با هومن مقراضی معامله گر ارشد بازارهای مالی آشنا شوید

گزارش بازرگانی،   4010404020

هومن مقراضی؛ معامله گر ارشد بازارهای مالی در گفت وگویی که اخیراً خبرگزاری تابناک از او منتشر کرده بر لزوم آشنایی کامل در مورد بازارهای مالی قبل از ورود و سرمایه گذاری در آنها تاکید داشته و نحوه سرمایه گذاری برخی را غیر حرفه ای و پر ریسک خوانده است. عمدتا کسانی که در بازار بورس، حوزه مالی و سرمایه‌گذاری یا تحلیل‌های اقتصادی فعالیت دارند با نام هومن مقراضی آشنا هستند. او یکی از سرشناس ترین تحلیل گران بازارهای مالی و ساکن لندن است.

 

هومن مقراضی در یک خانواده متوسط پرورش یافت و در دهه سوم زندگی خود برای ادامه تحصیل به اروپا سفر کرد. هومن مقراضی بعد از پایان تحصیلاتش در لندن با ممارست و تلاش فراوان توانست در یکی از 100 شرکت برتر دنیا به عنوان تحلیلگر مالی استخدام شود و ظرف مدت فقط 3 سال از یک تحلیلگر مالی به جایگاه مشاور ارشد مالی شرکت رسیده بود.

 

او توانست موقعیت شغلی خود را از 100 شرکت برتر دنیا به 5 شرکت برتر دنیا ارتقا دهد و به استخدام برند کوکاکولا درآمد و تجربیات بی نظیری در آنجا کسب کرد. 2 سال بعد وی شرکت مشاوره مالی خودش را راه اندازی کرد. مقراضی در این مدت در کنار کار برای شرکت های بزرگ دنیا همواره با سرمایه شخصی در بازارهای بورس و فارکس سرمایه گذاری می‌کرد. او همواره می گفت که بدون سرمایه گذاری، رشد کردن آسان نیست. در نتیجه مقراضی بخش اعظم درآمدش را سرمایه گذاری میکرد و پس از مدتی  سودهای آن سرمایه گذاری ها را نیز دوباره سرمایه گذاری کرد و بدین ترتیب ظرف مدت چند سال توانست سرمایه ای بالغ بر یک میلیون دلار بدست آورد.

 

نهایتا هومن مقراضی که در دوران دانشجویی بخاطر نداشتن پول در رستوران های لندن ظرف می‌شست، حالا به یک میلیونر قابل احترام در قلب لندن تبدیل شده بود.

 

یکی از استراتژی های مهم هومن مقراضی این بود که با یادگیری علم اقتصاد از چرخه های رکود و تورمی کسب سود کند؛ او پس از رسیدن به موفقیت با هدف آموزش اقتصاد و سرمایه گذاری صحیح به هموطنان داخل و خارج از ایران، یک موسسه آموزشی به نام مجموعه آموزش بورس را در سال ۲۰۱۶ در لندن تاسیس کرد.

 

این مجموعه در طی این چند سال کوتاه به موفقیت های عظیمی دست پیدا کرده است که از جمله آن می‌توان به پرورش دانش پذیران نخبه ای اشاره کرد که در زمینه آموزش تخصصی بورس و آموزش فارکس به درجات بالایی از تحلیل گری و کسب سودهای خوبی از معامله گری رسیده اند. طبق مصاحبه‌ای که اخیراً از هومن مقراضی منتشر شده، وی راز موفقیت چشمگیر مجموعه آموزش ساده بورس را در شیوه تدریس به روز آن دانسته است که در بین سایر مجموعه های آموزشی این حوزه بی نظیر بوده است.

 

مقراضی با بهره گرفتن از مشاورین حوزه آموزش در انگلستان سعی کرد بهترین متدهای آموزش آنلاین را پیاده کند تا هر کسی از هر جایی بتواند بخوبی بازارهای مالی را فرابگیرد. متد آموزشی وی بیشتر مبتنی بر تمرین و رفع اشکال های عملی با دانشجویان هست و به همین منظور طی سال ها مقراضی تلاش کرد تا استادیارانی در مجموعه اش تربیت کند تا در کنار وی به بررسی تمرینات دانشجویان بپردازند و اینگونه هست که امروز، مجموعه وی فارغ التحصیلان فراوانی دارد که به صورت عملی و موفق در بازارهای مالی مشغول به کسب درآمد هستند.

 

مقراضی در پاسخ به این سوال که در وضعیت سخت اقتصادی فعلی چه توصیه ای برای مردم دارد تا بتوانند سرمایه هایشان را رشد دهند گفت در شرایط اقتصادی فعلی دانستن اصول اقتصاد کلان دیگه یک پیشنهاد نیست بلکه جزو ضروریات است!

 

به نظر می رسد فارغ از اینکه شما کارمند باشید و بخواهید درآمد اندک‌تان را رشد دهید و یا تریدر فارکس باشید؛ و یا بخواهید جایی در ملک یا طلا سرمایه گذاری کنید، اولین قدم این است که مفاهیم اقتصادی را به خوبی درک کنید، چرخه های بازارها را بشناسید تا بتوانید تصمیمات درستی بگیرید. در نتیجه بهتر است قبل از ورود به بازارهای مالی از طریق آموزش اقتصاد کلان مباحث مربوط به اقتصاد کلان را به صورت کاربردی و تخصصی آموزش ببینید. دانش اقتصادی و سرمایه گذاری اصولی مهارت هایی هستند که هر کسی در دنیای امروز باید آنها را بیاموزد.

 

پس از یادگیری علم اقتصاد و اصول سرمایه گذاری شما نیز می‌توانید درآمد و پس انداز خود را در بازارهای مالی سرمایه گذاری کرده تا بتوانید با بهره گیری از ویژگی سود مرکب در بازارهای مالی، ظرف مدت کوتاهی به سرمایه زیادی دست پیدا کنید. فراموش نکنید که شرط موفقیت در بازارهای مالی یا یادگیریِ اصولیِ نحوه فعالیت در این بازارها است یا دریافت مشاوره از یک سرمایه گذار با تجربه و معامله گر حرفه ای که بتواند به شما سبد پیشنهادی سهام  و سیگنال های کم ریسک خرید سهام در بورس را معرفی کند.  پس بدون یادگیری دانش تحلیل گری و یا بهره گیری از دانش تحلیل گری یک معامله گر حرفه ای به هیچ عنوان وارد بازار نشوید!  زیرا در این صورت دچار زیان های بعضا جبران ناپذیری خواهید شد که کمترین آن زیان مالی است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین