معرفی شرایط فروش فوری و اقساطی خودروهای چینی

گزارش بازرگانی،   4010622063 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در شرایط این روزهای بازار خودرو کشور، اگر تصمیم به خرید خودرو خودرو صفر کیلومتر داشته و تصمیمی هم برای انتخاب از میان خودروهای اقتصادی شرکت های خودروسازی ایرانی نداشته و به دنبال خودرویی با حداقل امکانات رفاهی و طراحی به روز باشید گزینه ای جز انتخاب محصولات چینی مونتاژی ندارید. به دنبال اعمال تحریم ها و ممنوعیت واردات خودرو در سال 97، شرکت های خودروسازی چینی با انعقاد قرارداد با شرکت های خودروسازی ایرانی در صدد تسخیر بازار خودرو ایران در بازه های قیمتی مختلف برآمدند. شاید در سال های گذشته دیدگاه مناسبی برای خرید خودرو های چینی وجود نداشت اما شاهد هستیم که امروز این محصولات توانسته‌اند در بین مشتریان ایرانی راه پیدا کنند و چهره خود را به شدت بهبود بخشند.

شرکت های چینی با همکاری خودروسازی هایی مانند مدیران خودرو، گروه بهمن و کرمان موتور اقدام به عرضه آخرین محصولات خود با نامی جدید و اختصاصی به مشتریان ایرانی می‌کنند. سرعت بالای پیشرفت خودروسازی چین واستفاده از طراحی های روز و استفاده از آپشن ها و امکانات رفاهی مناسب توانسته است نظر مخاطبین ایرانی را به این محصولات جلب کند. در این خبر به بررسی آخرین شرایط فروش فوری یا اقساطی خودروهای چینی موجود در بازار ایران می‌پردازیم.

شرایط خرید نقد و اقساط انواع خودروهای چینی همراه مکانیک

همان طور که بیان شد با عدم ورود خودروهای وارداتی و افزایش قیمت نسخه های موجود در کشور و از سمت دیگر گذشت حداقل 5 سال از عمر آخرین ماشین های وارداتی، بالتبع خرید نسخه کارکرده این خودرو‌ها دارای ریسک بالایی است. ازاین جهت بسیاری از مشتریان، خرید خودروهای چینی صفر کیلومتر یا با کارکرد پایین و دارای گارانتی را ترجیح می‌دهند.

اگر به‌دنبال خرید نسخه صفر یا کارکرده خودروهای چینی موجود در بازار هستید از نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک بازدید کنید که شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده، همراه با قیمت دقیق و اطلاعات کاملی از بازرسی فنی خودروها است. این نمایشگاه شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده همراه با امکان خرید اقساطی خودروها بدون ضامن و با اقساط بلند مدت است. برای مشاهده نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک کلیک کنید.

شرایط فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان قدیمی ترین مونتاژ کننده محصولات چینی در ایران شناخته می‌شود. شرایط فروش مدیران خودرو به صورت فروش فوری و فروش اقساطی به بازار عرضه شده و طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با توجه به شیوه پرداخت متنوع و پیش پرداخت پایین مورد توجه متقاضیان قراردارد. مدیران خودرو در حال حاضر تنها شرکتی است که تمامی محصولات خود را در قالب فروش اقساطی و با اقساط بلند مدت به مشتریان عرضه می‌کند. در آخرین شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو محصولات جدید این شرکت که شامل: آریزو 6 پرو، تیگو7 پرو و تیگو 8 پرو که با نام فونیکس عرضه می‌شوند نیز حضور دارند. علاوه بر این محصولات که به عنوان خودرو‌های لوکس و نیمه لوکس مدیران خودرو محسوب می‌‎شوند؛ محصولات دیگری همچون ام وی ام x22 پرو، ام وی ام x33s new، ام وی ام ایکس 55 پرو و آریزو 5 توربو وجود دارد.

مدل

قیمت خودرو(ریال)

پیش پرداخت

تسهیلات منعطف

مدت اقساط

نرخ سود تسهیلات

X22 CVT Sport

5,817,000,000

حداقل 50 %

حداکثر 50 %

36 ماه

21%

X33S AT

7,243,200,000

X55 Pro Excellent

9,330,600,000

TIGGO 7 IE

11,028,200,000

X22 MT Sport Luxury

4,879,800,000

حداقل 60 %

حداکثر 40 %

X22 PRO IE Turbo

6,418,000,000

ARRIZO 5 Turbo

7,609,000,000

ثبت نام خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی

گروه بهمن که به عنوان مونتاژ کننده و شریک تجاری مزدا ژاپن در ایران شناخته می‌شد، پس از وضع تحریم ها به سراغ تولید محصولات چینی رفته و با معرفی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی توانست توجه بسیار زیادی را به سمت این دو محصول خود جلب کند. گروه بهمن با شناخت دقیق سلیقه‌ی مشتری ایرانی و انتخاب محصولاتی با بالاترین تشابه به ذائقه آن‌ها که از جمله آن می‌توان به کراس اوور بودن خودروها، دارای چهره جذاب و طراحی با متد روز دنیا و همچنین بهره گیری از آپشن های کافی اشاره کرد که موجب تقاضای زیاد برای خرید این دو خودرو شده است.

در گام اول؛ این شرکت ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را از طریق وبسایت خود انجام داد. باتوجه به تعداد درخواست بالای متقاضیان امکان ثبت نام برای همه مشتریان وجود نداشته و به دستور وزارت صمت، عرضه محصولات این خودروسازی فقط از طریق سامانه یکپارچه و به صورت قرعه کشی و عرضه در بورس کالا جریان دارد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موسوم به صمت، باتوجه به اختلاف قیمت قابل توجه ایجاد شده بین نرخ مصوب کارخانه‌ای و بازار خودرو تصمیم به مدیریت یکپارچه فروش خودروهای تولیدی کارخانه‌های داخلی در قالب یک سامانه متمرکز گرفته است. بر همین اساس ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی نیز مانند سایر خودروهای تولید کشورمان تنها از طریق سامانه سراسری تخصیص خودرو یا بورس کالا صورت می‌گیرد.

آخرین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

در حال حاضر کرمان موتور خط تولید خود را در اختیار شرکت جک قرارداده و اقدام به تولید و مونتاژ آخرین محصولات این کمپانی چینی می‌کند. این شرکت برای تسهیل فرآیند خرید خودرو مشتریان خود اقدام به عرضه ماشین های تولیدی خود در قالب طرح های اقساطی با زمان بازپرداخت 36 ماهه کرده است. ثبت نام در این طرح های فروش از طریق مراجعه به نمایندگی های کرمان موتور قابل انجام بوده و مدت زمان تحویل خودرو نیز 3 ماه اعلام شده است. آخرین طرح‌های فعال این شرکت بدین شرح است:

نوع خودرو

قیمت مصوب (تومان)

مدت اقساط

تعداد چک

اقساط

نوع پرداخت اقساط

جک S3

675,000,000

18 ماهه

6 فقره چک

66,420,000

دریافت اقساط هر 3 ماه

30 ماهه

10 فقره چک

36,270,000

جک S5

985,000,000

18 ماهه

6 فقره چک

84,790,000

دریافت اقساط هر 3 ماه

30ماهه

10 فقره چک

42,090,000

برگرفته از سایت https://www.hamrah-mechanic.com

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۶۵۰۵۹۱۱۶:۲۹:۴۳ ۱۴۰۱/۶/۲۲
ممنون از مطلب خوبتون
ناشناس۲۶۵۱۲۶۹۰۹:۵۸:۴۳ ۱۴۰۱/۶/۲۳
شرایط و قیمت فروش همین محصولات در کشورهای همسایه چیه؟؟؟!!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  13. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  18. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  19. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  20. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  21. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین