مبلمان باغی یا مبل اوت دور چیست؟

گزارش بازرگانی،   4010529012

مبلمان باغی یا مبلمان فضای باز مبلمانی هستند که استفاده از آنها در فضای باز مشکلی به وجود نمی آورد و دقیقا برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند. با تهیه انواع مبل باغی می توانید به فضای بیرونی ویلا یا خانه تان زینت ببخشید و در آرامش در فضای باز استراحت کنید. این مبلمان به گونه ای طراحی شده اند که در برابر شرایط جوی اعم از سرما، گرما، اشعه خورشید، بارندگی، باد و... مقاومت لازم را داشته باشند و کیفیت خود را از دست ندهند. امروزه شاهد این موضوع هستیم که استفاده از مبلمان در فضای بیرونی خانه یا ویلا بسیار رایج شده است. زیرا مبلمان طی چند سال اخیر در کشور ما جزو پرکاربردترین وسایل برای خانه و ویلا به حساب می آیند.

ست ناهار خوری لیندا

در صورتی که قصد تهیه مبل ویلا و باغ را داشته باشید، می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید و همچنین فضایی که در اختیار دارید، انتخاب ایده آلی داشته باشید. چرا که استفاده از مبلمان در محیط باغ و ویلا منظره زیبا و روح نوازی را برای تفریح و استراحت فراهم می کند.

معیارهای اصلی برای انتخاب مبل باغ و ویلا

برای انتخاب مبلمان باغی شما باید به چند موضوع مهم توجه داشته باشید. در این صورت می توانید انتخاب و خرید ایده آلی را از آن خود کنید. اما چه ویژگی هایی؟ به مواردی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه داشته باشید.



  • شرایط آب و هوایی منطقه

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب مبلمان باغی در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر است. این موضوع جزو اصلی ترین معیارهای انتخاب مبلمان اوت دور است. به طور مثال خرید مبلمان فرفورژه برای شرایط آب و هوایی بارانی مناسب نیست.

  • فضایی که در اختیار دارید

یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب مبل باغی، فضایی است که در اختیار دارید. همچنین مبلمانی که برای فضای باز انتخاب می کنید باید با آن فضا هماهنگی لازم را داشته باشند. به عنوان مثال اگر می خواهید مبل اوت دور را برای کنار استخر روباز تهیه کنید، بهترین گزینه خرید مبلمان حصیری است.

ست نشین 4 نفره هاوایی

  • جنس و متریال های به کار رفته در مبلمان

از دیگر معیارها برای انتخاب و خرید مبلمان باغی، جنس و متریال های به کار رفته در مبلمان است. شما می توانید با توجه به این موارد، مبلمان مناسبی را برای فضای باز تهیه کنید. به خاطر داشته باشید متریال های به کار رفته در مبلمان اوت دور باید مقاومت و استحکام کافی در برابر شرایط آب و هوایی را داشته باشند..

مبلمان چوبی

یکی دیگر از انواع مبلمان فضای باز، مبلمان چوبی هستند که زیبایی آن در محیط باز قابل توصیف نیست. مبلمان چوبی جزو قدیمی ترین انواع مبلمان فضای باز به حساب می آیند اما به دلیل حس طبیعی بودن و زندگی که این مبلمان به فضا می دهند، همچنان جزو مبلمان های پرطرفدار به حساب می آیند. شما می توانید از این نوع مبلمان برای فضای باز استفاده کنید. همچنین قرار دادن چند فلاور باکس یا فلاور باکس ترموود در اطراف مبلمان چوبی باعث می شود تا منظره بینظیری را به وجود آورید.



چه مبلمانی مناسب باغ و ویلا است؟

مبلمان باغی باید بیشترین سنخیت را با فضای اطرافشان داشته باشند. به یاد داشته باشید علاوه بر راحتی و جنس مبلمان، یکی دیگر از معیارهای مهم برای خرید مبلمان سازگار بودن آنها با فضای اطراف است. آیا می دانید بهترین مبل باغ و ویلا چه مبلی است؟ به طور کلی برای باغ و ویلا مبلمان چوبی و حصیری گزینه مناسبی است. البته بسیاری از افراد با توجه به شرایط و فضایی که دارند، از مبلمان فرفورژه نیز استفاده می کنند.

ست ناهار خوری لیانا

یکی از گزینه های دیگی که برای مبلمان باغی و ویلاها مناسب است، مبل ویلایی ترموود می باشد. مبلمان ویلایی ترموود انواع مختلفی دارند. حتی شما می توانید صندلی و میز با چوب ترموود را تهیه کنید و در فضای باز قرار دهید. چوب ترموود از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار است. به همین خاطر با مرور زمان کیفیت خودش را از دست نمی دهد. بنابراین اگر می خواهید حس طبیعت را زنده نگه دارید، بهتر است به جای انتخاب مبلمان فرفورژه برای باغ و یا ویلا، از این نوع مبلمان استفاده کنید.

قیمت مبل ویلا

انواع مبل باغی و ویلا دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند. شما می توانید مبلمان باغی را در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین با جنس های متفاوت تهیه کنید. قیمت انواع مبل باغی متفاوت است. قطعا متریال های به کار رفته در این مبلمان یکی از فاکتورهای مهم و اصلی در قیمت گذاری این مبلمان هستند. شما می توانید مبل باغی را در انواع حصیری، چوبی، فرفورژه و... تهیه کنید. البته لازم است تا بدانید مبلمان حصیری انواع مختلفی دارند. بعضی از این مبلمان از حصیر و نی طبیعی درخت خرما تهیه شده اند. اما جنس حصیر برخی دیگر از این مبلمان متفاوت است و از الیاف مصنوعی تهیه شده است.

شرکت فنی و مهندسی نوآوران اثر

مجموعه بزرگ و حرفه ای نوآوران اثر با بیش از 10 سال سابقه کاری در طراحی و تولید انواع مبلمان باغی و فضای باز و فلاور باکس و همچنین طراحی و اجرای انواع پروژه های روف گاردن و دیوار سبز و همچنین انواع پروژه های بتن اکسپوز ، مفتخر است تا ایده های شما را به مرحله اجرا برساند. قیمت انواع مبلمان فضای باز در این مجموعه حرفه ای بسیار مناسب است. اما تفاوت آن با مجموعه های دیگر این است که در قبال این قیمت مناسب، کیفیت بالایی را برای محصولات خود در نظر می گیرد تا همواره رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد.

منبع: نوآوران اثر

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین