اصلی وجود دارد که شما میتوانید بر اساس نیا خودتان هرکدام از این دسته ها را انتخاب کنید.

دسته اولانواع پلو : پلو به عنوان پرطرفدارترین آیتم سفره های ایرانی از دسته های اصلی آموزشهای سایت رضیم است. بر اساس نوع طبخ برنج انواع پلو، چلو و پلوی مخلوط را فراهم آورده ایم. به این مجموعه انواع پلوهای خارجی و بین المللی را نیز اضافه کنید. شما در ذیل این دسته بندی وارد دنیایی از پلوهای مجلسی و خانگی خوش رنگ و لعاب میشوید که در تهیه آنها علاوه بر برنج از مواد غذایی مختلفی مانند انواع گوشت و سبزیجات استفاده میشود.

دسته دوم؛ انواع خورشت‌ها: خورشهای ایرانی و خارجی موضوع دسته بندی دوم سایت رضیم هستند. خورشها معمولا همراه پلو سرو میشوند و تنوع زیادی دارند. برخی خورشها مانند قیمه و قورمه سبزی و فسنجان بین همه مردم ایران معروفند. علاوه براینکه هرم منطقه از کشورمانخورشهای محلی متنوعی دارد که با سبزیجات و موادغذایی بومی همان منطقه تهیه میشود. یکی از نقش آفرینان در تهیه خورشها ادویه ها هستند. در آموزشهای سایت رضیم با اویه ی مخصوص و مناسب و اصیل هر خورش آشنا میشوید و این به شما کمک میکند که هر خورش را در طعم واقعی خودش طبخ کنید.

  • دسته سوم، انواع شامی، کوکو، کتلت: اگر به دنبال غذایی باشید که نیاز به تهیه پلو نداشته باشد و بتوان آن را با نان یا به تنهایی مصرف کرد علاقه مندی شما دسته بندی کتلت و کوکو و شامی است. تهیه انواع کتلتها و کوکوها با مواد اولیه متنوع از سبزیجات تا گوشتها شما را در ایجاد طعمهای جدید و به یادماندنی یاری میکند.
  • دسته چهارم؛ انواع کباب‌ها: کبابها هم انواع متنوع ایرانی دارند و هم نمونه های خوشمزه بین المللی. اگر از علاقه مندان به این گروه غذایی هستید میتوانید یک لیست متنوع از کبابها و آموزش طعم دار کردن گوشت ها را در سایت رضیم در اختیار داشته باشید.
  • دسته پنجم؛ انواع ساندویچ و برگر: ساندویچ ها از غذاهایی هستند که به دلیل ظاهر متفاوت مورد توجه قرار گرفته اند و پس از ظاهرشان به دلیل تنوع زیاد در روش تهیه به یکی از غذاهای پرطرفدار تبدیل شده اند. شما میتوانید ساندویچ مورد علاقه تان را از سایت رضیم انتخاب کنید و آن را در منزل تهیه کنید و با خود به مدرسه یا دانشگاه یا محل کار خود ببرید. ساندویچ و برگر خوشمزه های بین المللی هستند که امروزه در ایران عضو ثابت برنامه غذایی مردم شده اند.
  • دسته ششم؛ انواع پیتزا: مسافر ایتالیا در کشور ما ماندگار شده است. پیتزاها با تنوع زیاد خود و با همان ظاهر وسوسه کننده در دل مردم جا بازکرده اند. در دسته بندی پیتزای سایت رضیم به یک پیتزا پر حرفه ای تبدیل خواهید شد. دیگر پخت پیتزا سخت نیست. خمیر و سس های حرفه ای تا انواع تاپینگ را آموزش خواهید دید.
  • دسته هفتم؛ انواع سالاد:در کنار همه ی غذاها یک ظرف خوش رنگ و لعاب نیاز داریم. سالادها پادشاهان گیاهی هر سفره هستند. یک ظرف سالاد مانند یک تابلوی نقاشی است که رنگهای طبیعت را در خود جای داده است. سالادها با دستور تهیه های مختلف هرکدام خواص متنوعی دارند و سالادهای پروتئینی میان وعده های سالمی هستند که امروز نظر گروه های سالم خوری را به خود جلب کرده اند. در سایت رضیم با تهیه انواع سالادهای ایرانی و بین المللی آشنا میشوید.
  • دسته هشتم؛ انواع کیک: در کنار پخت غذا، پخت کیک و شیرینی هم از لحاظ لذت بخشی است که در آشپزخانه تجربه میکنید. شیرینی پزی و پخش شدن عطر شیرینی داغ و تازه در خانه همه ی چیزی است که دورهمی های عصرانه در خانه یا کافه ها به آن نیاز دارند. سایت رضیم به فکر دورهمی های شماست و شما را با تنوع بی شماری از رسپی کیک ها غافلگیر میکند. شما میتوانید با هرنوع امکاناتی که در اختیار دارید یک شیرینی یا دسر مناسب را در سایت ما پیدا کنید و آن را خودتان تهیه کنید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین